Ahcja kan je even de poes aaien tussendoor, of drinken pakken of naar de wcquote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:11 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Oh dat is wel een goede film! Maar zo een hekel aan reclames tussen een film door, 1 x zou nog wel kunnen maar om de 15 min
maastrichts_kwartiertje?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Een van de personages uit die serie is een goede kennis van mij.
Ik heb ook de pest aan reclames, en bij terug kijken kan je ook al niet doorspoelenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:11 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Oh dat is wel een goede film! Maar zo een hekel aan reclames tussen een film door, 1 x zou nog wel kunnen maar om de 15 min
Mijn poes?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ahcja kan je even de poes aaien tussendoor, of drinken pakken of naar de wc
Heel flauw, dan geloof ik het ook niet lekkerpuhquote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat hou ik voor me. Flauw hè
Hoeft ook niet. Toch is het niet gelogenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heel flauw, dan geloof ik het ook niet lekkerpuh
Ha ha Ik heb ondertussen bijna mijn eten klaar.quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha ha Ik heb ondertussen bijna mijn eten klaar.
Patat is voorgebakken de rest is klaar dus kan zo aanvalluhhhhh
Heerlijk verse piepersquote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha ha Ik heb ondertussen bijna mijn eten klaar.
Patat is voorgebakken de rest is klaar dus kan zo aanvalluhhhhh
Nee, ik wil mijn pauze zelf bepalen, ook altijd dat volume zo hoog gelijkquote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ahcja kan je even de poes aaien tussendoor, of drinken pakken of naar de wc
Goalsquote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:14 schreef Dotteke het volgende:
SEATTLE - Zestig jaar zijn Dorothy Campbell (88) en haar man Gene (89) bij elkaar. Maar Gene zit nu door het coronavirus in quarantaine in een verzorgingstehuis en Dororthy niet. De twee communiceren nu via een raam met elkaar en dat levert hartverscheurende foto’s op.
https://www.telegraaf.nl/(...)jt-echtpaar-88-en-89
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |