Er zit straatpizza op z'n shirtquote:
Bah. TR gezet.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En begin met mijn mooie paarsgepunte lans
Furieus masturberen!quote:
TR afgevinktquote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er zit straatpizza op z'n shirt
[..]
Bah. TR gezet.
[..]
Furieus masturberen!
Ja daar komt het denk ik uiteindelijk op neer.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er zit straatpizza op z'n shirt
[..]
Bah. TR gezet.
[..]
Furieus masturberen!
Je mag ook hier langs komenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:02 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja daar komt het denk ik uiteindelijk op neer.
Goed Sky. En met jou? Nog wat gedaan vandaag?quote:
Dacht je een scheet te laten en zat je broek vol?quote:
Vervelend is dat.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dacht je een scheet te laten en zat je broek vol?
@samen ?quote:
Komt omdat soul je niet in wilde stoppen hè. Nu deed je het zelf en ging het verkeerdquote:
Ik weet niet of dat goed is voor mijn relatie.quote:
Begin een beetje moe te worden maar dat is niet erg!!quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goed Sky. En met jou? Nog wat gedaan vandaag?
Ik liet er wel net 1 glippenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wel voor de onze.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:05 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat goed is voor mijn relatie.
Luilakquote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Begin een beetje moe te worden maar dat is niet erg!!
Tijd is ineens snel 17:00 geworden zeg, nee heb niet echt wat gedaan moet ik bekennen haha. Jij wel?
He Jippiequote:
Ik liet er wel net 1 glippenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lief dagboekquote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Tijd is ineens snel 17:00 geworden zeg, nee heb niet echt wat gedaan moet ik bekennen haha. Jij wel?
Dat is zeker waar.quote:
Hoe opquote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik liet er wel net 1 glippen
[..]
Lief dagboek
Viese taktikquote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik liet er wel net 1 glippen
Ja, dat slaap patroon van jou is nu niet geweldig. Dat is nog slechter als dat van mij.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik geef toe, het kan beter ja.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat slaap patroon van jou is nu niet geweldig. Dat is nog slechter als dat van mij.
Ja heb wel wat kleine dingen gedaan maar niet zoveel als ik had willen doen
Daar word ik moe vanquote:
quote:
Geen idee. Ik kijk geen tvquote:
Dat is mooi, neem ik altijd op en kijk ik zondagavond.quote:
Hmm ja kan.quote:
Dat kijk ik eigenlijk nooit maar is stiekem best leuk.quote:
Dat is ook een optie jaquote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is mooi, neem ik altijd op en kijk ik zondagavond.
Kijk het al jaren eigenlijk...quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:09 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hmm ja kan.
[..]
Dat kijk ik eigenlijk nooit maar is stiekem best leuk.
En wie is dat dan?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Een van de personages uit die serie is een goede kennis van mij.
Oh dat is wel een goede film! Maar zo een hekel aan reclames tussen een film door, 1 x zou nog wel kunnen maar om de 15 minquote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:09 schreef skysherrif het volgende:
A beautiful mind op rtl 8 is een goede film.
Hey Plymquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |