Dan moet Trump wel een oplossing voor COVID-19 hebben. Deze clusterfuck is aan hem toe te schrijven. En dit gaat niet weg.quote:Op woensdag 11 maart 2020 07:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met Biden aan het roer wordt het een simpele overwinning voor Trump
Er wijst vooralsnog ook vrij weinig op een makkelijke overwinning voor Trump hoor.quote:Op woensdag 11 maart 2020 07:28 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
behalve als er een enorme beurskrach komt die nu bezig is en de economie het af laat weten. Daar gaat hij last van krijgen.
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:36 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat Biden minder scherp is dan bijvoorbeeld 4 jaar terug. Hij had beter toen kunnen runnen. Maar hij is natuurlijk stukken minder seniel dan Trump.
Biden is compleet mentaal fucked up.twitter:johncardillo twitterde op dinsdag 10-03-2020 om 20:17:42Different angle, close up of @JoeBiden’s aggressive and clearly unstable behavior while yelling at the auto worker. https://t.co/dzk2dshfZH reageer retweet
Die gematigde republikeinen zijn erg stil de laatste tijd. TE stil. Maar je zult ze vast en zeker horen in november.quote:Op woensdag 11 maart 2020 07:38 schreef PippenScottie het volgende:
Opkomst bij de primaries is hoog. Biden heeft een brede coalitie. Biden is een acceptabele kandidaat voor gematigde republikeinen, voor zover deze nog bestaan.
Ik zie daar eigenlijk weinig fucked ups aan. Hij gaat stevig in discussie, so what.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:28 schreef Refragmental het volgende:
[..]Biden is compleet mentaal fucked up.twitter:johncardillo twitterde op dinsdag 10-03-2020 om 20:17:42Different angle, close up of @:JoeBiden’s aggressive and clearly unstable behavior while yelling at the auto worker. https://t.co/dzk2dshfZH reageer retweet
Nog slechter nieuws is dat Biden zo te zien minder schade opgelopen mbt Oekraïne dan Trump had gehoopt. Als Trump bij eventuele debatten alsnog probeert Oekraïne politiek uit te buiten zal hij bij veel kiezers als een ouwe zeur overkomen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:12 schreef Montov het volgende:
Toen Sanders bij de eerste voorverkiezingen de nominatie leek te gaan binnen hengelen werd er ook al volop beweerd hoe dit een makkie voor Trump zou worden.
Biden mag dan een aantal zwaktes hebben, maar hij is geen Hillary Clinton. En dat is slecht nieuws voor Trump. Sanders komt daar deze cyclus ook achter.
Fucked up? Hij gaat gewoon stevig in discussie met iemand die (als ik Biden mag geloven) onzin verkoopt.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:28 schreef Refragmental het volgende:
[..]Biden is compleet mentaal fucked up.twitter:johncardillo twitterde op dinsdag 10-03-2020 om 20:17:42Different angle, close up of @:JoeBiden’s aggressive and clearly unstable behavior while yelling at the auto worker. https://t.co/dzk2dshfZH reageer retweet
Dat is het kenmerk van een Bully, laat een ander het werk voor je opknappen. Bij de debatten tussen Biden en Trump staat hij er alleen voor. En Biden heeft veel munitie gekregen de afgelopen jaren.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:44 schreef Ulx het volgende:
Trump gaat niet eens in discussie met mensen die hem wel eens zouden kunnen tegenspreken. Daar is hij veel te laf voor.
Wat ik al eerder zei, deze groep woont in de suburbs en stemt de laatste jaren consequent blauw.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:30 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Die gematigde republikeinen zijn erg stil de laatste tijd. TE stil. Maar je zult ze vast en zeker horen in november.
Als er een debat tussen die twee komt. Trump heeft al een hele riedel aan eisen geopperd voor zover ik begreep. Ik denk om een excuus te hebben om te weigeren.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:49 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Dat is het kenmerk van een Bully, laat een ander het werk voor je opknappen. Bij de debatten tussen Biden en Trump staat hij er alleen voor. En Biden heeft veel munitie gekregen de afgelopen jaren.
Trump maakt toch gehakt van zo'n Biden in een 1 op 1 debat joh?quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:55 schreef Ulx het volgende:
[..]
Als er een debat tussen die twee komt. Trump heeft al een hele riedel aan eisen geopperd voor zover ik begreep. Ik denk om een excuus te hebben om te weigeren.
Ze zijn de laatste 3 jaar niet bijzonder bedeeld door deze president. En met die blauwe kiezers in die suburbs ook gelijk het republikeinse deel. Beide groepen hebben wél gezien dat er grote bakken geld richting downtown is gepompt.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:52 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wat ik al eerder zei, deze groep woont in de suburbs en stemt de laatste jaren consequent blauw.
Was al gepost eerder, maar: https://www.politico.com/(...)on-age-senile-124797quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:42 schreef Szura het volgende:
Zo doorzichtig weer dat de Trumptards Biden idioot vinden terwijl Trump gradatie 10 is en in hun ogen geweldig is
Ik vind de users die zich kritisch op Trump noemen de laatste paar weken ook wel een stil als het gaat over de man's aanpak van het Corona-verhaal.quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:08 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Was al gepost eerder, maar: https://www.politico.com/(...)on-age-senile-124797
En je ziet het vervolgens ook weer lachend overgenomen worden door het kritisch denkende deel van de users, dat tegelijkertijd dan weer een soort blinde vlek lijkt te hebben voor de uitspraken van Trump.
Ach ja, DNC derangement syndrome zullen we het maar noemen.
Tis niet alsof Biden al jaren een seniele kindersnuiver wordt genoemd ofzo.quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:08 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Was al gepost eerder, maar: https://www.politico.com/(...)on-age-senile-124797
En je ziet het vervolgens ook weer lachend overgenomen worden door het kritisch denkende deel van de users, dat tegelijkertijd dan weer een soort blinde vlek lijkt te hebben voor de uitspraken van Trump.
Ach ja, DNC derangement syndrome zullen we het maar noemen.
Ik vergat inderdaad even het 'pas op, Biden is enorm pedo'-deel dat ook vast weer boven komt drijven, excuus.quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:18 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Tis niet alsof Biden al jaren een seniele kindersnuiver wordt genoemd ofzo.
Ettelijke gradaties minder dan Trump. De frame om de 'andere' kandidaat als seniel af te zetten werkt gewoon niet als je eigen kandidaat zichtbaar aan het dementeren is en niet meer in staat is coherent te debatteren of te discussierenquote:Op woensdag 11 maart 2020 08:28 schreef Refragmental het volgende:
Hoezo? Biden hoeft alleen maar te wijzen op het domme geklooi van Trump de afgelopen jaren en Trump begint te gillen als een speenvarken. Trump is degene die zijn beleid moet verdedigen. Biden hoeft dat allemaal niet te doen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Trump maakt toch gehakt van zo'n Biden in een 1 op 1 debat joh?
ahquote:Op woensdag 11 maart 2020 09:21 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hoezo? Biden hoeft alleen maar te wijzen op het domme geklooi van Trump de afgelopen jaren en Trump begint te gillen als een speenvarken. Trump is degene die zijn beleid moet verdedigen. Biden hoeft dat allemaal niet te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |