CD in the house!quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
omdat ik verder niks anders te doen heb
Ja goed hoorquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:18 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
ja goed en hoe gaat het met jou? al een mooi buikje ?
merciquote:
Zekerquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:18 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
ja goed en hoe gaat het met jou? al een mooi buikje ?
oh handig hahah! super leukquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:19 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja goed hoorHaha ja kan mijn buik bijna als tafel gebruiken
Rwtweet pleasequote:
huhquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:19 schreef mario390 het volgende:
dat moet je je vorstellen dat meisje is te huis en in quarantene
alle de met dat meisje in laatste weken kontakt hadden (met handen) of praten de moeten nu naar de arts getestet werden
Als je nou eens translators zou gebruiken hequote:Op donderdag 5 maart 2020 19:19 schreef mario390 het volgende:
dat moet je je vorstellen dat meisje is te huis en in quarantene
alle de met dat meisje in laatste weken kontakt hadden (met handen) of praten de moeten nu naar de arts getestet werden
dat is nederlands,meer nederlands kann nietquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:20 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Als je nou eens translators zou gebruiken he
GA maar vast met een handdoek in bed liggen... Als je de griep hebt die nu heerst zweet je je kapotquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heb ik weer lichte hoofdpijn.
Komt er griep aan of zo
oh nee tochquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Komt er griep aan of zo
is corona ook besmettelijk bij quoten??quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Komt er griep aan of zo
is wel begrijpelijk dit tochquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:20 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Als je nou eens translators zou gebruiken he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |