SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En ineens valt alles wel goed. Bizar."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Nog bijna overschieten
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ja vjenne. Ik doel net op tijd om nog iets van het seizoen te maken. Kampioen worden.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Timber is wel lekker snel
1 zwaluw........quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Ekkelenkamp en de hunter incoming.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Precies, je bent er nog lang niet natuurlijk met zeker nog 3 lastige uitwedstrijden...quote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
We zijn er dus nog niet
Precies wat ik zei. Gaat echt wel beter maar de counter is verre van opgelostFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
We missen een type veltman achterinFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Bij de gratie van Heerenveen ga je hier winnen maar wat is het allemaal nog pover zeg. Wisselbeleid ook weer om te janken. Kom je eindelijk in een flow, wissel je Ziyech voor Gravenberg. Waarom nou geen Danilo?![]()
Omdat je het middenveld bezet moet houden... en Ziyech lijkt weer stukquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
Bij de gratie van Heerenveen ga je hier winnen maar wat is het allemaal nog pover zeg. Wisselbeleid ook weer om te janken. Kom je eindelijk in een flow, wissel je Ziyech voor Gravenberg. Waarom nou geen Danilo?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Met een wissel Danilo voor Ziyech hoeft er niks te veranderen als je Tadic naar 10 schuift. Met Gravenberg kies je defensief.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Omdat je het middenveld bezet moet houden... en Ziyech lijkt weer stuk![]()
Ziyech is echt een logische wisselquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
Bij de gratie van Heerenveen ga je hier winnen maar wat is het allemaal nog pover zeg. Wisselbeleid ook weer om te janken. Kom je eindelijk in een flow, wissel je Ziyech voor Gravenberg. Waarom nou geen Danilo?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Euh ja, daar zeg ik ook niks over. Dank je voor deze bijdrage.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:24 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ziyech is echt een logische wissel![]()
Mag de volgende wedstrijd ook weer beginnen van mij. Geen enkele reden om dat nu weer te wisselen.quote:![]()
Ten hag kennende verzint hij weer wat anders.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mag de volgende wedstrijd ook weer beginnen van mij. Geen enkele reden om dat nu weer te wisselen.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Goed moeizaam, maar tekenen van herstel. Tadic prima![]()
Volgende week aan de vorm werken en dan in de Kuip vlammen
I love music |Ajax forever
Nou. 3 punten, een week tijd om te trainen en dan Twente thuis. Hopelijk hebben we het ergste gehad."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Yup, en Gravenberch viel goed in. Tadic lijkt weer iets van glans te tonen...quote:
In de omschakeling blijft het kwetsbaar, maar dat zal wel nooit meer anders worden tenzij we Frank de Boer terughalen
Die oogt nog steeds zo fragiel en zonder vertrouwen... het is dat je hem vreemd genoeg in deze vorm zelfs niet kan missen want anders zou je hem in de luwte moeten houdenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:25 schreef Vriezzer het volgende:
"Die Blind rent alsof hij op de roltrap staat."Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Tweede helft was wel een stuk beter van hem.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die oogt nog steeds zo fragiel en zonder vertrouwen... het is dat je hem vreemd genoeg in deze vorm zelfs niet kan missen want anders zou je hem in de luwte moeten houdenI love music |Ajax forever
Is ook gewoon niet fit, bij die kans van Heerenveen in de 44e minuut stopt die gewoon met meelopen met zijn man die hem voor open goal kan inschieten.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:46 schreef TheVulture het volgende:
Die oogt nog steeds zo fragiel en zonder vertrouwen... het is dat je hem vreemd genoeg in deze vorm zelfs niet kan missen want anders zou je hem in de luwte moeten houdenIf I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story![]()
Voel wel even lekker hoor. Volgende week hopelijk knallen tegen Twente zodat steeds meer "het gevoel" terugkomt.![]()
Mooi dat het geld al binnen is idd.quote:
Overigens wel paar mooie balletjes gegevenLege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
Gezien de volgende wedstrijd thuis is tegen Twente moet je helemaal met Timber gaan starten. Je zal heel ver van de goal af komen te spelen en voetbal van achteruit nodig hebben.![]()
Zal ook wel gaan gebeuren. Verwacht dat daarna Veltman weer gaat spelen, zeker tegen Feyenoord de beste optie.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 23:03 schreef TheArt het volgende:
Gezien de volgende wedstrijd thuis is tegen Twente moet je helemaal met Timber gaan starten. Je zal heel ver van de goal af komen te spelen en voetbal van achteruit nodig hebben.
Schuurs inmiddels 4e optie, zo hard kan het gaan.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
pffff. wat een opluchting. twente pakken en hard trainen de komende weken.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Voordeel is dat je geen Europees meer speelt, dat had deze selectie op dit moment niet erbij kunnen hebben (helaas).![]()
als je dat nog had gespeeld was je waarschijnlijk niet in deze crisis belandquote:Op zaterdag 7 maart 2020 23:34 schreef Simmertje het volgende:
Voordeel is dat je geen Europees meer speelt, dat had deze selectie op dit moment niet erbij kunnen hebben (helaas).![]()
Als we nog europees hadden gespeeld hadden we 3-0 ofzo gewonnen van getafe, dan voelde iedereen zich wel een stuk beter. Lekker om te zien dat er eens iemand uit z’n plaat gaat, dat wel.-nee-![]()
Dat is wel eens anders geweest.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heerenveen-uit blijkt toch altijd nog een goed medicijn te zijn.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Het probleem eigenlijk is dat Ajax totaal niet kan verdedigen. Het is wel iets waar ook binnen de jeugd meer aandacht aangegeven moet worden. Veltman kon er al niets van en Schuurs maakt ook de nodige cruciale fouten
Vandaag zagen we dat ook Dest en Timber, twee spelers die het zogenaamd van hun snelheid moeten hebben er keer op keer volledig uitgelopen worden, de bal niet kunnen afmaken, de aanvaller niet kunnen stoppen en ook niet kunnen voorkomen dat ze kansrijk op doel schieten. Elke aanval van Heerenveen leidt tot een schietkans en het is aan Onana te danken dat er voor rust niet 3-0 stond.
De vraag is natuurlijk hoe dit kan. Zelfs als met drie verdedigers (Blind, Dest, Timber) wordt geprobeerd één aanvaller te stoppen krijgen ze het gewoon niet voor elkaar en volgt er toch een grote schietkans op goal.
Laten we wel wezen, dit is niet per se iets nieuws. Ik roep het hele seizoen al dat de verdediging van Ajax waardeloos is maar door de sterke aanval en vele goals werd het nog enigszins gecamoufleerd.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Dat valt nog te bezien. De selectie van Ajax is toch wel vrij slecht eigenlijk als je kijkt wat er speelt.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 23:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je dat nog had gespeeld was je waarschijnlijk niet in deze crisis beland
In de winterstop was Marco Overmars nog optimistisch maar laten we voor komend seizoen maar schoon schip maken:
Schuurs. Alvarez, Dest, Mazraoui, Veltman, Pierie allemaal weg doen en 50 miljoen euro uitgeven voor het halen van twee goede ervaren centrale verdedigers en één rechtsback ((jawel, dat is bijna 17 miljoen euro per speler).
Op het middenveld eigenlijk het zelfde. Gravenberch, Marin, Eiting, Ekkelenkamp en Labyad allemaal weg en ook 50 miljoen euro uitgeven om daar drie normale spelers voor te halen.
- Even tussendoor, bij alle namen die ik zojuist heb getypt,vraag is me echt af hoe het mogelijk is dat deze spelers zijn gescout en daadwerkelijk bij de selectie van Ajax zitten. Dit kán niet. Deze spelers zijn allemaal niveau Heerenveen, FC Utrecht of misschien Vitesse -
Verder missen we een echte spits, Huntelaar is wel klaar na dit seizoen,Traoré kan er (hoewel hij echt zijn best doet) heel weinig van, gelegenheidsspits Tadic moet op nummer 10 gaan spelen als Ziyech weg is.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Vind dat echt een van de zwakste spelers uit de selectiequote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:51 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Dest is dan ook een eigenwijze snotaap![]()
Dat jij nog niet op de plek van Overmars zit is eigenlijk een groot wonder hè?! Ze snappen er helemaal niks van daar in Amsterdam.quote:Op zondag 8 maart 2020 01:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat valt nog te bezien. De selectie van Ajax is toch wel vrij slecht eigenlijk als je kijkt wat er speelt.
In de winterstop was Marco Overmars nog optimistisch maar laten we voor komend seizoen maar schoon schip maken:
Schuurs. Alvarez, Dest, Mazraoui, Veltman, Pierie allemaal weg doen en 50 miljoen euro uitgeven voor het halen van twee goede ervaren centrale verdedigers en één rechtsback ((jawel, dat is bijna 17 miljoen euro per speler).
Op het middenveld eigenlijk het zelfde. Gravenberch, Marin, Eiting, Ekkelenkamp en Labyad allemaal weg en ook 50 miljoen euro uitgeven om daar drie normale spelers voor te halen.
- Even tussendoor, bij alle namen die ik zojuist heb getypt,vraag is me echt af hoe het mogelijk is dat deze spelers zijn gescout en daadwerkelijk bij de selectie van Ajax zitten. Dit kán niet. Deze spelers zijn allemaal niveau Heerenveen, FC Utrecht of misschien Vitesse -
Verder missen we een echte spits, Huntelaar is wel klaar na dit seizoen,Traoré kan er (hoewel hij echt zijn best doet) heel weinig van, gelegenheidsspits Tadic moet op nummer 10 gaan spelen als Ziyech weg is.I love music |Ajax forever
Straks wordt AZ kampioen en moeten we weer een AZ speler halen.
Beter halen ze verloren Godenzoon Dani de Wit dan.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Not sure if serious...quote:Op zondag 8 maart 2020 09:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Straks wordt AZ kampioen en moeten we weer een AZ speler halen.
Beter halen ze verloren Godenzoon Dani de Wit dan.Oh.![]()
Traoré, Gravenberch, Schuurs, Dest, Mazraoui zijn wel prima selectiespelers dus die kan je er best bijhouden. Zeker Traoré zie ik voldoende potentie in als spits.quote:Op zondag 8 maart 2020 01:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat valt nog te bezien. De selectie van Ajax is toch wel vrij slecht eigenlijk als je kijkt wat er speelt.
Verder missen we een echte spits, Huntelaar is wel klaar na dit seizoen,Traoré kan er (hoewel hij echt zijn best doet) heel weinig van, gelegenheidsspits Tadic moet op nummer 10 gaan spelen als Ziyech weg is.
Dat er verder een hoop moet gebeuren ben ik wel eens, maar er zullen eerst een paar sterkhouders vervangen moeten worden voor de rest aangepakt kan worden.Oh.![]()
Je kan wel kritiek hebben dat sommige spelers het niveau eredivisie amper ontstijgen, maar dat is niet zo heel bijzonder als je in die competitie zit, het gaat er m.i. om dat we geen echt exceptionele spelers hebben buiten de flegmatieke Ziyech. Dat je dan in plaats daarvan middenvelder hebt van bijvoorbeeld het niveau Schöne geeft het een armoedig beeld, maar die stond ook gewoon zijn mannetje, zolang er maar een handige jongen naast stond.
Wat je Overmars kwalijk kan nemen is dat hij geen goudhaantje heeft, maar ook daar heb ik de energie niet voor, we wisten afgelopen zomer al dat dit seizoen makkelijk zo zou kunnen lopen
Niet Europees mee doen vind ik erg jammer, maar het is eigenlijk alleen uitschakeling beker wat ik complete onzin vind, dat was niet nodig.
[ Bericht 10% gewijzigd door Marsenal op 08-03-2020 10:27:17 ]-nee-![]()
Doorselecteren is een must. Spelers als Eiting, Gravenberg en Ekkelenkamp kunnen het niveau niet aan. Schuurs vind ik nog een twijfelgeval.
Alvarez en Marin moet je misschien nog wat tijd geven. Eventueel verkopen bij een goed bodWaar verstand zit groeit geen haar, daarom adviseer ik u een kamover;"best of both worlds".![]()
Spijker kop.quote:Op zondag 8 maart 2020 01:20 schreef Shreyas het volgende:
Het probleem eigenlijk is dat Ajax totaal niet kan verdedigen. Het is wel iets waar ook binnen de jeugd meer aandacht aangegeven moet worden. Veltman kon er al niets van en Schuurs maakt ook de nodige cruciale fouten
Vandaag zagen we dat ook Dest en Timber, twee spelers die het zogenaamd van hun snelheid moeten hebben er keer op keer volledig uitgelopen worden, de bal niet kunnen afmaken, de aanvaller niet kunnen stoppen en ook niet kunnen voorkomen dat ze kansrijk op doel schieten. Elke aanval van Heerenveen leidt tot een schietkans en het is aan Onana te danken dat er voor rust niet 3-0 stond.
De vraag is natuurlijk hoe dit kan. Zelfs als met drie verdedigers (Blind, Dest, Timber) wordt geprobeerd één aanvaller te stoppen krijgen ze het gewoon niet voor elkaar en volgt er toch een grote schietkans op goal.
Laten we wel wezen, dit is niet per se iets nieuws. Ik roep het hele seizoen al dat de verdediging van Ajax waardeloos is maar door de sterke aanval en vele goals werd het nog enigszins gecamoufleerd.![]()
Ondanks dat ik het bij Gravenberch ook niet zie nog, ga je toch niet menen dat je nu al wil gaan oordelen over een 17-jarige speler, die als het enigszins gedraaid had bij Ajax nog niet eens in Ajax 1 zou staan? Kom op man, denk even na.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:40 schreef Kamover het volgende:
Doorselecteren is een must. Spelers als Eiting, Gravenberg en Ekkelenkamp kunnen het niveau niet aan. Schuurs vind ik nog een twijfelgeval.
Alvarez en Marin moet je misschien nog wat tijd geven. Eventueel verkopen bij een goed bod![]()
mee eens hoor, nu kan niemand er iets meer van, en dat niet kunnen verdedigen gaat ook een eigen leven leiden, ligt allemaal wat genuanceerder dan dat.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ondanks dat ik het bij Gravenberch ook niet zie nog, ga je toch niet menen dat je nu al wil gaan oordelen over een 17-jarige speler, die als het enigszins gedraaid had bij Ajax nog niet eens in Ajax 1 zou staan? Kom op man, denk even na.![]()
Ah ja, laten we spelers die nog geen tien wedstrijden op hoogste niveau hebben gespeeld en alleen worden opgesteld vanwege blessures al afserveren.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:40 schreef Kamover het volgende:
Alvarez en Marin moet je misschien nog wat tijd geven. Eventueel verkopen bij een goed bodOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Je kunt ze ook elders ervaring op laten doen. Mijn punt is dat ze nu nog niet het niveau hebben waar Ajax nu behoefte aan heeft.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ah ja, laten we spelers die nog geen tien wedstrijden op hoogste niveau hebben gespeeld en alleen worden opgesteld vanwege blessures al afserveren.Waar verstand zit groeit geen haar, daarom adviseer ik u een kamover;"best of both worlds".![]()
Je hebt het over iemand die Baumgartl, Schwaab en Bruma toppers vindt en het een blunder van Overmars is dat hij dat soort spelers niet gehaald heeft.quote:Op zondag 8 maart 2020 08:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat jij nog niet op de plek van Overmars zit is eigenlijk een groot wonder hè?! Ze snappen er helemaal niks van daar in Amsterdam.
Dan weet je het wel.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Daar heb je jong ajax voorquote:Op zondag 8 maart 2020 10:58 schreef Kamover het volgende:
[..]
Je kunt ze ook elders ervaring op laten doen. Mijn punt is dat ze nu nog niet het niveau hebben waar Ajax nu behoefte aan heeft.![]()
Ja, goed idee.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:58 schreef Kamover het volgende:
[..]
Je kunt ze ook elders ervaring op laten doen. Mijn punt is dat ze nu nog niet het niveau hebben waar Ajax nu behoefte aan heeft.
Alleen maar (dure) aankopen laten spelen, die staan er tenslotte direct. Jeugd lekker laten verrotten, daar heb je op korte termijn niets aan.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
wat ik wel vind is dat er bij de internationale scouting wel een tandje bij mag qua bezetting en organisatie, die is niet in verhouding met het geld wat ze aan buitenlandse spelers uitgevenquote:Op zondag 8 maart 2020 11:16 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ja, goed idee.
Alleen maar (dure) aankopen laten spelen, die staan er tenslotte direct. Jeugd lekker laten verrotten, daar heb je op korte termijn niets aan.![]()
nou idd.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:12 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Je hebt het over iemand die Baumgartl, Schwaab en Bruma toppers vindt en het een blunder van Overmars is dat hij dat soort spelers niet gehaald heeft.
Dan weet je het wel.
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Forum Opties Forumhop: Hop naar: