Ik zat gelijk al te kijken, glitterjasjes, wie zou dat kunnen zijn? Duitsland?quote:Op donderdag 15 april 2021 17:34 schreef Em31 het volgende:
Als je dat huisje op het Museumplein ziet kun je je toch niet voorstellen hoe we daar straks een persoon in gaan zien?ik ben zo benieuwd
Ik dacht ook Jendrik ja!quote:Op donderdag 15 april 2021 17:45 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik zat gelijk al te kijken, glitterjasjes, wie zou dat kunnen zijn? Duitsland?
Ik kan me trouwens vooral niet voorstellen dat er straks bands in moeten zoals die van Finland. Hoe krijg je daar nou weer 6 mensen in?
Er is ook nog niets in Utrecht, toch?quote:Op donderdag 15 april 2021 17:30 schreef molloot200 het volgende:
We hebben in ieder geval nog drie provincies niet gezien, te weten Drenthe, Groningen en Limburg. Ik durf er wel geld op in te zetten dat we ook gewoon Drenthse hunebedden gaan zienOok een "cliché" locatie, maar juist zoiets is wel iets wat je niet terug ziet op de andere locaties.
Correctie: ook Utrecht moet inderdaad nog komenquote:Op donderdag 15 april 2021 17:49 schreef Funhouse het volgende:
[..]
Er is ook nog niets in Utrecht, toch?
Zou echt heel stom zijn. Wees toch eens een beetje positief en trots op je Team NL. Zeker als ze niet alles weten.quote:Op donderdag 15 april 2021 18:19 schreef molloot200 het volgende:
Aan de aankondiging van het item te zien wordt ie net zo negatief als het artikel
Nou precies. Die bloemenvelden zijn toch echt veel te mooi om over te slaan, dan maar cliché.quote:Op donderdag 15 april 2021 18:30 schreef Greys het volgende:
Ik vind het juist leuk dat óók de Keukenhof erbij zit. Mogen best een paar bekende plaatjes bij zitten.
Dat gemiep over dat doolhof in Ruurloooo.
En waarschijnlijk wel Curaçaoquote:Op donderdag 15 april 2021 18:36 schreef molloot200 het volgende:
https://www.google.com/ma(...)UA-7ZtiY&usp=sharing
Geüpdated
5 postcards in Zuid-Holland
2 postcards in Noord-Holland
2 postcards in Gelderland
2 postcards in Noord-Brabant
2 postcards in Zeeland
1 postcard in Flevoland
1 postcard in Overijssel
1 postcard in Friesland
0 postcards in Drenthe
0 postcards in Utrecht
0 postcards in Groningen
0 postcards in Limburg
Bonaire was het toch? Is nog niet officieel bevestigd volgens mij, dus zet ik er voor de zekerheid nog even niet bijquote:
Oh wat lollig!quote:Op donderdag 15 april 2021 18:34 schreef Em31 het volgende:
Wtf had dit echt nog nooit gezien
[ afbeelding ]
Nee daar mochten ze niet vliegen met een drone, stond toen in dat nieuwsberichtquote:Op donderdag 15 april 2021 18:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Bonaire was het toch? Is nog niet officieel bevestigd volgens mij, dus zet ik er voor de zekerheid nog even niet bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |