Jezus dat was geen eens een vluggertje man. Dat was klaarkomen voordat ze je broek open heeftquote:
Zeker weten. Misschien zie ik wat leuks voorbij komen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh, nou daar lekker rond neuzen is ook leuk
En dat is normaal zijn voorspel.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jezus dat was geen eens een vluggertje man. Dat was klaarkomen voordat ze je broek open heeft
Ja boxer heeft een nieuw kleurtjequote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jezus dat was geen eens een vluggertje man. Dat was klaarkomen voordat ze je broek open heeft
Gaan we keer doen.echt lekker die dingen, laatste maand wel bingo daarmee.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:35 schreef aKboR het volgende:
@:PlymouthFury dat is niet gaan.. maar bezorgd
Wel jammer anders had ik ook ff gekomen
Nice.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:38 schreef InverHouse het volgende:
Misschien ff kijken voor een soundbar.
Nou dat denk ik haast wel, genoeg leuke dingen alleen vaak té duurquote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:37 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Zeker weten. Misschien zie ik wat leuks voorbij komen.
Er bestaat een pauze knopquote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Daar neem ik wel een paar reclameblokken de tijd voor
dat wel iddquote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou dat denk ik haast wel, genoeg leuke dingen alleen vaak té duur
Hij hoeft alleen maar naar mij te kijkenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat hoor je vakerquote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:40 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Tv geluid is niet naar mijn zin. Wel mooi beeld, maar geluid valt tegen.
Denk hetquote:
Kloptquote:
Gebroken wit?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja boxer heeft een nieuw kleurtje
Dat snap ik welquote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:41 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hij hoeft alleen maar naar mij te kijken
Ral9003quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Denk het
[..]
Klopt
[..]
Gebroken wit?
[..]
Dat snap ik wel
Graag gedaan.quote:
Ja preciesquote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:47 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja, buiten alles. Geen wit geen beige maar net mooi
Ik heb het net op, de afwas weg en met een bak koffie bij de laptopquote:
Wat een combi. Kan die vrouw van je niet koken, je eet altijd woppersquote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:49 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Lekker ik ook, halve grill worst een whopper en 4 tompoucen
Oud nws, 'n Brabant. Teveel links he.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:49 schreef skysherrif het volgende:
FvD gaat meeregeren in Brabant, leuke provincie zit je micky
Kook jij wel eens of laat je altijd bezorgen?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:51 schreef aKboR het volgende:
fuck zit nu ook in de wat te eten fase.. Geen flauw idee eigenlijk
Niet teveel naar links hoor!quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:51 schreef Dotteke het volgende:
En we gaan naar rechts, en we gaan naar links
Is niet van tegenwoordigquote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:51 schreef InverHouse het volgende:
Wel een dingetje tegenwoordig dat links en rechts.
Op de bank of bed?quote:
Ja ik kook ook. en laat niet altijd bezorgen..quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kook jij wel eens of laat je altijd bezorgen?
Ja, heel goed koken zelfs. Maar ik ben wispelturig met eten.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een combi. Kan die vrouw van je niet koken, je eet altijd woppers
Heel zonde.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:49 schreef skysherrif het volgende:
FvD gaat meeregeren in Brabant, leuke provincie zit je micky
Veel vraat dusquote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:54 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ja ik kook ook. en laat niet altijd bezorgen..
Ik laat ook 's avonds bezorgen als ik zelf gekookt heb en weer trek heb in iets..
eenkennig, Je houdt het liever bij een ding. Die Whoppersquote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:54 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja, heel goed koken zelfs. Maar ik ben wispelturig met eten.
Bank. Bed is al bezetquote:
Wel 'eng', maakt de weg vrij voor FvD om ook straks mogelijk landelijk te regeren.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:55 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Heel zonde.
Alles wat we op hebben gebouwd...
Ik kook 95% van de tijd, maar ik werd in duidelijke taal verteld dat ik vanavond een pizza moest laten bezorgenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Veel vraat dus
Ik laat nooit eten bezorgen.
Ik maak het liever zelf.
kattebolkquote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:56 schreef Nattekat het volgende:
Leiden eo in twee uur tijd van 0 naar 3 gevallen, huppa
Als het zo gaat als bij PVV kunnen we nog lachenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wel 'eng', maakt de weg vrij voor FvD om ook straks mogelijk landelijk te regeren.
Lekker manquote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:56 schreef Nattekat het volgende:
Leiden eo in twee uur tijd van 0 naar 3 gevallen, huppa
Nee hoor, eet ook met de pot mee. Maar kan veel op gewoon, en word geen streep dikker. Train veel in de sportschool ook.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
eenkennig, Je houdt het liever bij een ding. Die Whoppers
Zou mooi zijnquote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:57 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Als het zo gaat als bij PVV kunnen we nog lachen
We gaan 't zien.quote:
Dit is nog maar het begin denk ik, word al erger.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:01 schreef Mickytjuh het volgende:
Naïef dat ze 't nog steeds over 't gebied hebben..
Brabant is een haard jongens.. Niemand weet waar de besmettingen vandaan komen.. Wat denk je van carnaval..
1e dode al lees ik net.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:02 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Dit is nog maar het begin denk ik, word al erger.
Zijn die idioten nog steeds carnaval aan het vieren?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:01 schreef Mickytjuh het volgende:
Naïef dat ze 't nog steeds over 't gebied hebben..
Brabant is een haard jongens.. Niemand weet waar de besmettingen vandaan komen.. Wat denk je van carnaval..
Nee dat nietquote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:02 schreef engine het volgende:
[..]
Zijn die idioten nog steeds carnaval aan het vieren?
365 dagen carnavalquote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:02 schreef engine het volgende:
[..]
Zijn die idioten nog steeds carnaval aan het vieren?
Vandaar die vertraging bij fok?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:02 schreef dud0r het volgende:
Ik hoest gewoon in m'n router om het te verspreiden
Jij wel hequote:
Nee dat komt omdat Haags op de kabel zit met z'n dikke reetquote:
Ik ook. Met de iPad.quote:
Is dat de incubatietijd?quote:
Ja Dev, daar kan je geen nee op zeggen natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kook 95% van de tijd, maar ik werd in duidelijke taal verteld dat ik vanavond een pizza moest laten bezorgenEn wie zegt er nee tegen een vrouw (vooral niet als die 9 jaar oud is)
Treurig welquote:
Vooral omdat jetten zich meerdere malen over vluchtelingen opvangen heeft geahd de afgelopen dagenquote:
Is enkel voor de bühnequote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vooral omdat jetten zich meerdere malen over vluchtelingen opvangen heeft geahd de afgelopen dagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |