Ik ook voor teams.quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel voor teams (en een volle maand per rond)
Het originele concept had geen rondesquote:Op donderdag 5 maart 2020 18:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat mij betreft kloten we er niet al teveel aan iig. Het is al een winning concept
Mwoah ik zie dat niet zo zitten. Zou niet weten met wie ik een team zou willen vormen. En nieuwe mensen is het dan al helemaal niet meer voor te doenquote:Op donderdag 5 maart 2020 18:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Met iemand anders samen spelen tegen een ander team of speler. Gebeurt nu al een beetje, maar dan onofficieel
Goed punt.quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:52 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Mwoah ik zie dat niet zo zitten. Zou niet weten met wie ik een team zou willen vormen. En nieuwe mensen is het dan al helemaal niet meer voor te doen
quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:51 schreef devzero het volgende:
[..]
'Helaas, er zit wel een leeftijdsgrens aan
Dat is wel een goed punt, teams bevorderen kliekjes en als we iets niet nodig hebben is het kliekjesquote:Op donderdag 5 maart 2020 18:52 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Mwoah ik zie dat niet zo zitten. Zou niet weten met wie ik een team zou willen vormen. En nieuwe mensen is het dan al helemaal niet meer voor te doen
Die zouden prima samen een team vormen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:52 schreef madam-april het volgende:
[..]Dan mogen Jippie en Akbor ook niet stemmen
Af en toe heb ik datquote:
True.quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is wel een goed punt, teams bevorderen kliekjes en als we iets niet nodig hebben is het kliekjes
Is ook weer zoquote:Op donderdag 5 maart 2020 18:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is wel een goed punt, teams bevorderen kliekjes en als we iets niet nodig hebben is het kliekjes
Helemaal mijn puntquote:Op donderdag 5 maart 2020 18:53 schreef devzero het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |