Pong was toch eerder?quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:17 schreef PlymouthFury het volgende:
De eerste spellen in de jaren 70 waren Pacman en tetris. Van die onwijs grote speelkasten in de kroeg. Heb nog zo een beeldkastspel gehad ook, vektrex of vectrex.
Tetris komt uit 84 (volgens wikipedia)quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:17 schreef PlymouthFury het volgende:
De eerste spellen in de jaren 70 waren Pacman en tetris. Van die onwijs grote speelkasten in de kroeg. Heb nog zo een beeldkastspel gehad ook, vektrex of vectrex.
Weet je dat ik daar nooit vrijwillig heenga?quote:
Ik toch zeker 6x.quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Weet je dat ik daar nooit vrijwillig heenga?
Misschien 3 x in mijn leven in een Ikea vestiging geweest.
quote:
Ok, Pacman dan. Maar 84 is ook al heel lang terug, om en nabij dan.quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Tetris komt uit 84 (volgens wikipedia)
Dat kon ik wel zien aan je bank.quote:
Klopt. Wel grappig dat pacman nog steeds een leuk spel is om te spelenquote:Op woensdag 11 maart 2020 02:20 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ok, Pacman dan. Maar 84 is ook al heel lang terug, om en nabij dan.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:21 schreef mario390 het volgende:
zo makt niemand en punt
als dann fok me bij de dtime blokkiert gaa ik rotieren,rotieren
rotiereeeeeeen
Maak je niet zo druk man.quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:21 schreef mario390 het volgende:
zo makt niemand en punt
rotiereeeeeeen
Is je stoel dan al klaar?quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:21 schreef mario390 het volgende:
zo makt niemand en punt
rotiereeeeeeen
goeie vraagstellingquote:Op woensdag 11 maart 2020 02:22 schreef skysherrif het volgende:
is inception overrated of underrated?
Sinds mijn kat overal op kots, kan ik geen fatsoenlijk meubilair meer kopenquote:Op woensdag 11 maart 2020 02:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat kon ik wel zien aan je bank.
zijn wel echt weinig punten jaquote:Op woensdag 11 maart 2020 02:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
kansloos is dat met de dtime,en abobesitzer hebben en vordeel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |