Geen lastige keuze. Of dat, of bij Miss in bed slapen.quote:
Die keus had ik niet.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen lastige keuze. Of dat, of bij Miss in bed slapen.
Hij was in elk geval niet als zodanig aan je voorgelegd.quote:
Ja, duidelijk zijn.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij was in elk geval niet als zodanig aan je voorgelegd.
quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen lastige keuze. Of dat, of bij Miss in bed slapen.
Dat, en koffiemeneer moest te vroeg op.quote:Op donderdag 5 maart 2020 07:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had iets ieder moeten gaan slapen
Stom! Beter ‘s morgens nog even bij elkaar liggen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 07:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat, en koffiemeneer moest te vroeg op.
Boks.quote:Op donderdag 5 maart 2020 07:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit.quote:Op donderdag 5 maart 2020 07:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Idem. En ik lag er om 22:00 in.quote:Op donderdag 5 maart 2020 07:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Echt wel. Andersom was het ook te ver, vraag maar aan de mariniers.quote:
Niemand wil naar Zeeland toe. Zelfs Samzz wilde er weg.quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Echt wel. Andersom was het ook te ver, vraag maar aan de mariniers.
Waar is die tegenwoordig? Ze is Zeeland uit, maar al een paar dagen hier niet meer gezien. Is ze naar een plek zonder internet?quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Niemand wil naar Zeeland toe. Zelfs Samzz wilde er weg.
Heb je het nieuws niet gezien?quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waar is die tegenwoordig? Ze is Zeeland uit, maar al een paar dagen hier niet meer gezien. Is ze naar een plek zonder internet?
Een plek met een dierentuinquote:Op donderdag 5 maart 2020 08:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waar is die tegenwoordig? Ze is Zeeland uit, maar al een paar dagen hier niet meer gezien. Is ze naar een plek zonder internet?
En dat gaat niet samen?quote:
Nahquote:Op donderdag 5 maart 2020 07:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe laat sliep je?quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Nah
Ik was alweer wakker om 7.45 gvd![]()
Ik ookquote:Op donderdag 5 maart 2020 08:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Nah
02.30 ofzoquote:
Jij was degene die uit kon slapen!quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Nah
quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2020 07:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
The plot thickens, hue huequote:
Ja maar toch niet schijnbaarquote:Op donderdag 5 maart 2020 08:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij was degene die uit kon slapen!
Uhuhquote:Op donderdag 5 maart 2020 08:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]op een doordeweeks woensdag nog wel...
Toen was ik alweer aan het werk.quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Nah
Ja, want ik kom mijn zolderkamer niet afquote:
Ben je wel veilig tegen corona.quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:33 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja, want ik kom mijn zolderkamer niet af
zoek een man/vrouw/andersquote:
Goed bezigquote:Op donderdag 5 maart 2020 08:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Toen was ik alweer aan het werk.
Tinder is zo matig. 😂quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:36 schreef rival het volgende:
[..]
Download tinder, swipe wat naar rechts!
Conspiracy theoriesquote:Op donderdag 5 maart 2020 08:35 schreef rival het volgende:
[..]
vergeet deze niet afgelopen nacht.
[..]
Hahaha neeee daar ben ik niet naar op zoek.quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:39 schreef rival het volgende:
[..]
Er is een datingtopic in KPD, misschien is dat meer jouw ding
Dat zegt niks over of je alleen was.quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lag gewoon in m’n eigen bed te slapen om die tijd.
dat maakt het wel weer lastiger..quote:
Je hebt nog meer sites en apps natuurlijk. Anders zal je toch echt de deur uit moetenquote:Op donderdag 5 maart 2020 08:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hahaha neeee daar ben ik niet naar op zoek.
Als ie niet alleen was dan hoef ik die dm niet meer hoorquote:Op donderdag 5 maart 2020 08:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zegt niks over of je alleen was.
Wat zeg jij nou weer voor engs?quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:41 schreef rival het volgende:
[..]
Je hebt nog meer sites en apps natuurlijk. Anders zal je toch echt de deur uit moeten
Echt hequote:Op donderdag 5 maart 2020 08:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat zeg jij nou weer voor engs?
Ik las iets over beschikbaarheid dus ben haar DM al ingeslide. Komt goed.quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:41 schreef rival het volgende:
[..]
Je hebt nog meer sites en apps natuurlijk. Anders zal je toch echt de deur uit moeten
Creepy hoor.quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik las iets over beschikbaarheid dus ben haar DM al ingeslide. Komt goed.
Ik heb een imago hoog te houden op dat vlakquote:
Ach nog ff en dan wordt het buiten weer warmquote:Op donderdag 5 maart 2020 08:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat zeg jij nou weer voor engs?
quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik las iets over beschikbaarheid dus ben haar DM al ingeslide. Komt goed.
quote:
Alleen pure maagden toch?quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:41 schreef Californium het volgende:
[..]
Als ie niet alleen was dan hoef ik die dm niet meer hoor
Het is al weer best lichtquote:Op donderdag 5 maart 2020 08:48 schreef rival het volgende:
[..]
Ach nog ff en dan wordt het buiten weer warm
lentequote:Op donderdag 5 maart 2020 08:48 schreef rival het volgende:
[..]
Ach nog ff en dan wordt het buiten weer warm
Ja! Al die sletten mot ik nietquote:
Wijfquote:Op donderdag 5 maart 2020 08:40 schreef Amarantha het volgende:
Ben eigenlijk sowieso niet echt op zoek naar iets maar wil gewoon even klagen.
Ja, nu weer lekker met een zonnetje vol in je gezicht op weg naar werk en huis.quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:54 schreef rival het volgende:
[..]
Ja niet meer in het donker heen en weer scheelt al een hoop
Dat is ook wel weer overdrevenquote:Op donderdag 5 maart 2020 08:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, nu weer lekker met een zonnetje vol in je gezicht op weg naar werk en huis.![]()
Vandaag is het bewolkt, dus geen last van inderdaad. Maar gisteren had ik daar wel last van hoor. Ik moet 's ochtends van west naar oost en 's avond van oost naar west, dus twee keer de zon tegen.quote:
Welke zon? Wat is dat?quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, nu weer lekker met een zonnetje vol in je gezicht op weg naar werk en huis.![]()
Dat is die gele bol/cirkel die in de lucht hangt. Soms zie je ook wel eens een witte bol, die is meestal 's nachts te zien en dat wordt een maan genoemd.quote:
Echt heerlijk in de zon gezeten en gelegen jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |