Ik zat gelijk al te kijken, glitterjasjes, wie zou dat kunnen zijn? Duitsland?quote:Op donderdag 15 april 2021 17:34 schreef Em31 het volgende:
Als je dat huisje op het Museumplein ziet kun je je toch niet voorstellen hoe we daar straks een persoon in gaan zien?ik ben zo benieuwd
Ik dacht ook Jendrik ja!quote:Op donderdag 15 april 2021 17:45 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik zat gelijk al te kijken, glitterjasjes, wie zou dat kunnen zijn? Duitsland?
Ik kan me trouwens vooral niet voorstellen dat er straks bands in moeten zoals die van Finland. Hoe krijg je daar nou weer 6 mensen in?
Er is ook nog niets in Utrecht, toch?quote:Op donderdag 15 april 2021 17:30 schreef molloot200 het volgende:
We hebben in ieder geval nog drie provincies niet gezien, te weten Drenthe, Groningen en Limburg. Ik durf er wel geld op in te zetten dat we ook gewoon Drenthse hunebedden gaan zienOok een "cliché" locatie, maar juist zoiets is wel iets wat je niet terug ziet op de andere locaties.
Correctie: ook Utrecht moet inderdaad nog komenquote:Op donderdag 15 april 2021 17:49 schreef Funhouse het volgende:
[..]
Er is ook nog niets in Utrecht, toch?
Zou echt heel stom zijn. Wees toch eens een beetje positief en trots op je Team NL. Zeker als ze niet alles weten.quote:Op donderdag 15 april 2021 18:19 schreef molloot200 het volgende:
Aan de aankondiging van het item te zien wordt ie net zo negatief als het artikel
Nou precies. Die bloemenvelden zijn toch echt veel te mooi om over te slaan, dan maar cliché.quote:Op donderdag 15 april 2021 18:30 schreef Greys het volgende:
Ik vind het juist leuk dat óók de Keukenhof erbij zit. Mogen best een paar bekende plaatjes bij zitten.
Dat gemiep over dat doolhof in Ruurloooo.
En waarschijnlijk wel Curaçaoquote:Op donderdag 15 april 2021 18:36 schreef molloot200 het volgende:
https://www.google.com/ma(...)UA-7ZtiY&usp=sharing
Geüpdated
5 postcards in Zuid-Holland
2 postcards in Noord-Holland
2 postcards in Gelderland
2 postcards in Noord-Brabant
2 postcards in Zeeland
1 postcard in Flevoland
1 postcard in Overijssel
1 postcard in Friesland
0 postcards in Drenthe
0 postcards in Utrecht
0 postcards in Groningen
0 postcards in Limburg
Bonaire was het toch? Is nog niet officieel bevestigd volgens mij, dus zet ik er voor de zekerheid nog even niet bijquote:
Oh wat lollig!quote:Op donderdag 15 april 2021 18:34 schreef Em31 het volgende:
Wtf had dit echt nog nooit gezien
[ afbeelding ]
Nee daar mochten ze niet vliegen met een drone, stond toen in dat nieuwsberichtquote:Op donderdag 15 april 2021 18:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Bonaire was het toch? Is nog niet officieel bevestigd volgens mij, dus zet ik er voor de zekerheid nog even niet bij
Ja, moet je je voorstellen dat Frankrijk dit jaar wint en ze volgend jaar dan niet de Mont Blanc of de boulevard van Cannes laten zien, maar allerlei suffe doolhoven en speeltuinen in flutgehuchtenquote:Op donderdag 15 april 2021 18:30 schreef Greys het volgende:
Ik vind het juist leuk dat óók de Keukenhof erbij zit. Mogen best een paar bekende plaatjes bij zitten.
Dat gemiep over dat doolhof in Ruurloooo.
Die dingen zijn weleens bij de Van Rossems geweest geloof ik. Ze zijn nog verrassend ruim van binnenquote:Op donderdag 15 april 2021 18:34 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vraag me van die kubuswoningen in Rotterdam al af hoe je daarin kan wonen maar dit moet helemaal moeilijk zijn met inrichten.quote:Op donderdag 15 april 2021 18:34 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
En nu een hoog inspirerend beeld van de meubelboulevard van Kerkrade.quote:Op donderdag 15 april 2021 18:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, moet je je voorstellen dat Frankrijk dit jaar wint en ze volgend jaar dan niet de Mont Blanc of de boulevard van Cannes laten zien, maar allerlei suffe doolhoven en speeltuinen in flutgehuchten
https://www.ntr.nl/Hier-z(...)ossems/VPWON_1311760quote:Op donderdag 15 april 2021 18:34 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Zouden jullie zo lief willen zijn bij dit soort dingen even een bron te roepen?quote:
Ah sorry, Jeroen KidV riep dit vanochtend rond 8:50 op Radio 2. Toen ook Davina Michelle werd onthuld als interval act.quote:Op vrijdag 16 april 2021 11:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Zouden jullie zo lief willen zijn bij dit soort dingen even een bron te roepen?Is ook handig voor als we er bv iets over willen tweeten!
Ah wat vet, Amersfoortquote:Op vrijdag 16 april 2021 12:29 schreef Nashipeer het volgende:
Ah mooi de Koppelpoort in Amersfoort is ook een locatie. Je ziet idd de drone door het gat gaan om de achtergrond te laten zien en daarna de artiest (of andersom kan ook). Op het eind een mooie teaser
Echt zo leuk om dit te zien en ik ben heel benieuwd wat de nog onbekende locaties zijn!quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:23 schreef koffieleuk het volgende:
Er wordt o.a. genoemd dat de postcard van Australië werd opgenomen in het Sparta stadion.
Oekraïne op de Veluwezoom!
Moet ook nog wel wat van Limburg bij. Zuid-Limburgs heuvelland is ook wel fotogeniek.quote:Op vrijdag 16 april 2021 21:20 schreef Em31 het volgende:
Denk sowieso nog wel de Afsluitdijk, een Waddeneiland en het Binnenhof/Hofvijver
Groningen misschien bij de Universiteit of bij het Groninger Museum
Oh dat kan niet anders dan dat de Servaasbrug is.quote:Op vrijdag 16 april 2021 17:13 schreef molloot200 het volgende:
Een boorplatform op de Noordzee of zo zou ook heel gaaf zijn
E: https://www.google.com/ma(...)UA-7ZtiY&usp=sharing De kaart is geüpdatet inclusief de eerste locatie in Utrecht!
Op Reddit las ik trouwens dat iemand zo'n huisje heeft gespot in Maastricht "op de brug". Het zal vast waar zijn, maar ik zet hem er pas in als ik een foto o.i.d. vind van welke brug het is
Ja sowieso meer van andere provincies nog, anders wat scheef in verhouding met Zuid-Hollandquote:Op vrijdag 16 april 2021 21:21 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Moet ook nog wel wat van Limburg bij. Zuid-Limburgs heuvelland is ook wel fotogeniek.
Overijssel zit ook nog niks van bij.quote:Op vrijdag 16 april 2021 21:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja sowieso meer van andere provincies nog, anders wat scheef in verhouding met Zuid-Holland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |