Gelul, ik zeg altijd dat ik 18 ben i.p.v 68.quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Ohja, dat heb je geloof ik wel eens verteld.
Voor iemand van 12 is 18 best oudquote:Op woensdag 11 maart 2020 02:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gelul, ik zeg altijd dat ik 18 ben i.p.v 68.
Ik ook niet, koters vroeger wel hier.quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:03 schreef devzero het volgende:
Ik ben nooit zo geïnteresseerd geweest in computer spelletjes
Ja, heb ik ook nog wel eens mee gespeeld 8 bitje. Zelda heten dat spel. Is ook ooit het enigste geweest.quote:
Ik had een rasberry pi 3 en daar voor de grap retropie op gezet (hoop spelletjes emulators), wat spellen gedownload, maar amper gespeeldquote:Op woensdag 11 maart 2020 02:04 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik ook niet, koters vroeger wel hier.
cd cleaner?quote:
Zelda was niet op de NES toch?quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:07 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook nog wel eens mee gespeeld 8 bitje. Zelda heten dat spel. Is ook ooit het enigste geweest.
iets met zelda en link Die heb ik een paar keer gespeeld op die emulatorquote:Op woensdag 11 maart 2020 02:07 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook nog wel eens mee gespeeld 8 bitje. Zelda heten dat spel. Is ook ooit het enigste geweest.
Nee, was een spel op de PC, jaar of 20 geleden, iets met gekleurde ballen.. Je weet mijn voorkeur.quote:
Jazeker wel , de eerste Nintendo 8 bit. 18 levels uitgespeeld jaren geleden.quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zelda was niet op de NES toch?
Toch ken ik dat spel nietquote:Op woensdag 11 maart 2020 02:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, was een spel op de PC, jaar of 20 geleden, iets met gekleurde ballen.. Je weet mijn voorkeur.
Gekleurde ballen...ik moet aan mc donalds denken.quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Een spel met ballen. Dat kan van alles zijn.
Ballenbak?quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:12 schreef engine het volgende:
[..]
Gekleurde ballen...ik moet aan mc donalds denken.
quote:
4 op een rij.quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ken dat, maar dan onder een andere naam. Vergeten welke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |