SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En ineens valt alles wel goed. Bizar."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Nog bijna overschieten
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ja vjenne. Ik doel net op tijd om nog iets van het seizoen te maken. Kampioen worden.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Timber is wel lekker snel
1 zwaluw........quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Ekkelenkamp en de hunter incoming.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Precies, je bent er nog lang niet natuurlijk met zeker nog 3 lastige uitwedstrijden...quote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
We zijn er dus nog niet
Precies wat ik zei. Gaat echt wel beter maar de counter is verre van opgelostFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
We missen een type veltman achterinFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Bij de gratie van Heerenveen ga je hier winnen maar wat is het allemaal nog pover zeg. Wisselbeleid ook weer om te janken. Kom je eindelijk in een flow, wissel je Ziyech voor Gravenberg. Waarom nou geen Danilo?![]()
Omdat je het middenveld bezet moet houden... en Ziyech lijkt weer stukquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
Bij de gratie van Heerenveen ga je hier winnen maar wat is het allemaal nog pover zeg. Wisselbeleid ook weer om te janken. Kom je eindelijk in een flow, wissel je Ziyech voor Gravenberg. Waarom nou geen Danilo?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Met een wissel Danilo voor Ziyech hoeft er niks te veranderen als je Tadic naar 10 schuift. Met Gravenberg kies je defensief.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Omdat je het middenveld bezet moet houden... en Ziyech lijkt weer stuk![]()
Ziyech is echt een logische wisselquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
Bij de gratie van Heerenveen ga je hier winnen maar wat is het allemaal nog pover zeg. Wisselbeleid ook weer om te janken. Kom je eindelijk in een flow, wissel je Ziyech voor Gravenberg. Waarom nou geen Danilo?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Euh ja, daar zeg ik ook niks over. Dank je voor deze bijdrage.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:24 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ziyech is echt een logische wissel![]()
Mag de volgende wedstrijd ook weer beginnen van mij. Geen enkele reden om dat nu weer te wisselen.quote:![]()
Ten hag kennende verzint hij weer wat anders.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mag de volgende wedstrijd ook weer beginnen van mij. Geen enkele reden om dat nu weer te wisselen.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Goed moeizaam, maar tekenen van herstel. Tadic prima![]()
Volgende week aan de vorm werken en dan in de Kuip vlammen
I love music |Ajax forever
Nou. 3 punten, een week tijd om te trainen en dan Twente thuis. Hopelijk hebben we het ergste gehad."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Yup, en Gravenberch viel goed in. Tadic lijkt weer iets van glans te tonen...quote:
In de omschakeling blijft het kwetsbaar, maar dat zal wel nooit meer anders worden tenzij we Frank de Boer terughalen
Die oogt nog steeds zo fragiel en zonder vertrouwen... het is dat je hem vreemd genoeg in deze vorm zelfs niet kan missen want anders zou je hem in de luwte moeten houdenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:25 schreef Vriezzer het volgende:
"Die Blind rent alsof hij op de roltrap staat."Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Tweede helft was wel een stuk beter van hem.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die oogt nog steeds zo fragiel en zonder vertrouwen... het is dat je hem vreemd genoeg in deze vorm zelfs niet kan missen want anders zou je hem in de luwte moeten houdenI love music |Ajax forever
Is ook gewoon niet fit, bij die kans van Heerenveen in de 44e minuut stopt die gewoon met meelopen met zijn man die hem voor open goal kan inschieten.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:46 schreef TheVulture het volgende:
Die oogt nog steeds zo fragiel en zonder vertrouwen... het is dat je hem vreemd genoeg in deze vorm zelfs niet kan missen want anders zou je hem in de luwte moeten houdenIf I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story![]()
Voel wel even lekker hoor. Volgende week hopelijk knallen tegen Twente zodat steeds meer "het gevoel" terugkomt.![]()
Mooi dat het geld al binnen is idd.quote:
Overigens wel paar mooie balletjes gegevenLege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
Gezien de volgende wedstrijd thuis is tegen Twente moet je helemaal met Timber gaan starten. Je zal heel ver van de goal af komen te spelen en voetbal van achteruit nodig hebben.![]()
Zal ook wel gaan gebeuren. Verwacht dat daarna Veltman weer gaat spelen, zeker tegen Feyenoord de beste optie.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 23:03 schreef TheArt het volgende:
Gezien de volgende wedstrijd thuis is tegen Twente moet je helemaal met Timber gaan starten. Je zal heel ver van de goal af komen te spelen en voetbal van achteruit nodig hebben.
Schuurs inmiddels 4e optie, zo hard kan het gaan.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
pffff. wat een opluchting. twente pakken en hard trainen de komende weken.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Voordeel is dat je geen Europees meer speelt, dat had deze selectie op dit moment niet erbij kunnen hebben (helaas).![]()
als je dat nog had gespeeld was je waarschijnlijk niet in deze crisis belandquote:Op zaterdag 7 maart 2020 23:34 schreef Simmertje het volgende:
Voordeel is dat je geen Europees meer speelt, dat had deze selectie op dit moment niet erbij kunnen hebben (helaas).![]()
Als we nog europees hadden gespeeld hadden we 3-0 ofzo gewonnen van getafe, dan voelde iedereen zich wel een stuk beter. Lekker om te zien dat er eens iemand uit z’n plaat gaat, dat wel.-nee-![]()
Dat is wel eens anders geweest.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heerenveen-uit blijkt toch altijd nog een goed medicijn te zijn.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Het probleem eigenlijk is dat Ajax totaal niet kan verdedigen. Het is wel iets waar ook binnen de jeugd meer aandacht aangegeven moet worden. Veltman kon er al niets van en Schuurs maakt ook de nodige cruciale fouten
Vandaag zagen we dat ook Dest en Timber, twee spelers die het zogenaamd van hun snelheid moeten hebben er keer op keer volledig uitgelopen worden, de bal niet kunnen afmaken, de aanvaller niet kunnen stoppen en ook niet kunnen voorkomen dat ze kansrijk op doel schieten. Elke aanval van Heerenveen leidt tot een schietkans en het is aan Onana te danken dat er voor rust niet 3-0 stond.
De vraag is natuurlijk hoe dit kan. Zelfs als met drie verdedigers (Blind, Dest, Timber) wordt geprobeerd één aanvaller te stoppen krijgen ze het gewoon niet voor elkaar en volgt er toch een grote schietkans op goal.
Laten we wel wezen, dit is niet per se iets nieuws. Ik roep het hele seizoen al dat de verdediging van Ajax waardeloos is maar door de sterke aanval en vele goals werd het nog enigszins gecamoufleerd.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Dat valt nog te bezien. De selectie van Ajax is toch wel vrij slecht eigenlijk als je kijkt wat er speelt.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 23:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je dat nog had gespeeld was je waarschijnlijk niet in deze crisis beland
In de winterstop was Marco Overmars nog optimistisch maar laten we voor komend seizoen maar schoon schip maken:
Schuurs. Alvarez, Dest, Mazraoui, Veltman, Pierie allemaal weg doen en 50 miljoen euro uitgeven voor het halen van twee goede ervaren centrale verdedigers en één rechtsback ((jawel, dat is bijna 17 miljoen euro per speler).
Op het middenveld eigenlijk het zelfde. Gravenberch, Marin, Eiting, Ekkelenkamp en Labyad allemaal weg en ook 50 miljoen euro uitgeven om daar drie normale spelers voor te halen.
- Even tussendoor, bij alle namen die ik zojuist heb getypt,vraag is me echt af hoe het mogelijk is dat deze spelers zijn gescout en daadwerkelijk bij de selectie van Ajax zitten. Dit kán niet. Deze spelers zijn allemaal niveau Heerenveen, FC Utrecht of misschien Vitesse -
Verder missen we een echte spits, Huntelaar is wel klaar na dit seizoen,Traoré kan er (hoewel hij echt zijn best doet) heel weinig van, gelegenheidsspits Tadic moet op nummer 10 gaan spelen als Ziyech weg is.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Vind dat echt een van de zwakste spelers uit de selectiequote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:51 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Dest is dan ook een eigenwijze snotaap![]()
Dat jij nog niet op de plek van Overmars zit is eigenlijk een groot wonder hè?! Ze snappen er helemaal niks van daar in Amsterdam.quote:Op zondag 8 maart 2020 01:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat valt nog te bezien. De selectie van Ajax is toch wel vrij slecht eigenlijk als je kijkt wat er speelt.
In de winterstop was Marco Overmars nog optimistisch maar laten we voor komend seizoen maar schoon schip maken:
Schuurs. Alvarez, Dest, Mazraoui, Veltman, Pierie allemaal weg doen en 50 miljoen euro uitgeven voor het halen van twee goede ervaren centrale verdedigers en één rechtsback ((jawel, dat is bijna 17 miljoen euro per speler).
Op het middenveld eigenlijk het zelfde. Gravenberch, Marin, Eiting, Ekkelenkamp en Labyad allemaal weg en ook 50 miljoen euro uitgeven om daar drie normale spelers voor te halen.
- Even tussendoor, bij alle namen die ik zojuist heb getypt,vraag is me echt af hoe het mogelijk is dat deze spelers zijn gescout en daadwerkelijk bij de selectie van Ajax zitten. Dit kán niet. Deze spelers zijn allemaal niveau Heerenveen, FC Utrecht of misschien Vitesse -
Verder missen we een echte spits, Huntelaar is wel klaar na dit seizoen,Traoré kan er (hoewel hij echt zijn best doet) heel weinig van, gelegenheidsspits Tadic moet op nummer 10 gaan spelen als Ziyech weg is.I love music |Ajax forever
Straks wordt AZ kampioen en moeten we weer een AZ speler halen.
Beter halen ze verloren Godenzoon Dani de Wit dan.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Not sure if serious...quote:Op zondag 8 maart 2020 09:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Straks wordt AZ kampioen en moeten we weer een AZ speler halen.
Beter halen ze verloren Godenzoon Dani de Wit dan.Oh.![]()
Traoré, Gravenberch, Schuurs, Dest, Mazraoui zijn wel prima selectiespelers dus die kan je er best bijhouden. Zeker Traoré zie ik voldoende potentie in als spits.quote:Op zondag 8 maart 2020 01:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat valt nog te bezien. De selectie van Ajax is toch wel vrij slecht eigenlijk als je kijkt wat er speelt.
Verder missen we een echte spits, Huntelaar is wel klaar na dit seizoen,Traoré kan er (hoewel hij echt zijn best doet) heel weinig van, gelegenheidsspits Tadic moet op nummer 10 gaan spelen als Ziyech weg is.
Dat er verder een hoop moet gebeuren ben ik wel eens, maar er zullen eerst een paar sterkhouders vervangen moeten worden voor de rest aangepakt kan worden.Oh.![]()
Je kan wel kritiek hebben dat sommige spelers het niveau eredivisie amper ontstijgen, maar dat is niet zo heel bijzonder als je in die competitie zit, het gaat er m.i. om dat we geen echt exceptionele spelers hebben buiten de flegmatieke Ziyech. Dat je dan in plaats daarvan middenvelder hebt van bijvoorbeeld het niveau Schöne geeft het een armoedig beeld, maar die stond ook gewoon zijn mannetje, zolang er maar een handige jongen naast stond.
Wat je Overmars kwalijk kan nemen is dat hij geen goudhaantje heeft, maar ook daar heb ik de energie niet voor, we wisten afgelopen zomer al dat dit seizoen makkelijk zo zou kunnen lopen
Niet Europees mee doen vind ik erg jammer, maar het is eigenlijk alleen uitschakeling beker wat ik complete onzin vind, dat was niet nodig.
[ Bericht 10% gewijzigd door Marsenal op 08-03-2020 10:27:17 ]-nee-![]()
Doorselecteren is een must. Spelers als Eiting, Gravenberg en Ekkelenkamp kunnen het niveau niet aan. Schuurs vind ik nog een twijfelgeval.
Alvarez en Marin moet je misschien nog wat tijd geven. Eventueel verkopen bij een goed bodWaar verstand zit groeit geen haar, daarom adviseer ik u een kamover;"best of both worlds".![]()
Spijker kop.quote:Op zondag 8 maart 2020 01:20 schreef Shreyas het volgende:
Het probleem eigenlijk is dat Ajax totaal niet kan verdedigen. Het is wel iets waar ook binnen de jeugd meer aandacht aangegeven moet worden. Veltman kon er al niets van en Schuurs maakt ook de nodige cruciale fouten
Vandaag zagen we dat ook Dest en Timber, twee spelers die het zogenaamd van hun snelheid moeten hebben er keer op keer volledig uitgelopen worden, de bal niet kunnen afmaken, de aanvaller niet kunnen stoppen en ook niet kunnen voorkomen dat ze kansrijk op doel schieten. Elke aanval van Heerenveen leidt tot een schietkans en het is aan Onana te danken dat er voor rust niet 3-0 stond.
De vraag is natuurlijk hoe dit kan. Zelfs als met drie verdedigers (Blind, Dest, Timber) wordt geprobeerd één aanvaller te stoppen krijgen ze het gewoon niet voor elkaar en volgt er toch een grote schietkans op goal.
Laten we wel wezen, dit is niet per se iets nieuws. Ik roep het hele seizoen al dat de verdediging van Ajax waardeloos is maar door de sterke aanval en vele goals werd het nog enigszins gecamoufleerd.![]()
Ondanks dat ik het bij Gravenberch ook niet zie nog, ga je toch niet menen dat je nu al wil gaan oordelen over een 17-jarige speler, die als het enigszins gedraaid had bij Ajax nog niet eens in Ajax 1 zou staan? Kom op man, denk even na.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:40 schreef Kamover het volgende:
Doorselecteren is een must. Spelers als Eiting, Gravenberg en Ekkelenkamp kunnen het niveau niet aan. Schuurs vind ik nog een twijfelgeval.
Alvarez en Marin moet je misschien nog wat tijd geven. Eventueel verkopen bij een goed bod![]()
mee eens hoor, nu kan niemand er iets meer van, en dat niet kunnen verdedigen gaat ook een eigen leven leiden, ligt allemaal wat genuanceerder dan dat.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ondanks dat ik het bij Gravenberch ook niet zie nog, ga je toch niet menen dat je nu al wil gaan oordelen over een 17-jarige speler, die als het enigszins gedraaid had bij Ajax nog niet eens in Ajax 1 zou staan? Kom op man, denk even na.![]()
Ah ja, laten we spelers die nog geen tien wedstrijden op hoogste niveau hebben gespeeld en alleen worden opgesteld vanwege blessures al afserveren.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:40 schreef Kamover het volgende:
Alvarez en Marin moet je misschien nog wat tijd geven. Eventueel verkopen bij een goed bodOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Je kunt ze ook elders ervaring op laten doen. Mijn punt is dat ze nu nog niet het niveau hebben waar Ajax nu behoefte aan heeft.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ah ja, laten we spelers die nog geen tien wedstrijden op hoogste niveau hebben gespeeld en alleen worden opgesteld vanwege blessures al afserveren.Waar verstand zit groeit geen haar, daarom adviseer ik u een kamover;"best of both worlds".![]()
Je hebt het over iemand die Baumgartl, Schwaab en Bruma toppers vindt en het een blunder van Overmars is dat hij dat soort spelers niet gehaald heeft.quote:Op zondag 8 maart 2020 08:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat jij nog niet op de plek van Overmars zit is eigenlijk een groot wonder hè?! Ze snappen er helemaal niks van daar in Amsterdam.
Dan weet je het wel.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Daar heb je jong ajax voorquote:Op zondag 8 maart 2020 10:58 schreef Kamover het volgende:
[..]
Je kunt ze ook elders ervaring op laten doen. Mijn punt is dat ze nu nog niet het niveau hebben waar Ajax nu behoefte aan heeft.![]()
Ja, goed idee.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:58 schreef Kamover het volgende:
[..]
Je kunt ze ook elders ervaring op laten doen. Mijn punt is dat ze nu nog niet het niveau hebben waar Ajax nu behoefte aan heeft.
Alleen maar (dure) aankopen laten spelen, die staan er tenslotte direct. Jeugd lekker laten verrotten, daar heb je op korte termijn niets aan.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
wat ik wel vind is dat er bij de internationale scouting wel een tandje bij mag qua bezetting en organisatie, die is niet in verhouding met het geld wat ze aan buitenlandse spelers uitgevenquote:Op zondag 8 maart 2020 11:16 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ja, goed idee.
Alleen maar (dure) aankopen laten spelen, die staan er tenslotte direct. Jeugd lekker laten verrotten, daar heb je op korte termijn niets aan.![]()
nou idd.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:12 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Je hebt het over iemand die Baumgartl, Schwaab en Bruma toppers vindt en het een blunder van Overmars is dat hij dat soort spelers niet gehaald heeft.
Dan weet je het wel.
I love music |Ajax forever
En dan? Dan zit je midden in het seizoen met blessures en geen spelers die je op kunt stellen. Lijkt me niet helemaal de meest handige aanpak.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:58 schreef Kamover het volgende:
[..]
Je kunt ze ook elders ervaring op laten doen. Mijn punt is dat ze nu nog niet het niveau hebben waar Ajax nu behoefte aan heeft.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
dit seizoen is het ook wel vreemd dat je nauwelijks met je ideale opstelling hebt kunnen spelen die eigenlijk ook niet eens ideaal was.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En dan? Dan zit je midden in het seizoen met blessures en geen spelers die je op kunt stellen. Lijkt me niet helemaal de meest handige aanpak.![]()
Dat gezeik op Tadic. Heb je eindelijk een held die er gewoon ouderwets voor gaat en mensen nog durft te zeggen waar het op staat, komen de deugdrakkers weer naar voren dat het buitensporig zou zijn.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2020 11:49:27 ]![]()
Nee, belangrijkste voor Ajax is een coach en een scout.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik vond het ook verfrissend om te zien. Je gaat toch ook als jong talent dat net een half jaar meedraait niet je aanvoerder tegenspreken. Prima wat Tadic hier doet. En dan opperen media dat hij dit tegenover Ziyech of Blind had moeten doen ..quote:Op zondag 8 maart 2020 11:49 schreef Generationalpha het volgende:
Dat gezeik op Tadic. Heb je eindelijk een held die er gewoon ouderwets voor gaat en mensen nog durft te zeggen waar het op staat, komen de deugdrakkers weer naar voren dat het buitensporig zou zijn.![]()
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2020 11:54:07 ]![]()
Ik kan me Ruud Krol nog herinneren, die deed niet anders en Tadic gaf zelf het goede voorbeeld dus ze moeten wat te zeiken hebben.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:53 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik vond het ook verfrissend om te zien. Je gaat toch ook als jong talent dat net een half jaar meedraait niet je aanvoerder tegenspreken. Prima wat Tadic hier doet. En dan opperen media dat hij dit tegenover Ziyech of Blind had moeten doen ..![]()
![]()
![]()
Wat een flauwekul is dat inderdaad. Helemaal niets mis met die actie van Tadic.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:49 schreef Generationalpha het volgende:
Dat gezeik op Tadic. Heb je eindelijk een held die er gewoon ouderwets voor gaat en mensen nog durft te zeggen waar het op staat, komen de deugdrakkers weer naar voren dat het buitensporig zou zijn."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
liever dit dan die duimpjes omhoog bij een onzuivere onhaalbare passquote:Op zondag 8 maart 2020 12:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wat een flauwekul is dat inderdaad. Helemaal niets mis met die actie van Tadic.![]()
Toch jammer dat je Schwaab als voorbeeld er bij moest liegen.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:12 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Je hebt het over iemand die Baumgartl, Schwaab en Bruma toppers vindt en het een blunder van Overmars is dat hij dat soort spelers niet gehaald heeft.
Dan weet je het wel.
Betreft Baumgartl, wat had ik die jongen toch graag bij Ajax gezien nu, als je kijkt naar dat gekluns van Veltman (voor zijn blessure), Schuurs, Dest en Pierie (bij Jong Ajax) en vooral hun verdedigende onmacht, dan zou Baumgartl een verademing zijn.
Bruma is inderdaad matig en dat heb ik verkeerd ingeschat, maar Traoré is eigenlijk niet veel beter, dus er moet volgend seizoen sowieso een nieuwe spits komen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat ben ik ook wel eens , wat mij betreft mag daar flink in geïnvesteerd worden.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat ik wel vind is dat er bij de internationale scouting wel een tandje bij mag qua bezetting en organisatie, die is niet in verhouding met het geld wat ze aan buitenlandse spelers uitgeven
Ik heb de indruk dat er onder de talentvolle groep die nu grotendeels in Jong Ajax speelt heel weinig zit aan te komen dus daar mag wel een flinke inhaalslag gemaakt worden.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Veltman is vele malen beter dan een miskoop als Baumgart maar het verbaast me niets dat jij zo'n kneus bij Ajax wil zien.quote:Op zondag 8 maart 2020 12:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Toch jammer dat je Schwaab als voorbeeld er bij moest liegen.
Betreft Baumgartl, wat had ik die jongen toch graag bij Ajax gezien nu, als je kijkt naar dat gekluns van Veltman (voor zijn blessure), Schuurs, Dest en Pierie (bij Jong Ajax) en vooral hun verdedigende onmacht, dan zou Baumgartl een verademing zijn.
Bruma is inderdaad matig en dat heb ik verkeerd ingeschat, maar Traoré is eigenlijk niet veel beter, dus er moet volgend seizoen sowieso een nieuwe spits komen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hier ben ik het mee eens, maar dit is vooral een landelijk probleem. Zeker als je kijkt naar middenvelders en aanvallers. Ik heb nog geen speler gezien tussen de 18 en 20 die de nieuwe Robben, Van Persie, Sneijder, van der Vaart, Wijnaldum of Depay kan worden. Bij geen enkele club in Nederland. Dat er iets moet gebeuren is duidelijk, maar je kan natuurlijk niet zomaar een blik talenten opentrekken.quote:Op zondag 8 maart 2020 12:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat er onder de talentvolle groep die nu grotendeels in Jong Ajax speelt heel weinig zit aan te komen dus daar mag wel een flinke inhaalslag gemaakt worden.
Als je kijkt naar Oranje, ziet dat er ook niet goed uit. Talentvolle goede verdedigers zijn er wel in Van Dijk, De Vrij, De Ligt en misschien ook wel Bakker, maar middenvelders en aanvallers zijn er niet. Het komende WK zullen we dus geen rol van betekenis gaan spelen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Hahaha Veltman, hou toch op man.quote:Op zondag 8 maart 2020 12:35 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Veltman is vele malen beter dan een miskoop als Baumgart maar het verbaast me niets dat jij zo'n kneus bij Ajax wil zien.![]()
![]()
Had dan Schuurs als voorbeeld genomen, misschien dat hij nog de meeste potentie heeft.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Baumgartl is in geen enkele omstandigheid een verademing. En Traoré afschrijven als niveau Bruma is echt waanzin.quote:Op zondag 8 maart 2020 12:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Toch jammer dat je Schwaab als voorbeeld er bij moest liegen.
Bruma is inderdaad matig en dat heb ik verkeerd ingeschat, maar Traoré is eigenlijk niet veel beter, dus er moet volgend seizoen sowieso een nieuwe spits komen."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Als je de wedstrijd van gisteren hebt gezien en je ziet hoe de goal van Heerenveen valt, terwijl Timber en Dest er als twee knullige jochies bij staan te draven, dan weten we beide dat een speler als Baumgartl dit beter had opgelost.quote:Op zondag 8 maart 2020 12:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Baumgartl is in geen enkele omstandigheid een verademing. En Traoré afschrijven als niveau Bruma is echt waanzin.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Een miljoenenaankoop vergelijken met een basisdebutantquote:Op zondag 8 maart 2020 12:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als je de wedstrijd van gisteren hebt gezien en je ziet hoe de goal van Heerenveen valt, terwijl Timber en Dest er als twee knullige jochies bij staan te draven, dan weten we beide dat een speler als Baumgartl dit beter had opgelost..
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Tijd voor het al oude cliché. Nog negen 'finales'. Het wordt echt aftellen voor mijn gevoel. Heerenveen was iets minder goed dan AZ of Utrecht, maar qua spelbeeld was dit toch gewoon weer hetzelfde. Nu viel het gelukkig de goede kant op. Er is in ieder geval wat meer tijd nu in de voorbereiding op de komende wedstrijden.
Bijzonder ook dat Timber opeens mocht opdraven. Hij deed het gelukkig wel goed, maar op vastigheid hoeven we voorlopig niet te rekenen. Erg benieuwd wat er komende zomer allemaal gaat gebeuren, want het wordt toch wel pijnlijk voor een aantal spelers als je ziet wie er nu allemaal een kans krijgen. Vond Timber na afloop overigens wel goed overkomen, oogde al erg volwassen.
Overigens las ik de laatste week best een aantal keer dat AZ een makkelijker programma heeft, maar ik vind dat die juist nog een pittig programma hebben.![]()
quote:Op zondag 8 maart 2020 12:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als je de wedstrijd van gisteren hebt gezien en je ziet hoe de goal van Heerenveen valt, terwijl Timber en Dest er als twee knullige jochies bij staan te draven, dan weten we beide dat een speler als Baumgartl dit beter had opgelost.![]()
![]()
die proberen daar de druk weg te houden maar als het er op aan gaat komen wordt dat ook wel weer anders, gewoon naar je zelf blijven kijken, goed was het zeker niet gisteren maar een eerste stap op weg terug.quote:Op zondag 8 maart 2020 12:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Overigens las ik de laatste week best een aantal keer dat AZ een makkelijker programma heeft, maar ik vind dat die juist nog een pittig programma hebben.![]()
Laat Baumgartl maar eens met zoveel ruimte in zijn rug spelen bij Ajax. Dat wordt ook helemaal niets.quote:Op zondag 8 maart 2020 12:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als je de wedstrijd van gisteren hebt gezien en je ziet hoe de goal van Heerenveen valt, terwijl Timber en Dest er als twee knullige jochies bij staan te draven, dan weten we beide dat een speler als Baumgartl dit beter had opgelost."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Als je in een dramatische periode zit dan weet je dat je dan niet even een gemakkelijke overwinning gaat halen, tegen wie dan ook. Winnen is dan de enige remedie, ook al is het met geluk of slecht spel.quote:Op zondag 8 maart 2020 13:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
die proberen daar de druk weg te houden maar als het er op aan gaat komen wordt dat ook wel weer anders, gewoon naar je zelf blijven kijken, goed was het zeker niet gisteren maar een eerste stap op weg terug.
Verwacht wel dat de weg terug weer is ingezet maar of dat genoeg is om bv over 2 weken in de Kuip te gaan winnen...we zullen zien.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Geslacht denk ik. Heerenveen had 0-2 voor moeten staan in de rust.quote:Op zondag 8 maart 2020 13:02 schreef Simmertje het volgende:
Wij eindigen een stuk makkelijker, Utrecht en Feyenoord uit wordt vooral overleven.![]()
Feyenoord blijft een net zo'n grote concurrent als AZ, helemaal gezien de flow waarin die zitten...quote:Op zondag 8 maart 2020 13:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
die proberen daar de druk weg te houden maar als het er op aan gaat komen wordt dat ook wel weer anders, gewoon naar je zelf blijven kijken, goed was het zeker niet gisteren maar een eerste stap op weg terug.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Psv ook, staan er maar een punt onderquote:Op zondag 8 maart 2020 15:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Feyenoord blijft een net zo'n grote concurrent als AZ, helemaal gezien de flow waarin die zitten...![]()
Je slaat de spijker op de kop. Het is inderdaad tenenkrommend dat je in deze fase van de competitie een beroep moet doen op een debutant in plaats van op een miljoenenaankoop. Laten we hopen dat we komend seizoen in ieder geval ook betere reservespelers hebben.quote:Op zondag 8 maart 2020 12:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Een miljoenenaankoop vergelijken met een basisdebutant.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
ben je weer een paar weken verder dus is moeilijk te zeggenquote:Op zondag 8 maart 2020 14:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Geslacht denk ik. Heerenveen had 0-2 voor moeten staan in de rust.![]()
doen het goed maar 6 of 0 punten is toch wat anders, wordt een belangrijk potje tegen hun.quote:Op zondag 8 maart 2020 15:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Feyenoord blijft een net zo'n grote concurrent als AZ, helemaal gezien de flow waarin die zitten...![]()
Die hebben een wedstrijd meer gespeeld dan Ajax en Feyenoord. Dat maakt wel een redelijk verschil.quote:Op zondag 8 maart 2020 15:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Psv ook, staan er maar een punt onderCuz I'm Mr. Brightside![]()
Het is nog een 'als' scenario, maar Feyenoord kan er eigenhandig voor zorgen dat ze nog maar op 3 punten van zowel Ajax als AZ komen te staan. Ze blijven levensgevaarlijk....quote:Op zondag 8 maart 2020 16:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
doen het goed maar 6 of 0 punten is toch wat anders, wordt een belangrijk potje tegen hun.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Hebben wel een veel slechter doelsaldo dus ze zullen 7 punten moeten inhalen op zowel Ajax als AZ. Niet onmogelijk maar dan moeten ze wel bijna alles gaan winnen de laatste 9 wedstrijden en dat zie ik niet gebeuren.quote:Op zondag 8 maart 2020 17:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is nog een 'als' scenario, maar Feyenoord kan er eigenhandig voor zorgen dat ze nog maar op 3 punten van zowel Ajax als AZ komen te staan. Ze blijven levensgevaarlijk....Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
![]()
Waarom kijk ik nog op die site eigenlijk..proberen is de eerste stap naar falen
Telegraaf altijdquote:Op zondag 8 maart 2020 18:14 schreef manny het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom kijk ik nog op die site eigenlijk..
Krant voor tokkies en slecht geletterden.Cuz I'm Mr. Brightside![]()
ik moet er inderdaad ook gewoon niet eens meer naar kijken. kansloze redactie daar.quote:Op zondag 8 maart 2020 18:21 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Telegraaf altijd
Krant voor tokkies en slecht geletterden.proberen is de eerste stap naar falen
Eens. Feyenoord uit ga je gewoon met 0 punten naar huis. En tegen Utrecht, tja, reken maar niet op de volle buit.quote:Op zondag 8 maart 2020 14:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Geslacht denk ik. Heerenveen had 0-2 voor moeten staan in de rust.
Dit kampioenschap gaat echt nog heel moeilijk worden om over de streep te trekken.![]()
Cruciaal zijn dan de thuisnederlagen tegen AZ en Willem II, die mag je als Ajax thuis niet verliezen...quote:Op zondag 8 maart 2020 19:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eens. Feyenoord uit ga je gewoon met 0 punten naar huis. En tegen Utrecht, tja, reken maar niet op de volle buit.
Dit kampioenschap gaat echt nog heel moeilijk worden om over de streep te trekken.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
als Ajax mag je tegen niemand verliezenquote:Op zondag 8 maart 2020 19:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Cruciaal zijn dan de thuisnederlagen tegen AZ en Willem II, die mag je als Ajax thuis niet verliezen...![]()
Tot de downfall dacht ik echt dat we ongeslagen kampioen zouden wordenquote:Op zondag 8 maart 2020 22:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
als Ajax mag je tegen niemand verliezenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dan wordt het toch tijd voor professionele hulp.quote:Op maandag 9 maart 2020 06:33 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Tot de downfall dacht ik echt dat we ongeslagen kampioen zouden wordenDit, dus.![]()
Moest hier best om grinnikenquote:Op zondag 8 maart 2020 18:14 schreef manny het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom kijk ik nog op die site eigenlijk..Makkelijk eerste![]()
Waarom, dit Ajax was in de eerste weken echt onverslaanbaar. Menig tegenstander stond na de wedstrijd met niets dan lof en gaf aan helemaal kleurenblind te zijn getikt.quote:Op maandag 9 maart 2020 06:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan wordt het toch tijd voor professionele hulp.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja, je was letterlijk de enige.quote:Op maandag 9 maart 2020 06:33 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Tot de downfall dacht ik echt dat we ongeslagen kampioen zouden wordenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
dat niet maar dat niveau van de laatste weken ook weer nietquote:Op maandag 9 maart 2020 06:33 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Tot de downfall dacht ik echt dat we ongeslagen kampioen zouden worden![]()
Ja maar ploegen houden dat zelden een heel jaar vol, zelfs Liverpool kreeg opeens uit het niets een dikke nederlaag om de oren.quote:Op maandag 9 maart 2020 07:48 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Waarom, dit Ajax was in de eerste weken echt onverslaanbaar. Menig tegenstander stond na de wedstrijd met niets dan lof en gaf aan helemaal kleurenblind te zijn getikt.Oh.![]()
bovendien zagen de kritische volgers (ook hier) dat het in de omschakeling nooit goed heeft gezeten dit seizoen. Terug naar de kamikaze tijden van Bosz.....quote:Op maandag 9 maart 2020 09:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar ploegen houden dat zelden een heel jaar vol, zelfs Liverpool kreeg opeens uit het niets een dikke nederlaag om de oren.proberen is de eerste stap naar falen
nu te hopen dat ze het scoren weer een beetje te pakken hebben en het dieptepunt achter de rug ligt.quote:Op maandag 9 maart 2020 09:50 schreef manny het volgende:
[..]
bovendien zagen de kritische volgers (ook hier) dat het in de omschakeling nooit goed heeft gezeten dit seizoen. Terug naar de kamikaze tijden van Bosz.....![]()
Doubt.quote:Op maandag 9 maart 2020 10:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
nu te hopen dat ze het scoren weer een beetje te pakken hebben en het dieptepunt achter de rug ligt.![]()
Over twee weken naar De Kuip, we gaan het meemaken.quote:Op maandag 9 maart 2020 10:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
nu te hopen dat ze het scoren weer een beetje te pakken hebben en het dieptepunt achter de rug ligt.Oh.![]()
Zonder EL en beker is het opeens wel stuk overzichtelijker
Gelijk in punten met AZ; doelsaldo +45 tov +37
Twente - T
Feyenoord - U
PEC - T
Utrecht - U
Emmen - U
Vitesse - T
Willem II - U
VVV - T
Fortuna - U
Vaker uit dan thuis @PSVCL![]()
daar is vaker als underdog gewonnenquote:Op maandag 9 maart 2020 10:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Over twee weken naar De Kuip, we gaan het meemaken.![]()
Daar houden we ons dan maar aan vast.quote:
Gezien het spel heb ik er weinig hoop op, misschien een Frank de Boer-achtige overwinning zoals die 0-1 na die goal van Van Rhijn.Oh.![]()
blijft moeilijk, afhankelijk of ze de vorm weer een beetje te pakken hebben dan en voor Feyenoord toch de angstgegnerquote:Op maandag 9 maart 2020 10:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar houden we ons dan maar aan vast.
Gezien het spel heb ik er weinig hoop op, misschien een Frank de Boer-achtige overwinning zoals die 0-1 na die goal van Van Rhijn.![]()
Als Ajax met de vorm van vorige week naar Rotterdam was gekomen dan stonden ze er absoluut slechter dan het Ajax van 2013-2014 en 2014-2015 dat wegkwam met lucky overwinningen uit Rotterdam.quote:Op maandag 9 maart 2020 10:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar houden we ons dan maar aan vast.
Gezien het spel heb ik er weinig hoop op, misschien een Frank de Boer-achtige overwinning zoals die 0-1 na die goal van Van Rhijn.
Toen was de situatie vooraf gezien redelijk gelijkwaardig. Twee teams in ongeveer dezelfde vorm.![]()
quote:Op maandag 9 maart 2020 10:47 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Als Ajax met de vorm van vorige week naar Rotterdam was gekomen dan stonden ze er absoluut slechter dan het Ajax van 2013-2014 en 2014-2015 dat wegkwam met lucky overwinningen uit Rotterdam.
Toen was de situatie vooraf gezien redelijk gelijkwaardig. Twee teams in ongeveer dezelfde vorm.ik kan me die wedstrijden niet eens herinneren, het enige wat ik weet is dat Ajax meestal wint in de kuip
![]()
1-2 en 0-1, die tweede wedstrijd was die goal van Van Rhijn.quote:Op maandag 9 maart 2020 10:48 schreef Tarado het volgende:
[..]ik kan me die wedstrijden niet eens herinneren, het enige wat ik weet is dat Ajax meestal wint in de kuip
Maar toen had Feyenoord een voorhoede met Te Vrede, Kazim en Manu.![]()
Er zit nog maar één thuiswedstrijdje tegen Twente tussen, dan zal de vorm ook niet echt ineens terug zijn als ze winnen.quote:Op maandag 9 maart 2020 10:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
blijft moeilijk, afhankelijk of ze de vorm weer een beetje te pakken hebben dan en voor Feyenoord toch de angstgegnerOh.![]()
nu met Haps, Bozenik en Berghuis is het toch ook geen wondervoorhoede, alleen die laatste is momenteel wel de beste aanvaller van de eredivisiequote:Op maandag 9 maart 2020 10:49 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
1-2 en 0-1, die tweede wedstrijd was die goal van Van Rhijn.
Maar toen had Feyenoord een voorhoede met Te Vrede, Kazim en Manu.![]()
dat is zo ongrijpbaar maar goed wegspelen zoals thuis zal sowieso niet gebeurenquote:Op maandag 9 maart 2020 10:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zit nog maar één thuiswedstrijdje tegen Twente tussen, dan zal de vorm ook niet echt ineens terug zijn als ze winnen.![]()
Had wel een gelijkspelletje ofzo verwacht. Maar echt een nederlaag. Ik zag oprecht niet in tegen wie dat zou moeten gebeuren. Met fey onder stam en psv onder bommel.quote:Op maandag 9 maart 2020 09:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar ploegen houden dat zelden een heel jaar vol, zelfs Liverpool kreeg opeens uit het niets een dikke nederlaag om de oren.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nog 4 pittige uitwedstrijden zeg. Feyenoord, Utrecht, Willem II en Emmen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
1 puntquote:Op maandag 9 maart 2020 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog 4 pittige uitwedstrijden zeg. Feyenoord, Utrecht, Willem II en Emmen.![]()
En hoeveel gaan AZ en Feyenoord er halen?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
0quote:Op maandag 9 maart 2020 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En hoeveel gaan AZ en Feyenoord er halen?![]()
Gefeliciteerd!quote:
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ajax dat zich druk moet maken om Emmen uitquote:Op maandag 9 maart 2020 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog 4 pittige uitwedstrijden zeg. Feyenoord, Utrecht, Willem II en Emmen.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
quote:Op maandag 9 maart 2020 11:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ajax dat zich druk moet maken om Emmen uit
Emmen heeft (met RKC, Ajax, AZ, Utrecht te gaan) alleen verloren van Groningen en PEC, en gelijkgespeeld tegen PSV en Feyenoord.
Lijkt me niet dat jullie daar zo even gaan winnen, nee.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
hangt allemaal van de vorm af, als het zo moeizaam blijft gaan is het gewoon dag kampioenschap, we gaan het zien maar op voorhand bang worden voor Emmen uit is ook wat overdreven.quote:Op maandag 9 maart 2020 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Emmen heeft (met RKC, Ajax, AZ, Utrecht te gaan) alleen verloren van Groningen en PEC, en gelijkgespeeld tegen PSV en Feyenoord.
Lijkt me niet dat jullie daar zo even gaan winnen, nee.![]()
Ik schat onze kansen op een kampioenschap op minder dan 20%.quote:Op maandag 9 maart 2020 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
hangt allemaal van de vorm af, als het zo moeizaam blijft gaan is het gewoon dag kampioenschap, we gaan het zien maar op voorhand bang worden voor Emmen uit is ook wat overdreven.![]()
https://projects.fivethir(...)dictions/eredivisie/quote:Op maandag 9 maart 2020 11:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik schat onze kansen op een kampioenschap op minder dan 20%.
De odds geven ons nog steeds een 77% kans![]()
jij bent dan ook van nature een pessimist, het is niet dat AZ momenteel de pannen van het dak speelt.quote:Op maandag 9 maart 2020 11:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik schat onze kansen op een kampioenschap op minder dan 20%.![]()
Bizar hoog. Of mijn gevoel is gewoon bizar slecht.quote:Op maandag 9 maart 2020 11:38 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
https://projects.fivethir(...)dictions/eredivisie/
De odds geven ons nog steeds een 77% kans![]()
quote:Op maandag 9 maart 2020 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog 4 pittige uitwedstrijden zeg. Feyenoord, Utrecht, Willem II en Emmen.quote:quote:Op maandag 9 maart 2020 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En hoeveel gaan AZ en Feyenoord er halen?@Tarado Als jullie maar 1 punt halen uit die 4 westrijden, kan het niet anders dan dat wij er ook minimaal 1 halen he...quote:
BFF met GGMM![]()
2 speelrondes geleden was het nog 96%quote:Op maandag 9 maart 2020 11:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bizar hoog. Of mijn gevoel is gewoon bizar slecht.![]()
![]()
Feyenoord heeft 40% kans op de 3e plaats en 45% kans op de 4e plaats. xdquote:Op maandag 9 maart 2020 11:38 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
https://projects.fivethir(...)dictions/eredivisie/
De odds geven ons nog steeds een 77% kans[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op maandag 9 maart 2020 11:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
@:tarado Als jullie maar 1 punt halen uit die 4 westrijden, kan het niet anders dan dat wij er ook minimaal 1 halen he...klopt maar ik vond dat ene punt al zo onzinnig dat ik er maar nog iets onzinnigers aan heb toegevoegd
![]()
Ok gelukkig, ik dacht even dat je een @onlogisch flikte.quote:Op maandag 9 maart 2020 11:42 schreef Tarado het volgende:
[..]klopt maar ik vond dat ene punt al zo onzinnig dat ik er maar nog iets onzinnigers aan heb toegevoegd
BFF met GGMM![]()
ik kan me trouwens geen seizoen herinneren waarin alle traditionele topclubs een enorme dip hebben gehad al is mijn sportgeheugen sowieso niet zo geweldigquote:Op maandag 9 maart 2020 11:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Feyenoord heeft 40% kans op de 3e plaats en 45% kans op de 4e plaats. xd![]()
2008/09 op zich wel toch?quote:Op maandag 9 maart 2020 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik kan me trouwens geen seizoen herinneren waarin alle traditionele topclubs een enorme dip hebben gehad al is mijn sportgeheugen sowieso niet zo geweldig[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik denk dat dip nog mild is uitgedrukt voor dit seizoen. Maar sowieso elk seizoen waar niet 1 van de top 3 kampioen werd zal wel zo'n periode hebben gehad.quote:Op maandag 9 maart 2020 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik kan me trouwens geen seizoen herinneren waarin alle traditionele topclubs een enorme dip hebben gehad al is mijn sportgeheugen sowieso niet zo geweldigBFF met GGMM![]()
1. AZquote:
2. Twente
3. Ajax
Ajax had toen die waardeloze reeks met het hey marco pannenkoek moment, PSV had iets eerder onder Huub Hitler ook een slechte reeks en Feyenoord stond zelfs nog even 16e.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
@onlogischquote:Op maandag 9 maart 2020 11:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Feyenoord heeft 40% kans op de 3e plaats en 45% kans op de 4e plaats. xd![]()
o ja, jammer dat Marco ooit aan het trainersvak is begonnen, van halfgod naar pannenkoekquote:Op maandag 9 maart 2020 11:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1. AZ
2. Twente
3. Ajax
Ajax had toen die waardeloze reeks met het hey marco pannenkoek moment, PSV had iets eerder onder Huub Hitler ook een slechte reeks en Feyenoord stond zelfs nog even 16e.![]()
![]()
Dat bedoelde ik dan ook niet.quote:Op maandag 9 maart 2020 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat jullie daar zo even gaan winnen, nee.
Ik ben het er niet mee oneens. Maar vind het best een bizar gegeven dat je vorig jaar Real Madrid en Juventus over de kling gejaagd hebt en nu moet vrezen voor een uitwedstrijd tegen Emmen..."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Ajax ging toen echt elke uitwedstrijd in de provincie kansloos ten onderquote:Op maandag 9 maart 2020 11:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1. AZ
2. Twente
3. Ajax
Ajax had toen die waardeloze reeks met het hey marco pannenkoek moment, PSV had iets eerder onder Huub Hitler ook een slechte reeks en Feyenoord stond zelfs nog even 16e.
Oh.![]()
Neu er zijn 2 key spelers weg. Haal bij Barca Messi weg en het is 40% minderquote:Op maandag 9 maart 2020 12:06 schreef TAV74 het volgende:
Lijkt me niet dat jullie daar zo even gaan winnen, nee.
Dat bedoelde ik dan ook niet.
Ik ben het er niet mee oneens. Maar vind het best een bizar gegeven dat je vorig jaar Real Madrid en Juventus over de kling gejaagd hebt en nu moet vrezen voor een uitwedstrijd tegen Emmen...![]()
Tegen Emmen die een begroting hebben waarmee ze niet eens een van de grootverdieners kunnen betalen. Nee, dan is twee spelers verliezen geen excuus.quote:Op maandag 9 maart 2020 12:21 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Neu er zijn 2 key spelers weg. Haal bij Barca Messi weg en het is 40% minder"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Is dit de echte Jorien van den Herik?quote:Op maandag 9 maart 2020 12:41 schreef jorienvdherik het volgende:
Gefeliciteerd met het behaalde kampioenschap afgelopen zaterdagReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Is goed Markquote:Op maandag 9 maart 2020 12:21 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Neu er zijn 2 key spelers weg. Haal bij Barca Messi weg en het is 40% minder![]()
2008-2009 is natuurlijk voorbeeld nummer 1.quote:Op maandag 9 maart 2020 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik kan me trouwens geen seizoen herinneren waarin alle traditionele topclubs een enorme dip hebben gehad al is mijn sportgeheugen sowieso niet zo geweldig![]()
quote:Op maandag 9 maart 2020 12:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dan ook niet.
Ik ben het er niet mee oneens. Maar vind het best een bizar gegeven dat je vorig jaar Real Madrid en Juventus over de kling gejaagd hebt en nu moet vrezen voor een uitwedstrijd tegen Emmen...?
![]()
Het zou al iets schelen als AZ en Feyenoord aankomend weekend wat laten liggen, maar heb er een hard hoofd in.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Feyenoord liever de week erop maar het is aan Ajax om te laten zien dat het lek boven is.quote:Op maandag 9 maart 2020 16:48 schreef TheVulture het volgende:
Het zou al iets schelen als AZ en Feyenoord aankomend weekend wat laten liggen, maar heb er een hard hoofd in.![]()
Ik heb zo geen zin in die pot in De Kuip, ik denk echt dat we er net zo hard afgaan als vorig seizoenquote:Op maandag 9 maart 2020 16:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Feyenoord liever de week erop maar het is aan Ajax om te laten zien dat het lek boven is.
Anale verkrachting.quote:Op maandag 9 maart 2020 16:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb zo geen zin in die pot in De Kuip, ik denk echt dat we er net zo hard afgaan als vorig seizoen![]()
eerst tegen Twente maar eens zien of er ontwikkeling de goede kant op is qua spel.quote:Op maandag 9 maart 2020 16:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb zo geen zin in die pot in De Kuip, ik denk echt dat we er net zo hard afgaan als vorig seizoen![]()
Mwah, tegen Feyenoord is het gewoon een wedstrijd op zich zoals altijd dus dan maakt vorm ook weer weinig uit![]()
en als je die wint ziet de wereld er weer wat rooskleuriger uitquote:Op maandag 9 maart 2020 17:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mwah, tegen Feyenoord is het gewoon een wedstrijd op zich zoals altijd dus dan maakt vorm ook weer weinig uit![]()
Wellicht levert het nog wat extra prikkels op als Feyenoord vooraf als zwaar favoriet bestempeld wordt (wat op dit moment ook gewoon zo is).quote:Op maandag 9 maart 2020 16:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb zo geen zin in die pot in De Kuip, ik denk echt dat we er net zo hard afgaan als vorig seizoen"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
wellicht spelen we wel een paar van die uitwedstijden helemaal zonder publiek als dit zo door gaat. dat zou jammer zijn, juve - inter leek wel een oefenpotje af en toe door dat lege stadion.proberen is de eerste stap naar falen
Feyenoord-Ajax zonder publiek zou echt waardeloos zijnquote:Op dinsdag 10 maart 2020 07:11 schreef manny het volgende:
wellicht spelen we wel een paar van die uitwedstijden helemaal zonder publiek als dit zo door gaat. dat zou jammer zijn, juve - inter leek wel een oefenpotje af en toe door dat lege stadion.![]()
Eerder partijtje op de training.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 07:11 schreef manny het volgende:
wellicht spelen we wel een paar van die uitwedstijden helemaal zonder publiek als dit zo door gaat. dat zou jammer zijn, juve - inter leek wel een oefenpotje af en toe door dat lege stadion.Oh.![]()
Dat zou werelds zijn. Worden ze helemaal gek in Rotterdam, Ajax heeft voor corona gezorgd.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:05 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Feyenoord-Ajax zonder publiek zou echt waardeloos zijn![]()
Elke wedstrijd zonder publiek is waardeloos. Net of je naar een training zit te kijkenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:05 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Feyenoord-Ajax zonder publiek zou echt waardeloos zijnDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Lekker toch. Minder kans op rellen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:05 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Feyenoord-Ajax zonder publiek zou echt waardeloos zijnOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Tokkies onderling.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
twitter:OptaJohan twitterde op dinsdag 10-03-2020 om 15:39:038.4 – Ajax have scored 10 Eredivisie goals in 2020, but have an Expected Goals figure of 18.4; based on the quality of chances they’ve had, they’ve scored 8.4 fewer goals than expected, the biggest difference in the league in this period. Chances. https://t.co/7GQT1i7AI8 reageer retweet
![]()
![]()
Feyenoord - Ajax zonder publiek zou helemaal prima zijn, al die doorgesnoven idioten aan de kant zorgen toch altijd voor extra energie.![]()
Geen reet aan zonder publiek.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:49 schreef Simmertje het volgende:
Feyenoord - Ajax zonder publiek zou helemaal prima zijn, al die doorgesnoven idioten aan de kant zorgen toch altijd voor extra energie.![]()
Dat is niet aan Feyenoord.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mooi toch, moeten ze onze supporters maar toelaten![]()
daar gaat het op lijken inderdaadquote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:43 schreef maxi-mus het volgende:
Ik begin een beetje te vrezen dat er voorlopig niet gevoetbald wordt.![]()
Het enige wat zou helpen is dat UEFA alles eruit gooit. Dan komt er één oplossing voor alle competities. EK eruit is geen gek idee meer.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:43 schreef maxi-mus het volgende:
Ik begin een beetje te vrezen dat er voorlopig niet gevoetbald wordt.AFCA!![]()
eens, dat een jaar uitstellen en de competities een maandquote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het enige wat zou helpen is dat UEFA alles eruit gooit. Dan komt er één oplossing voor alle competities. EK eruit is geen gek idee meer.![]()
Huidige stand is eindstand. Denk dat iedere supporter van welke club dan ook daar begrip voor kan opbrengen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:43 schreef maxi-mus het volgende:
Ik begin een beetje te vrezen dat er voorlopig niet gevoetbald wordt.![]()
![]()
van onze welquote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:54 schreef franske19 het volgende:
[..]
Huidige stand is eindstand. Denk dat iedere supporter van welke club dan ook daar begrip voor kan opbrengen.![]()
![]()
Ja, voetbalsupporters denken doorgaans heel rationeel na.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:54 schreef franske19 het volgende:
[..]
Huidige stand is eindstand. Denk dat iedere supporter van welke club dan ook daar begrip voor kan opbrengen.![]()
Prima oplossingquote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:54 schreef franske19 het volgende:
[..]
Huidige stand is eindstand. Denk dat iedere supporter van welke club dan ook daar begrip voor kan opbrengen.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dan krijgen we nog decennia lang te horen: weten jullie nog wat de KNJB deed in 2020?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Huidige stand als eindstand zou wel genieten zijn. Dan is iedereen over de flos![]()
![]()
Wel bijzonder om te zien hoe weinig er geregeld is voor dit soort omstandigheden. Iedere bond/competitie doet eigenlijk maar wat.
En dan krijg je dat er richting het einde van een competitie opeens wedstrijden die in Brabant gespeeld worden, worden afgelast. Wordt nog een leuk schema de laatste weken.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik denk dat het wel problematisch gaat worden als je alleen Brabantse wedstrijden af gaat lassen. Dit gaat niet in een week over dus dan krijg je zelfde riedeltje volgende week; staan ze opeens 2 wedstrijden achter. Dan kan je bijna beter hele speelronde uitstellen.![]()
met je eens, het wordt anders een puinhoopquote:Op woensdag 11 maart 2020 12:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik denk dat het wel problematisch gaat worden als je alleen Brabantse wedstrijden af gaat lassen. Dit gaat niet in een week over dus dan krijg je zelfde riedeltje volgende week; staan ze opeens 2 wedstrijden achter. Dan kan je bijna beter hele speelronde uitstellen.![]()
Heerlijkquote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:31 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Dan krijgen we nog decennia lang te horen: weten jullie nog wat de KNJB deed in 2020?![]()
![]()
Haha, je wilt natuurlijk niet zo kampioen worden. Maar schuimbekkend Nederland gaat wel echt extreem genieten worden hoor.![]()
Maar dat wordt het vast ook als je hele speelrondes uit het programma gaat gooien met amper inhaalmogelijkheden wegens het EKquote:Op woensdag 11 maart 2020 12:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
met je eens, het wordt anders een puinhoop![]()
![]()
klopt, maar nu is het nog redelijk overzichtelijk, als over 2 weken blijkt dat je toch moet stoppen met voetballen heb je een groter verschil in gespeelde wedstrijden per club.quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar dat wordt het vast ook als je hele speelrondes uit het programma gaat gooien met amper inhaalmogelijkheden wegens het EK![]()
Er worden geen evenementen afgelast aldus onze burgemeester
https://www.parool.nl/ned(...)-amsterdam~bacb69b4/![]()
Helft van de Arena komt uit de provinciequote:Op woensdag 11 maart 2020 13:59 schreef Tarado het volgende:
https://www.parool.nl/ned(...)-amsterdam~bacb69b4/In mijn groepje zitten al twee mensen die uit Brabant moeten komen.
![]()
Niet zo handig.quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:59 schreef Tarado het volgende:
https://www.parool.nl/ned(...)-amsterdam~bacb69b4/VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:29 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Helft van de Arena komt uit de provincieIn mijn groepje zitten al twee mensen die uit Brabant moeten komen.
quote:![]()
Jong Oranjequote:Op woensdag 11 maart 2020 14:46 schreef Tarado het volgende:
ik zag trouwens dat Gravenberch ook bij de voorlopige NL selectie zit, op basis waarvan?![]()
Als Fer, Krul en Koopmeiners in de voorselectie zitten, is Gravenberch niet eens de grootste verrassing.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:46 schreef Tarado het volgende:
ik zag trouwens dat Gravenberch ook bij de voorlopige NL selectie zit, op basis waarvan?Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
dat is ook weer waar en Babel zit er ook bijquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als Fer, Krul en Koopmeiners in de voorselectie zitten, is Gravenberch niet eens de grootste verrassing.![]()
Fer?(lol)quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als Fer, Krul en Koopmeiners in de voorselectie zitten, is Gravenberch niet eens de grootste verrassing.![]()
Check. Dat is beter uit te leggen inderdaad.quote:proberen is de eerste stap naar falen
Krul terecht hoor. Mag van mij wel eerste keeper bij NL worden.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is ook weer waar en Babel zit er ook bij![]()
Goed nieuwstwitter:AFCAjax twitterde op woensdag 11-03-2020 om 15:29:17𝘼𝙡𝙬𝙖𝙮𝙨 keep your chin up. ⚠
Next steps in recovery ➣ @Joel_Veltman on the pitch! 🔋
#ajatwe https://t.co/i5TFwlhhxN reageer retweet(wie had dat een jaar terug kunnen denken
)
![]()
Ikquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:51 schreef wimderon het volgende:
Goed nieuwstwitter:AFCAjax twitterde op woensdag 11-03-2020 om 15:29:17𝘼𝙡𝙬𝙖𝙮𝙨 keep your chin up. ⚠
Next steps in recovery ➣ @:Joel_Veltman on the pitch! 🔋
#ajatwe https://t.co/i5TFwlhhxN reageer retweet(wie had dat een jaar terug kunnen denken
)
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik heb liever Neres terug, maar dat schijnt nog drie jaar te duren.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:51 schreef wimderon het volgende:
Next steps in recovery ➣ @:Joel_Veltman on the pitch! 🔋
)
Oh.![]()
half april zag ikquote:Op woensdag 11 maart 2020 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb liever Neres terug, maar dat schijnt nog drie jaar te duren.![]()
Neres is mijn favo speler.quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb liever Neres terug, maar dat schijnt nog drie jaar te duren.AFCA!![]()
Knap dat je toen al wist dat de vervanger van De Ligt die nog gekocht moest worden er niks van zou kunnen.quote:![]()
De Ligt gaat waarschijnlijk trouwens even twee weekjes thuis zitten (geld tellen). Rugani is positief getest.quote:Op donderdag 12 maart 2020 00:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Knap dat je toen al wist dat de vervanger van De Ligt die nog gekocht moest worden er niks van zou kunnen.proberen is de eerste stap naar falen
Dat is een andere discussie. Ik heb het over het zien van de waarde van veltman. Een jongen die altijd harder bekritiseerd zal worden dan een andere spelerquote:Op donderdag 12 maart 2020 00:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Knap dat je toen al wist dat de vervanger van De Ligt die nog gekocht moest worden er niks van zou kunnen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Persoonlijk aansprakelijk voor de uitschakeling in de CL dit jaar. Dan verdien je de kritiek.quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:27 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Dat is een andere discussie. Ik heb het over het zien van de waarde van veltman. Een jongen die altijd harder bekritiseerd zal worden dan een andere spelerOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Persoonlijk aansprakelijk voor de uitschakeling in de CL dit jaar. Dan verdien je de kritiek.![]()
![]()
Dat was dan eerder Blind, die tweede gele kaart was onnodig en als je hem pakt, pak 'm dan goed. De tweede gele van Veltman was domme pech.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Persoonlijk aansprakelijk voor de uitschakeling in de CL dit jaar. Dan verdien je de kritiek.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Oke meidquote:Op donderdag 12 maart 2020 09:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Persoonlijk aansprakelijk voor de uitschakeling in de CL dit jaar. Dan verdien je de kritiek.![]()
Dat is een andere discussie.quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:27 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Dat is een andere discussie. Ik heb het over het zien van de waarde van veltman. Een jongen die altijd harder bekritiseerd zal worden dan een andere speler
Dat je nou op banken moet staan omdat hij vrij snel herstelt van een blessure is gewoon niet goed. Veltman zou centraal achterin niet meer dan een back-up moeten zijn en inzetbaar als rechtsback, afhankelijk van de tegenstander/speelwijze.![]()
Ik vermoed dat je de handsbal voor ogen hebt. Dat een zwak argumentquote:Op donderdag 12 maart 2020 09:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Persoonlijk aansprakelijk voor de uitschakeling in de CL dit jaar. Dan verdien je de kritiek.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nee, ik doel op de thuiswedstrijd tegen Valencia. Maar ook tegen Chelsea speelde hij bedroevend inderdaad.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:10 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je de handsbal voor ogen hebt. Dat een zwak argumentOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Veltman is een zeer degelijke speler. Die nooit een ligt zal zijn, maar veel beter is dan de kritiek op hem altijd doet vermoeden. Met de huifige vorm van blind, misschien wel de beste cv van de selectie.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is een andere discussie.
Dat je nou op banken moet staan omdat hij vrij snel herstelt van een blessure is gewoon niet goed. Veltman zou centraal achterin niet meer dan een back-up moeten zijn en inzetbaar als rechtsback, afhankelijk van de tegenstander/speelwijze.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zoals ik al zei, dat is een andere discussie. En ik ben het er ook gewoon mee eens.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:14 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Veltman is een zeer degelijke speler. Die nooit een ligt zal zijn, maar veel beter is dan de kritiek op hem altijd doet vermoeden. Met de huifige vorm van blind, misschien wel de beste cv van de selectie.![]()
Eens, Joel is wat ondergewaardeerd. Toen de Ligt weg ging en ik hoorde dat Joel Veltman dit seizoen op die positie zou gaan spelen maakte ik me enorm zorgen. Kon mn oren niet geloven. Maar hij heeft het echt uitstekend gedaan! Net zoals zijn periode als rechtsback.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:14 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Veltman is een zeer degelijke speler. Die nooit een ligt zal zijn, maar veel beter is dan de kritiek op hem altijd doet vermoeden. Met de huifige vorm van blind, misschien wel de beste cv van de selectie.
En ja natuurlijk, wij zijn Ajax en dan verwacht je misschien iets groters en beters. Een beest zoals Sanchez misschien. Alleen...Ajax heeft ook iemand nodig die kan voetballen.![]()
Ik denk dat zelfs ik dan een dag vrij neem, een grote bak popcorn koop om daarna twitter aan te slingerenquote:Op donderdag 12 maart 2020 14:48 schreef TheJanitor het volgende:
Zou mooi zijn om op deze manier alsnog kampioen te worden. Bedankt corona.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Het heeft in ieder geval voor mij de teleurstelling van het Europese seizoen een stuk verminderd. Hele charme van die toernooien is er nu wel van af met al die lege stadions en aflastingen.![]()
Jaaaa kampioenen
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Schaal kan in A'dam blijven. Lekker hoor.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ajax komt weer goed weg.
KNCorBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:02 schreef fetX het volgende:
Ajax komt weer goed weg.
KNCorBDaar ging dus al dat Ajax geld naartoe. Wat een gehaaid plan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Maar even serieus. EK verschuiven naar zomer 2021 en nationale competities/EL/CL hervatten in mei/juni? Wel lekkere zomer potjes in de Arena hoor.![]()
Marco Timmer
@marcotimmer
Het is nog niet bekend wat #Ajax dagelijks gaat doen nu er niet mag worden gevoetbald. Of er wel getraind gaat worden is nog niet zeker. De club is in overleg over de Coronaconsequenties...![]()
Nou, hopelijk hebben we dan volgende pot wat meer fitte spelers.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Als de competitie maar niet verder moet in juli want dan verliest Ajax al Ziyech aan Chelsea.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:21 schreef Simmertje het volgende:
Maar even serieus. EK verschuiven naar zomer 2021 en nationale competities/EL/CL hervatten in mei/juni? Wel lekkere zomer potjes in de Arena hoor.Oh.![]()
Streep door die transfer dan, storten het geld wel terugquote:Op donderdag 12 maart 2020 17:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als de competitie maar niet verder moet in juli want dan verliest Ajax al Ziyech aan Chelsea.![]()
Wellicht een fitte selectie de rest van de wedstrijden danFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zoals we al dachten. Grote kans dat onana ook naar Chelsea gaatFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
eens. het lijkt dood (mag dat nog) te bloeden in een dikke vette anticlimax zo. nog even los van gezondheid, economie en andere dingen die ook belangrijk zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:23 schreef Scorpie het volgende:
Al met al blijft dit toch gewoon een rukseizoen, nu ook weer met deze afgelastingen.proberen is de eerste stap naar falen
Bron?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 08:56 schreef mokkiemok het volgende:
Zoals we al dachten. Grote kans dat onana ook naar Chelsea gaatOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
twitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 15:27:25𝚃𝚑𝚒𝚜 𝚂𝚞𝚗𝚍𝚊𝚢:
A̷j̷a̷x̷ ̷-̷ ̷F̷C̷ ̷T̷w̷e̷n̷t̷e̷ ̷|̷ ̷1̷5̷-̷3̷-̷2̷0̷2̷0̷
𝐀𝐣𝐚𝐱 - 𝐅𝐂 𝐓𝐰𝐞𝐧𝐭𝐞 | 𝟏𝟓-𝟓-𝟐𝟎𝟏𝟏
'90 MINUTEN LANG!' 🎶
#RetroMatchday #ajatwe reageer retweet
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
don't burn your fingers aan corona Ajax media team.... stay away.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:29 schreef franklop het volgende:
twitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 15:27:25𝚃𝚑𝚒𝚜 𝚂𝚞𝚗𝚍𝚊𝚢:
'90 MINUTEN LANG!' 🎶
#RetroMatchday #ajatwe reageer retweetproberen is de eerste stap naar falen
Het wordt hoe dan ook een teringbende.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als de competitie maar niet verder moet in juli want dan verliest Ajax al Ziyech aan Chelsea.![]()
Mwa. Tja. Beetje niks doen dan maar.proberen is de eerste stap naar falen
Mocht de competitie afgelast worden en de huidige stand tellen dan denk ik dat omdat het volle programma niet wordt afgespeeld het nog het meest eerlijk is dat de titel niet op doelpuntsaldo wordt beslist maar op onderling resultaat.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:48 schreef TheJanitor het volgende:
Zou mooi zijn om op deze manier alsnog kampioen te worden. Bedankt corona.
Zouden de Ajacieden hiermee kunnen leven?Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?![]()
jaquote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:21 schreef BB-King het volgende:
[..]
Mocht de competitie afgelast worden en de huidige stand tellen dan denk ik dat omdat het volle programma niet wordt afgespeeld het nog het meest eerlijk is dat de titel niet op doelpuntsaldo wordt beslist maar op onderling resultaat.
Zouden de Ajacieden hiermee kunnen leven?![]()
Eerlijk gezegd lijkt me dat geen raar idee. Zou er wel mee kunnen leven.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:21 schreef BB-King het volgende:
[..]
Mocht de competitie afgelast worden en de huidige stand tellen dan denk ik dat omdat het volle programma niet wordt afgespeeld het nog het meest eerlijk is dat de titel niet op doelpuntsaldo wordt beslist maar op onderling resultaat.
Ja.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:21 schreef BB-King het volgende:
[..]
Zouden de Ajacieden hiermee kunnen leven?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
neequote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:21 schreef BB-King het volgende:
[..]
Waarom antwoorden zoveel mensen met ja?
Als Ajax een punt los had gestaan, dan had je nog steeds niet alles gespeeld en de titel wel gekregen.
Maar als je gelijk staat, dan tellen aantal doelpunten ineens niet meer in 2e instantie, omdat niet alles gespeeld is?
Dat is meten met 2 maten.Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Neequote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:21 schreef BB-King het volgende:
[..]
Wat is dit voor raar alternatief. Natuurlijk kun je daar niet mee leven. Dat is niet volgens de normale regels.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:21 schreef BB-King het volgende:
[..]
Zouden de Ajacieden hiermee kunnen leven?Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:21 schreef BB-King het volgende:
[..]
Zouden de Ajacieden hiermee kunnen leven?
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
denk op zich als we nu stoppen dat heel erg balen zou zijn, maar met deze stand in zowel de ere als eerstedivisie kan iedereen goed leven.
je houdt dan altijd wat mopperaars of mensen die het niet snappen, maar dat is dan maar zo.
desalniettemin herstarten we hopelijk snel weer en spelen we gewoon om het kampioenschap.proberen is de eerste stap naar falen
Zie graag een loting. Dat zou echt een kut manier zijn om de titel mis te lopen haha.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:21 schreef BB-King het volgende:
[..]
Een loting slaat natuurlijk helemaal nergens opquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:07 schreef franske19 het volgende:
[..]
Zie graag een loting. Dat zou echt een kut manier zijn om de titel mis te lopen haha.. Gaat PEC direct de CL in bijvoorbeeld.
![]()
Tussen Ajax en AZ he.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een loting slaat natuurlijk helemaal nergens op. Gaat PEC direct de CL in bijvoorbeeld.
![]()
Slaat ook nergens op.quote:
-Of je verklaart de competitie void dit jaar.
-Of je hanteert de huidige stand volgens de normale klasseringsregels.
Niet opeens allemaal niet bestaande klasseringsregels gaan verzinnen (loten, onderling resultaat, etc) zodat AZ nog wint.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Wie bovenaan staat, wanneer de competitie klaar is, is kampioen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat dus. Dus geef ons gewoon maar de schaal.quote:Op zondag 15 maart 2020 08:23 schreef mokkiemok het volgende:
Wie bovenaan staat, wanneer de competitie klaar is, is kampioen.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
ben niet zo van het wedstrijden terug kijken maar vanmiddag is Ajax-Twente van 2011https://www.youtube.com/afcajaxtwitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 15:27:25𝚃𝚑𝚒𝚜 𝚂𝚞𝚗𝚍𝚊𝚢:
'90 MINUTEN LANG!' 🎶
#RetroMatchday #ajatwe reageer retweet![]()
Onze Rotterdamse vrienden hebben de vooruitziende blik gehad om dvd's uit te brengen ter tijdsdoding tijdens dit soort calamiteiten. Hulde!quote:Op zondag 15 maart 2020 11:15 schreef Tarado het volgende:
ben niet zo van het wedstrijden terug kijken maar vanmiddag is Ajax-Twente van 2011https://www.youtube.com/afcajaxtwitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 15:27:25𝚃𝚑𝚒𝚜 𝚂𝚞𝚗𝚍𝚊𝚢:
'90 MINUTEN LANG!' 🎶
#RetroMatchday #ajatwe reageer retweetIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Of Chelsea-uit tot de 68e minuutquote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: