Ik durf wel te stellen dat Trump de enige is die Biden niet 1 op 1 aankan omdat ie te dom is om te poeplen en coherente gedachtes te vormenquote:Op woensdag 11 maart 2020 09:21 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hoezo? Biden hoeft alleen maar te wijzen op het domme geklooi van Trump de afgelopen jaren en Trump begint te gillen als een speenvarken. Trump is degene die zijn beleid moet verdedigen. Biden hoeft dat allemaal niet te doen.
Klopt, Biden is een stuk linkser dan Obama op bijna alle punten. Maar een ruk naar links is niet slecht na 4 jaar Trump.quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:22 schreef KI1234 het volgende:
Blijkbaar zien de Ameri's Biden als een verlenging/voortzetting van het beleid van Obama destijds en daardoor de natuurlijke opvolger van hem en logische keuse. Je kan je wel afvragen echter of dat beeld überhaupt klopt want Biden verschilt op meerdere punten toch enorm van Obama.
Heb je Trump wel eens gezien in een debat?quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Trump maakt toch gehakt van zo'n Biden in een 1 op 1 debat joh?
"Huhuuu Biden Stom" lijkt me geen winnende strategie.quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ah
jij denkt dat Trump het inhoudelijk gaat maken?
werkte tegen clinton ookquote:Op woensdag 11 maart 2020 09:36 schreef Ulx het volgende:
[..]
"Huhuuu Biden Stom" lijkt me geen winnende strategie.
De strategie van laten we een week voor de verkiezingen Biden aan de muur nagelen met een vaag gerucht is in de kiem gesmoord en heeft Trump een impeachment opgeleverd.quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:36 schreef Ulx het volgende:
[..]
"Huhuuu Biden Stom" lijkt me geen winnende strategie.
Biden is vooralsnog wel veel populairder dan Clinton in de blue collar staten die Clinton vorige keer nipt verloor. Zo'n debat heeft dan alleen invloed als een kandidaat het even helemaal niet meer weet.quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
werkte tegen clinton ook
vind biden in dezelfde categorie vallen
Biden kan altijd nog een arts in dienst nemen die hem kerngezond verklaart..quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:38 schreef Mike het volgende:
De Republikeinen zetten vol in op de cognitieve vermogens van Biden, wat ik me wel kan voorstellen want er is echt wel wat aan de hand daar. Aan de andere kant is het alleen niet veel beter gesteld met Trump, van wie je ook een half uur kan vullen met versprekingen, rare zijweggetjes en woorden die niet bestaan.
Wonderbaarlijk toch dat zo'n groot land uiteindelijk een race krijgt tussen twee mannen die een mantelzorger nodig hebben op het podium bij de debatten.
Wat precies betekent Biden voor de arbeiders in die staten dat zij er zo dol op hem zijn?quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:42 schreef Mike het volgende:
[..]
Biden is vooralsnog wel veel populairder dan Clinton in de blue collar staten die Clinton vorige keer nipt verloor. Zo'n debat heeft dan alleen invloed als een kandidaat het even helemaal niet meer weet.
Normaal, haalbaar beleid.quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:45 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Wat precies betekent Biden voor de arbeiders in die staten dat zij er zo dol op hem zijn?
Denk dat veel Amerikanen ter linker- en rechterzijde simpelweg behoefte hebben aan een president die voor rust en stabiliteit zorgt. Als inwoner van dat land zou ik aardig moe worden van de schandalen die Trump aan elkaar rijgt en zijn dwangmatige neiging om wild om zich heen te slaan en ruzie te maken met een ieder die kritiek op hem uit.quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:22 schreef KI1234 het volgende:
Blijkbaar zien de Ameri's Biden als een verlenging/voortzetting van het beleid van Obama destijds en daardoor de natuurlijke opvolger van hem en logische keuse. Je kan je wel afvragen echter of dat beeld überhaupt klopt want Biden verschilt op meerdere punten toch enorm van Obama.
Vind ik ook heel jammer. Trump heeft nu al 4 jaar geen moeilijke vraag hoeven te beantwoorden. Als hij nu opeens tegen een scherp iemand met veel inhoudelijke kennis staat, bijvoorbeeld Elizabeth Warren, dan wordt Trump helamaal kapotgemaakt. Dan kan hij niet weglopen, zoals hij daar bij interviews of persconferenties een handje van heeft.quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:26 schreef Knipoogje het volgende:
Het is wat dat betreft jammer dat ook Biden een beetje de scherpheid mist om daar ad-rem en adequaat op te reageren.
Al betekent hij daar niks voor ze, maakt dat dan uit voor de verkiezing zelf? Daar komen ze daarna wel achter.quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:45 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Wat precies betekent Biden voor de arbeiders in die staten dat zij er zo dol op hem zijn?
en met maar liefst 6 puntenquote:Op woensdag 11 maart 2020 09:58 schreef kipknots het volgende:
Nog even een poll update: Zelfs bij Rasmussen (!) scoort Biden flink hoger dan Trump (48 tegen 42):
https://www.rasmussenrepo(...)_beats_sanders_trump
Het komt er iig op aan dat hij de kiezers wijs moet maken dat zij op hem moeten stemmen. Los ervan of hij te vertrouwen is, zijn beloftes na zal komen. Dat is een ander punt dus, en daar ging ik niet over.quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:47 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Al betekent hij daar niks voor ze, maakt dat dan uit voor de verkiezing zelf? Daar komen ze daarna wel achter.
Dat kan per persoon verschillen wat ze belangrijk vinden. Het kan zelfs zijn dat ze gedesillusioneerd zijn geraakt door het beleid van Trump ten opzichte van wat hij beloofde en dat ze daarom naar Biden gaan. Er is geen eenduidige reden waarom 'de arbeider' nu voor Biden zou moeten gaan.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:12 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Het komt er iig op aan dat hij de kiezers wijs moet maken dat zij op hem moeten stemmen. Los ervan of hij te vertrouwen is, zijn beloftes na zal komen. Dat is een ander punt dus, en daar ging ik niet over.
Mijn vraag anders verwoord was dus, wat precies in zijn agenda/partijprogramma/politiek is zo aantrekkelijk voor de arbeiders?
Een van de belangrijkste thema's deze verkiezingen wordt de gezondheidszorg. Elke poll opnieuw laat zien dat dat het meeste leeft. Biden zal ze in ieder geval voorleggen dat ze bij hem verzekerd gaan worden.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:12 schreef KI1234 het volgende:
Mijn vraag anders verwoord was dus, wat precies in zijn agenda/partijprogramma/politiek is zo aantrekkelijk voor de arbeiders?
Verschuiving van 10 punten ten opzichte van september vorig jaar.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:07 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
en met maar liefst 6 punten
Biden moet er voor waken zich niet mee te laten slepen in Trump zijn aanvallen onder de gordel.quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:26 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ik durf wel te stellen dat Trump de enige is die Biden niet 1 op 1 aankan omdat ie te dom is om te poeplen en coherente gedachtes te vormen
Dat Fox 'm per definitie na afloop toch tot winnaar uitroept zal daar niets aan af doen. We zullen met onze eigen ogen zien dat Trump op geen enkele vraag een helder antwoord zal kunnen geven, alleen maar in vaagheden en platitudes reageert, waarschijnlijk een hoop liegt en Biden alleen onder de gordel probeert te raken of zijn eigen gedrag te projecteren.
Het is wat dat betreft jammer dat ook Biden een beetje de scherpheid mist om daar ad-rem en adequaat op te reageren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |