Veel vraat dusquote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:54 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ja ik kook ook. en laat niet altijd bezorgen..
Ik laat ook 's avonds bezorgen als ik zelf gekookt heb en weer trek heb in iets..
eenkennig, Je houdt het liever bij een ding. Die Whoppersquote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:54 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja, heel goed koken zelfs. Maar ik ben wispelturig met eten.
Bank. Bed is al bezetquote:
Wel 'eng', maakt de weg vrij voor FvD om ook straks mogelijk landelijk te regeren.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:55 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Heel zonde.
Alles wat we op hebben gebouwd...
Ik kook 95% van de tijd, maar ik werd in duidelijke taal verteld dat ik vanavond een pizza moest laten bezorgenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Veel vraat dus
Ik laat nooit eten bezorgen.
Ik maak het liever zelf.
kattebolkquote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:56 schreef Nattekat het volgende:
Leiden eo in twee uur tijd van 0 naar 3 gevallen, huppa
Als het zo gaat als bij PVV kunnen we nog lachenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wel 'eng', maakt de weg vrij voor FvD om ook straks mogelijk landelijk te regeren.
Lekker manquote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:56 schreef Nattekat het volgende:
Leiden eo in twee uur tijd van 0 naar 3 gevallen, huppa
Nee hoor, eet ook met de pot mee. Maar kan veel op gewoon, en word geen streep dikker. Train veel in de sportschool ook.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
eenkennig, Je houdt het liever bij een ding. Die Whoppers
Zou mooi zijnquote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:57 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Als het zo gaat als bij PVV kunnen we nog lachen
We gaan 't zien.quote:
Dit is nog maar het begin denk ik, word al erger.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:01 schreef Mickytjuh het volgende:
Naïef dat ze 't nog steeds over 't gebied hebben..
Brabant is een haard jongens.. Niemand weet waar de besmettingen vandaan komen.. Wat denk je van carnaval..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |