Je slaat de spijker op de kop. Het is inderdaad tenenkrommend dat je in deze fase van de competitie een beroep moet doen op een debutant in plaats van op een miljoenenaankoop. Laten we hopen dat we komend seizoen in ieder geval ook betere reservespelers hebben.quote:Op zondag 8 maart 2020 12:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Een miljoenenaankoop vergelijken met een basisdebutant.
ben je weer een paar weken verder dus is moeilijk te zeggenquote:Op zondag 8 maart 2020 14:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Geslacht denk ik. Heerenveen had 0-2 voor moeten staan in de rust.
doen het goed maar 6 of 0 punten is toch wat anders, wordt een belangrijk potje tegen hun.quote:Op zondag 8 maart 2020 15:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Feyenoord blijft een net zo'n grote concurrent als AZ, helemaal gezien de flow waarin die zitten...
Die hebben een wedstrijd meer gespeeld dan Ajax en Feyenoord. Dat maakt wel een redelijk verschil.quote:Op zondag 8 maart 2020 15:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Psv ook, staan er maar een punt onder
Het is nog een 'als' scenario, maar Feyenoord kan er eigenhandig voor zorgen dat ze nog maar op 3 punten van zowel Ajax als AZ komen te staan. Ze blijven levensgevaarlijk....quote:Op zondag 8 maart 2020 16:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
doen het goed maar 6 of 0 punten is toch wat anders, wordt een belangrijk potje tegen hun.
Hebben wel een veel slechter doelsaldo dus ze zullen 7 punten moeten inhalen op zowel Ajax als AZ. Niet onmogelijk maar dan moeten ze wel bijna alles gaan winnen de laatste 9 wedstrijden en dat zie ik niet gebeuren.quote:Op zondag 8 maart 2020 17:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is nog een 'als' scenario, maar Feyenoord kan er eigenhandig voor zorgen dat ze nog maar op 3 punten van zowel Ajax als AZ komen te staan. Ze blijven levensgevaarlijk....
Telegraaf altijdquote:Op zondag 8 maart 2020 18:14 schreef manny het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom kijk ik nog op die site eigenlijk..
ik moet er inderdaad ook gewoon niet eens meer naar kijken. kansloze redactie daar.quote:Op zondag 8 maart 2020 18:21 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Telegraaf altijd
Krant voor tokkies en slecht geletterden.
Eens. Feyenoord uit ga je gewoon met 0 punten naar huis. En tegen Utrecht, tja, reken maar niet op de volle buit.quote:Op zondag 8 maart 2020 14:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Geslacht denk ik. Heerenveen had 0-2 voor moeten staan in de rust.
Cruciaal zijn dan de thuisnederlagen tegen AZ en Willem II, die mag je als Ajax thuis niet verliezen...quote:Op zondag 8 maart 2020 19:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eens. Feyenoord uit ga je gewoon met 0 punten naar huis. En tegen Utrecht, tja, reken maar niet op de volle buit.
Dit kampioenschap gaat echt nog heel moeilijk worden om over de streep te trekken.
als Ajax mag je tegen niemand verliezenquote:Op zondag 8 maart 2020 19:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Cruciaal zijn dan de thuisnederlagen tegen AZ en Willem II, die mag je als Ajax thuis niet verliezen...
Tot de downfall dacht ik echt dat we ongeslagen kampioen zouden wordenquote:Op zondag 8 maart 2020 22:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
als Ajax mag je tegen niemand verliezen
Dan wordt het toch tijd voor professionele hulp.quote:Op maandag 9 maart 2020 06:33 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Tot de downfall dacht ik echt dat we ongeslagen kampioen zouden worden
Moest hier best om grinnikenquote:Op zondag 8 maart 2020 18:14 schreef manny het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom kijk ik nog op die site eigenlijk..
Waarom, dit Ajax was in de eerste weken echt onverslaanbaar. Menig tegenstander stond na de wedstrijd met niets dan lof en gaf aan helemaal kleurenblind te zijn getikt.quote:Op maandag 9 maart 2020 06:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan wordt het toch tijd voor professionele hulp.
Ja, je was letterlijk de enige.quote:Op maandag 9 maart 2020 06:33 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat niet maar dat niveau van de laatste weken ook weer nietquote:Op maandag 9 maart 2020 06:33 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ja maar ploegen houden dat zelden een heel jaar vol, zelfs Liverpool kreeg opeens uit het niets een dikke nederlaag om de oren.quote:Op maandag 9 maart 2020 07:48 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Waarom, dit Ajax was in de eerste weken echt onverslaanbaar. Menig tegenstander stond na de wedstrijd met niets dan lof en gaf aan helemaal kleurenblind te zijn getikt.
bovendien zagen de kritische volgers (ook hier) dat het in de omschakeling nooit goed heeft gezeten dit seizoen. Terug naar de kamikaze tijden van Bosz.....quote:Op maandag 9 maart 2020 09:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar ploegen houden dat zelden een heel jaar vol, zelfs Liverpool kreeg opeens uit het niets een dikke nederlaag om de oren.
nu te hopen dat ze het scoren weer een beetje te pakken hebben en het dieptepunt achter de rug ligt.quote:Op maandag 9 maart 2020 09:50 schreef manny het volgende:
[..]
bovendien zagen de kritische volgers (ook hier) dat het in de omschakeling nooit goed heeft gezeten dit seizoen. Terug naar de kamikaze tijden van Bosz.....
Doubt.quote:Op maandag 9 maart 2020 10:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
nu te hopen dat ze het scoren weer een beetje te pakken hebben en het dieptepunt achter de rug ligt.
Over twee weken naar De Kuip, we gaan het meemaken.quote:Op maandag 9 maart 2020 10:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
nu te hopen dat ze het scoren weer een beetje te pakken hebben en het dieptepunt achter de rug ligt.
daar is vaker als underdog gewonnenquote:Op maandag 9 maart 2020 10:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Over twee weken naar De Kuip, we gaan het meemaken.
Daar houden we ons dan maar aan vast.quote:
blijft moeilijk, afhankelijk of ze de vorm weer een beetje te pakken hebben dan en voor Feyenoord toch de angstgegnerquote:Op maandag 9 maart 2020 10:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar houden we ons dan maar aan vast.
Gezien het spel heb ik er weinig hoop op, misschien een Frank de Boer-achtige overwinning zoals die 0-1 na die goal van Van Rhijn.
Als Ajax met de vorm van vorige week naar Rotterdam was gekomen dan stonden ze er absoluut slechter dan het Ajax van 2013-2014 en 2014-2015 dat wegkwam met lucky overwinningen uit Rotterdam.quote:Op maandag 9 maart 2020 10:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar houden we ons dan maar aan vast.
Gezien het spel heb ik er weinig hoop op, misschien een Frank de Boer-achtige overwinning zoals die 0-1 na die goal van Van Rhijn.
quote:Op maandag 9 maart 2020 10:47 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Als Ajax met de vorm van vorige week naar Rotterdam was gekomen dan stonden ze er absoluut slechter dan het Ajax van 2013-2014 en 2014-2015 dat wegkwam met lucky overwinningen uit Rotterdam.
Toen was de situatie vooraf gezien redelijk gelijkwaardig. Twee teams in ongeveer dezelfde vorm.
1-2 en 0-1, die tweede wedstrijd was die goal van Van Rhijn.quote:Op maandag 9 maart 2020 10:48 schreef Tarado het volgende:
[..]ik kan me die wedstrijden niet eens herinneren, het enige wat ik weet is dat Ajax meestal wint in de kuip
Er zit nog maar één thuiswedstrijdje tegen Twente tussen, dan zal de vorm ook niet echt ineens terug zijn als ze winnen.quote:Op maandag 9 maart 2020 10:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
blijft moeilijk, afhankelijk of ze de vorm weer een beetje te pakken hebben dan en voor Feyenoord toch de angstgegner
nu met Haps, Bozenik en Berghuis is het toch ook geen wondervoorhoede, alleen die laatste is momenteel wel de beste aanvaller van de eredivisiequote:Op maandag 9 maart 2020 10:49 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
1-2 en 0-1, die tweede wedstrijd was die goal van Van Rhijn.
Maar toen had Feyenoord een voorhoede met Te Vrede, Kazim en Manu.
dat is zo ongrijpbaar maar goed wegspelen zoals thuis zal sowieso niet gebeurenquote:Op maandag 9 maart 2020 10:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zit nog maar één thuiswedstrijdje tegen Twente tussen, dan zal de vorm ook niet echt ineens terug zijn als ze winnen.
Had wel een gelijkspelletje ofzo verwacht. Maar echt een nederlaag. Ik zag oprecht niet in tegen wie dat zou moeten gebeuren. Met fey onder stam en psv onder bommel.quote:Op maandag 9 maart 2020 09:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar ploegen houden dat zelden een heel jaar vol, zelfs Liverpool kreeg opeens uit het niets een dikke nederlaag om de oren.
1 puntquote:Op maandag 9 maart 2020 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog 4 pittige uitwedstrijden zeg. Feyenoord, Utrecht, Willem II en Emmen.
En hoeveel gaan AZ en Feyenoord er halen?quote:
0quote:Op maandag 9 maart 2020 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En hoeveel gaan AZ en Feyenoord er halen?
Gefeliciteerd!quote:
Ajax dat zich druk moet maken om Emmen uitquote:Op maandag 9 maart 2020 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op maandag 9 maart 2020 11:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ajax dat zich druk moet maken om Emmen uit
hangt allemaal van de vorm af, als het zo moeizaam blijft gaan is het gewoon dag kampioenschap, we gaan het zien maar op voorhand bang worden voor Emmen uit is ook wat overdreven.quote:Op maandag 9 maart 2020 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Emmen heeft (met RKC, Ajax, AZ, Utrecht te gaan) alleen verloren van Groningen en PEC, en gelijkgespeeld tegen PSV en Feyenoord.
Lijkt me niet dat jullie daar zo even gaan winnen, nee.
Ik schat onze kansen op een kampioenschap op minder dan 20%.quote:Op maandag 9 maart 2020 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
hangt allemaal van de vorm af, als het zo moeizaam blijft gaan is het gewoon dag kampioenschap, we gaan het zien maar op voorhand bang worden voor Emmen uit is ook wat overdreven.
https://projects.fivethir(...)dictions/eredivisie/quote:Op maandag 9 maart 2020 11:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik schat onze kansen op een kampioenschap op minder dan 20%.
jij bent dan ook van nature een pessimist, het is niet dat AZ momenteel de pannen van het dak speelt.quote:Op maandag 9 maart 2020 11:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik schat onze kansen op een kampioenschap op minder dan 20%.
Bizar hoog. Of mijn gevoel is gewoon bizar slecht.quote:Op maandag 9 maart 2020 11:38 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
https://projects.fivethir(...)dictions/eredivisie/
De odds geven ons nog steeds een 77% kans
quote:Op maandag 9 maart 2020 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:
quote:Op maandag 9 maart 2020 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En hoeveel gaan AZ en Feyenoord er halen?
@Tarado Als jullie maar 1 punt halen uit die 4 westrijden, kan het niet anders dan dat wij er ook minimaal 1 halen he...quote:
2 speelrondes geleden was het nog 96%quote:Op maandag 9 maart 2020 11:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bizar hoog. Of mijn gevoel is gewoon bizar slecht.
Feyenoord heeft 40% kans op de 3e plaats en 45% kans op de 4e plaats. xdquote:Op maandag 9 maart 2020 11:38 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
https://projects.fivethir(...)dictions/eredivisie/
De odds geven ons nog steeds een 77% kans
quote:Op maandag 9 maart 2020 11:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
@:tarado Als jullie maar 1 punt halen uit die 4 westrijden, kan het niet anders dan dat wij er ook minimaal 1 halen he...
Ok gelukkig, ik dacht even dat je een @onlogisch flikte.quote:Op maandag 9 maart 2020 11:42 schreef Tarado het volgende:
[..]klopt maar ik vond dat ene punt al zo onzinnig dat ik er maar nog iets onzinnigers aan heb toegevoegd
ik kan me trouwens geen seizoen herinneren waarin alle traditionele topclubs een enorme dip hebben gehad al is mijn sportgeheugen sowieso niet zo geweldigquote:Op maandag 9 maart 2020 11:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Feyenoord heeft 40% kans op de 3e plaats en 45% kans op de 4e plaats. xd
2008/09 op zich wel toch?quote:Op maandag 9 maart 2020 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik kan me trouwens geen seizoen herinneren waarin alle traditionele topclubs een enorme dip hebben gehad al is mijn sportgeheugen sowieso niet zo geweldig
Ik denk dat dip nog mild is uitgedrukt voor dit seizoen. Maar sowieso elk seizoen waar niet 1 van de top 3 kampioen werd zal wel zo'n periode hebben gehad.quote:Op maandag 9 maart 2020 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik kan me trouwens geen seizoen herinneren waarin alle traditionele topclubs een enorme dip hebben gehad al is mijn sportgeheugen sowieso niet zo geweldig
1. AZquote:
@onlogischquote:Op maandag 9 maart 2020 11:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Feyenoord heeft 40% kans op de 3e plaats en 45% kans op de 4e plaats. xd
o ja, jammer dat Marco ooit aan het trainersvak is begonnen, van halfgod naar pannenkoekquote:Op maandag 9 maart 2020 11:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1. AZ
2. Twente
3. Ajax
Ajax had toen die waardeloze reeks met het hey marco pannenkoek moment, PSV had iets eerder onder Huub Hitler ook een slechte reeks en Feyenoord stond zelfs nog even 16e.
Dat bedoelde ik dan ook niet.quote:Op maandag 9 maart 2020 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Emmen heeft (met RKC, Ajax, AZ, Utrecht te gaan) alleen verloren van Groningen en PEC, en gelijkgespeeld tegen PSV en Feyenoord.
Ajax ging toen echt elke uitwedstrijd in de provincie kansloos ten onderquote:Op maandag 9 maart 2020 11:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1. AZ
2. Twente
3. Ajax
Ajax had toen die waardeloze reeks met het hey marco pannenkoek moment, PSV had iets eerder onder Huub Hitler ook een slechte reeks en Feyenoord stond zelfs nog even 16e.
Neu er zijn 2 key spelers weg. Haal bij Barca Messi weg en het is 40% minderquote:Op maandag 9 maart 2020 12:06 schreef TAV74 het volgende:
Dat bedoelde ik dan ook niet.
Ik ben het er niet mee oneens. Maar vind het best een bizar gegeven dat je vorig jaar Real Madrid en Juventus over de kling gejaagd hebt en nu moet vrezen voor een uitwedstrijd tegen Emmen...
Tegen Emmen die een begroting hebben waarmee ze niet eens een van de grootverdieners kunnen betalen. Nee, dan is twee spelers verliezen geen excuus.quote:Op maandag 9 maart 2020 12:21 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Neu er zijn 2 key spelers weg. Haal bij Barca Messi weg en het is 40% minder
Is dit de echte Jorien van den Herik?quote:Op maandag 9 maart 2020 12:41 schreef jorienvdherik het volgende:
Gefeliciteerd met het behaalde kampioenschap afgelopen zaterdag
Is goed Markquote:Op maandag 9 maart 2020 12:21 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Neu er zijn 2 key spelers weg. Haal bij Barca Messi weg en het is 40% minder
2008-2009 is natuurlijk voorbeeld nummer 1.quote:Op maandag 9 maart 2020 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 maart 2020 12:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dan ook niet.
Ik ben het er niet mee oneens. Maar vind het best een bizar gegeven dat je vorig jaar Real Madrid en Juventus over de kling gejaagd hebt en nu moet vrezen voor een uitwedstrijd tegen Emmen...
Feyenoord liever de week erop maar het is aan Ajax om te laten zien dat het lek boven is.quote:Op maandag 9 maart 2020 16:48 schreef TheVulture het volgende:
Het zou al iets schelen als AZ en Feyenoord aankomend weekend wat laten liggen, maar heb er een hard hoofd in.
Ik heb zo geen zin in die pot in De Kuip, ik denk echt dat we er net zo hard afgaan als vorig seizoenquote:Op maandag 9 maart 2020 16:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Feyenoord liever de week erop maar het is aan Ajax om te laten zien dat het lek boven is.
Anale verkrachting.quote:Op maandag 9 maart 2020 16:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb zo geen zin in die pot in De Kuip, ik denk echt dat we er net zo hard afgaan als vorig seizoen
eerst tegen Twente maar eens zien of er ontwikkeling de goede kant op is qua spel.quote:Op maandag 9 maart 2020 16:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb zo geen zin in die pot in De Kuip, ik denk echt dat we er net zo hard afgaan als vorig seizoen
en als je die wint ziet de wereld er weer wat rooskleuriger uitquote:Op maandag 9 maart 2020 17:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mwah, tegen Feyenoord is het gewoon een wedstrijd op zich zoals altijd dus dan maakt vorm ook weer weinig uit
Wellicht levert het nog wat extra prikkels op als Feyenoord vooraf als zwaar favoriet bestempeld wordt (wat op dit moment ook gewoon zo is).quote:Op maandag 9 maart 2020 16:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Feyenoord-Ajax zonder publiek zou echt waardeloos zijnquote:Op dinsdag 10 maart 2020 07:11 schreef manny het volgende:
wellicht spelen we wel een paar van die uitwedstijden helemaal zonder publiek als dit zo door gaat. dat zou jammer zijn, juve - inter leek wel een oefenpotje af en toe door dat lege stadion.
Eerder partijtje op de training.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 07:11 schreef manny het volgende:
wellicht spelen we wel een paar van die uitwedstijden helemaal zonder publiek als dit zo door gaat. dat zou jammer zijn, juve - inter leek wel een oefenpotje af en toe door dat lege stadion.
Dat zou werelds zijn. Worden ze helemaal gek in Rotterdam, Ajax heeft voor corona gezorgd.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:05 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Feyenoord-Ajax zonder publiek zou echt waardeloos zijn
Elke wedstrijd zonder publiek is waardeloos. Net of je naar een training zit te kijkenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:05 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Lekker toch. Minder kans op rellen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:05 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Tokkies onderling.quote:
twitter:OptaJohan twitterde op dinsdag 10-03-2020 om 15:39:038.4 – Ajax have scored 10 Eredivisie goals in 2020, but have an Expected Goals figure of 18.4; based on the quality of chances they’ve had, they’ve scored 8.4 fewer goals than expected, the biggest difference in the league in this period. Chances. https://t.co/7GQT1i7AI8 reageer retweet
Geen reet aan zonder publiek.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:49 schreef Simmertje het volgende:
Feyenoord - Ajax zonder publiek zou helemaal prima zijn, al die doorgesnoven idioten aan de kant zorgen toch altijd voor extra energie.
Dat is niet aan Feyenoord.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mooi toch, moeten ze onze supporters maar toelaten
daar gaat het op lijken inderdaadquote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:43 schreef maxi-mus het volgende:
Ik begin een beetje te vrezen dat er voorlopig niet gevoetbald wordt.
Het enige wat zou helpen is dat UEFA alles eruit gooit. Dan komt er één oplossing voor alle competities. EK eruit is geen gek idee meer.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:43 schreef maxi-mus het volgende:
Ik begin een beetje te vrezen dat er voorlopig niet gevoetbald wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |