abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 maart 2020 @ 09:17:27 #51
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_191917324
quote:
6s.gif Op maandag 9 maart 2020 09:13 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

En dat allemaal met een straight face! _O- :D :o

Petje af hoor! ^O^
Klopt gewoon hoor. Maar als je bronnen hebt die dat anders zien deel ze gerust.
And so is the past
  Moderator maandag 9 maart 2020 @ 09:18:20 #52
5428 crew  miss_sly
pi_191917335
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2020 09:02 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Het lag (en ligt) nogal gecompliceerd en er zijn aanwijzingen dat magie gekoppeld was aan homoseksuele praktijken (zie Edda) en mogelijk aan travestie. Vrouwen hadden andere magie als mannen. Wat christenen zo serieus namen dat er mensen om vermoord zijn.
En dan komt er zo'n zwarte fascist even vertellen dat magie genderloos is. Holocaust had niks met religie te maken zal dan ook wel in z'n repertoire zitten.

Moderne magie (al sinds de alchemie) is erg dualistisch, waarbij de god en de godin een prominente rol spelen, even als hun paren, en genderless is dat geenszins.
FFS het gaat om sprookjes en dit om een commerciele partij die een film maakt van een sprookje. Je weet wel, met allemaal elementen die echt niet kunnen, nooit bestaan hebben en nooit zullen bestaan.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 9 maart 2020 @ 09:19:08 #53
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_191917348
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2020 09:10 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Dit heeft helemaal niks met transgenders etc. te maken, maar alles met sjw's die het prachtig vinden om macht over anderen uit te oefenen om hun denkbeelden door te drukken. Wat ook nog genoeg media-aandacht genereert voor een kapitalistisch product.
Het enige dat ze bereiken is dat transgenders nog meer uitgekotst worden omdat mensen als jij denken dat transgenders dit soort dingen willen en ook door laten voeren. En dat is dus niet zo. Transgenders zijn de minst genderloze mensen op Aarde.
Ik denk dat het ook niet zozeer aan de meeste transgenders ligt.
En mensen die zich trans voelen en willen zijn so be it leven en laten leven.

Maar dat de politiek en de media die gebruikt voor hun agenda's (identiteitspolitiek) is schandalig en dan heb je inderdaad nog zo'n clubje sjw's die overal op tv bij talkshows ongevraagd hun politieke correcte mening staan te verkondigen :') :')

Hollywood die erin meegaat en dan bij de awards volgend jaar weer mensen die daar staan te geilen ja we waren zo progressief en blablabla en iedereen klappen die daar zit terwijl het geen hond verder intreseert.

Maar hoe erg je er ook vanaf sluit je krijgt het altijd wel ergens mee
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_191917371
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 08:16 schreef Luckyseven het volgende:
In principe heb ik er niets tegen. Maar ik krijg wel steeds meer de indruk dat dit soort hyperprogressiviteit vaker als marketingstunt gebruikt word. Goedkope truc om aandacht in de media te krijgen.
't Is ook Amerika, hè. Daar is alles nep en een marketingtruc. ;)

Bovendien levert het hier veel (leed)vermaak op.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  maandag 9 maart 2020 @ 09:21:40 #55
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_191917397
quote:
7s.gif Op maandag 9 maart 2020 09:17 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Klopt gewoon hoor. Maar als je bronnen hebt die dat anders zien deel ze gerust.
Ik zeg ook niet dat het niet klopt ;)
Ik zeg: "En dat allemaal met een straight face!" Alsin, zo serieus ingaan op een opmerking over 'Disney magic' _O- :D

Disney Magic. Dat is de zoetsappige feelgood ellende die Disney Disney maakt, ze hebben het niet over een antropologische uiteenzetting van magie, gender en toverkracht door de eeuwen heen. :')
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 9 maart 2020 @ 09:34:00 #56
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_191917548
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 09:18 schreef miss_sly het volgende:

[..]

FFS het gaat om sprookjes en dit om een commerciele partij die een film maakt van een sprookje. Je weet wel, met allemaal elementen die echt niet kunnen, nooit bestaan hebben en nooit zullen bestaan.
Ja, en daarom mag zo'n debiel in de marketing- en promotiecampagne zich even een paar duizend jaar Europese cultuur toe-eigenen en verkrachten?
Het gaat nog altijd om een sprookje uit de Europese cultuur met significante verwijzingen naar Europese heidense tradities, waaronder opvattingen over traditionele magie.

Als je zoiets met christelijke opvattingen/denkbeelden/sprookjes doet, Maria was een chinese genderless gay, dan staat ineens de wereld in brand. Wat geeft die figuur het recht een andere religie te schofferen (en bovendien een cultuur die de zijne niet is)?

Als hij nu gewoon zegt "in deze film is magie genderless", nou, oké dan, maar hij trekt het veel breder dan dat. En het zal wel weer een domme film zijn wat dat betreft, een genderless bijrolletje en nog steeds een witte vrouw van bovennatuurlijke schoonheid die een witte man van bovennatuurlijke schoonheid trouwt. Laat dat schoentje eens de obese broer van Assepoes passen, dan maak je pas een statement.
  maandag 9 maart 2020 @ 09:35:49 #57
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_191917563
quote:
6s.gif Op maandag 9 maart 2020 09:21 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat het niet klopt ;)
Ik zeg: "En dat allemaal met een straight face!" Alsin, zo serieus ingaan op een opmerking over 'Disney magic' _O- :D

Disney Magic. Dat is de zoetsappige feelgood ellende die Disney Disney maakt, ze hebben het niet over een antropologische uiteenzetting van magie, gender en toverkracht door de eeuwen heen. :')
Hij noemt "magic", niet "Disney magic". En Disney heeft dat sprookje niet verzonnen.
  maandag 9 maart 2020 @ 09:38:34 #58
116015 SicSicSics
pi_191917591
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2020 09:35 schreef Lunatiek het volgende:
Hij noemt "magic", niet "Disney magic". En Disney heeft dat sprookje niet verzonnen.
Jaja, prima jongen. _O- ^O^
En dat klopt, in het originele sprookje zit ook beduidend minder, tot geen, magie. ;) Ligt er een beetje aan welke 'origin story' je pakt.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 9 maart 2020 @ 09:47:02 #59
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_191917693
quote:
14s.gif Op maandag 9 maart 2020 09:38 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Jaja, prima jongen. _O- ^O^
En dat klopt, in het originele sprookje zit ook beduidend minder, tot geen, magie. ;) Ligt er een beetje aan welke 'origin story' je pakt.
Jij bent duidelijk van de club "weg met ons". Boeit allemaal niet dat een of andere import-Amerikaan de boel belachelijk maakt waar je medemens voor is gestorven.
  maandag 9 maart 2020 @ 09:50:41 #60
116015 SicSicSics
pi_191917748
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2020 09:47 schreef Lunatiek het volgende:
Jij bent duidelijk van de club "weg met ons". Boeit allemaal niet dat een of andere import-Amerikaan de boel belachelijk maakt waar je medemens voor is gestorven.
_O- En dat alles nog steeds met een straight face.

Goede conclusie ook. "Weg met ons! Want ik voel mij niet bedreigd door (een quite letterlijke) fairy godmother, die genderloos geprotretteerd wordt in het volgende zoetsappige Disney vehikel wat honderden miljoenen binnen gaat harken ondanks de kleine penis (of een algeheel gebrek eraan) van een klein groepje zuurpruimen. Weg met ons! Inderdaad." _O-

Mijn medemens is voor een heleboel dingen gestorven, ook voor dingen waar ik het niet mee eens ben. ;) Specificeer u nader?
Fine, fuck you then!
pi_191917767
Die Billy, die is niet genderloos. Mag hij dan wel zo'n genderloos type spelen? Als blanke acteurs een rol van een minderheid spelen, dan wordt dat whitewashing genoemd. En das ist verboten!

https://www.washingtonpos(...)one-who-wasnt-white/
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  maandag 9 maart 2020 @ 09:56:04 #62
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_191917850
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 09:19 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Ik denk dat het ook niet zozeer aan de meeste transgenders ligt.
En mensen die zich trans voelen en willen zijn so be it leven en laten leven.

Maar dat de politiek en de media die gebruikt voor hun agenda's (identiteitspolitiek) is schandalig en dan heb je inderdaad nog zo'n clubje sjw's die overal op tv bij talkshows ongevraagd hun politieke correcte mening staan te verkondigen :') :')

Hollywood die erin meegaat en dan bij de awards volgend jaar weer mensen die daar staan te geilen ja we waren zo progressief en blablabla en iedereen klappen die daar zit terwijl het geen hond verder intreseert.

Maar hoe erg je er ook vanaf sluit je krijgt het altijd wel ergens mee
Welke agenda precies? Om jou onzeker te maken?
  maandag 9 maart 2020 @ 09:59:58 #63
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_191917920
quote:
14s.gif Op maandag 9 maart 2020 09:50 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

_O- En dat alles nog steeds met een straight face.

Goede conclusie ook. "Weg met ons! Want ik voel mij niet bedreigd door (een quite letterlijke) fairy godmother, die genderloos geprotretteerd wordt in het volgende zoetsappige Disney vehikel wat honderden miljoenen binnen gaat harken ondanks de kleine penis (of een algeheel gebrek eraan) van een klein groepje zuurpruimen. Weg met ons! Inderdaad." _O-

Mijn medemens is voor een heleboel dingen gestorven, ook voor dingen waar ik het niet mee eens ben. ;) Specificeer u nader?
Zie mijn eerdere post.

Het gaat niet om die ene halve zool, maar om het feit dat Europees cultuurgoed wordt vernietigt door een foute voorstelling van zaken. Als je zo in the picture uitspraken wilt doen over de (magische) achtergronden van een Europees stuk cultuurgoed, mag je wel wat meer verstand van zaken hebben.
Het is niet voor niets dat menig buitenlander meent dat Europeanen geen diepzinnige cultuur hebben, en om dit soort culturele toe-eigening je schouders op te halen draagt daar zeer aan bij.
Hollywood kent veel meer van dat soort schandelijke miskleunen, maar als het om "witten" gaat moet dat allemaal maar kunnen.
  Moderator / Redactie Sport maandag 9 maart 2020 @ 10:03:13 #64
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_191917965
Ze snappen het echt totaal niet bij Disney :')

Je helpt de acceptatie echt totaal niet door dit keihard de wereld in te slingeren, in tegendeel juist. Hoe moet men het ooit normaal gaan vinden als je het iedere keer speciaal maakt? Het is schijnbaar belangrijker om lekker progressief over te komen dan het daadwerkelijk te zijn. Netflix heeft dit veel beter begrepen (als ik anderen mag geloven).
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 9 maart 2020 @ 10:17:56 #65
116015 SicSicSics
pi_191918145
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2020 09:59 schreef Lunatiek het volgende:
Het gaat niet om die ene halve zool, maar om het feit dat Europees cultuurgoed wordt vernietigt door een foute voorstelling van zaken. Als je zo in the picture uitspraken wilt doen over de (magische) achtergronden van een Europees stuk cultuurgoed, mag je wel wat meer verstand van zaken hebben.
:')
Jij neemt jezelf echt heul serieus hè? :D Kierewiet. _O-

quote:
Het is niet voor niets dat menig buitenlander meent dat Europeanen geen diepzinnige cultuur hebben, en om dit soort culturele toe-eigening je schouders op te halen draagt daar zeer aan bij.
Hollywood kent veel meer van dat soort schandelijke miskleunen, maar als het om "witten" gaat moet dat allemaal maar kunnen.
Ik leef met je mee vriend. Dikke boks.
'Het gaat om witten, dus het moet allemaal kunnen.' zei niemand hier ooit. :') _O-
Je bent me er eentje! :D
Fine, fuck you then!
pi_191918240
Die neger in die jurk :')

Dit gaat echt de verkeerde kant op !!!
I will do what i must !!
  maandag 9 maart 2020 @ 10:55:48 #67
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_191918595
Goed topic dit. Al die onzekere boosmeneertjes weer gekwetst. _O-
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  maandag 9 maart 2020 @ 12:05:37 #68
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_191919796
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2020 09:34 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Ja, en daarom mag zo'n debiel in de marketing- en promotiecampagne zich even een paar duizend jaar Europese cultuur toe-eigenen en verkrachten?
Het gaat nog altijd om een sprookje uit de Europese cultuur met significante verwijzingen naar Europese heidense tradities, waaronder opvattingen over traditionele magie.

Als je zoiets met christelijke opvattingen/denkbeelden/sprookjes doet, Maria was een chinese genderless gay, dan staat ineens de wereld in brand. Wat geeft die figuur het recht een andere religie te schofferen (en bovendien een cultuur die de zijne niet is)?

Als hij nu gewoon zegt "in deze film is magie genderless", nou, oké dan, maar hij trekt het veel breder dan dat. En het zal wel weer een domme film zijn wat dat betreft, een genderless bijrolletje en nog steeds een witte vrouw van bovennatuurlijke schoonheid die een witte man van bovennatuurlijke schoonheid trouwt. Laat dat schoentje eens de obese broer van Assepoes passen, dan maak je pas een statement.
Dat was al verkracht met de verchristelijking van die oudere verhalen.
De Disney versie's ervan zijn gewoon verhalen, alle waarde was er al uitgesloopt.

Jij bent echt de enige die ik ken die zich paganistisch profileert en die zich druk maakt om dit soort dingen.

Het zou alleen fijn zijn als je wat meer voor jezelf zou spreken en wat minder het over een hele religie hebt.
Ik voel me niet geschoffeerd namelijk. Ik kan er wel om grinniken eigenlijk.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_191919959
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 08:57 schreef Hexagon het volgende:

Ik zou niet weten waarom niet. De enige keer dat er tot nog toe een vrouw lijsttrekker was mocht ik nog niet stemmen.
Veel D66-stemmers denken daar anders over. D66 heeft er een groot belang in om een vrouwelijke lijsttrekker te kiezen. Ook al telt Jetten voor een half wijf.

quote:
Vooral voor D66 kan een vrouw als lijsttrekker betekenis hebben: 24 procent van de mensen die op deze partij wil gaan stemmen, zegt naar een andere partij met een vrouwelijke lijsttrekker over te stappen als D66 weer een man bovenaan zet. VVD’ers hechten het minst van allen belang aan een vrouwelijke lijsttrekker.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)next/2020/03/03/#108
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_191920027
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 07:09 schreef Scarface88 het volgende:
Gaan we weer heen. Waar is Disney mee bezig?

[ afbeelding ]
Je maakt je wel heel druk over zoiets onbenulligs.
Denk om je hart.
  maandag 9 maart 2020 @ 12:23:32 #71
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_191920054
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 07:09 schreef Scarface88 het volgende:
Gaan we weer heen. Waar is Disney mee bezig?

[ afbeelding ]
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  maandag 9 maart 2020 @ 12:24:04 #72
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_191920065
quote:
10s.gif Op maandag 9 maart 2020 10:55 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Goed topic dit. Al die onzekere boosmeneertjes weer gekwetst. _O-
Nee hoor, ze doen maar wat ze willen. Het is alleen "jammer" dat al die woke meuk ze MILJARDEN kost in opbrengsten.

Charlie's Angels, Bird of Prey, Onwards, Doctor Woke, Batwahmen, Supergirl, Terminator Dark Fate en zo kan ik nog wel even doorgaan. Allemaal keihard WOKE!

En allemaal keihard BROKE, want niemand zit te wachten op die meuk.

Dus nee, ik ben zeker niet boos, beledigd etc, ik verkneukel me elke dag weer om bedrijven miljoenen te zien verliezen omdat het zonodig woke en divers "moet".

Ga zo door entertainment industie, ik geniet elke dag van jullie ondergang :W.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 9 maart 2020 @ 12:28:31 #73
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_191920119
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 12:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Veel D66-stemmers denken daar anders over. D66 heeft er een groot belang in om een vrouwelijke lijsttrekker te kiezen. Ook al telt Jetten voor een half wijf.
[..]

Fijn voor ze. Ik hoor tot de 76%.
  maandag 9 maart 2020 @ 12:32:19 #74
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_191920161
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 12:24 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee hoor, ze doen maar wat ze willen. Het is alleen "jammer" dat al die woke meuk ze MILJARDEN kost in opbrengsten.

Charlie's Angels, Bird of Prey, Onwards, Doctor Woke, Batwahmen, Supergirl, Terminator Dark Fate en zo kan ik nog wel even doorgaan. Allemaal keihard WOKE!

Dus nee, ik ben zeker niet boos, beledigd etc, ik verkneukel me elke dag weer om bedrijven miljoenen te zien verliezen omdat het zonodig woke en divers "moet".

MILJARDEN ook. :')

Degenen die hier vooral zich over opwinden zijn onzekere volwassen mannen die toch alleen zijn en geen verdienmodel voor Disney zijn. En al die ophef is vooral gratis reclame.
  maandag 9 maart 2020 @ 12:34:50 #75
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_191920198
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 12:32 schreef Hexagon het volgende:

[..]

MILJARDEN ook. :')

Degenen die hier vooral zich over opwinden zijn onzekere volwassen mannen die toch alleen zijn en geen verdienmodel voor Disney zijn. En al die ophef is vooral gratis reclame.
Doe even research voor je met je :') komt.

Nogmaals, ik wind me er niet over op, ik vermaak me er prima mee. En die gratis reclame heeft ze nergens iets opgeleverd, alleen maar bakken met geld gekost.

Dus nee, hou je "boze witman" teksten maar voor je, het zijn de wokers op twitter die dit soort diversiteit eisen, de bedrijven doen er aan mee en merken daarna dat er geen hond meer naar hun films kijkt.

Hoe is dat een rant van een boze witman?
Get woke, go broke!
  maandag 9 maart 2020 @ 12:37:14 #76
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_191920238
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 12:34 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Doe even research voor je met je :') komt.

Nogmaals, ik wind me er niet over op, ik vermaak me er prima mee. En die gratis reclame heeft ze nergens iets opgeleverd, alleen maar bakken met geld gekost.

Dus nee, hou je "boze witman" teksten maar voor je, het zijn de wokers op twitter die dit soort diversiteit eisen, de bedrijven doen er aan mee en merken daarna dat er geen hond meer naar hun films kijkt.

Hoe is dat een rant van een boze witman?
https://www.telegraaf.nl/(...)isney-flink-gestegen

Disney doet het zo te zien erg goed. De meeste mensen worden er niet onzeker van en lijken zich niet druk te maken.
  maandag 9 maart 2020 @ 12:41:23 #77
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_191920306
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 12:37 schreef Hexagon het volgende:

[..]

https://www.telegraaf.nl/(...)isney-flink-gestegen

Disney doet het zo te zien erg goed. De meeste mensen worden er niet onzeker van en lijken zich niet druk te maken.
Vandaar dat de aandelen enorm gekelderd zijn :'). https://www.fool.com/inve(...)further-to-fall.aspx

Anyway, hou maar vol dat er mensen zijn die zich er druk om maken, en die zijn er ook wel, maar er zijn nog veel meer mensen die het gewoon zielig vinden en hun geld niet meer uitgeven aan dit soort dingen.

Get woke, go broke!
Get woke, go broke!
  maandag 9 maart 2020 @ 12:44:54 #78
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_191920356
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 12:41 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Vandaar dat de aandelen enorm gekelderd zijn :'). https://www.fool.com/inve(...)further-to-fall.aspx

Anyway, hou maar vol dat er mensen zijn die zich er druk om maken, en die zijn er ook wel, maar er zijn nog veel meer mensen die het gewoon zielig vinden en hun geld niet meer uitgeven aan dit soort dingen.

Get woke, go broke!
Ja omdat hun pretparken risico lopen vanwege Corona staat er in het artikel. :')
pi_191920368
quote:

[..]

Wat een frustratie om wat nou eigenlijk? Waar zijn mensen zoals jij nou eigenlijk bang voor? Het is alleen maar goed, al deze ontwikkelingen.
  maandag 9 maart 2020 @ 12:46:22 #80
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_191920385
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 12:44 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ja omdat hun pretparken risico lopen vanwege Corona staat er in het artikel. :')
Onder andere. Maar goed, mij maakt het niets uit, ik ging toch al niet naar deze film. Maar we zullen zien hoe goed het deze keer uitpakt, de opgedrongen diversity en wokeness.

Mij zal het geen cent kosten en toch zal ik me ermee vermaken :).
Get woke, go broke!
  maandag 9 maart 2020 @ 12:49:46 #81
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_191920437
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 12:45 schreef Mar_an het volgende:

[..]

Wat een frustratie om wat nou eigenlijk? Waar zijn mensen zoals jij nou eigenlijk bang voor? Het is alleen maar goed, al deze ontwikkelingen.
Wat nou bang? Waarom verzinnen jullie dit soort dingen? Het zal me worst zijn, ik geef alleen aan dat het geen geld oplevert.

Ik ben opgegroeid in Amsterdam, kwam al in aanmerking met transmensen etc sinds ik 14 was en voor het eerst uitging. Nooit heb ik me bedreigd gevoeld oid, waarom zou ik ook?

Het gaat om de opgedrongen diversiteit en "kijk ons woke zijn" zonder aandacht te besteden aan verhaal en karakteropbouw etc, dit personage is gay/trans etc, goed van ons he?! En meer doen ze er niet mee.

Dus geen angst, hou je verzinsels maar bij je, gewoon een feitelijke constatering.
Get woke, go broke!
pi_191920491
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 12:41 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Get woke, go broke!
In dat stuk wordt nergens de suggestie gewekt dat de kelderende aandelen iets te maken heeft met de 'wokeness' van Disney.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_191920548
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 12:49 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Wat nou bang? Waarom verzinnen jullie dit soort dingen? Het zal me worst zijn, ik geef alleen aan dat het geen geld oplevert.

Ik ben opgegroeid in Amsterdam, kwam al in aanmerking met transmensen etc sinds ik 14 was en voor het eerst uitging. Nooit heb ik me bedreigd gevoeld oid, waarom zou ik ook?

Het gaat om de opgedrongen diversiteit en "kijk ons woke zijn" zonder aandacht te besteden aan verhaal en karakteropbouw etc, dit personage is gay/trans etc, goed van ons he?! En meer doen ze er niet mee.

Dus geen angst, hou je verzinsels maar bij je, gewoon een feitelijke constatering.
Ik snap je niet. Het is toch alleen maar goed en mooi dat mensen die zich dus zo anders voelen, nu eindelijk worden vertegenwoordigd in grote films? Vanwaar de agressie? Vanwaar zeggen ‘opgedrongen diversiteit’? Die diversiteit ìs er nou eenmaal. Hoe goed is het dat zulke mensen dan worden vertegenwoordigd in films. Hoe fijn ook voor, juist die veertienjarigen, die zichzelf nooit ergens in kunnen herkennen? Mooi hoor, ik vind het goed.
pi_191920559
Altijd prachtig dat iedereen opeens heel boos wordt als er een bedrijf is dat het waagt om iets te maken dat ze niet aanstaat.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 9 maart 2020 @ 12:58:04 #85
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_191920562
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 12:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

In dat stuk wordt nergens de suggestie gewekt dat de kelderende aandelen iets te maken heeft met de 'wokeness' van Disney.
True, maar volgens de Telegraaf ging het geweldig, maar hun laatste films zijn bijna allemaal flops. En dat ligt niet goed bij de aandeelhouders.

En het is niet alleen Disney he?

Nogmaals, mij maakt het echt niet uit, ik zie alleen gewoon overal "get woke, go broke" en dat is mijn punt. Ik heb geen moeite met een man in een jurk, maar blijkbaar komen mensen niet naar films die dit soort dingen als main selling point voor hun film adverteren.

Je gaat naar een film voor het verhaal etc, niet omdat er een alfabet-persoon inzit, en dat is de fout die "Hollywood" nu constant maakt.

Maar je hoeft mij niet te geloven, de cijfers spreken voor zich.
Get woke, go broke!
  maandag 9 maart 2020 @ 12:59:47 #86
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_191920589
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 12:57 schreef Mar_an het volgende:

[..]

Ik snap je niet. Het is toch alleen maar goed en mooi dat mensen die zich dus zo anders voelen, nu eindelijk worden vertegenwoordigd in grote films? Vanwaar de agressie? Vanwaar zeggen ‘opgedrongen diversiteit’? Die diversiteit ìs er nou eenmaal. Hoe goed is het dat zulke mensen dan worden vertegenwoordigd in films. Hoe fijn ook voor, juist die veertienjarigen, die zichzelf nooit ergens in kunnen herkennen? Mooi hoor, ik vind het goed.
Ja hoor, het is prima als er diversiteit in zit, als het natuurlijk gedaan wordt. Nu is het, oh, we moeten een alfabetpersoon hebben, zo klaar, nu is het een goeie film!

Er wordt meer aandacht besteed aan de politieke agenda dan aan het verhaal en de rest van de film. En dat is waarom ze allemaal floppen.
Get woke, go broke!
pi_191920606
Hoe speel je een rol genderloos? Genderfluïde?

Een jurk dragen en make-up neigt wat mij betreft toch wel gewoon naar vrouw.
pi_191920652
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 12:58 schreef HeatWave het volgende:

[..]

True, maar volgens de Telegraaf ging het geweldig, maar hun laatste films zijn bijna allemaal flops. En dat ligt niet goed bij de aandeelhouders.

Klopt, op 19 februari was er nog niks aan de hand, maar toen beseften ze zich opeens dat Disney wel heel woke aan het worden was met geflopte films, waardoor ze in een week een flink verlies leden.

Heeft absoluut niks te maken met, ik noem maar wat, Disney dat in die periode een paar pretparken sluit vanwege corona.

Nee, het waren de woke flops. Net als al die andere bedrijven (Nike, Gilette) die helemaal kapot zijn gegaan (lees: hoogste beurswaarde ooit) na hun woke spotjes.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 9 maart 2020 @ 13:04:10 #89
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_191920667
quote:
7s.gif Op maandag 9 maart 2020 13:03 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Klopt, op 19 februari was er nog niks aan de hand, maar toen beseften ze zich opeens dat Disney wel heel woke aan het worden was met geflopte films, waardoor ze in een week een flink verlies leden.

Heeft absoluut niks te maken met, ik noem maar wat, Disney dat in die periode een paar pretparken sluit vanwege corona.

Nee, het waren de woke flops. Net als al die andere bedrijven (Nike, Gilette) die helemaal kapot zijn gegaan (lees: hoogste beurswaarde ooit) na hun woke spotjes.
En waarom zijn alle voorbeelden in mijn vorige post dan allemaal geflopt?
Get woke, go broke!
pi_191920690
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2020 07:56 schreef Nielsch het volgende:
Haha elke week weer dezelfde boze usertjes met hun sneeuwvloktranen die zich keihard laten trollen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_191920733
quote:

[..]

En het is niet alleen Disney he?

Nogmaals, mij maakt het echt niet uit, ik zie alleen gewoon overal "get woke, go broke" en dat is mijn punt. Ik heb geen moeite met een man in een jurk, maar blijkbaar komen mensen niet naar films die dit soort dingen als main selling point voor hun film adverteren.

Je gaat naar een film voor het verhaal etc, niet omdat er een alfabet-persoon inzit, en dat is de fout die "Hollywood" nu constant maakt.

Maar je hoeft mij niet te geloven, de cijfers spreken voor zich.
Welke Disney films zijn eigenlijk recent geflopt?
pi_191920750
quote:

[..]

Maar dat een aantal films is geflopt, heeft verder niets te maken met de zogenaamde 'wokeness' van Disney. Ik meen dat Solo keihard op z'n bek ging, maar die film was op geen enkele wijze 'woke'. Tenzij je Lando's voorliefde voor machineporno 'woko' wil noemen.
  maandag 9 maart 2020 @ 13:14:06 #93
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_191920815
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 13:09 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Maar dat een aantal films is geflopt, heeft verder niets te maken met de zogenaamde 'wokeness' van Disney. Ik meen dat Solo keihard op z'n bek ging, maar die film was op geen enkele wijze 'woke'. Tenzij je Lando's voorliefde voor machineporno 'woko' wil noemen.
Nogmaals, het gaat niet alleen om Disney, het is heel "hollywood". Disney heeft het zwaar gehad, zelfs met Rise of Skywalker, de eerste "billion dollar failure". En deze film krijgt dezelfde behandeling van het publiek, men komt niet. Net als Onward, openlijk transpersoon als primaire manier om de film te verkopen. Niet het verhaal, de animaties, nee er zit een alfabetpersoon in en daar focussen we de marketing op.

Ik heb net een hele lijst van woke-producties gepost die allemaal geflopt zijn, dan heeft het aanhalen van een niet wokefilm die geflopt is niet echt relevantie lijkt me.

Wederom, mij maakt het allemaal niets uit, ik zie alleen de cijfers he?
Get woke, go broke!
pi_191920903
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 13:14 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nogmaals, het gaat niet alleen om Disney, het is heel "hollywood". Disney heeft het zwaar gehad, zelfs met Rise of Skywalker, de eerste "billion dollar failure". En deze film krijgt dezelfde behandeling van het publiek, men komt niet. Net als Onward, openlijk transpersoon als primaire manier om de film te verkopen. Niet het verhaal, de animaties, nee er zit een alfabetpersoon in en daar focussen we de marketing op.

Ik heb net een hele lijst van woke-producties gepost die allemaal geflopt zijn, dan heeft het aanhalen van een niet wokefilm die geflopt is niet echt relevantie lijkt me.

Wederom, mij maakt het allemaal niets uit, ik zie alleen de cijfers he?
Rise of the Skywalker is niet geflopt. En zelfs als dat wel zo zou zijn, heeft dat wederom niets te maken met de vermeende wokeness van die film. Tenzij je beweert dat het publiek wegbleef omdat er 2 seconden twee zoenende vrouwen in beeld waren.
  maandag 9 maart 2020 @ 13:19:41 #95
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191920909
Zeer ernstig dit.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_191920926
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2020 09:59 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Zie mijn eerdere post.

Je weet dat de 1980-2000 Disney sprookjes ook al zware adaptatie van Europese volksverhalen zijn he?

Of had je liever gezien dat Peter Pan over een pedofiel ging die een jochie bij zijn moeder weg wilt roven?

En in het originele Assepoester verhaal bestaat die fee niet eens. Daar krijgt ze haar jurk van een boom die ze bewatert met haar tranen, naast het graf van haar moeder. En we hoeven denk ik ook niet te zien hoe haar stiefzussen hun voeten mutileren.

Ariel vermoordt de prins. En gaat zelf ook dood.

Belle en het beest zijn nicht en neef.

Doornroosje wordt verkracht en baart twee kinderen.

Dus leg me alsjeblieft eens uit hoe je nu een punt denkt te hebben met je gezeik over de origine van de magie in dat Disney sprookje. Die fee komt niet eens voor in het originele verhaal.

Maar hej, lees jij je kinderen maar lekker die oude Europese sprookjes voor.

[ Bericht 3% gewijzigd door probeer op 09-03-2020 13:45:53 ]
"Pools are perfect for holding water"
  maandag 9 maart 2020 @ 13:22:26 #97
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_191920951
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 13:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Rise of the Skywalker is niet geflopt. En zelfs als dat wel zo zou zijn, heeft dat wederom niets te maken met de vermeende wokeness van die film. Tenzij je beweert dat het publiek wegbleef omdat er 2 seconden twee zoenende vrouwen in beeld waren.
Nee, dat beweer ik niet. En de film is wel geflopt, idd niet qua opbrengst maar wel qua kritieken en ontvangst van het publiek.

En, voor de hoeveelste keer, het is niet alleen Disney, die komen alleen nu met deze film, dus daarom had ik het erover.

Als je nou eens dat lijstje zou aanhouden zou je zien dat het klopt.
Get woke, go broke!
pi_191920987
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 13:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee, dat beweer ik niet. En de film is wel geflopt, idd niet qua opbrengst maar wel qua kritieken en ontvangst van het publiek.

En, voor de hoeveelste keer, het is niet alleen Disney, die komen alleen nu met deze film, dus daarom had ik het erover.

Als je nou eens dat lijstje zou aanhouden zou je zien dat het klopt.
Maar dat heeft toch allemaal geen ene reet met de zogenaamde 'wokeness' van filmmakers van doen, beste jongen?
  maandag 9 maart 2020 @ 13:25:43 #99
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_191921000
quote:

[..]

Oh nee, dat arme disney loopt miljarden mis. Wat erg zeg. Nu hebben ze alleen nog maar veel miljard winst in plaats van heel veel.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  maandag 9 maart 2020 @ 13:28:45 #100
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_191921054
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 13:24 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Maar dat heeft toch allemaal geen ene reet met de zogenaamde 'wokeness' van filmmakers van doen, beste jongen?
Zucht. Ja, dat heeft het wel. AL die films/series op mijn lijstje, dat je blijft negeren, zijn gepromoot als woke as fuck. Dat kan je blijven ontkennen zonder argumenten, maar dat zijn feiten.
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')