Super leuk ideequote:Op maandag 5 april 2021 12:47 schreef molloot200 het volgende:
https://www.google.com/ma(...)UA-7ZtiY&usp=sharing
Net even zitten knutselen en een kaart gemaakt met alle locaties tot nu toe + foto's ervan. Van Evoluon kon ik geen foto terugvinden, help. Sommige locaties kon ik niet goed exact bepalen, als iemand daarmee verder kan helpen, graag Sowieso wel een leuk overzichtje zo denk ik (nu hopen dat ie ook voor jullie werkt)
E: En roep dus even als er een aanvulling is! Dan kan ik het kaartje ook weer bijwerken
Heb je ook een foto/bron? Voor in het kaartjequote:Op vrijdag 9 april 2021 18:57 schreef Fred_B het volgende:
De Veluwezoom ( ) is blijkbaar ook één van de postcard-locaties.
quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Heb je ook een foto/bron? Voor in het kaartje
Mooi weer ook, zou ook zonde zijn als je allemaal van die grijze postcards hebtquote:
Voor de makers wel.quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:17 schreef Fred_B het volgende:
Ik hoop voor ze dat het weer morgen een beetje meewerkt overigens.
Vraag ik me inderdaad ook af, of ze daar niet stiekem naar kijken. Dat ze dan de minst gelukte locatie aan een Macedonië of Georgië geven (kijkend naar de bookies).quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:31 schreef Em31 het volgende:
Zouden ze de mooiste postcards ook koppelen aan landen die vrijwel zeker de finale halen?
Thanks! De kaart is weer up-to-datequote:Op woensdag 14 april 2021 14:58 schreef koffieleuk het volgende:
@:molloot200 er kan weer een locatie bij!
[ twitter ]
We weten er ook eigenlijk nog maar een paar, dus inderdaad wat voorbarig.quote:Op donderdag 15 april 2021 17:24 schreef molloot200 het volgende:
EditieNL artikel is wel een klein beetje negatief hè. Ik vind juist dat ze een mooie mix maken van bekende plekken en wat onontdekte parels.
Dat is kritiese journalistiek. Het ESF-comité komt niet naar Ruurlo. Stop de persen, het is een schandaal.quote:Op donderdag 15 april 2021 17:24 schreef molloot200 het volgende:
EditieNL artikel is wel een klein beetje negatief hè. Ik vind juist dat ze een mooie mix maken van bekende plekken en wat onontdekte parels.
Ik sluit niet uit dat ze jouw kaart ontdekt hebbenquote:Op donderdag 15 april 2021 17:32 schreef molloot200 het volgende:
EditieNL zegt trouwens dat er vanavond in de uitzending nog meer locaties worden onthuld (of ze noemen gewoon locaties die al bekend zijn)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |