goeie vraagstellingquote:Op woensdag 11 maart 2020 02:22 schreef skysherrif het volgende:
is inception overrated of underrated?
Sinds mijn kat overal op kots, kan ik geen fatsoenlijk meubilair meer kopenquote:Op woensdag 11 maart 2020 02:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat kon ik wel zien aan je bank.
zijn wel echt weinig punten jaquote:Op woensdag 11 maart 2020 02:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
kansloos is dat met de dtime,en abobesitzer hebben en vordeel
Minder drinken voortaanquote:Op woensdag 11 maart 2020 02:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
Ophouden nu, dat 'ie had al in elkaar getrapt?quote:
hoe was de kfc of nog niet geweest?quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:23 schreef hemarookworst het volgende:
Lekker gehaktballetjes en hotdog bij de ikea
Gooi maar weg die katquote:Op woensdag 11 maart 2020 02:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Sinds mijn kat overal op kots, kan ik geen fatsoenlijk meubilair meer kopenIk had vroeger een mooie bank, maar die ging mee met mijn ex
Nog nietquote:Op woensdag 11 maart 2020 02:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
hoe was de kfc of nog niet geweest?
Sorry.quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ophouden nu, dat 'ie had al in elkaar getrapt?
Mario zorgt altijd voor een lachkick bij me.
En dat is heel vervelend met een droge hoest.
Mijn behang (dat heb ik gelukkig alleen boven) wordt uiterst onvakkundig door madam verwijderd.quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Sinds mijn kat overal op kots, kan ik geen fatsoenlijk meubilair meer kopenIk had vroeger een mooie bank, maar die ging mee met mijn ex
Wieeeequote:Op woensdag 11 maart 2020 02:21 schreef mario390 het volgende:
zo makt niemand en punt
als dann fok me bij de dtime blokkiert gaa ik rotieren,rotieren
rotiereeeeeeen
Dat lijkt me gelul dat je met een abonnement daar voordeel van geniet.quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
Ik heb geen behang, maar je ziet wel de beschadigingen op mij speakersquote:Op woensdag 11 maart 2020 02:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mijn behang (dat heb ik gelukkig alleen boven) wordt uiterst onvakkundig door madam verwijderd.
jaquote:
Jij en mario hebben elkaar gevonden?quote:
nee maar ik heb het geschafft dat bij en plastikgartenstoel van mom,de ruglehne weggebroken isquote:Op woensdag 11 maart 2020 02:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ophouden nu, dat 'ie had al in elkaar getrapt?
Mario zorgt altijd voor een lachkick bij me.
En dat is heel vervelend met een droge hoest.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb geen behang, maar je ziet wel de beschadigingen op mij speakers
wel een beetje met abbo kan je sneller spammen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat lijkt me gelul dat je met een abonnement daar voordeel van geniet.
En voor de rest, maak je er niet druk om. Tijd om een nieuw spel te ontdekken waar je je tanden in kan zetten.
Ja hier ook altijd de speakers met die kattenquote:Op woensdag 11 maart 2020 02:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb geen behang, maar je ziet wel de beschadigingen op mij speakers
quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
dtime for downtime? abobesitzer voor abonnement?quote:
toch abozitter kregen de rollbäck nietquote:Op woensdag 11 maart 2020 02:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat lijkt me gelul dat je met een abonnement daar voordeel van geniet.
En voor de rest, maak je er niet druk om. Tijd om een nieuw spel te ontdekken waar je je tanden in kan zetten.
abobezitterquote:Op woensdag 11 maart 2020 02:28 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
dtime for downtime? abobesitzer voor abonnement?
Dann jij auch abobesitze ja?quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
toch abozitter kregen de rollbäck niet
Abonnement? Die 1.50e?quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:28 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:28 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 11-03-2020 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |