DSIGODENquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:35 schreef superniger het volgende:
[..]
Omgekomen tijdens een patrouille.
SAD
Is Moltalk op de hoogte van wie de mol is? Vroeger was dat niet zo; ik weet niet hoe dat dit jaar is.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:46 schreef roos94 het volgende:
Heeft moltalk niet de morsecode van Nathan benoemd? Zo niet, dan is hij zeker de mol.
Zij weten het ook niet. Maar ze kunnen natuurlijk wel iemand het meest verdacht vinden.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:48 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Is Moltalk op de hoogte van wie de mol is? Vroeger was dat niet zo; ik weet niet hoe dat dit jaar is.
die hele best of social is stomquote:
Morsecode? Heb ik wat gemistquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:54 schreef roos94 het volgende:
Ze zeggen niks over de Morse code. Terwijl die heel veel besproken is online.
Dus Nathan is de mol.
iets met 1 of 2 woordenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:55 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Morsecode? Heb ik wat gemist
Jaquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:00 schreef Nizno het volgende:
moltalk is ook een persiflage van zichzelf inmiddels
maar ja het is een goede cashflowquote:
Jaquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:00 schreef Nizno het volgende:
moltalk is ook een persiflage van zichzelf inmiddels
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:55 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Morsecode? Heb ik wat gemist
Ze hadden nog twee streepjes nodig, maar er bleken nog 3 opdrachten te zijn en opdracht 2 bestond uit meerdere woorden (dat zou dan een stipje moeten zijn).quote:
Die glunderende blik in z'n ogen verklapt veelquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die grijns van Nathan in het laatste shot.
Er is dan wel iemand met de meeste vragen juist (evt op basis van kortste tijd). Of we dat dan een winnaar mogen noemen, is natuurlijk wel een discussiepuntjequote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Maar als Nathan de mol is hebben we geen winnaar hè......drie mensen zitten op Rob en Rob zelf zit op Buddy.....
Jawel hoor. Alleen dan diegene die dan wel de meeste vragen op Nathan goed had. Of eigenlijk, de test op zn oorspronkleijke Mol het slechts gemaakt had.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Maar als Nathan de mol is hebben we geen winnaar hè......drie mensen zitten op Rob en Rob zelf zit op Buddy.....
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Alleen dan diegene die dan wel de meeste vragen op Nathan goed had. Of eigenlijk, de test op zn oorspronkleijke Mol het slechts gemaakt had.
Moct dat allemaal gelijk zijn is het puur op snelheid.
Je bent winnaar, maar zo zul jij je niet voelen dan.
Volgens mij maakte iedereen de test op Rob behalve Rob zelf dan.....al zullen we dat helaas nooit zeker weten....quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:13 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Er is dan wel iemand met de meeste vragen juist (evt op basis van kortste tijd). Of we dat dan een winnaar mogen noemen, is natuurlijk wel een discussiepuntje
zeker wel,quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Maar alsnog is er dan iemand die een aantal vragen (per ongeluk) juist heeft ingevuld op de mol. En die kunnen we dan een 'winnaar' noemen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Volgens mij maakte iedereen de test op Rob behalve Rob zelf dan.....al zullen we dat helaas nooit zeker weten....
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
zeker wel,
in welke groep zit de mol?
wat deed de mol links en rechts
daar zullen een aantal mensen wel bepaalde antwoorden op hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |