abobezitterquote:Op woensdag 11 maart 2020 02:28 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
dtime for downtime? abobesitzer voor abonnement?
Dann jij auch abobesitze ja?quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
toch abozitter kregen de rollbäck niet
Abonnement? Die 1.50e?quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:28 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:28 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 11-03-2020 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
LET'S GOOquote:Op woensdag 11 maart 2020 02:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die sneldraaiende moet je hebben
quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee maar ik heb het geschafft dat bij en plastikgartenstoel van mom,de ruglehne weggebroken is
kraaatschhhhh
nee maar de ruglehne kann niet wegbreken, en klumpert is hetquote:Op woensdag 11 maart 2020 02:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]![]()
En dat gebeurde natuurlijk omdat je heel voorzichtig met die stoel omging?
Hout is veel beter, weg met dat ongezellige plastic.
Welles maar dev steelt met vieze taktikquote:Op woensdag 11 maart 2020 02:31 schreef PoezeligDing het volgende:
Maar jullie (degene die nu aanwezig zijn en voor de punten spelen) hebben allemaal geen abo.
Dus er is geen probleem, tijgers.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:30 schreef engine het volgende:
[..]
LET'S GOO
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:31 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja, ik ga precies op de downtime posten. Werkt bijna altijd. .. ok somsquote:Op woensdag 11 maart 2020 02:32 schreef engine het volgende:
[..]
Welles maar dev steelt met vieze taktik
Hij mag dat.quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:32 schreef engine het volgende:
[..]
Welles maar dev steelt met vieze taktik
Dumpert is passé, iedereen naar klumpertquote:Op woensdag 11 maart 2020 02:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee maar de ruglehne kann niet wegbreken, en klumpert is het
quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:33 schreef mario390 het volgende:
stoelprobleme heb ik niet
vanavond stoel van 3 dagen
Ik betaal iets extra, dan heb je die reclame er niet tussendoor. Was ook irritant steeds.quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja dat zie ik, dan neem je toch een abo
net was je wel heel flauw tegen mij er poste toen even niemand verder.quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, ik ga precies op de downtime posten. Werkt bijna altijd. .. ok soms
reclame? wat voor reclame?quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:34 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik betaal iets extra, dan heb je die reclame er niet tussendoor. Was ook irritant steeds.
Ik kan nu niet vragen welke reclame ...quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:34 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik betaal iets extra, dan heb je die reclame er niet tussendoor. Was ook irritant steeds.
Je kan vast weer lopen zonder pijn, dus niet zeuren.quote:
volgens mij ziet niemand hier reclamequote:Op woensdag 11 maart 2020 02:35 schreef hemarookworst het volgende:
Zowel op mobiel als op desktop geen reclame
Vroeger kreeg je daar een ban voor.quote:Op woensdag 11 maart 2020 02:36 schreef devzero het volgende:
[..]
volgens mij ziet niemand hier reclame
Goed punt. Maar ik denk dat dit gewoon standaard settings in firefox zijn... denk ikquote:Op woensdag 11 maart 2020 02:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vroeger kreeg je daar een ban voor.![]()
Misschien nog steeds wel.
Echt wel, met je abo kan je reclame afzettenquote:Op woensdag 11 maart 2020 02:36 schreef devzero het volgende:
[..]
volgens mij ziet niemand hier reclame
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |