abonnement Unibet Coolblue
  zondag 8 maart 2020 @ 11:39:46 #76
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_191898890
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2020 10:58 schreef Kamover het volgende:

[..]

Je kunt ze ook elders ervaring op laten doen. Mijn punt is dat ze nu nog niet het niveau hebben waar Ajax nu behoefte aan heeft.
En dan? Dan zit je midden in het seizoen met blessures en geen spelers die je op kunt stellen. Lijkt me niet helemaal de meest handige aanpak.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  zondag 8 maart 2020 @ 11:48:33 #77
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191899048
quote:
7s.gif Op zondag 8 maart 2020 11:39 schreef Zeroku het volgende:

[..]

En dan? Dan zit je midden in het seizoen met blessures en geen spelers die je op kunt stellen. Lijkt me niet helemaal de meest handige aanpak.
dit seizoen is het ook wel vreemd dat je nauwelijks met je ideale opstelling hebt kunnen spelen die eigenlijk ook niet eens ideaal was.
pi_191899057
Dat gezeik op Tadic. Heb je eindelijk een held die er gewoon ouderwets voor gaat en mensen nog durft te zeggen waar het op staat, komen de deugdrakkers weer naar voren dat het buitensporig zou zijn. :')

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2020 11:49:27 ]
  zondag 8 maart 2020 @ 11:49:57 #79
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_191899064
quote:
10s.gif Op zondag 8 maart 2020 09:49 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Not sure if serious...
Nee, belangrijkste voor Ajax is een coach en een scout.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_191899125
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 11:49 schreef Generationalpha het volgende:
Dat gezeik op Tadic. Heb je eindelijk een held die er gewoon ouderwets voor gaat en mensen nog durft te zeggen waar het op staat, komen de deugdrakkers weer naar voren dat het buitensporig zou zijn. :')
Ik vond het ook verfrissend om te zien. Je gaat toch ook als jong talent dat net een half jaar meedraait niet je aanvoerder tegenspreken. Prima wat Tadic hier doet. En dan opperen media dat hij dit tegenover Ziyech of Blind had moeten doen .. :') _O-

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2020 11:54:07 ]
  zondag 8 maart 2020 @ 12:00:40 #81
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191899206
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 11:53 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Ik vond het ook verfrissend om te zien. Je gaat toch ook als jong talent dat net een half jaar meedraait niet je aanvoerder tegenspreken. Prima wat Tadic hier doet. En dan opperen media dat hij dit tegenover Ziyech of Blind had moeten doen .. :') _O-
Ik kan me Ruud Krol nog herinneren, die deed niet anders en Tadic gaf zelf het goede voorbeeld dus ze moeten wat te zeiken hebben.
  zondag 8 maart 2020 @ 12:04:10 #82
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_191899244
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 11:49 schreef Generationalpha het volgende:
Dat gezeik op Tadic. Heb je eindelijk een held die er gewoon ouderwets voor gaat en mensen nog durft te zeggen waar het op staat, komen de deugdrakkers weer naar voren dat het buitensporig zou zijn. :')
Wat een flauwekul is dat inderdaad. Helemaal niets mis met die actie van Tadic.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  zondag 8 maart 2020 @ 12:05:47 #83
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191899268
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 12:04 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Wat een flauwekul is dat inderdaad. Helemaal niets mis met die actie van Tadic.
liever dit dan die duimpjes omhoog bij een onzuivere onhaalbare pass
pi_191899661
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 11:12 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Je hebt het over iemand die Baumgartl, Schwaab en Bruma toppers vindt en het een blunder van Overmars is dat hij dat soort spelers niet gehaald heeft.
Dan weet je het wel.
Toch jammer dat je Schwaab als voorbeeld er bij moest liegen.

Betreft Baumgartl, wat had ik die jongen toch graag bij Ajax gezien nu, als je kijkt naar dat gekluns van Veltman (voor zijn blessure), Schuurs, Dest en Pierie (bij Jong Ajax) en vooral hun verdedigende onmacht, dan zou Baumgartl een verademing zijn.

Bruma is inderdaad matig en dat heb ik verkeerd ingeschat, maar Traoré is eigenlijk niet veel beter, dus er moet volgend seizoen sowieso een nieuwe spits komen.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_191899697
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 11:18 schreef Tarado het volgende:

[..]

wat ik wel vind is dat er bij de internationale scouting wel een tandje bij mag qua bezetting en organisatie, die is niet in verhouding met het geld wat ze aan buitenlandse spelers uitgeven
Dat ben ik ook wel eens , wat mij betreft mag daar flink in geïnvesteerd worden.
Ik heb de indruk dat er onder de talentvolle groep die nu grotendeels in Jong Ajax speelt heel weinig zit aan te komen dus daar mag wel een flinke inhaalslag gemaakt worden.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_191899795
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 12:28 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Toch jammer dat je Schwaab als voorbeeld er bij moest liegen.

Betreft Baumgartl, wat had ik die jongen toch graag bij Ajax gezien nu, als je kijkt naar dat gekluns van Veltman (voor zijn blessure), Schuurs, Dest en Pierie (bij Jong Ajax) en vooral hun verdedigende onmacht, dan zou Baumgartl een verademing zijn.

Bruma is inderdaad matig en dat heb ik verkeerd ingeschat, maar Traoré is eigenlijk niet veel beter, dus er moet volgend seizoen sowieso een nieuwe spits komen.
Veltman is vele malen beter dan een miskoop als Baumgart maar het verbaast me niets dat jij zo'n kneus bij Ajax wil zien.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_191899803
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 12:30 schreef Pedroso het volgende:

[..]
Ik heb de indruk dat er onder de talentvolle groep die nu grotendeels in Jong Ajax speelt heel weinig zit aan te komen dus daar mag wel een flinke inhaalslag gemaakt worden.
Hier ben ik het mee eens, maar dit is vooral een landelijk probleem. Zeker als je kijkt naar middenvelders en aanvallers. Ik heb nog geen speler gezien tussen de 18 en 20 die de nieuwe Robben, Van Persie, Sneijder, van der Vaart, Wijnaldum of Depay kan worden. Bij geen enkele club in Nederland. Dat er iets moet gebeuren is duidelijk, maar je kan natuurlijk niet zomaar een blik talenten opentrekken.

Als je kijkt naar Oranje, ziet dat er ook niet goed uit. Talentvolle goede verdedigers zijn er wel in Van Dijk, De Vrij, De Ligt en misschien ook wel Bakker, maar middenvelders en aanvallers zijn er niet. Het komende WK zullen we dus geen rol van betekenis gaan spelen.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_191899817
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 12:35 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Veltman is vele malen beter dan een miskoop als Baumgart maar het verbaast me niets dat jij zo'n kneus bij Ajax wil zien.
Hahaha Veltman, hou toch op man. :D _O-
Had dan Schuurs als voorbeeld genomen, misschien dat hij nog de meeste potentie heeft.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  zondag 8 maart 2020 @ 12:40:27 #89
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_191899873
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 12:28 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Toch jammer dat je Schwaab als voorbeeld er bij moest liegen.

Betreft Baumgartl, wat had ik die jongen toch graag bij Ajax gezien nu, als je kijkt naar dat gekluns van Veltman (voor zijn blessure), Schuurs, Dest en Pierie (bij Jong Ajax) en vooral hun verdedigende onmacht, dan zou Baumgartl een verademing zijn.

Bruma is inderdaad matig en dat heb ik verkeerd ingeschat, maar Traoré is eigenlijk niet veel beter, dus er moet volgend seizoen sowieso een nieuwe spits komen.
Baumgartl is in geen enkele omstandigheid een verademing. En Traoré afschrijven als niveau Bruma is echt waanzin.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_191899981
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 12:40 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Baumgartl is in geen enkele omstandigheid een verademing. En Traoré afschrijven als niveau Bruma is echt waanzin.
Als je de wedstrijd van gisteren hebt gezien en je ziet hoe de goal van Heerenveen valt, terwijl Timber en Dest er als twee knullige jochies bij staan te draven, dan weten we beide dat een speler als Baumgartl dit beter had opgelost.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  zondag 8 maart 2020 @ 12:48:50 #91
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_191900031
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 12:46 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Als je de wedstrijd van gisteren hebt gezien en je ziet hoe de goal van Heerenveen valt, terwijl Timber en Dest er als twee knullige jochies bij staan te draven, dan weten we beide dat een speler als Baumgartl dit beter had opgelost.
Een miljoenenaankoop vergelijken met een basisdebutant :').
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_191900037
Tijd voor het al oude cliché. Nog negen 'finales'. Het wordt echt aftellen voor mijn gevoel. Heerenveen was iets minder goed dan AZ of Utrecht, maar qua spelbeeld was dit toch gewoon weer hetzelfde. Nu viel het gelukkig de goede kant op. Er is in ieder geval wat meer tijd nu in de voorbereiding op de komende wedstrijden.

Bijzonder ook dat Timber opeens mocht opdraven. Hij deed het gelukkig wel goed, maar op vastigheid hoeven we voorlopig niet te rekenen. Erg benieuwd wat er komende zomer allemaal gaat gebeuren, want het wordt toch wel pijnlijk voor een aantal spelers als je ziet wie er nu allemaal een kans krijgen. Vond Timber na afloop overigens wel goed overkomen, oogde al erg volwassen.

Overigens las ik de laatste week best een aantal keer dat AZ een makkelijker programma heeft, maar ik vind dat die juist nog een pittig programma hebben.
  zondag 8 maart 2020 @ 12:52:28 #93
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191900095
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 12:46 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Als je de wedstrijd van gisteren hebt gezien en je ziet hoe de goal van Heerenveen valt, terwijl Timber en Dest er als twee knullige jochies bij staan te draven, dan weten we beide dat een speler als Baumgartl dit beter had opgelost.
_O-
pi_191900254
Wij eindigen een stuk makkelijker, Utrecht en Feyenoord uit wordt vooral overleven.
  zondag 8 maart 2020 @ 13:04:55 #95
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191900309
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 12:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Overigens las ik de laatste week best een aantal keer dat AZ een makkelijker programma heeft, maar ik vind dat die juist nog een pittig programma hebben.
die proberen daar de druk weg te houden maar als het er op aan gaat komen wordt dat ook wel weer anders, gewoon naar je zelf blijven kijken, goed was het zeker niet gisteren maar een eerste stap op weg terug.
  zondag 8 maart 2020 @ 13:29:22 #96
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_191900697
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 12:46 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Als je de wedstrijd van gisteren hebt gezien en je ziet hoe de goal van Heerenveen valt, terwijl Timber en Dest er als twee knullige jochies bij staan te draven, dan weten we beide dat een speler als Baumgartl dit beter had opgelost.
Laat Baumgartl maar eens met zoveel ruimte in zijn rug spelen bij Ajax. Dat wordt ook helemaal niets.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_191901154
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 13:04 schreef Tarado het volgende:

[..]

die proberen daar de druk weg te houden maar als het er op aan gaat komen wordt dat ook wel weer anders, gewoon naar je zelf blijven kijken, goed was het zeker niet gisteren maar een eerste stap op weg terug.
Als je in een dramatische periode zit dan weet je dat je dan niet even een gemakkelijke overwinning gaat halen, tegen wie dan ook. Winnen is dan de enige remedie, ook al is het met geluk of slecht spel.
Verwacht wel dat de weg terug weer is ingezet maar of dat genoeg is om bv over 2 weken in de Kuip te gaan winnen...we zullen zien.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_191901548
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 13:02 schreef Simmertje het volgende:
Wij eindigen een stuk makkelijker, Utrecht en Feyenoord uit wordt vooral overleven.
Geslacht denk ik. Heerenveen had 0-2 voor moeten staan in de rust.
pi_191903076
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 13:04 schreef Tarado het volgende:

[..]

die proberen daar de druk weg te houden maar als het er op aan gaat komen wordt dat ook wel weer anders, gewoon naar je zelf blijven kijken, goed was het zeker niet gisteren maar een eerste stap op weg terug.
Feyenoord blijft een net zo'n grote concurrent als AZ, helemaal gezien de flow waarin die zitten...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_191903161
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 15:35 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Feyenoord blijft een net zo'n grote concurrent als AZ, helemaal gezien de flow waarin die zitten...
Psv ook, staan er maar een punt onder
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')