Geen lastige keuze. Of dat, of bij Miss in bed slapen.quote:
Die keus had ik niet.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen lastige keuze. Of dat, of bij Miss in bed slapen.
Hij was in elk geval niet als zodanig aan je voorgelegd.quote:
Ja, duidelijk zijn.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij was in elk geval niet als zodanig aan je voorgelegd.
quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen lastige keuze. Of dat, of bij Miss in bed slapen.
Dat, en koffiemeneer moest te vroeg op.quote:Op donderdag 5 maart 2020 07:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had iets ieder moeten gaan slapen
Stom! Beter ‘s morgens nog even bij elkaar liggen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 07:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat, en koffiemeneer moest te vroeg op.
Boks.quote:Op donderdag 5 maart 2020 07:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit.quote:Op donderdag 5 maart 2020 07:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Idem. En ik lag er om 22:00 in.quote:Op donderdag 5 maart 2020 07:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Echt wel. Andersom was het ook te ver, vraag maar aan de mariniers.quote:
Niemand wil naar Zeeland toe. Zelfs Samzz wilde er weg.quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Echt wel. Andersom was het ook te ver, vraag maar aan de mariniers.
Waar is die tegenwoordig? Ze is Zeeland uit, maar al een paar dagen hier niet meer gezien. Is ze naar een plek zonder internet?quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Niemand wil naar Zeeland toe. Zelfs Samzz wilde er weg.
Heb je het nieuws niet gezien?quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waar is die tegenwoordig? Ze is Zeeland uit, maar al een paar dagen hier niet meer gezien. Is ze naar een plek zonder internet?
Een plek met een dierentuinquote:Op donderdag 5 maart 2020 08:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waar is die tegenwoordig? Ze is Zeeland uit, maar al een paar dagen hier niet meer gezien. Is ze naar een plek zonder internet?
En dat gaat niet samen?quote:
Nahquote:Op donderdag 5 maart 2020 07:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe laat sliep je?quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Nah
Ik was alweer wakker om 7.45 gvd![]()
Ik ookquote:Op donderdag 5 maart 2020 08:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Nah
02.30 ofzoquote:
Jij was degene die uit kon slapen!quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Nah
quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2020 07:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
The plot thickens, hue huequote:
Ja maar toch niet schijnbaarquote:Op donderdag 5 maart 2020 08:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij was degene die uit kon slapen!
Uhuhquote:Op donderdag 5 maart 2020 08:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]op een doordeweeks woensdag nog wel...
Toen was ik alweer aan het werk.quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Nah
Ja, want ik kom mijn zolderkamer niet afquote:
Ben je wel veilig tegen corona.quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:33 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja, want ik kom mijn zolderkamer niet af
zoek een man/vrouw/andersquote:
Goed bezigquote:Op donderdag 5 maart 2020 08:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Toen was ik alweer aan het werk.
Tinder is zo matig. 😂quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:36 schreef rival het volgende:
[..]
Download tinder, swipe wat naar rechts!
Conspiracy theoriesquote:Op donderdag 5 maart 2020 08:35 schreef rival het volgende:
[..]
vergeet deze niet afgelopen nacht.
[..]
Hahaha neeee daar ben ik niet naar op zoek.quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:39 schreef rival het volgende:
[..]
Er is een datingtopic in KPD, misschien is dat meer jouw ding
Dat zegt niks over of je alleen was.quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lag gewoon in m’n eigen bed te slapen om die tijd.
dat maakt het wel weer lastiger..quote:
Je hebt nog meer sites en apps natuurlijk. Anders zal je toch echt de deur uit moetenquote:Op donderdag 5 maart 2020 08:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hahaha neeee daar ben ik niet naar op zoek.
Als ie niet alleen was dan hoef ik die dm niet meer hoorquote:Op donderdag 5 maart 2020 08:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zegt niks over of je alleen was.
Wat zeg jij nou weer voor engs?quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:41 schreef rival het volgende:
[..]
Je hebt nog meer sites en apps natuurlijk. Anders zal je toch echt de deur uit moeten
Echt hequote:Op donderdag 5 maart 2020 08:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat zeg jij nou weer voor engs?
Ik las iets over beschikbaarheid dus ben haar DM al ingeslide. Komt goed.quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:41 schreef rival het volgende:
[..]
Je hebt nog meer sites en apps natuurlijk. Anders zal je toch echt de deur uit moeten
Creepy hoor.quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik las iets over beschikbaarheid dus ben haar DM al ingeslide. Komt goed.
Ik heb een imago hoog te houden op dat vlakquote:
Ach nog ff en dan wordt het buiten weer warmquote:Op donderdag 5 maart 2020 08:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat zeg jij nou weer voor engs?
quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik las iets over beschikbaarheid dus ben haar DM al ingeslide. Komt goed.
quote:
Alleen pure maagden toch?quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:41 schreef Californium het volgende:
[..]
Als ie niet alleen was dan hoef ik die dm niet meer hoor
Het is al weer best lichtquote:Op donderdag 5 maart 2020 08:48 schreef rival het volgende:
[..]
Ach nog ff en dan wordt het buiten weer warm
lentequote:Op donderdag 5 maart 2020 08:48 schreef rival het volgende:
[..]
Ach nog ff en dan wordt het buiten weer warm
Ja! Al die sletten mot ik nietquote:
Wijfquote:Op donderdag 5 maart 2020 08:40 schreef Amarantha het volgende:
Ben eigenlijk sowieso niet echt op zoek naar iets maar wil gewoon even klagen.
Ja, nu weer lekker met een zonnetje vol in je gezicht op weg naar werk en huis.quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:54 schreef rival het volgende:
[..]
Ja niet meer in het donker heen en weer scheelt al een hoop
Dat is ook wel weer overdrevenquote:Op donderdag 5 maart 2020 08:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, nu weer lekker met een zonnetje vol in je gezicht op weg naar werk en huis.![]()
Vandaag is het bewolkt, dus geen last van inderdaad. Maar gisteren had ik daar wel last van hoor. Ik moet 's ochtends van west naar oost en 's avond van oost naar west, dus twee keer de zon tegen.quote:
Welke zon? Wat is dat?quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, nu weer lekker met een zonnetje vol in je gezicht op weg naar werk en huis.![]()
Dat is die gele bol/cirkel die in de lucht hangt. Soms zie je ook wel eens een witte bol, die is meestal 's nachts te zien en dat wordt een maan genoemd.quote:
Echt heerlijk in de zon gezeten en gelegen jaquote:
Ja, totdat ik 's avonds nog met de fiets weg moest, toen ging het opeens regenen.quote:
quote:
Hoax!quote:Op donderdag 5 maart 2020 09:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is die gele bol/cirkel die in de lucht hangt. Soms zie je ook wel eens een witte bol, die is meestal 's nachts te zien en dat wordt een maan genoemd.
je bent wel veeleisend.quote:Op donderdag 5 maart 2020 09:55 schreef CherryLips het volgende:
Nee! Eeuwig lente! Elf maanden bloesems en groen gras en kalfjes en lammetjes en lekkere temperaturen waarbij je nog wat kunt doen zonder dood te gaan, en dan één maand oktober waarin alles oranje, rood en geel is, blaadjes onder je schoenen knisperen, mooie zonsondergangen, Halloween, pompoenen, lampjes en thee en warme chocolademelk. Misschien één weekendje dikke vette sneeuw waarin het hele land lam ligt en iedereen vrij heeft, lekker door de sneeuw banjeren en dikke vlokken opvangen met je tong als een downie, en dan weer lente.
Ik woon in het oosten en ik kan je vertellen dat het hier nat genoeg is geweestquote:
Hoe zit dat met het watertekort?quote:Op donderdag 5 maart 2020 09:55 schreef CherryLips het volgende:
Nee! Eeuwig lente! Elf maanden bloesems en groen gras en kalfjes en lammetjes en lekkere temperaturen waarbij je nog wat kunt doen zonder dood te gaan, en dan één maand oktober waarin alles oranje, rood en geel is, blaadjes onder je schoenen knisperen, mooie zonsondergangen, Halloween, pompoenen, lampjes en thee en warme chocolademelk. Misschien één weekendje dikke vette sneeuw waarin het hele land lam ligt en iedereen vrij heeft, lekker door de sneeuw banjeren en dikke vlokken opvangen met je tong als een downie, en dan weer lente.
Ik vind t van de lente altijd zo leuk dat mensen alles uit die eerste zonnestralen willen halen. De eerste keer tshirtje, de eerste zon, de eerste bloemen. In de zomer zit iedereen al weer te zeiken dat t te warm isquote:Op donderdag 5 maart 2020 09:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ze zijn officieel al weer op oké waterpeil dus nu mag het stoppen
[..]
Nee gekkie, zomer![]()
https://www.rtvoost.nl/ni(...)ijna-overal-hersteldquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe zit dat met het watertekort?
Minder zomer, minder droogte.quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe zit dat met het watertekort?
Is het 16 graden en dan zie je al mensen in een t-shirt en korte broek lopen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind t van de lente altijd zo leuk dat mensen alles uit die eerste zonnestralen willen halen. De eerste keer tshirtje, de eerste zon, de eerste bloemen. In de zomer zit iedereen al weer te zeiken dat t te warm is
Ja, 's nachts. Soms een fris lentebuitje. Knetterhard onweer.quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar lente dus ook regen dan?
Ok, dan ga ik akkoord.quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, 's nachts. Soms een fris lentebuitje. Knetterhard onweer.
Hier jaquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:05 schreef Ang3l het volgende:
In de zomer zit iedereen al weer te zeiken dat t te warm is
Dit jaquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:16 schreef TaMieke het volgende:
Lente is veel te koud. Nogsteeds vesten en jassen nodig enzo.
Heeft toch geen nut.
Ik wil avonden buiten zitten, slippers, t-shirts, bbqen
Dan emigreer je maarquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:16 schreef TaMieke het volgende:
Lente is veel te koud. Nogsteeds vesten en jassen nodig enzo.
Heeft toch geen nut.
Ik wil avonden buiten zitten, slippers, t-shirts, bbqen
Echt he?! Ik moet wel nog iets van een bankje ofzo voor op mn balkonquote:
Ook prima.quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dan emigreer je maar
of ik emigreer wel. ik wil wel richting Noorwegen ofzo
Ja precies. Dat hele gevoel dat bij lente hoort is zo fijn ookquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind t van de lente altijd zo leuk dat mensen alles uit die eerste zonnestralen willen halen. De eerste keer tshirtje, de eerste zon, de eerste bloemen. In de zomer zit iedereen al weer te zeiken dat t te warm is
Ik zag gisteren op marktplaats een hele grote steigerhout bank, kreeg helemaal zin in de zomerquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Echt he?! Ik moet wel nog iets van een bankje ofzo voor op mn balkon
[..]
Ook prima.
Ik heb 2 jaar geleden een toffe bank gezien met hele dikke kussens bij de Ikea. Maar die kostte 500euro in totaal. Vond ik wat veelquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zag gisteren op marktplaats een hele grote steigerhout bank, kreeg helemaal zin in de zomer
En dat is van 11 februari. Si dsdien is er enorm veel regen gevallen. Alles staat vol water inmiddels.quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
https://www.rtvoost.nl/ni(...)ijna-overal-hersteld
Deze was gratis af te halen maar wel veel te groot (om makkelijk te kunnen vervoeren).quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:22 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar geleden een toffe bank gezien met hele dikke kussens bij de Ikea. Maar die kostte 500euro in totaal. Vond ik wat veel
Ja precies, genoeg geweestquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En dat is van 11 februari. Si dsdien is er enorm veel regen gevallen. Alles staat vol water inmiddels.
Kun je met aanhangwagen rijden dan?quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Deze was gratis af te halen maar wel veel te groot (om makkelijk te kunnen vervoeren).
Als ik later groot ben dan wil ik een autotje met trekhaak. Dan kan ik alles ophalen wat ik wil
Ja, dat mag met een gewoon rijbewijs. Net als in een kleine bus.quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:26 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Kun je met aanhangwagen rijden dan?
Mijn oude auto had een trekhaak, maar had er zelf niets aan.
Maar het ook daadwerkelijk kunnen is een ander verhaalquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dat mag met een gewoon rijbewijs. Net als in een kleine bus.
zolang je vooruit rijdt is er weinig kunst aanquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar het ook daadwerkelijk kunnen is een ander verhaal
Ik zou een bocht al spannend vinden.quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zolang je vooruit rijdt is er weinig kunst aan
Van die mensen met een caravan die dan van rijstrook wisselen en vergeten dat er nog een caravan achter hangtquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zolang je vooruit rijdt is er weinig kunst aan
Is dat zo? Ik weet dat mn vader en moeder dat mochten, maar dacht dat dat op een gegeven moment afgeschaft was.quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dat mag met een gewoon rijbewijs. Net als in een kleine bus.
Ik zit in de juli/aug van m'n leven: erg heet, maar uitgebloeid en alle kleur wegquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:08 schreef CherryLips het volgende:
Mijn balkon ook: mei/juni/stukje juli: Mooi, groen, alles in bloei, fris en fruitig.
Juli/augustus: uitgebloeid, alle kleur weg.
daar wen je redelijk snel aanquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou een bocht al spannend vinden.
zo'n caravan is toch moeilijk te missen zou je zeggenquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Van die mensen met een caravan die dan van rijstrook wisselen en vergeten dat er nog een caravan achter hangt![]()
Echt levensgevaarlijk.
Gelukkig heb je make-up voor de kleurquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zit in de juli/aug van m'n leven: erg heet, maar uitgebloeid en alle kleur weg
Truequote:Op donderdag 5 maart 2020 10:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gelukkig heb je make-up voor de kleur
Met een magneetje? Dan pikken je nagels je sleutels op?quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:38 schreef TaMieke het volgende:
Ik heb op wish nagellak gevonden met een magneetje.... iets met veel glitter iig
Moet alleen nog bestellen
Hangt allemaal van het maximaal toelaatbare gewicht van de combinatie en jet gewicht van de aanhanger t.o.v. de auto af.quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:33 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik weet dat mn vader en moeder dat mochten, maar dacht dat dat op een gegeven moment afgeschaft was.
Niet dat ik het zou willen. Bus en aanhangwagen. Levensgevaarlijk
Neequote:Op donderdag 5 maart 2020 10:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Met een magneetje? Dan pikken je nagels je sleutels op?
Ah zo. Het is ook wel makkelijk, maar ik ga het niet proberen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hangt allemaal van het maximaal toelaatbare gewicht van de combinatie en jet gewicht van de aanhanger t.o.v. de auto af.
Gewone simpele lichte aanhanger mag je gewoon rijden met een B-rijbewijs.
Ik ben wel blij met de trekhaak. Wel handig als je niet moeilijk hoeft te doen als je iets groots moet verplaatsen, maar gewoon een aanhanher aan kunt koppelen.
Op je nagellak?quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou wel een trekhaak willen zodat ik niet zoveel schade heb als ik toch eens die chronische foutparkeerder aantik hier.
is Indiaas en Indiaans hetzelfde?quote:
Whoopsquote:
Is ie weer eens tochtig?quote:
hmm, nee, tochtig heeft andere symptomen.quote:
Welke?quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, nee, tochtig heeft andere symptomen.
meer plakkerig. beetje zuigend ookquote:
Oja. Dat ken ikquote:Op donderdag 5 maart 2020 12:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
meer plakkerig. beetje zuigend ook
Klinkt wel als jou iddquote:
Hard gewordenquote:Op donderdag 5 maart 2020 12:59 schreef STING het volgende:
[..]
Ik hoor hierbij nu slurpende en slobberende geluiden.
Alsof je een afvoer aan het ontstoppen bent.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:59 schreef STING het volgende:
[..]
Ik hoor hierbij nu slurpende en slobberende geluiden.
Same herequote:Op donderdag 5 maart 2020 13:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Weekend maar gebruiken om bij te slapen.
Ik ga morgen slapen. Dit weekend weer niet slapenquote:Op donderdag 5 maart 2020 13:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja![]()
Weekend maar gebruiken om bij te slapen.
Hele weekend feesten.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik ga morgen slapen. Dit weekend weer niet slapen
Slapen, gamen, boodschappen doen. Veel meer staat hier ook niet in de planningquote:
Eat, sleep, game, repeat?quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Slapen, gamen, boodschappen doen. Veel meer staat hier ook niet in de planning
Alsof ik daar in het weekend energie voor heb.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:18 schreef CherryLips het volgende:
Mensen met een sociaal leven buiten het weekend om
Maar jij bent half stervende, dat telt niet.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Alsof ik daar in het weekend energie voor heb.
Dat ben ik al 20 jaar.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar jij bent half stervende, dat telt niet.
Tivoli.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Memphis Maniacs met orkest in Tivoli
je zoekt gewoon een excuus om suiker te etenquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:18 schreef CherryLips het volgende:
Doordeweeks was het woord dat ik zocht.
Ik moet even wat suiker eten.
Ohquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet dat ik kaartjes heb hoor, maar kan altijd bij de ingang staan gluren.
Hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh![]()
Naast Q staan is ook altijd gezellig.
Oef? Toch juist gunstig dan?quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:23 schreef CherryLips het volgende:
Zit op ticketswap te kijken: er worden 100 kaartjes aangeboden voor Paul McCartney. Oef.
Ik weet ook nog waar d'r huis woont.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gevaarlijk veel informatie inderdaad.
Zoiets ja.quote:
Ja dat wel, als ik tegen die tijd voor drie tientjes een kaartje kan scoren, want 100 euro gaat me nog te ver. Goffertpark is ook gewoon kut hiervoor.quote:
Woont ze nog niet samen?quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet ook nog waar d'r huis woont.
Ongeveer.
Dibs op Sting.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:25 schreef Yvie_lu het volgende:
Nou, voor alle stalkers, ik ga nu van huis. Als ik niet meer thuiskom dan ging het mis bij de tandarts.
Geef dan m'n plant water
RIP aan je nabestaanden.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:25 schreef Yvie_lu het volgende:
Nou, voor alle stalkers, ik ga nu van huis. Als ik niet meer thuiskom dan ging het mis bij de tandarts.
Geef dan m'n plant water
als je denkt: wie is die nieuwe tandarts assistent?:quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:25 schreef Yvie_lu het volgende:
Geef dan m'n plant water
Iets met lente.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je denkt: wie is die nieuwe tandarts assistent?:
quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:30 schreef Chia het volgende:
Ik ging vanochtend naar de tandarts, omdat hij bij de vorige controleafspraak had gezegd dat ik langs moest komen zodra ik vage klachten had. Mijn volledig volgroeide verstandskies zou die dan namelijk mogelijk kunnen veroorzaken.
Dus ik dacht oh ff foto maken of zo en misschien een vervolgafspraak maken voor het trekken van dat ding. Maar hij zei dat hij hem er wel gelijk uit kon trekken. En zo geschiedde. Ik had geen idee dat het zo snel kon gaan allemaal.
Ja dat mocht ik ook, maar dat was alleen voor het gevoel, geen noodzaak.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Ik mocht er mee naar het ziekenhuis
Dat moment dat ie zegt "doen we gelijk ff" is altijd een beetje schrikken vind ik.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:30 schreef Chia het volgende:
Ik ging vanochtend naar de tandarts, omdat hij bij de vorige controleafspraak had gezegd dat ik langs moest komen zodra ik vage klachten had. Mijn volledig volgroeide verstandskies zou die dan namelijk mogelijk kunnen veroorzaken.
Dus ik dacht oh ff foto maken of zo en misschien een vervolgafspraak maken voor het trekken van dat ding. Maar hij zei dat hij hem er wel gelijk uit kon trekken. En zo geschiedde. Ik had geen idee dat het zo snel kon gaan allemaal.
Anders zit je daarna nog weken van tevoren te stressen dus altijd beste optie.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat moment dat ie zegt "doen we gelijk ff" is altijd een beetje schrikken vind ik.
Maar ben je er het snelst vanaf
Ik zou deze quote op zoveel manieren kunnen misbruikenquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat moment dat ie zegt "doen we gelijk ff" is altijd een beetje schrikken vind ik.
Maar ben je er het snelst vanaf
Dat idd. Die van mij lagen horizontaal in mijn kaak en gingen dus nooit volledig doorkomen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Ik mocht er mee naar het ziekenhuis
Heb ik in mijn onderkaak ook, maar die liggen nog zo dat het geen probleem is en ik nergens last van heb.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:40 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat idd. Die van mij lagen horizontaal in mijn kaak en gingen dus nooit volledig doorkomen.
Door de kaakchirurg eruit gesneden, gezaagd, gebroken
Beetje gay wel.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou deze quote op zoveel manieren kunnen misbruiken
Op zih valt de pijn na regulier trekken van een kies altijd wel mee. Vorig jaar moest er een kies getrokken en enige momenten dat ik he gegold was als er een scherp stuk chips rechtop in stond tijden het kauwenquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:44 schreef Chia het volgende:
[..]
Heb ik in mijn onderkaak ook, maar die liggen nog zo dat het geen probleem is en ik nergens last van heb.
Bij de getrokken tand zaten ook echt alleen nog maar de wortels in het tandvlees, dus er is geen groot gat in het tandvlees zelf achter gebleven. Dan had ik nu ook wel pijn gehad denk ik
Ben benieuwd. Lijkt me ook bijna niet tegen te houden zo'n virus.quote:
Gaat ze ook niet lukken volgens mij.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Lijkt me ook bijna niet tegen te houden zo'n virus.
Whuuuuut?quote:
42 in Eindhoven las ik.quote:
Als het zoals nu elke dag verdubbeld zijn er op 1 april meer dan 3 miljard Nederlanders besmet!!!111!!!!quote:
JA ALS WE ZO DE GRENZUH OPEN LATEN STAAN HALEN WE WEL DRIE MILLIARD INWONERZ!1!!1!quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Als het zoals nu elke dag verdubbeld zijn er op 1 april meer dan 3 miljard Nederlanders besmet!!!111!!!!![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Als het zoals nu elke dag verdubbeld zijn er op 1 april meer dan 3 miljard Nederlanders besmet!!!111!!!!![]()
![]()
Neuh, 4 of zo toch?quote:
Dit is toch ook allemala de schuld van die buitenlanders?quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
JA ALS WE ZO DE GRENZUH OPEN LATEN STAAN HALEN WE WEL DRIE MILLIARD INWONERZ!1!!1!
dit geldt ongeveer 24 uur per dag.quote:
Normaal gesproken niet eens close maar ik ben echt helemaal naar de tering!quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit geldt ongeveer 24 uur per dag.
je was okequote:Op donderdag 5 maart 2020 15:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Normaal gesproken niet eens close maar ik ben echt helemaal naar de tering!
Het enige dat ik hier uit haal is dat ik blij ben dat je ANGEL zegt en niet ANGDRIEL!quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:05 schreef Q. het volgende:
[..]
DAAR MOET JE GEEN GEEN GARPEN OVER MAKEN ANGEL!![]()
Zo jammer, die aangescherpte maatregelen op t werk ivm coronaquote:Algemene maatregelen
Op het bedrijf graag lichamelijk contact zoveel mogelijk minimaliseren.
Dan moet je ze dus mee naar huis nemen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo jammer, die aangescherpte maatregelen op t werk ivm corona
Shit. Heb ik gister iets niet goed gedaanquote:Op donderdag 5 maart 2020 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo jammer, die aangescherpte maatregelen op t werk ivm corona
Heb je je weer laten doorsmeren op t buro?quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:57 schreef Californium het volgende:
[..]
Shit. Heb ik gister iets niet goed gedaan
Vanuit horen zeggen doe ik dat vakerquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je je weer laten doorsmeren op t buro?
”For research purposes” no doubtquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:07 schreef Californium het volgende:
[..]
Vanuit horen zeggen doe ik dat vaker
Kijken hoe snel ik Corona oploopquote:
O, hebben ze regio Tilburg ingehaald?quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:34 schreef Q. het volgende:
Hoera! Utrecht is weer het middelpunt!![]()
[ afbeelding ]
Ik wilde zeggen, ik zit aan de goeie kant va de IJssel, maar was ff vergeten dat er ook al een gebal in Borne wasquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:34 schreef Q. het volgende:
[ afbeelding ]
Die dikke stip lijkt op Nieuwegein te zitten.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:34 schreef Q. het volgende:
[ afbeelding ]
Zeeland en Friesland veilig. Iedereen daar heen graag.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:34 schreef Q. het volgende:
[ afbeelding ]
Oh 9 in Houten https://www.rtvutrecht.nl/nieuws/2024974/quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:49 schreef Chia het volgende:
[..]
Die dikke stip lijkt op Nieuwegein te zitten.
Pak dan een Waddeneiland voor de zieken!quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeeland en Friesland veilig. Iedereen daar heen graag.
Wat anti-vaxxers erbij en wachtenquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pak dan een Waddeneiland voor de zieken!
Houten. Dat is de coronahoofdstad van Nederland nu.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:49 schreef Chia het volgende:
[..]
Die dikke stip lijkt op Nieuwegein te zitten.
JE GAAT DOOD!quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:45 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen, ik zit aan de goeie kant va de IJssel, maar was ff vergeten dat er ook al een gebal in Borne was
Camera's erop en 24/7 streamenquote:Op donderdag 5 maart 2020 17:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Wat anti-vaxxers erbij en wachten
Zou kijkenquote:
Vicarious van Tool op repeat.quote:
Blijf je dan ook buiten deze SC zodat je niemand kan besmetten?quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Fuck zat gister met een collega in gesprek en die kuchte en liep een straaltje bloed uit zijn mondhoek.
Is vandaag getest op corona. Kon weleens 14 dgn in huis worden
Niet?quote:
Goed idee voor dadelijkquote:
Nee, lekker warm en knus binnenquote:Op donderdag 5 maart 2020 18:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit je met je wetsuit aan ofzo
Hier niet in ieder geval.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier niet in ieder geval.
Zondag ook veel regen voorspeld, dus niet echt lekker weer om met m'n hond erop uit te gaan
Godverdomme sterk verhaal weer dop.quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Fuck zat gister met een collega in gesprek en die kuchte en liep een straaltje bloed uit zijn mondhoek.
Is vandaag getest op corona. Kon weleens 14 dgn in huis worden
Mag niet! Corona zegt afstand houden.quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:39 schreef Californium het volgende:
[..]![]()
Lekker binnenblijven en knuffelen dan maar
Nee joh, ik zag hem al kuchen, geen hand geschut en extra 3 meter verder gaan zitten.quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hallo hij heeft bloed op je gehoest. Godsamme.
Hij mag zijn hond niet meer knuffelen?quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mag niet! Corona zegt afstand houden.
Niet knuffelen, geen seks en 3 meter afstand houden!quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:39 schreef Californium het volgende:
[..]![]()
Lekker binnenblijven en knuffelen dan maar
Jij zit om andere redenen al in quarantaine natuurlijk.quote:
Gisteren nog gedaan met Hostiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |