Geen lastige keuze. Of dat, of bij Miss in bed slapen.quote:
Die keus had ik niet.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen lastige keuze. Of dat, of bij Miss in bed slapen.
Hij was in elk geval niet als zodanig aan je voorgelegd.quote:
Ja, duidelijk zijn.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij was in elk geval niet als zodanig aan je voorgelegd.
quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen lastige keuze. Of dat, of bij Miss in bed slapen.
Dat, en koffiemeneer moest te vroeg op.quote:Op donderdag 5 maart 2020 07:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had iets ieder moeten gaan slapen
Stom! Beter ‘s morgens nog even bij elkaar liggen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 07:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat, en koffiemeneer moest te vroeg op.
Boks.quote:Op donderdag 5 maart 2020 07:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit.quote:Op donderdag 5 maart 2020 07:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Idem. En ik lag er om 22:00 in.quote:Op donderdag 5 maart 2020 07:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Echt wel. Andersom was het ook te ver, vraag maar aan de mariniers.quote:
Niemand wil naar Zeeland toe. Zelfs Samzz wilde er weg.quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Echt wel. Andersom was het ook te ver, vraag maar aan de mariniers.
Waar is die tegenwoordig? Ze is Zeeland uit, maar al een paar dagen hier niet meer gezien. Is ze naar een plek zonder internet?quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Niemand wil naar Zeeland toe. Zelfs Samzz wilde er weg.
Heb je het nieuws niet gezien?quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waar is die tegenwoordig? Ze is Zeeland uit, maar al een paar dagen hier niet meer gezien. Is ze naar een plek zonder internet?
Een plek met een dierentuinquote:Op donderdag 5 maart 2020 08:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waar is die tegenwoordig? Ze is Zeeland uit, maar al een paar dagen hier niet meer gezien. Is ze naar een plek zonder internet?
En dat gaat niet samen?quote:
Nahquote:Op donderdag 5 maart 2020 07:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe laat sliep je?quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Nah
Ik was alweer wakker om 7.45 gvd![]()
Ik ookquote:Op donderdag 5 maart 2020 08:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Nah
02.30 ofzoquote:
Jij was degene die uit kon slapen!quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Nah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |