En ik ben al zo heet van mezelf 😍quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:21 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
GA maar vast met een handdoek in bed liggen... Als je de griep hebt die nu heerst zweet je je kapot
Ik spreek geen Duits..quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:21 schreef Nizno het volgende:
t wicht is thuis in quaraintaine en nu moet iedereen zich laten testen waar ze met dr handen of mond aan gezeten heeft. of mensen waarmee ze gesproken heeft.
jongens zo beroerd bralt hij ook niet hoor
Jawel deze wel, maar soms echt niet.quote:
op momenten dat je het niet begrijpt kun je hem negerenquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:21 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Jawel deze wel, maar soms echt niet.
Nee hoor.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:21 schreef noodgang het volgende:
[..]
is corona ook besmettelijk bij quoten??
You so smartquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
op momenten dat je het niet begrijpt kun je hem negeren![]()
doe ik ook.
9/10 is er geen touw aan vast te knopen iddquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:21 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Jawel deze wel, maar soms echt niet.
wauw wat mooi zeg!quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:21 schreef madam-april het volgende:
[..]
3 weekjes terug:
OUD / Het grote buikentopic deel 130
Thanksquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:22 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
wauw wat mooi zeg!ben echt blij voor je
wanneer dat zo is dat zij daar was op maskenball waar ik was na dann hola di waldfeequote:Op donderdag 5 maart 2020 19:21 schreef Nizno het volgende:
t wicht is thuis in quaraintaine en nu moet iedereen zich laten testen waar ze met dr handen of mond aan gezeten heeft. of mensen waarmee ze gesproken heeft.
jongens zo beroerd bralt hij ook niet hoor
Utopia is zeker afgelopenquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:22 schreef madam-april het volgende:
[..]
9/10 is er geen touw aan vast te knopen idd
Daarom zittie zeker hierquote:
Foto?quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
wanneer dat zo is dat zij daar was op maskenball waar ik was na dann hola di waldfeemaar zij was gelukkig niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |