je kan mee met de eerste opnamedag dus ze willen het welquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:33 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ben benieuwd of er dit jaar een nieuwe seizoen wordt opgenomen in verband met SARS-CoV-19. Zou misschien niet slecht zijn voor de creativiteit van de makers om eens een jaartje over te slaan
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:34 schreef superniger het volgende:
Vraag Merel naar de kijkcijfers van Ladies Night.
nouja molacties zijn altijd maar een minuutjequote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:34 schreef tralalala het volgende:
Molacties dan wel al volgende week of komt er nog een aflevering?
Ja. Sowieso was het opbouwen van spanning niet heel sterk. Rik kan dat toch wat minder dan zijn voorgangers.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:31 schreef Pino112 het volgende:
DAT ZIET U VOLGENDE WEEK
zelfs dat niet.
Gelukkig nietquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:34 schreef Ireth het volgende:
Ik dacht dat ze vorige week zeiden dat Elly lust nu in moltalk zou zitten?
Of alles staat dan onlinequote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
nouja molacties zijn altijd maar een minuutje
Omgekomen tijdens een patrouille.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:34 schreef Ireth het volgende:
Ik dacht dat ze vorige week zeiden dat Elly lust nu in moltalk zou zitten?
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:35 schreef Breekfast het volgende:
Wat wel een leuke twist zou zijn is als volgende week bekend wordt gemaakt dat er dit jaar helemaal geen mol in het spel was. En dat het lage bedrag in de pot puur door hun eigen onkunde is veroorzaakt
ze doen vast twee acties in de uitzending en de rest kijk je maar online en daar staan dan nog 3 actiesquote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze doen vast twee acties in de uitzending en de rest kijk je maar online en daar staan dan nog 3 acties
ja dat zou idd wel een goede twintigste seizoensactie zijnquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:35 schreef Breekfast het volgende:
Wat wel een leuke twist zou zijn is als volgende week bekend wordt gemaakt dat er dit jaar helemaal geen mol in het spel was. En dat het lage bedrag in de pot puur door hun eigen onkunde is veroorzaakt
Daar staan dan dezelfde 2 acties en 1 extra actie*quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:37 schreef Nizno het volgende:
ze doen vast twee acties in de uitzending en de rest kijk je maar online en daar staan dan nog 3 acties
ook een optie iddquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:38 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Daar staan dan dezelfde 2 acties en 1 extra actie*
Beter kijken ze eens naar de Belgische versie, veel beter in elkaar gezet. Qua spanning en opdrachten.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:32 schreef Breekfast het volgende:
Echt een heel matig seizoen.
Ze zijn alle inspiratie voor leuke opdrachten ook wel kwijt na zoveel seizoenen lijkt het.
Ik denk het niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:39 schreef Yesse het volgende:
Ik heb dit volgens mij vorige jaren ook gevraagd maar is het wel eens voorgekomen dat geen van de kandidaten de mol heeft ontmaskerd?
Te obvious. Het is Mil of Nathan, 100%quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:41 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik had dit gemist, maar wat de fuck Rob
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |