Dat bordjequote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:49 schreef Aoibhin het volgende:
Smörrebröd bordje dat ik net naar mijn vader heb gebracht:
[ afbeelding ]
Alleen Buddy hoor, wie nog meer dan?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat ben jij ineens van de jonge jochies johStraks kom je nog bij mijn age categorie
Je had een fysio van 26 toch?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Alleen Buddy hoor, wie nog meer dan?
We laten je rustig je gang gaanquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:14 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben alleen hier!
*streakt naakt door het topic*
Nee, dat had ik gisteren al. Moet een beetje afwisselend eten, dat is gezond.quote:
Nou die heeft dan toch niet zoveel indruk gemaakt uiteindelijkquote:
Mooie ogenquote:
Straks gaat ze nog dralenquote:
quote:Lombardije gaat op slot. De Italiaanse regering heeft besloten dat niemand de regio en elf provincies in de drie aangrenzende regio's meer in of uit mag, tenzij daarvoor uitdrukkelijke toestemming is verleend. De drastische maatregel komt nadat er in het afgelopen etmaal ruim 1100 nieuwe Corona gevallen bij zijn gekomen in Italië.
Ook gaan veel faciliteiten in de regio dicht, zoals musea, sportscholen, zwembaden en discotheken. De scholen in Lombardije zijn al sinds 23 februari gesloten. De maatregelen gelden tot 3 april.
STRANIquote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:08 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga toch maar live WIDM kijken. Dit seizoen had een rocky start voor mij, maar vind het nu wel oke, ben wel benieuwd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daar is ze weer.![]()
Ok @:Strani, gooi de SC maar weer open, ze is terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |