Oh ja. We bedanken Rob nogmaals voor zijn nul euro winst, waar hij erg blij mee was.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:08 schreef Henno het volgende:
[..]
500 ingezet, haalt 500 eruit, ben je klaar
Nee.quote:
Maar hoezo, laatste aflevering? Er zitten er nog vier in?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:10 schreef Redefine het volgende:
Het zijn wel behoorlijke suffe opdrachten voor de laatste aflevering
#spektakel #jubileumjaar #twist #actiequote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:10 schreef Redefine het volgende:
Als ze maar erin blijftquote:
#tweemollenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:10 schreef roos94 het volgende:
[..]
#spektakel #jubileumjaar #twist #actie
Dat zij Rik toch net.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar hoezo, laatste aflevering? Er zitten er nog vier in?
Dankje!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:11 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
1000 inzet, 500 gepakt (1000 gewonnen dus)
Laatste opdracht, maar ook dat is raarquote:
Microfoontje iets minder goed verborgen?quote:
Ik ben net gewoon even gaan plassen.... mis niks...quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:10 schreef Redefine het volgende:
Vier doen de eindtest. Of er komt nog een twist.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Laatste opdracht, maar ook dat is raar
Boeiend, morgen is het zover!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:10 schreef Redefine het volgende:
Nu zie ik het bij Rob ookquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah ja. Bij de rest niet gezien, maar wel logisch idd.
Nou, dat is wel een bedrag dat nog een half jaar geheim gehouden moet wordenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:14 schreef Legoblokje het volgende:
Rob 0
Buddy 500
Nathan 500
Miljuschka 3000
Wat kan mij die Belgische Mol nou schelen. Ik zit toch dit te kijken.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:14 schreef tralalala het volgende:
[..]
Boeiend, morgen is het zover!
GENOT
Denk en hoop T welquote:
Ja ze zijn te lief geweest voor elkaar in het kiezen voor groepsvrijstellingen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:15 schreef Nizno het volgende:
maar das best stom
er hoort 1 verliezer 1 winnaar en 1 mol te zijn
ik vind het niet bijzonder met een echte jubileum ofzoquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:15 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja ze zijn te lief geweest voor elkaar in het kiezen voor groepsvrijstellingen.
Nu 2 verliezers dus. 2 mollen geloof ik nietquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:15 schreef Nizno het volgende:
maar das best stom
En dat zegt wel watquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:16 schreef Ireth het volgende:
Ik vond dit de meest saaie aflevering qua opdrachten...
Bedrag van de mol zal wel niet meetellenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou, dat is wel een bedrag dat nog een half jaar geheim gehouden moet worden
Nee het budget is echt op, en de inspiratie, maar dat is de laatste seizoenen al zo helaas. Dan kan je beter Belgische editie kijken idd.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vind het niet bijzonder met een echte jubileum ofzo
mag idd hopen dat er niet twee mollen zijn want dan is het een extreem slecht seizoenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:16 schreef Henno het volgende:
[..]
Nu 2 verliezers dus. 2 mollen geloof ik niet
Twee dikke jopen soooow.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nu zie ik het bij Rob ook
Mil heeft wat hulp bij het verbergen, bij Nathan zie ik het ook niet.
Dit is al eens eerder gedaan, met 2 verliezersquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:15 schreef Nizno het volgende:
maar das best stom
Finale test. Geen afvaller.quote:
Nee. Verre van bijzonder inderdaad. Enige wat ze gedaan hebben. Is oud mollen, kandidaten, presentatoren en molloten terug te laten komen in opdrachten met hun namen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vind het niet bijzonder met een echte jubileum ofzo
En 4 finalisten.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Verre van bijzonder inderdaad. Enige wat ze gedaan hebben. Is oud mollen, kandidaten, presentatoren en molloten terug te laten komen in opdrachten met hun namen.
zo snel alquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:18 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Finale test. Geen afvaller.
Wie de Mol is zie je dus volgende week.
Eensquote:
Ga je mond wassenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:21 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En wat zijn dat toch kutapparaten...
niets is meequote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:21 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En wat zijn dat toch kutapparaten...
Vroeger deden ze dat de hele aflevering.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:21 schreef roos94 het volgende:
Waarom doen ze nou 10 min aan herhalingbeelden erin..
dit wilde ik ook typen, maar bedacht mequote:
Ik heb er geen problemen mee, elke andere laptop is minderwaardig aan de surface book 2quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:22 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik heb er helaas iets teveel ervaring mee...
Iddquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:22 schreef eborn het volgende:
Normaal zou ik denken: als ze iemand zo verdacht maken (Rob), dan gaat die persoon naar huis...
Wel de saaiste mol ooit dan.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:22 schreef roos94 het volgende:
Moest buddy de mol zijn dan is het wel geniaal, heb hem noooit verdacht
Ik ondersteun ze zakelijk, heb al enkele malen op het punt gestaan ze het raam uit te flikkerenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:22 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen mee, elke andere laptop is minderwaardig aan de surface book 2
ja ze moeten wat nu leonie er uit ligtquote:
Twintig jaar WIDM!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:25 schreef Yesse het volgende:
Ik snap echt niks van deze aflevering.... waarom zit opeens iedereen vol op Rob? Waarom 4 finalisten. Waarom zulke rustige eind opdrachten? Waaaaaarom???
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:25 schreef Yesse het volgende:
Ik snap echt niks van deze aflevering.... waarom zit opeens iedereen vol op Rob? Waarom 4 finalisten. Waarom zulke rustige eind opdrachten? Waaaaaarom???
#SpektakelSeizoenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:25 schreef Yesse het volgende:
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:25 schreef Yesse het volgende:
Ik denk dat ze misgerekend hebben. Ook opeens met die rooie en groene briefjes. Slaat nergens op.quote:
imitatie van waylonquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:26 schreef heywoodu het volgende:
Wat heeft Rob nou weer aan dan? Alsof hij gaat tuinieren, maar ook een schilderij gaat maken en een countryliedje gaat zingen
ja want je denkt toch niet dat we nu al iets te weten komenquote:
Denk het ook niet neequote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:29 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Over 5 minuten weten we wie de mol is
1 verliezer bekendmaken zou niet misstaan.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja want je denkt toch niet dat we nu al iets te weten komen
Wie de Mol is, ziet u volgende week!quote:
ik kan hier heel veel op zeggenquote:
Vier mollen, jaaa!!quote:
nee, want ze gaan vast weer zo live show makenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:29 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Je verwacht het niet!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:29 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Wie de Mol is, ziet u volgende week!
Ik zou er een week bij optellenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:29 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Denk t ook. Of 4 mollenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:29 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Wie de Mol is, ziet u volgende week!
Was een Dragon Ball Z grapje. Daar duurde alles ook altijd zo langquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:30 schreef Oscar. het volgende:
[..]
nee, want ze gaan vast weer zo live show maken
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:31 schreef Pino112 het volgende:
DAT ZIET U VOLGENDE WEEK
zelfs dat niet.
Tien minuten lang een aanval opladen terwijl de tegenstander - die normaal gesproken sneller vliegt dan het geluid - er op af blijft vliegen en er nóg niet isquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:30 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Was een Dragon Ball Z grapje. Daar duurde alles ook altijd zo lang
Ik verwachtte eigenlijk een "wordt vervolgd" in beeldquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:31 schreef Pino112 het volgende:
DAT ZIET U VOLGENDE WEEK
zelfs dat niet.
Zou het wel hilarisch vinden als iedereen zonder het van elkaar te weten de mol is en iedereen elkaar heeft zitten tegenwerkenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:31 schreef heywoodu het volgende:
Ze knikten allemaal! Vier mollen confirmed!
Ben benieuwd of er dit jaar een nieuwe seizoen wordt opgenomen in verband met SARS-CoV-19. Zou misschien niet slecht zijn voor de creativiteit van de makers om eens een jaartje over te slaanquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:32 schreef Breekfast het volgende:
Echt een heel matig seizoen.
Ze zijn alle inspiratie voor leuke opdrachten ook wel kwijt na zoveel seizoenen lijkt het.
preciesquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:33 schreef Shenti het volgende:
Die app heeft ook weinig zin gehad. 1/3e van de keren viel er niemand af...
je kan mee met de eerste opnamedag dus ze willen het welquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:33 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ben benieuwd of er dit jaar een nieuwe seizoen wordt opgenomen in verband met SARS-CoV-19. Zou misschien niet slecht zijn voor de creativiteit van de makers om eens een jaartje over te slaan
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:34 schreef superniger het volgende:
Vraag Merel naar de kijkcijfers van Ladies Night.
nouja molacties zijn altijd maar een minuutjequote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:34 schreef tralalala het volgende:
Molacties dan wel al volgende week of komt er nog een aflevering?
Ja. Sowieso was het opbouwen van spanning niet heel sterk. Rik kan dat toch wat minder dan zijn voorgangers.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:31 schreef Pino112 het volgende:
DAT ZIET U VOLGENDE WEEK
zelfs dat niet.
Gelukkig nietquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:34 schreef Ireth het volgende:
Ik dacht dat ze vorige week zeiden dat Elly lust nu in moltalk zou zitten?
Of alles staat dan onlinequote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
nouja molacties zijn altijd maar een minuutje
Omgekomen tijdens een patrouille.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:34 schreef Ireth het volgende:
Ik dacht dat ze vorige week zeiden dat Elly lust nu in moltalk zou zitten?
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:35 schreef Breekfast het volgende:
Wat wel een leuke twist zou zijn is als volgende week bekend wordt gemaakt dat er dit jaar helemaal geen mol in het spel was. En dat het lage bedrag in de pot puur door hun eigen onkunde is veroorzaakt
ze doen vast twee acties in de uitzending en de rest kijk je maar online en daar staan dan nog 3 actiesquote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze doen vast twee acties in de uitzending en de rest kijk je maar online en daar staan dan nog 3 acties
ja dat zou idd wel een goede twintigste seizoensactie zijnquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:35 schreef Breekfast het volgende:
Wat wel een leuke twist zou zijn is als volgende week bekend wordt gemaakt dat er dit jaar helemaal geen mol in het spel was. En dat het lage bedrag in de pot puur door hun eigen onkunde is veroorzaakt
Daar staan dan dezelfde 2 acties en 1 extra actie*quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:37 schreef Nizno het volgende:
ze doen vast twee acties in de uitzending en de rest kijk je maar online en daar staan dan nog 3 acties
ook een optie iddquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:38 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Daar staan dan dezelfde 2 acties en 1 extra actie*
Beter kijken ze eens naar de Belgische versie, veel beter in elkaar gezet. Qua spanning en opdrachten.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:32 schreef Breekfast het volgende:
Echt een heel matig seizoen.
Ze zijn alle inspiratie voor leuke opdrachten ook wel kwijt na zoveel seizoenen lijkt het.
Ik denk het niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:39 schreef Yesse het volgende:
Ik heb dit volgens mij vorige jaren ook gevraagd maar is het wel eens voorgekomen dat geen van de kandidaten de mol heeft ontmaskerd?
Te obvious. Het is Mil of Nathan, 100%quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:41 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik had dit gemist, maar wat de fuck Rob
DSIGODENquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:35 schreef superniger het volgende:
[..]
Omgekomen tijdens een patrouille.
SAD
Is Moltalk op de hoogte van wie de mol is? Vroeger was dat niet zo; ik weet niet hoe dat dit jaar is.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:46 schreef roos94 het volgende:
Heeft moltalk niet de morsecode van Nathan benoemd? Zo niet, dan is hij zeker de mol.
Zij weten het ook niet. Maar ze kunnen natuurlijk wel iemand het meest verdacht vinden.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:48 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Is Moltalk op de hoogte van wie de mol is? Vroeger was dat niet zo; ik weet niet hoe dat dit jaar is.
die hele best of social is stomquote:
Morsecode? Heb ik wat gemistquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:54 schreef roos94 het volgende:
Ze zeggen niks over de Morse code. Terwijl die heel veel besproken is online.
Dus Nathan is de mol.
iets met 1 of 2 woordenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:55 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Morsecode? Heb ik wat gemist
Jaquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:00 schreef Nizno het volgende:
moltalk is ook een persiflage van zichzelf inmiddels
maar ja het is een goede cashflowquote:
Jaquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:00 schreef Nizno het volgende:
moltalk is ook een persiflage van zichzelf inmiddels
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:55 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Morsecode? Heb ik wat gemist
Ze hadden nog twee streepjes nodig, maar er bleken nog 3 opdrachten te zijn en opdracht 2 bestond uit meerdere woorden (dat zou dan een stipje moeten zijn).quote:
Die glunderende blik in z'n ogen verklapt veelquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die grijns van Nathan in het laatste shot.
Er is dan wel iemand met de meeste vragen juist (evt op basis van kortste tijd). Of we dat dan een winnaar mogen noemen, is natuurlijk wel een discussiepuntjequote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Maar als Nathan de mol is hebben we geen winnaar hè......drie mensen zitten op Rob en Rob zelf zit op Buddy.....
Jawel hoor. Alleen dan diegene die dan wel de meeste vragen op Nathan goed had. Of eigenlijk, de test op zn oorspronkleijke Mol het slechts gemaakt had.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Maar als Nathan de mol is hebben we geen winnaar hè......drie mensen zitten op Rob en Rob zelf zit op Buddy.....
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Alleen dan diegene die dan wel de meeste vragen op Nathan goed had. Of eigenlijk, de test op zn oorspronkleijke Mol het slechts gemaakt had.
Moct dat allemaal gelijk zijn is het puur op snelheid.
Je bent winnaar, maar zo zul jij je niet voelen dan.
Volgens mij maakte iedereen de test op Rob behalve Rob zelf dan.....al zullen we dat helaas nooit zeker weten....quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:13 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Er is dan wel iemand met de meeste vragen juist (evt op basis van kortste tijd). Of we dat dan een winnaar mogen noemen, is natuurlijk wel een discussiepuntje
zeker wel,quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Maar alsnog is er dan iemand die een aantal vragen (per ongeluk) juist heeft ingevuld op de mol. En die kunnen we dan een 'winnaar' noemen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Volgens mij maakte iedereen de test op Rob behalve Rob zelf dan.....al zullen we dat helaas nooit zeker weten....
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
zeker wel,
in welke groep zit de mol?
wat deed de mol links en rechts
daar zullen een aantal mensen wel bepaalde antwoorden op hebben
Maar voor de kijkers die fanatiek meedoen is dit dan wel echt een bummer toch??quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:17 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Maar alsnog is er dan iemand die een aantal vragen (per ongeluk) juist heeft ingevuld op de mol. En die kunnen we dan een 'winnaar' noemen.
dat is het dit seizoen sowieso al...quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar voor de kijkers die fanatiek meedoen is dit dan wel echt een bummer toch??
Idem bij Buddy.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die grijns van Nathan in het laatste shot.
Toch hooguit alleen voor henzelf?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Maar voor de kijkers die fanatiek meedoen is dit dan wel echt een bummer toch??
Ja maar als de montage zegt dat er drie mensen Rob verdenken en eentje Buddy vind ik het als kijker heel stom als volgende week Mil of Nathan de mol is....quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:31 schreef svann het volgende:
[..]
Toch hooguit alleen voor henzelf?
We kijken niet voor de winnaar, maar voor de ook door ons te ontmaskeren mol.
De regie vindt dat wel fantastisch hoor:quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ja maar als de montage zegt dat er drie mensen Rob verdenken en eentje Buddy vind ik het als kijker heel stom als volgende week Mil of Nathan de mol is....
Stomme regiequote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:34 schreef MMunkun het volgende:
[..]
De regie vindt dat wel fantastisch hoor:
'kijk hoe niemand de mol als hoofdverdachte had, het hele seizoen lang!!!'
Allemaal doorgestoken kaartquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:34 schreef MMunkun het volgende:
[..]
De regie vindt dat wel fantastisch hoor:
'kijk hoe niemand de mol als hoofdverdachte had, het hele seizoen lang!!!'
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:38 schreef Fretwork het volgende:
Waarom zei Nathan dat ze het goed zouden hebben? Als hij fout had gezegd hadden ze letterlijk alles behalve 1750 kunnen zeggen
Ik denk dat in dat geval Nathan en Mil hun bedrag zouden moeten opnoemen om geld te kunnen verdienen voor de pot.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:38 schreef Fretwork het volgende:
Waarom zei Nathan dat ze het goed zouden hebben? Als hij fout had gezegd hadden ze letterlijk alles behalve 1750 kunnen zeggen
maar Mil was zeker van dr zaak en Nathan wist dat en was zelf ook overtuigdquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:51 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Ik denk dat in dat geval Nathan en Mil hun bedrag zouden moeten opnoemen om geld te kunnen verdienen voor de pot.
De regels van de opdracht waren weer eens niet volledig duidelijk, dus dit blijft natuurlijk een aanname...
Ja, dan kan het inderdaad een molactie van Nathan zijn om alsnog voor Rob/Buddy te gaan om zo mogelijks geld uit de pot te houden.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:59 schreef Nizno het volgende:
maar Mil was zeker van dr zaak en Nathan wist dat en was zelf ook overtuigd
dit kan inderdaad ook.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 23:05 schreef MMunkun het volgende:
Of Nathan is een kandidaat die bevestiging zoekt over wie de mol is en daarom het initiatief overlaat aan het andere duo, wetende dat Mil zich deze opdracht in elk geval niet mols heeft gedragen.
Genot was dat. Net een episch fragment uit een actiefilmquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:15 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Dit is toch geen laatste opdracht. Dan denk ik aan zoiets als de laatste van De Mol 2019, in dat verlaten huis met die drones.
En dit is dan een jubileumseizoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Kreeg iets mee in Trust Nobody dat men aangaf dat de muziek bij de afvaller van de ene aflevering ook werd gebruikt in de voldoende aflevering, voor de volgende afvaller dus.quote:Op zondag 8 maart 2020 01:25 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Wat is de afvallermuziekhint? Die ken ik nog niet en ik kan hem ook niet terugvinden
Mil heeft in elke aflevering heerlijk gegeten ha ha, hou ervan om te zien dat iemand daarvan kan genietenquote:Op maandag 9 maart 2020 18:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mil zorgt ook wel goed voor zichzelf in die keuken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |