haags_kwartiertje en InverHouse tellen niet mee!!
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: DottekeSPOILER: Rijm winnaar februari DottekeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
of flatjequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik mis helemaal niemand.
Ja Angie soms.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Markquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik weet wel een verstopplek denk ikquote:
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Nou nou nou! Wat moeten de mensen wel niet denken!!!!quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
ff slapen hoor.![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Jij zat nog druk te spacen en enteren in het vorige topic?quote:![]()
Is mario alweer aangesloten?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
been there, done that.quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:40 schreef PoezeligDing het volgende:
Jij zat nog druk te spacen en enteren in het vorige topic?![]()
![]()
Pic van je T-shirt!quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
dat had ik willen zienquote:Op woensdag 11 maart 2020 01:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Iemand met wie jij prima zou kunnen kletsen.
R.I.P DTS.![]()
Bij 'dancefloor' moet ik tegenwoordig altijd hier aan denken:quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:41 schreef mario390 het volgende:
is en seltene ding dat me en nieuwe dancefloor lied gefällt
maar dua lipa gefällt mee
Snap jij verstoppertje niet?quote:
Als ik fan geweest was had ik wel iets van hem aangeschaft.quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:42 schreef devzero het volgende:
[..]
En pas rond de 5de minuut beginnen met de muziekFan van prince?
Ik baalde wel dat zijn muziek niet via de vrije kanalen online te beluisteren was.
Maar hij heeft lekkere nummers.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ik heb 2 cds van hem... gedownloadquote:Op woensdag 11 maart 2020 01:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als ik fan geweest was had ik wel iets van hem aangeschaft.
Ik baalde wel dat zijn muziek niet via de vrije kanalen online te beluisteren was.
Maar hij heeft lekkere nummers.![]()
![]()
kiekeboequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Sign o the times concert op DVD,die vind ik wel heel goed.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
zonnestralenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
gekocht?quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sign o the times concert op DVD,die vind ik wel heel goed.![]()
Bij Piet.quote:
van vlietThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Geen idee meer waar.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
daarThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik zag dat ik "Ultimate Prince" heb, een verzamel dubbel CD. Ook geen idee waar ik die eh vandaan heb![]()
prince of persiaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
stomme bolkerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
R.I.P DTS.![]()
kap eens k wil zo slapenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:43 schreef devzero het volgende:
[..]
We willen geen raadsels hier. Net zo min als "mannen die hem vasthouden"![]()
Dan houd ik "hem" niet vast.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
![]()
R.I.P DTS.![]()
slaap ze, besjequote:Op woensdag 11 maart 2020 01:56 schreef Jippie68 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga slapen, nog een prettige nacht!![]()
![]()
Trusten Jip.quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:56 schreef Jippie68 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga slapen, nog een prettige nacht!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Truste buurvrouwquote:Op woensdag 11 maart 2020 01:56 schreef Jippie68 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga slapen, nog een prettige nacht!![]()
![]()
ben echt kapot moeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zo, daar heb ik wat uiterst gefrustreerde uren aan besteed.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ho ho. Ik ook niet.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
de aller eerste ? mooi spelletje was datquote:Op woensdag 11 maart 2020 01:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zo, daar heb ik wat uiterst gefrustreerde uren aan besteed.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Valt er hier nog wat te neuken?Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.![]()
De goot stroomt over...Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Wel een erg oud spelquote:Op woensdag 11 maart 2020 01:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zo, daar heb ik wat uiterst gefrustreerde uren aan besteed.![]()
Tjik tjik tjik tjik tjiktjik. Plof.quote:Op woensdag 11 maart 2020 01:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
de aller eerste ? mooi spelletje was dat
Commodore 64.
Ik ben 12, wat is een commodore 64quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Tjik tjik tjik tjik tjiktjik. Plof.
Commodore 64.![]()
Commander keen was ook goud.
En later jill of the jungle
En supaplex
En abes oddysseyOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik ben ook een erg oud wijf.quote:
Dat zijn jouw woordenmOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
nice ik speelde het op school op de computer.quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Tjik tjik tjik tjik tjiktjik. Plof.
Commodore 64.Keen en Supaplex ook veel gespeeld op schoolquote:Op woensdag 11 maart 2020 02:00 schreef Mickytjuh het volgende:
Commander keen was ook goud.
En later jill of the jungle
En supaplex
En abes oddysseyThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bij grootvader hadden we een AtariOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Gelul, ik zeg altijd dat ik 18 ben i.p.v 68.quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Ohja, dat heb je geloof ik wel eens verteld.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Voor iemand van 12 is 18 best oudquote:Op woensdag 11 maart 2020 02:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gelul, ik zeg altijd dat ik 18 ben i.p.v 68.![]()
![]()
Ik ook niet, koters vroeger wel hier.quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:03 schreef devzero het volgende:
Ik ben nooit zo geïnteresseerd geweest in computer spelletjes![]()
ik speelde op de nesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is er nog iemand die 'Flux' kent?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ja, heb ik ook nog wel eens mee gespeeld 8 bitje. Zelda heten dat spel. Is ook ooit het enigste geweest.quote:![]()
Ik had een rasberry pi 3 en daar voor de grap retropie op gezet (hoop spelletjes emulators), wat spellen gedownload, maar amper gespeeldquote:Op woensdag 11 maart 2020 02:04 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik ook niet, koters vroeger wel hier.![]()
![]()
cd cleaner?quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Zelda was niet op de NES toch?quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:07 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook nog wel eens mee gespeeld 8 bitje. Zelda heten dat spel. Is ook ooit het enigste geweest.
iets met zelda en link Die heb ik een paar keer gespeeld op die emulatorquote:Op woensdag 11 maart 2020 02:07 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook nog wel eens mee gespeeld 8 bitje. Zelda heten dat spel. Is ook ooit het enigste geweest.Niet erg ver gekomen
![]()
Nee, was een spel op de PC, jaar of 20 geleden, iets met gekleurde ballen.. Je weet mijn voorkeur.quote:
Jazeker wel , de eerste Nintendo 8 bit. 18 levels uitgespeeld jaren geleden.quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zelda was niet op de NES toch?![]()
Toch ken ik dat spel nietquote:Op woensdag 11 maart 2020 02:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, was een spel op de PC, jaar of 20 geleden, iets met gekleurde ballen.. Je weet mijn voorkeur.
ik speelde kirbyThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gekleurde ballen...ik moet aan mc donalds denken.quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Een spel met ballen. Dat kan van alles zijn.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ballenbak?quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:12 schreef engine het volgende:
[..]
Gekleurde ballen...ik moet aan mc donalds denken.![]()
R.I.P DTS.![]()
quote:
4 op een rij.quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ken dat, maar dan onder een andere naam. Vergeten welke“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De eerste spellen in de jaren 70 waren Pacman en tetris. Van die onwijs grote speelkasten in de kroeg. Heb nog zo een beeldkastspel gehad ook, vektrex of vectrex.![]()
Pong was toch eerder?quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:17 schreef PlymouthFury het volgende:
De eerste spellen in de jaren 70 waren Pacman en tetris. Van die onwijs grote speelkasten in de kroeg. Heb nog zo een beeldkastspel gehad ook, vektrex of vectrex.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tetris komt uit 84 (volgens wikipedia)quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:17 schreef PlymouthFury het volgende:
De eerste spellen in de jaren 70 waren Pacman en tetris. Van die onwijs grote speelkasten in de kroeg. Heb nog zo een beeldkastspel gehad ook, vektrex of vectrex.![]()
![]()
Weet je dat ik daar nooit vrijwillig heenga?quote:
Misschien 3 x in mijn leven in een Ikea vestiging geweest.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik toch zeker 6x.quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Weet je dat ik daar nooit vrijwillig heenga?
Misschien 3 x in mijn leven in een Ikea vestiging geweest.![]()
![]()
quote:![]()
Pong, geweldig!Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ok, Pacman dan. Maar 84 is ook al heel lang terug, om en nabij dan.quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Tetris komt uit 84 (volgens wikipedia)![]()
![]()
Dat kon ik wel zien aan je bank.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Klopt. Wel grappig dat pacman nog steeds een leuk spel is om te spelenquote:Op woensdag 11 maart 2020 02:20 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ok, Pacman dan. Maar 84 is ook al heel lang terug, om en nabij dan.![]()
zo makt niemand en punt
als dann fok me bij de dtime blokkiert gaa ik rotieren,rotieren
rotiereeeeeeen![]()
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:21 schreef mario390 het volgende:
zo makt niemand en punt
rotiereeeeeeen![]()
Ik bel je moeder alvast.
Maak je niet zo druk man.quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:21 schreef mario390 het volgende:
zo makt niemand en punt
rotiereeeeeeen![]()
Is je stoel dan al klaar?quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:21 schreef mario390 het volgende:
zo makt niemand en punt
rotiereeeeeeen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
goeie vraagstellingquote:Op woensdag 11 maart 2020 02:22 schreef skysherrif het volgende:
is inception overrated of underrated?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Sinds mijn kat overal op kots, kan ik geen fatsoenlijk meubilair meer kopenquote:Op woensdag 11 maart 2020 02:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat kon ik wel zien aan je bank.Ik had vroeger een mooie bank, maar die ging mee met mijn ex
![]()
zijn wel echt weinig punten jaquote:Op woensdag 11 maart 2020 02:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
kansloos is dat met de dtime,en abobesitzer hebben en vordeelThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Minder drinken voortaanquote:Op woensdag 11 maart 2020 02:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
kansloos is dat met de dtime,en abobesitzer hebben en vordeel![]()
Ophouden nu, dat 'ie had al in elkaar getrapt?quote:
Mario zorgt altijd voor een lachkick bij me.
En dat is heel vervelend met een droge hoest.
hoe was de kfc of nog niet geweest?quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:23 schreef hemarookworst het volgende:
Lekker gehaktballetjes en hotdog bij de ikea![]()
Gooi maar weg die katquote:Op woensdag 11 maart 2020 02:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Sinds mijn kat overal op kots, kan ik geen fatsoenlijk meubilair meer kopenIk had vroeger een mooie bank, maar die ging mee met mijn ex
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nog nietquote:Op woensdag 11 maart 2020 02:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
hoe was de kfc of nog niet geweest?Uw ADH vitamine Worst
mada madaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Sorry.quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ophouden nu, dat 'ie had al in elkaar getrapt?
En dat is heel vervelend met een droge hoest.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mijn behang (dat heb ik gelukkig alleen boven) wordt uiterst onvakkundig door madam verwijderd.quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Sinds mijn kat overal op kots, kan ik geen fatsoenlijk meubilair meer kopenIk had vroeger een mooie bank, maar die ging mee met mijn ex
Wieeeequote:Op woensdag 11 maart 2020 02:21 schreef mario390 het volgende:
zo makt niemand en punt
rotiereeeeeeen
Dat lijkt me gelul dat je met een abonnement daar voordeel van geniet.quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
kansloos is dat met de dtime,en abobesitzer hebben en vordeel
En voor de rest, maak je er niet druk om. Tijd om een nieuw spel te ontdekken waar je je tanden in kan zetten.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ik heb geen behang, maar je ziet wel de beschadigingen op mij speakersquote:Op woensdag 11 maart 2020 02:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mijn behang (dat heb ik gelukkig alleen boven) wordt uiterst onvakkundig door madam verwijderd.![]()
jaquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jij en mario hebben elkaar gevonden?quote:![]()
Kumpels foh live!Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
nee maar ik heb het geschafft dat bij en plastikgartenstoel van mom,de ruglehne weggebroken isquote:Op woensdag 11 maart 2020 02:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ophouden nu, dat 'ie had al in elkaar getrapt?
En dat is heel vervelend met een droge hoest.
kraaatschhhhh![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb geen behang, maar je ziet wel de beschadigingen op mij speakers![]()
![]()
wel een beetje met abbo kan je sneller spammen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat lijkt me gelul dat je met een abonnement daar voordeel van geniet.
En voor de rest, maak je er niet druk om. Tijd om een nieuw spel te ontdekken waar je je tanden in kan zetten.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja hier ook altijd de speakers met die kattenquote:Op woensdag 11 maart 2020 02:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb geen behang, maar je ziet wel de beschadigingen op mij speakers![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
kansloos is dat met de dtime,en abobesitzer hebben en vordeeldtime for downtime? abobesitzer voor abonnement?quote:![]()
toch abozitter kregen de rollbäck nietquote:Op woensdag 11 maart 2020 02:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat lijkt me gelul dat je met een abonnement daar voordeel van geniet.
En voor de rest, maak je er niet druk om. Tijd om een nieuw spel te ontdekken waar je je tanden in kan zetten.![]()
ganz geillThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
abobezitterquote:Op woensdag 11 maart 2020 02:28 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
dtime for downtime? abobesitzer voor abonnement?![]()
![]()
fahradfarenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dann jij auch abobesitze ja?quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
toch abozitter kregen de rollbäck nietUw ADH vitamine Worst
Abonnement? Die 1.50e?quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:28 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:28 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 11-03-2020 02:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. Dotteke / 500 / 3032
2. devzero / 441 / 1454
3. Dr.Mikey / 429 / 2732
4. PlymouthFury / 325 / 2405
5. skysherrif / 296 / 2530
6. engine / 295 / 1665
7. aKboR / 255 / 1613
8. Jippie68 / 228 / 2133
9. FreshFruit / 222 / 1673
10. dud0r / 219 / 1754
11. madam-april / 127 / 1661
12. mario390 / 123 / 1434
13. Mrsloveable / 120 / 1060
14. Mickytjuh / 113 / 1135
15. Nizno / 104 / 1145
16. Pumpalov / 65 / 518
17. Filosoofert / 60 / 604
18. SoS87 / 49 / 130
19. Grrrrrrrr / 46 / 345
20. noodgang / 37 / 320SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
LET'S GOOquote:Op woensdag 11 maart 2020 02:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die sneldraaiende moet je hebben
quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee maar ik heb het geschafft dat bij en plastikgartenstoel van mom,de ruglehne weggebroken is
kraaatschhhhh![]()
En dat gebeurde natuurlijk omdat je heel voorzichtig met die stoel omging?
Hout is veel beter, weg met dat ongezellige plastic.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
![]()
R.I.P DTS.![]()
Maar jullie (degene die nu aanwezig zijn en voor de punten spelen) hebben allemaal geen abo.
Dus er is geen probleem, tijgers.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
nee maar de ruglehne kann niet wegbreken, en klumpert is hetquote:Op woensdag 11 maart 2020 02:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]![]()
En dat gebeurde natuurlijk omdat je heel voorzichtig met die stoel omging?
Hout is veel beter, weg met dat ongezellige plastic.![]()
Welles maar dev steelt met vieze taktikquote:Op woensdag 11 maart 2020 02:31 schreef PoezeligDing het volgende:
Maar jullie (degene die nu aanwezig zijn en voor de punten spelen) hebben allemaal geen abo.
Dus er is geen probleem, tijgers.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:30 schreef engine het volgende:
[..]
LET'S GOO
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:31 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Uw ADH vitamine Worst
Ik moet van mijn bekleedde praatstoel af, zo help ik Meneer Zero niet aan de overwinning.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ja, ik ga precies op de downtime posten. Werkt bijna altijd. .. ok somsquote:Op woensdag 11 maart 2020 02:32 schreef engine het volgende:
[..]
Welles maar dev steelt met vieze taktik![]()
Hij mag dat.quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:32 schreef engine het volgende:
[..]
Welles maar dev steelt met vieze taktik
Hij hep hut al zo zwaar.![]()
Beetje de mario van de States.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Dumpert is passé, iedereen naar klumpertquote:Op woensdag 11 maart 2020 02:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee maar de ruglehne kann niet wegbreken, en klumpert is het
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:33 schreef mario390 het volgende:
stoelprobleme heb ik niet
vanavond stoel van 3 dagen
Ik betaal iets extra, dan heb je die reclame er niet tussendoor. Was ook irritant steeds.quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja dat zie ik, dan neem je toch een abo![]()
net was je wel heel flauw tegen mij er poste toen even niemand verder.quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, ik ga precies op de downtime posten. Werkt bijna altijd. .. ok somsThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
reclame? wat voor reclame?quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:34 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik betaal iets extra, dan heb je die reclame er niet tussendoor. Was ook irritant steeds.![]()
Ik kan nu niet vragen welke reclame ...quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:34 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik betaal iets extra, dan heb je die reclame er niet tussendoor. Was ook irritant steeds.
![]()
R.I.P DTS.![]()
Je kan vast weer lopen zonder pijn, dus niet zeuren.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
volgens mij ziet niemand hier reclamequote:Op woensdag 11 maart 2020 02:35 schreef hemarookworst het volgende:
Zowel op mobiel als op desktop geen reclame![]()
![]()
pikachuThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vroeger kreeg je daar een ban voor.quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:36 schreef devzero het volgende:
[..]
volgens mij ziet niemand hier reclame![]()
Misschien nog steeds wel.
Goed punt. Maar ik denk dat dit gewoon standaard settings in firefox zijn... denk ikquote:Op woensdag 11 maart 2020 02:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vroeger kreeg je daar een ban voor.![]()
Misschien nog steeds wel.![]()
![]()
Echt wel, met je abo kan je reclame afzettenquote:Op woensdag 11 maart 2020 02:36 schreef devzero het volgende:
[..]
volgens mij ziet niemand hier reclame![]()
Weten ze toch nietquote:Op woensdag 11 maart 2020 02:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vroeger kreeg je daar een ban voor.![]()
Misschien nog steeds wel.Uw ADH vitamine Worst
Globe with meridians #COVID19 - Rest of Europe Update (00:00 GMT)
Flag of Norway Norway 400 (+173)
Flag of United Kingdom UK 383 (+62)
Flag of Netherlands Netherlands 382 (+61)
Flag of Sweden Sweden 355 (+95)
Flag of Belgium Belgium 267 (+28)
Flag of Denmark Denmark 262 (+172)
Flag of Austria Austria 182 (+51)
Flag of Greece Greece 89 (+5)
Flag of Iceland Iceland 81 (+16)
Flag of Czech Republic Czech Rep. 63 (+25)
Flag of San Marino San Marino 62 (+11)![]()
En toch heb ik geen reclamequote:Op woensdag 11 maart 2020 02:39 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Echt wel, met je abo kan je reclame afzetten![]()
En als ze daarom gaan bannen bij iedereen loopt fok wel heel snel leegUw ADH vitamine Worst
Al dat blauw is te skeer om zelf een abo te kopen, dus ik denk 'dat ze het wel weten'. Maar op een andere manier.quote:
En anders niet?quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:40 schreef hemarookworst het volgende:
En als ze daarom gaan bannen bij iedereen loopt fok wel heel snel leeg
Gewoon viesveel bestellen bij bol en Domino's via foklink om het goed te makenUw ADH vitamine Worst
Exactquote:Op woensdag 11 maart 2020 02:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Jouw ruime FOK! salaris moet toch ergens van betaald worden![]()
Flag of Netherlands Netherlands 382 (+61) dat veel
Flag of San Marino San Marino 62 (+11)![]()
Leuke Opel reclame trouwens.
@aKboR houdt fok levendquote:Op woensdag 11 maart 2020 02:41 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon viesveel bestellen bij bol en Domino's via foklink om het goed te makenEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Morgen wel weer minder.quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:40 schreef mario390 het volgende:
jullie hebben 200 meer infizierte mensen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb tegenwoordig op mobiel een groot wit vlak bij advertentiesUw ADH vitamine Worst
En weer blok je jezelf.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ohja sorryquote:
heftig hequote:Op woensdag 11 maart 2020 02:39 schreef mario390 het volgende:
Flag of Netherlands Netherlands 382 (+61)
Flag of San Marino San Marino 62 (+11)They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik zit wel op chrome, trouwens veel sneller dan Firefox op fok! Gelijk refresen alles, beter.quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:42 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb tegenwoordig op mobiel een groot wit vlak bij advertenties![]()
Ik zit nu met firefox. Ik zal eens kijken of chrome beter gaat.quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:46 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik zit wel op chrome, trouwens veel sneller dan Firefox op fok! Gelijk refresen alles, beter.![]()
Dat idee heb ik ook ja 🤔quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Volgens mij is hij niet zo populair bij sommigen hierEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Zeker weten dev, heb al paar x downtime hequote:Op woensdag 11 maart 2020 02:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zit nu met firefox. Ik zal eens kijken of chrome beter gaat.![]()
![]()
Zeker... Vette maatjesquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ik deze maand nog maar 3 (met firefox)quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:50 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Zeker weten dev, heb al paar x downtime he![]()
Ik 12x al vanaf eind Jan, en niet eens altijd meedoenquote:Op woensdag 11 maart 2020 02:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik deze maand nog maar 3 (met firefox)![]()
als nu in brasil exit komt dann
zijn nur meer 4 mannen en 9 vrouwen
erst 1 vrouw is weg nach 1,5 maanden![]()
JelleThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
mannenmangel?quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik zeg nur dann hebben ze mannenmangel![]()
dreamschoolThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
onder een dekentje op de bank, met 1 grote bak popcorn en poez die om de zoveel tijd een biertje komt brengen?quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Samen kijken?
Boek ik eerst een tafeltje voor ons bij d'orsia![]()
klinkt goed.quote:Op woensdag 11 maart 2020 03:00 schreef devzero het volgende:
[..]
onder een dekentje op de bank, met 1 grote bak met popcorn en poez die om de zoveel tijd een biertje komt brengen?![]()
Flikker op zeg.quote:Op woensdag 11 maart 2020 03:00 schreef devzero het volgende:
[..]
onder een dekentje op de bank, met 1 grote bak met popcorn en poez die om de zoveel tijd een biertje komt brengen?
'I'm a taker not a giver'.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
sylvana ontspoordThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Op het stukje van schrijver na had dit over mij kunnen gaanquote:Yeah. I date women for their bodies, but at least I'm honest about it. I don't buy them a copy of Catcher in the Rye and then lecture them with some seventh-grade interpretation of how Holden Caulfield was some profound intellectual. He wasn't! He was a spoiled brat. And that's why you like him so much. He's you. God, you're pretentious! And you delude yourself by thinking you're some great writer, even though you're terrible. You know, I should have known Cheryl Tiegs didn't write me that note. She would have known there's no "A" in the word "definite. " And I think what I hate most about you is your textbook liberal agenda. How we should "legalize pot, man. " How big business is crushing the underclass. How homelessness is the biggest tragedy in America. Well, what have you done to help? I work down at the soup kitchen, Brian. Never seen you down there. You want to help? Grab a ladle!![]()
![]()
Nou kom er dan maar tussen zittenquote:Op woensdag 11 maart 2020 03:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Flikker op zeg.
'I'm a taker not a giver'.![]()
Ik moet dat nog kijken, ben benieuwd Sylvana als gastdocentquote:Uw ADH vitamine Worst
Oh, is dat raar danquote:Op woensdag 11 maart 2020 03:03 schreef skysherrif het volgende:
Ik heb namelijk ook echt eens een date een copy van catcher of the rye gegeven gvd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Plas in haar kontquote:Op woensdag 11 maart 2020 03:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Weet ik niet maar die rant van quagmire was wel treffend.![]()
Ik word zo woest van dat soort vrouwen die een copy van catcher of the rye niet kunnen waawrderenquote:Op woensdag 11 maart 2020 03:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ben dit soort taal niet van jou gewend.![]()
Ik ga te veel met mario omquote:Op woensdag 11 maart 2020 03:06 schreef skysherrif het volgende:
Dev is een beetje aan het radicaliseren.![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2020 03:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik word zo woest van dat soort vrouwen die een copy van catcher of the rye niet kunnen waawrderen![]()
![]()
Mario lijkt me ook een goede gastdocent voor dream schoolUw ADH vitamine Worst
Eerder voor een TedTalkquote:Op woensdag 11 maart 2020 03:09 schreef hemarookworst het volgende:
Mario lijkt me ook een goede gastdocent voor dream school![]()
paniek nog niet, maar ze doen wel erg raarquote:Op woensdag 11 maart 2020 03:11 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Al paniek bij jullie dev om die corona?![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2020 03:10 schreef devzero het volgende:
[..]
die is meer een professor filosophie.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: