haags_kwartiertje telt niet mee!!
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: DottekeSPOILER: Rijm winnaar februari DottekeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Willen de DTS spelers de opzet van het spel wijzigen?
• Nee, alles moet hetzelfde blijven
• Ja, het seizoen kan naar 3 weken
• Ja, het seizoen kan naar 3 weken en we gaan in teams spelen
• Ja, het seizoen kan naar 2 weken
• Ja, het seizoen kan naar 2 weken en we gaan in teams spelen
• Ja, we gaan in teams spelen
• Ja, maar ik heb een andere suggestie voor de speelwijze
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier![]()
Hipster for everOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Whiskyquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ken je klassiekers mensen..
KOEKOEK, whisky! Kijk papa een taaigagaaiOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Poll: Willen de DTS spelers de opzet van het spel wijzigen?
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier![]()
Waarom deze poll eigenlijkOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ben wel benieuwd wie er vinden dat het zo moet blijvenquote:Op donderdag 5 maart 2020 18:44 schreef devzero het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hierZonder wrijving geen glans![]()
idd heb ook optie 1 gestemdquote:Op donderdag 5 maart 2020 18:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Niet zo ingewikkeld doen inderdaad ha haThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik ben eigenlijk wel voor teams (en een volle maand per rond)quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wie er vinden dat het zo moet blijven![]()
Maar wat is 't nut van teams.quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel voor teams (en een volle maand per rond)Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Je zou een uitbreiding kunnen maken zodat je óók met teams kan spelen, maar niet ter vervanging van het solospel, als het aan mij ligt.
Seizoen inkorten voel ik ook weinig voor. Vind een maand prima."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik, alhoewel het me niet enorm interesseert maar van mij hoeft het iig niet te veranderen..quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wie er vinden dat het zo moet blijven![]()
Ja jij met Moentjuh en dan maar winnen winnen winnen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel voor teams (en een volle maand per rond)
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Wellicht slim om in de post met poll, of bij de poll in de OP de filosofie uit te leggen van de spelwijziging dier voorgesteld is.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja vind ik ook.. Is wel leuk voor erbij maar niet ter vervanging idd..quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Je zou een uitbreiding kunnen maken zodat je óók met teams kan spelen, maar niet ter vervanging van het solospel, als het aan mij ligt.
Seizoen inkorten voel ik ook weinig voor. Vind een maand prima.![]()
Wat mij betreft kloten we er niet al teveel aan iig. Het is al een winning concept
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Met iemand anders samen spelen tegen een ander team of speler. Gebeurt nu al een beetje, maar dan onofficieelquote:![]()
Ik ook voor teams.quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel voor teams (en een volle maand per rond)Zonder wrijving geen glans![]()
Het originele concept had geen rondesquote:Op donderdag 5 maart 2020 18:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat mij betreft kloten we er niet al teveel aan iig. Het is al een winning conceptAf en toe wat veranderen hoeft niet slecht te zijn.
![]()
danny op straat kijkenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mwoah ik zie dat niet zo zitten. Zou niet weten met wie ik een team zou willen vormen. En nieuwe mensen is het dan al helemaal niet meer voor te doenquote:Op donderdag 5 maart 2020 18:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Met iemand anders samen spelen tegen een ander team of speler. Gebeurt nu al een beetje, maar dan onofficieelOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Goed punt.quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:52 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Mwoah ik zie dat niet zo zitten. Zou niet weten met wie ik een team zou willen vormen. En nieuwe mensen is het dan al helemaal niet meer voor te doen
Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:51 schreef devzero het volgende:
[..]
'Helaas, er zit wel een leeftijdsgrens aanDan mogen Jippie en Akbor ook niet stemmen
![]()
![]()
Dat is wel een goed punt, teams bevorderen kliekjes en als we iets niet nodig hebben is het kliekjesquote:Op donderdag 5 maart 2020 18:52 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Mwoah ik zie dat niet zo zitten. Zou niet weten met wie ik een team zou willen vormen. En nieuwe mensen is het dan al helemaal niet meer voor te doen![]()
Die zouden prima samen een team vormen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:52 schreef madam-april het volgende:
[..]Dan mogen Jippie en Akbor ook niet stemmen
Af en toe heb ik datquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
True.quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is wel een goed punt, teams bevorderen kliekjes en als we iets niet nodig hebben is het kliekjes![]()
veiliger er in gezond eruit.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is ook weer zoquote:Op donderdag 5 maart 2020 18:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is wel een goed punt, teams bevorderen kliekjes en als we iets niet nodig hebben is het kliekjes![]()
Helemaal mijn puntquote:Op donderdag 5 maart 2020 18:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is wel een goed punt, teams bevorderen kliekjes en als we iets niet nodig hebben is het kliekjesOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Haha het zou er wel naast kunnen, maar iig niet ipv het solo spelquote:Op donderdag 5 maart 2020 18:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Goed, we kunnen het team idee wel opdoeken![]()
Jepquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Op zich leuke ideeën voor een keertje, een speedronde of een teamronde, maar denk dat als dat structureel is dat t beetje dood gaat bloeden (sowieso lijken teams me lastig voor monitor/bondagequote:Op donderdag 5 maart 2020 18:44 schreef devzero het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier)
![]()
Ja true. Gewoon twee ranglijsten dan.quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:56 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha het zou er wel naast kunnen, maar iig niet ipv het solo spelZonder wrijving geen glans![]()
Dat zou een optie kunnen zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja true. Gewoon twee ranglijsten dan.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
was een bordje net in beeld op de tippelzone in Nijmegen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja dat is prima idd..quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja true. Gewoon twee ranglijsten dan.![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
was een bordje net in beeld op de tippelzone in Nijmegen.
Heb je het doorquote:Op donderdag 5 maart 2020 18:52 schreef madam-april het volgende:
[..]Dan mogen Jippie en Akbor ook niet stemmen
en heb ik de poll nog gemaakt ook
![]()
![]()
ander topicquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja true. Gewoon twee ranglijsten dan.Dan kun je ook een keer een ronde van een week doen(gewoon binnen een regulier 'seizoen')
![]()
Hihiquote:Op donderdag 5 maart 2020 18:58 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Heb je het dooren heb ik de poll nog gemaakt ook
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Juist.quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:58 schreef noodgang het volgende:
[..]Dan kun je ook een keer een ronde van een week doen(gewoon binnen een regulier 'seizoen')
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Haha daaromquote:Op donderdag 5 maart 2020 18:58 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Heb je het dooren heb ik de poll nog gemaakt ook
Kan ook..quote:![]()
krijgen we dat niet meeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ben wel heel benieuwd wie het zo wil houden?quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:44 schreef devzero het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja ik ook.quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wie er vinden dat het zo moet blijvenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
@JanCeesquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben wel heel benieuwd wie het zo wil houden?![]()
![]()
Maakt het wel leuker denk ik als je speelt. Maar 1 maand is lang hoor.quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel voor teams (en een volle maand per rond)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat valt reuze mee. Het lastige is als je een nette/normale user interface wil om teams samen te stellen ipv een python area zoals ik het nu zelf even had gedaanquote:Op donderdag 5 maart 2020 18:56 schreef noodgang het volgende:
(sowieso lijken teams me lastig voor monitor/bondage)
![]()
Haha denk het ook nietquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:00 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zou ik niet doen, denk dat nog een DTS niet overal gewaardeerd wordt![]()
![]()
Een maand is alleen lang als je wilt winnenquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maakt het wel leuker denk ik als je speelt. Maar 1 maand is lang hoor.![]()
![]()
Zeg haar even dat ze geen smaak heeft en geef haar Hertog Jan.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:03 schreef mario390 het volgende:
oh mann
en meisje in mijn bezirk heeft coronaZonder wrijving geen glans![]()
R.I.P DTS.![]()
Nouja best leuk om eens een maand als extra klassement een teamklassement erbij te doenquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee. Het lastige is als je een nette/normale user interface wil om teams samen te stellen ipv een python area zoals ik het nu zelf even had gedaan![]()
![]()
Straks kijken.quote:Zonder wrijving geen glans![]()
Met twee man krijg je geen kliekjes hoorquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
R.I.P DTS.![]()
Zijn er wel wat meerquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met twee man krijg je geen kliekjes hoor
Oei, als ik nu wist wat een bezirk was zou ik het bijna klote voor je vindenquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:03 schreef mario390 het volgende:
oh mann
en meisje in mijn bezirk heeft corona![]()
Mwa gaat snel hoor..quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met twee man krijg je geen kliekjes hoor![]()
Is toch wel leuk om het eens een ronde te proberen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Goed, we kunnen het team idee wel opdoekenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
woongroep ?quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:04 schreef noodgang het volgende:
[..]
Oei, als ik nu wist wat een bezirk was zou ik het bijna klote voor je vindenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
snap niks van ditquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeg haar even dat ze geen smaak heeft en geef haar Hertog Jan.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jazeker.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is toch wel leuk om het eens een ronde te proberen.Zonder wrijving geen glans![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Denk 'tquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
districtquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:04 schreef noodgang het volgende:
[..]
Oei, als ik nu wist wat een bezirk was zou ik het bijna klote voor je vinden
regioOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
is aannemelijkquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar dit 🩸 bloed ook dood. De laatste twee weken doen er niet veel mensen actief meer meequote:Op donderdag 5 maart 2020 18:56 schreef noodgang het volgende:
[..]
Op zich leuke ideeën voor een keertje, een speedronde of een teamronde, maar denk dat als dat structureel is dat t beetje dood gaat bloeden (sowieso lijken teams me lastig voor monitor/bondage)
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:06 schreef madam-april het volgende:
[..]
Je moet het ff spellen voor hem
I
E
RZonder wrijving geen glans![]()
dat weet ik selfs niet zo precies , maar het is zo 20 - 30 kilometer weg van mequote:Op donderdag 5 maart 2020 19:04 schreef noodgang het volgende:
[..]
Oei, als ik nu wist wat een bezirk was zou ik het bijna klote voor je vinden![]()
Neuh komt wel goed..quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dit 🩸 bloed ook dood. De laatste twee weken doen er niet veel mensen actief meer mee![]()
Dat gaat met vlagen, ik maak me niet zo druk.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dit 🩸 bloed ook dood. De laatste twee weken doen er niet veel mensen actief meer meeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
De traditionele spelers?quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben wel heel benieuwd wie het zo wil houden?![]()
Precies.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:06 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat gaat met vlagen, ik maak me niet zo druk.![]()
![]()
Eerste corona geval in Achterhoek.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben wel heel benieuwd wie het zo wil houden?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nooit druk maken hier, is de fuzz helemaal niet waardOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
da's vaak t einde van de maand. Ook niet zo erg wmbquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dit 🩸 bloed ook dood. De laatste twee weken doen er niet veel mensen actief meer mee![]()
![]()
inmiddels 83 besmetThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
"Nooi" ja?quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:07 schreef Nizno het volgende:
nooi druk maken hier, is de fuzz helemaal niet waard![]()
Dev doet jouw team ding ook zo automagisch verversen?Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Wil je m-a likken ofzoquote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
heb alle series die ik wilde zien nu gekeken....... damn nu heb ik helemaal niets meer te doenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Moet je niet werken dan?quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:09 schreef Nizno het volgende:
heb alle series die ik wilde zien nu gekeken....... damn nu heb ik helemaal niets meer te doenZonder wrijving geen glans![]()
jij sowieso als je niets aan die DM doetquote:
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Werken is voor luie mensenquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
wrom zou ik als ik een sabbatical heb?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Heb allang gereageerd hoor, middels DM.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij sowieso als je niets aan die DM doetZonder wrijving geen glans![]()
quote:
Nice one.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
stropquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:09 schreef Nizno het volgende:
heb alle series die ik wilde zien nu gekeken....... damn nu heb ik helemaal niets meer te doenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
verstandigquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb allang gereageerd hoor, middels DM.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Echt hequote:Op donderdag 5 maart 2020 19:10 schreef noodgang het volgende:
[..]
Al 0,00048% van Nederland besmet. PANIEKKZonder wrijving geen glans![]()
Gaat met een noodgang ditquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:10 schreef noodgang het volgende:
[..]
Al 0,00048% van Nederland besmet. PANIEKKOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
het is ganz komisch
het meisje uit mijn region heeft zich in wien bij en vriendin angesteckt, en de vriendin was in februar in mailand![]()
Maar valt wel op vrouwen...quote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
We kijken the a team
Kan 't iedereen aanraden.
Blijft een van de beste series ooitOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja dat is waar.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Een maand is alleen lang als je wilt winnenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wil niet zeggen dat ik dan alles maar lik dat los en vast zit,...quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:12 schreef Mickytjuh het volgende:
We kijken the a team
Kan 't iedereen aanraden.
Blijft een van de beste series ooiteens
![]()
Mailand?quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:11 schreef mario390 het volgende:
het is ganz komisch
het meisje uit mijn region heeft zich in wien bij en vriendin angesteckt, en de vriendin was in februar in mailandZonder wrijving geen glans![]()
milaanquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
die homo van dat wijnenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hmm nee das waar.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
wil niet zeggen dat ik dan alles maar lik dat los en vast zit,...
Je bent immers @dud0r nietOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja of spelers die af en toe ff mee spelen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee ik versta en begrijp duitsquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jezus, jij spreekt Mario-taalOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
precies. ik heb klassequote:Op donderdag 5 maart 2020 19:13 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hmm nee das waar.
Je bent immers @:dud0r nietOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Wie wil er een sigaretOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja las het in Hengelo.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Eerste corona geval in Achterhoek.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja eigenlijk wel maar ik rook nietquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
vind niet veel tv leuk, maar dit is echt goudquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2020 19:15:24 ]![]()
Ik heb een hipster staartje dus ik moet hier wel gepost hebben onder deze TT
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik was ook gestopt. Maar ben weer even begonnenquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nijntjequote:Op donderdag 5 maart 2020 19:15 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb een hipster staartje dus ik moet hier wel gepost hebben onder deze TT![]()
![]()
Maar jou wel toch?quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:12 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja dus? Betekent niet dat ze op elke vrouw valtMaar m-a is lekkerquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
wil niet zeggen dat ik dan alles maar lik dat los en vast zit,...
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met twee man krijg je geen kliekjes hoorScorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 05-03-2020 19:14 door devzero-stats
nr / user / score / tot. aant. post in reeks
1. team kliekje / 4834 / 2309
2. Dotteke / 190 / 1402
3. ViesDiktator / 11 / 145
4. noodgang / 8 / 116
5. R-woud93 / 6 / 216SPOILER: teamsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verstandig besluitquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:15 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik was ook gestopt. Maar ben weer even begonnen![]()
Wat zwakquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:15 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik was ook gestopt. Maar ben weer even begonnen
pics!!quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:15 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb een hipster staartje dus ik moet hier wel gepost hebben onder deze TT![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:15 schreef devzero het volgende:
[..]Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 05-03-2020 19:14 door devzero-stats
2. Dotteke / 190 / 1402
4. noodgang / 8 / 116
5. R-woud93 / 6 / 216Geweldig.SPOILER: teamsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:15 schreef devzero het volgende:
[..]Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 05-03-2020 19:14 door devzero-stats
2. Dotteke / 190 / 1402
4. noodgang / 8 / 116
5. R-woud93 / 6 / 216TeamnoodgangSPOILER: teamsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Herkenbaarquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:15 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik was ook gestopt. Maar ben weer even begonnen![]()
Astuquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Unbreakable al gezien?quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:09 schreef Nizno het volgende:
heb alle series die ik wilde zien nu gekeken....... damn nu heb ik helemaal niets meer te doen![]()
ik ben geen kliekje
haal mij eens heel rap uit dat teamOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Even teruglezen. Godsamme, de topics gingen vandaag harder dan Usain Boltquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:16 schreef madam-april het volgende:
[..]
Moet je ff terug lezen. Hij heeft ergens vandaag een selfie gepost hier
Oh......heel ver terug zeker?quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:16 schreef madam-april het volgende:
[..]
Moet je ff terug lezen. Hij heeft ergens vandaag een selfie gepost hier![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Even teruglezen. Godsamme, de topics gingen vandaag harder dan Usain Boltheeft ze wat te doen hč
![]()
![]()
lekkerquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Best wel een tijdje terug ja..quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh......heel ver terug zeker?![]()
Astuquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
omdat ik verder niks anders te doen heb![]()
![]()
![]()
CD in the house!quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
omdat ik verder niks anders te doen heb![]()
zelfs ik heb de selfie gevonden dus doe er maar wat moeite voorOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ja goed hoorquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:18 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
ja goed en hoe gaat het met jou? al een mooi buikje ?Haha ja kan mijn buik bijna als tafel gebruiken
![]()
![]()
merciquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zekerquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:18 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
ja goed en hoe gaat het met jou? al een mooi buikje ?![]()
oh handig hahah! super leukquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:19 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja goed hoorHaha ja kan mijn buik bijna als tafel gebruiken
![]()
![]()
Rwtweet pleasequote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
dat moet je je vorstellen dat meisje is te huis en in quarantene
alle de met dat meisje in laatste weken kontakt hadden (met handen) of praten de moeten nu naar de arts getestet werden![]()
huhquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:19 schreef mario390 het volgende:
alle de met dat meisje in laatste weken kontakt hadden (met handen) of praten de moeten nu naar de arts getestet werden![]()
Als je nou eens translators zou gebruiken hequote:Op donderdag 5 maart 2020 19:19 schreef mario390 het volgende:
alle de met dat meisje in laatste weken kontakt hadden (met handen) of praten de moeten nu naar de arts getestet werdenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
dat is nederlands,meer nederlands kann nietquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:20 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Als je nou eens translators zou gebruiken he![]()
GA maar vast met een handdoek in bed liggen... Als je de griep hebt die nu heerst zweet je je kapotquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heb ik weer lichte hoofdpijn.
Komt er griep aan of zoOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
oh nee tochquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Komt er griep aan of zo![]()
![]()
t wicht is thuis in quaraintaine en nu moet iedereen zich laten testen waar ze met dr handen of mond aan gezeten heeft. of mensen waarmee ze gesproken heeft.
jongens zo beroerd bralt hij ook niet hoorOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
is corona ook besmettelijk bij quoten??quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Komt er griep aan of zo![]()
![]()
is wel begrijpelijk dit tochquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:20 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Als je nou eens translators zou gebruiken heThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En ik ben al zo heet van mezelf 😍quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:21 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
GA maar vast met een handdoek in bed liggen... Als je de griep hebt die nu heerst zweet je je kapotZonder wrijving geen glans![]()
Ik spreek geen Duits..quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:21 schreef Nizno het volgende:
t wicht is thuis in quaraintaine en nu moet iedereen zich laten testen waar ze met dr handen of mond aan gezeten heeft. of mensen waarmee ze gesproken heeft.
jongens zo beroerd bralt hij ook niet hoor![]()
![]()
Jawel deze wel, maar soms echt niet.quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
op momenten dat je het niet begrijpt kun je hem negerenquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:21 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Jawel deze wel, maar soms echt niet.![]()
doe ik ook.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Nee hoor.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:21 schreef noodgang het volgende:
[..]
is corona ook besmettelijk bij quoten??Zonder wrijving geen glans![]()
wel druk hierThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
You so smartquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
op momenten dat je het niet begrijpt kun je hem negeren![]()
doe ik ook.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
9/10 is er geen touw aan vast te knopen iddquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:21 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Jawel deze wel, maar soms echt niet.![]()
wauw wat mooi zeg!quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:21 schreef madam-april het volgende:
[..]
3 weekjes terug:
OUD / Het grote buikentopic deel 130ben echt blij voor je
![]()
Thanksquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:22 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
wauw wat mooi zeg!ben echt blij voor je
![]()
![]()
wanneer dat zo is dat zij daar was op maskenball waar ik was na dann hola di waldfeequote:Op donderdag 5 maart 2020 19:21 schreef Nizno het volgende:
jongens zo beroerd bralt hij ook niet hoormaar zij was gelukkig niet
![]()
Utopia is zeker afgelopenquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:22 schreef madam-april het volgende:
[..]
9/10 is er geen touw aan vast te knopen idd
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Daarom zittie zeker hierquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
straks feyenoord kijken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
team feyenoordThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Foto?quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
wanneer dat zo is dat zij daar was op maskenball waar ik was na dann hola di waldfeemaar zij was gelukkig niet
![]()
Gewoon 2 score lijsten, 1 solo en 1 teamsquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:23 schreef Jippie68 het volgende:
En gaan we dan gewoon eens een keer een teamronde doen?![]()
ik ook ?quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zorg er voor dat jij het gaat overlevenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee, jij typt niet zo goed Nederlands.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar je snapt ook niet nederlands
Ik vermoed dat dat een groter aandeel heeft in het probleemOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zorg er voor dat jij het gaat overlevenAls ik jou toch niet had!!
![]()
👊quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:24 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee, jij typt niet zo goed Nederlands.
Ik vermoed dat dat een groter aandeel heeft in het probleemdat is correct en tevens juist
![]()
Zo stom ben ik nog niet hequote:Op donderdag 5 maart 2020 19:25 schreef madam-april het volgende:
[..]dat is correct en tevens juist
![]()
leukquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:25 schreef Jippie68 het volgende:
EN GAAN WE OOK EÉN KEER EEN TEAMRONDE DOEN?![]()
![]()
Whutquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nee van jou dat je als waldfee was?quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja gevt en galerie maar selfs niet gekijkt![]()
Ik snap hier dus geen drol vanquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:26 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nee van jou dat je als waldfee was?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
waarom snappen het dann bijna alle? misschien lev je daar was ze andere akzent sprekenquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:25 schreef madam-april het volgende:
[..]dat is correct en tevens juist
![]()
Ja met zijn allen in 1 teamquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:25 schreef Jippie68 het volgende:
EN GAAN WE OOK EÉN KEER EEN TEAMRONDE DOEN?Zonder wrijving geen glans![]()
Wat?quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom snappen het dann bijna alle? misschien lev je daar was ze andere akzent sprekenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
leuke team rondequote:Op donderdag 5 maart 2020 19:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja met zijn allen in 1 team![]()
![]()
dat hola di waldfee is en spruchquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:26 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nee van jou dat je als waldfee was?![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom snappen het dann bijna alle? misschien lev je daar was ze andere akzent spreken![]()
![]()
Kan toch op 1 lijst? De team namen en solonamen door elkaar, je ziet vanzelf wie de hoogstebscore van teams en solo heeftquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:24 schreef madam-april het volgende:
[..]
Gewoon 2 score lijsten, 1 solo en 1 teams![]()
Maar ook echt..quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Bijna niemand snapt jou..quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom snappen het dann bijna alle? misschien lev je daar was ze andere akzent spreken![]()
![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:28 schreef noodgang het volgende:
To spruch or not to spruch das ist die hola![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
die ronde kent alleen maar winnaars
Mhaahaba bolk
TSJILPok Haags
To spruch or not to spruch das ist die hola![]()
![]()
![]()
![]()
dat moet ook haagsiequote:Op donderdag 5 maart 2020 19:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
die ronde kent alleen maar winnaars
Mhaahaba bolk
TSJILP![]()
![]()
paga slaanThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
To spruch or not to spruch das ist die hola
Ik ben team M-AOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Heb je al een nieuwe titel bedachtquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: