1e dode al lees ik net.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:02 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Dit is nog maar het begin denk ik, word al erger.
Zijn die idioten nog steeds carnaval aan het vieren?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:01 schreef Mickytjuh het volgende:
Naïef dat ze 't nog steeds over 't gebied hebben..
Brabant is een haard jongens.. Niemand weet waar de besmettingen vandaan komen.. Wat denk je van carnaval..
Nee dat nietquote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:02 schreef engine het volgende:
[..]
Zijn die idioten nog steeds carnaval aan het vieren?
365 dagen carnavalquote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:02 schreef engine het volgende:
[..]
Zijn die idioten nog steeds carnaval aan het vieren?
Vandaar die vertraging bij fok?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:02 schreef dud0r het volgende:
Ik hoest gewoon in m'n router om het te verspreiden
Jij wel hequote:
Nee dat komt omdat Haags op de kabel zit met z'n dikke reetquote:
Ik ook. Met de iPad.quote:
Is dat de incubatietijd?quote:
Ja Dev, daar kan je geen nee op zeggen natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kook 95% van de tijd, maar ik werd in duidelijke taal verteld dat ik vanavond een pizza moest laten bezorgenEn wie zegt er nee tegen een vrouw (vooral niet als die 9 jaar oud is)
Treurig welquote:
Vooral omdat jetten zich meerdere malen over vluchtelingen opvangen heeft geahd de afgelopen dagenquote:
Is enkel voor de bühnequote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vooral omdat jetten zich meerdere malen over vluchtelingen opvangen heeft geahd de afgelopen dagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |