Jezus dat was geen eens een vluggertje man. Dat was klaarkomen voordat ze je broek open heeftquote:
Zeker weten. Misschien zie ik wat leuks voorbij komen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh, nou daar lekker rond neuzen is ook leuk
En dat is normaal zijn voorspel.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jezus dat was geen eens een vluggertje man. Dat was klaarkomen voordat ze je broek open heeft
Ja boxer heeft een nieuw kleurtjequote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jezus dat was geen eens een vluggertje man. Dat was klaarkomen voordat ze je broek open heeft
Gaan we keer doen.echt lekker die dingen, laatste maand wel bingo daarmee.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:35 schreef aKboR het volgende:
@:PlymouthFury dat is niet gaan.. maar bezorgd
Wel jammer anders had ik ook ff gekomen
Nice.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:38 schreef InverHouse het volgende:
Misschien ff kijken voor een soundbar.
Nou dat denk ik haast wel, genoeg leuke dingen alleen vaak té duurquote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:37 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Zeker weten. Misschien zie ik wat leuks voorbij komen.
Er bestaat een pauze knopquote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Daar neem ik wel een paar reclameblokken de tijd voor
dat wel iddquote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou dat denk ik haast wel, genoeg leuke dingen alleen vaak té duur
Hij hoeft alleen maar naar mij te kijkenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat hoor je vakerquote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:40 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Tv geluid is niet naar mijn zin. Wel mooi beeld, maar geluid valt tegen.
Denk hetquote:
Kloptquote:
Gebroken wit?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja boxer heeft een nieuw kleurtje
Dat snap ik welquote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:41 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hij hoeft alleen maar naar mij te kijken
Ral9003quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Denk het
[..]
Klopt
[..]
Gebroken wit?
[..]
Dat snap ik wel
Graag gedaan.quote:
Ja preciesquote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:47 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja, buiten alles. Geen wit geen beige maar net mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |