SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En ineens valt alles wel goed. Bizar."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Nog bijna overschieten
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ja vjenne. Ik doel net op tijd om nog iets van het seizoen te maken. Kampioen worden.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Timber is wel lekker snel
1 zwaluw........quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Ekkelenkamp en de hunter incoming.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Precies, je bent er nog lang niet natuurlijk met zeker nog 3 lastige uitwedstrijden...quote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
We zijn er dus nog niet
Precies wat ik zei. Gaat echt wel beter maar de counter is verre van opgelostFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
We missen een type veltman achterinFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Bij de gratie van Heerenveen ga je hier winnen maar wat is het allemaal nog pover zeg. Wisselbeleid ook weer om te janken. Kom je eindelijk in een flow, wissel je Ziyech voor Gravenberg. Waarom nou geen Danilo?![]()
Omdat je het middenveld bezet moet houden... en Ziyech lijkt weer stukquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
Bij de gratie van Heerenveen ga je hier winnen maar wat is het allemaal nog pover zeg. Wisselbeleid ook weer om te janken. Kom je eindelijk in een flow, wissel je Ziyech voor Gravenberg. Waarom nou geen Danilo?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: