districtquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:04 schreef noodgang het volgende:
[..]
Oei, als ik nu wist wat een bezirk was zou ik het bijna klote voor je vinden
is aannemelijkquote:
Maar dit 🩸 bloed ook dood. De laatste twee weken doen er niet veel mensen actief meer meequote:Op donderdag 5 maart 2020 18:56 schreef noodgang het volgende:
[..]
Op zich leuke ideeën voor een keertje, een speedronde of een teamronde, maar denk dat als dat structureel is dat t beetje dood gaat bloeden (sowieso lijken teams me lastig voor monitor/bondage)
Bquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:06 schreef madam-april het volgende:
[..]
Je moet het ff spellen voor hem
dat weet ik selfs niet zo precies , maar het is zo 20 - 30 kilometer weg van mequote:Op donderdag 5 maart 2020 19:04 schreef noodgang het volgende:
[..]
Oei, als ik nu wist wat een bezirk was zou ik het bijna klote voor je vinden
Neuh komt wel goed..quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dit 🩸 bloed ook dood. De laatste twee weken doen er niet veel mensen actief meer mee
Dat gaat met vlagen, ik maak me niet zo druk.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dit 🩸 bloed ook dood. De laatste twee weken doen er niet veel mensen actief meer mee
De traditionele spelers?quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben wel heel benieuwd wie het zo wil houden?
Precies.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:06 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat gaat met vlagen, ik maak me niet zo druk.
Eerste corona geval in Achterhoek.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben wel heel benieuwd wie het zo wil houden?
da's vaak t einde van de maand. Ook niet zo erg wmbquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
"Nooi" ja?quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:07 schreef Nizno het volgende:
nooi druk maken hier, is de fuzz helemaal niet waard
Wil je m-a likken ofzoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |