Ik vrees dat ik je gelijk moet geven ..😕. Saai spellen erg jammer.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:05 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik vind het een van de minste seizoenen tot nu toe.
Spellen zijn onduidelijk en saai.
Mee eens, en dat terwijl ik juist extra spektakel verwachtte vanwege het 20e jubileum.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:05 schreef ootjekatootje het volgende:
Dat was bij Robinson ook geen reden voor succes. Dat jubileum was ook weer een flopshow.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 10:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Mee eens, en dat terwijl ik juist extra spektakel verwachtte vanwege het 20e jubileum.
Ik vermaak me prima zo'n uurtje met dit programma en alle hints eromheen hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:05 schreef ootjekatootje het volgende:
Ze hadden de opening van seizoen 18 voor seizoen 20 moeten bewaren imo. Dat en de opdracht waarbij de mol langs de kandidaten liep. Beide jubileum waardige momenten.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 10:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Mee eens, en dat terwijl ik juist extra spektakel verwachtte vanwege het 20e jubileum.
Hoe vaak zullen ze dat buiten beeld uitleggenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik vind vooral de opdrachten echt ontzettend onduidelijk.
Eens. De opdrachten zijn daarbij ook nog eens onmogelijk, zelfs zonder mol.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:05 schreef ootjekatootje het volgende:
Dat was de meest kansloze aanfluiting die ik in tijden gezien heb.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat was bij Robinson ook geen reden voor succes. Dat jubileum was ook weer een flopshow.
Ik vraag het mij af iddquote:Op zaterdag 7 maart 2020 12:16 schreef Blues het volgende:
[..]
Hoe vaak zullen ze dat buiten beeld uitleggen
Ah nou als ze dan ook even 30 seconden meer uittrekken in de uitzending snappen wij het ookquote:Op zaterdag 7 maart 2020 12:32 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik las een interview met een oud-deelnemer, die vertelde dat.
ik kijk natuurlijk ook,quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:06 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik vermaak me prima zo'n uurtje met dit programma en alle hints eromheen hoor
inderdaad, veel kandidaten zijn ook niet van die heldere lichten. Volgens mij krijgen ze nog aanwijzingen tijdens het spel of spelen ze het meerdere keren.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 12:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ah nou als ze dan ook even 30 seconden meer uittrekken in de uitzending snappen wij het ook
Terwijl die eerste opdracht zo veelbelovend leek, toen ze moesten kiezen tussen geluk of wijsheid.....daar hadden ze nog zoveel uit kunnen halen....quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:58 schreef MMunkun het volgende:
Ik hoop dat er nog iets speciaals gebeurt dit seizoen; ik heb nog helemaal niet het idee dat ik naar een jubileum-seizoen zit te kijken (buiten de opdracht met de enveloppen met namen van de molloten, dat was wel leuk gedaan).
Denk dat de makers waarschijnlijk ook wel gehoopt hadden dat een aantal kandidaten hun groene vrijstelling zouden bewaren.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Terwijl die eerste opdracht zo veelbelovend leek, toen ze moesten kiezen tussen geluk of wijsheid.....daar hadden ze nog zoveel uit kunnen halen....
Ze gebruiken natuurlijk wel molgeld ontworpen door de kijkers!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:58 schreef MMunkun het volgende:
Ik hoop dat er nog iets speciaals gebeurt dit seizoen; ik heb nog helemaal niet het idee dat ik naar een jubileum-seizoen zit te kijken (buiten de opdracht met de enveloppen met namen van de molloten, dat was wel leuk gedaan).
Daar heb je gelijk in, dat was inderdaad een leuk detail! Dat was ik even vergetenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:26 schreef Legoblokje het volgende:
Ze gebruiken natuurlijk wel molgeld ontworpen door de kijkers!
Dat was vrij geniaal, zeker omdat ik ook op dat forum zit en de mensen herkenden. De deelnemers dachten nog even dat de namen nog een hint waren naar oud kandidatenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:30 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, dat was inderdaad een leuk detail! Dat was ik even vergeten
Ja, dat was inderdaad wel grappigquote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:32 schreef roos94 het volgende:
Dat was vrij geniaal, zeker omdat ik ook op dat forum zit en de mensen herkenden. De deelnemers dachten nog even dat de namen nog een hint waren naar oud kandidaten (CompuArt, dat wijst naar Art! Moedermol, dat ben ik (Miljuschka) Niels, die deed ook mee aan het programma enz.
2020 20ste jubileum verrassing er zijn 2 mollenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:58 schreef MMunkun het volgende:
Neequote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:15 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
2020 20ste jubileum verrassing er zijn 2 mollen
Dit......quote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
2 mollen.
Dan stop ik met kijken. Dan ben ik me toch een portie belazerd.
Gaat gelukkig nooit gebeuren, volgens de huidige makers in ieder geval...quote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
2 mollen.
Dan stop ik met kijken. Dan ben ik me toch een portie belazerd.
Veel plezier met je familie!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:31 schreef Moira het volgende:
Enjoy vanavond popjes! Ik kan gelukkig wel kijken maar niet meeposten (zit gezellig bij familie dit weekend).
Dus mocht er wat aan de hand zijn trek gerust een ander loslopend modje aan zijn/haar mouw!
Vandaag finale, volgende week uitslag/terugblikkenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:08 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Is nou vanavond de finale? Er zijn nog 4 mensen over maar het is afl 9
Voor mij Nathanquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:09 schreef roos94 het volgende:
[..]
Vandaag finale, volgende week uitslag/terugblikken
Voor mij is Mil de mol maar ook wensmol, die biechten worden ultiem genieten![]()
#MILGODIN
Zou me toch een portie episch zijn inderdaad. Maar ik geloof er ook iet echt meer in.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:16 schreef TLC het volgende:
Het zal wel niet, maar ik hoop dat Nathan 'everything is walking completely in de soep' Rutjes de mol is
Hahahaha met zn “het begint met T en eindigt op rots, IK BEN TROTS JONGENS!” Door die portofoon tijdens die auto-parkeeropdrachtquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zou me toch een portie episch zijn inderdaad. Maar ik geloof er ook iet echt meer in.Wel 8 afleveringen gedaan en oooow, dat voelde goed.
Dan zal het Buddy wel zijnquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:18 schreef Legoblokje het volgende:
Verdenkingen in de app momenteel:
Nathan 40%
Rob 25%
Miljuschka 24%
Buddy 11%
Haha ja.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:19 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Hahahaha met zn “het begint met T en eindigt op rots, IK BEN TROTS JONGENS!” Door die portofoon tijdens die auto-parkeeropdracht
In een van de voorstukjes was te zien dat ze met z’n vieren naar Rik liepen en de woorden ‘Wie is de Mol?’ waren te horen. Ik vrees er dus ook voor dat we een finale met 4 krijgen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:20 schreef roos94 het volgende:
Ik hoop dat we vandaag nog een afvaller hebben, maar vrees van niet.
3 afleveringen zonder afvaller is wel echt jammerquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:21 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
In een van de voorstukjes was te zien dat ze met z’n vieren naar Rik liepen en de woorden ‘Wie is de Mol?’ waren te horen. Ik vrees er dus ook voor dat we een finale met 4 krijgen.
Of Rik zegt nog, in het kader van terugblikken op vorige seizoenen, "Het kan ook anders.".quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:21 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
In een van de voorstukjes was te zien dat ze met z’n vieren naar Rik liepen en de woorden ‘Wie is de Mol?’ waren te horen. Ik vrees er dus ook voor dat we een finale met 4 krijgen.
Mee eens. Maximaal 1 aflevering zonder afvaller vind ik (in de afleveringen 1-8). Ik vond die executie van afl 7 ook niet leuk.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:22 schreef roos94 het volgende:
[..]
3 afleveringen zonder afvaller is wel echt jammer
Aflevering zonder afvaller is alleen leuk als ze net hun hele pot bij de veiling hebben leegggeboden of hebben vergokt voor een vrijstelling.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:25 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Mee eens. Maximaal 1 aflevering zonder afvaller vind ik (in de afleveringen 1-8). Ik vond die executie van afl 7 ook niet leuk.
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:32 schreef roos94 het volgende:
Je zou maar met Mil op de kamer mogen liggen
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:Prisha 78%. Eerst uit eten, hopelijk op tijd thuis.
En de Molquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:33 schreef roos94 het volgende:
Buddy is zo aandoenlijk, wat een schatje.
Of bij buddyquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:32 schreef roos94 het volgende:
Je zou maar met Mil op de kamer mogen liggen
Net een retourtje NY geboekt voor 150 euroquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:30 schreef roos94 het volgende:
[..]
Vliegtickets naar Wuhan zijn nu afgeprijsd
Het moest in twee groepenquote:
of juist welquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:40 schreef DaMart het volgende:
Mil niet de mol dus, want anders gaat ze niet het goede antwoord geven.
Ja inderdaad.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:42 schreef Redefine het volgende:
Buddy lijkt vooral te kijken waar Rob mee komt. Om hem als Mol te ontmaskeren.
Valt me ook opquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:42 schreef Redefine het volgende:
Buddy lijkt vooral te kijken waar Rob mee komt. Om hem als Mol te ontmaskeren.
Of ze weet dat er bij het volgende spel geld valt te verliezen. Ze moet voor de rest wel overkomen als een goeie kandidaat...quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:40 schreef DaMart het volgende:
Mil niet de mol dus, want anders gaat ze niet het goede antwoord geven.
Door Mil gepushed.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:43 schreef Redefine het volgende:
Waarom Nathan hierin Rob en Buddy nou vertrouwd
Nathan vertrouwt iedereen, denk ikquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:43 schreef Redefine het volgende:
Waarom Nathan hierin Rob en Buddy nou vertrouwd
Allemaal aan de snuifquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:44 schreef heywoodu het volgende:
Zitten ze met z'n vieren aan de crack ofzo?
Waarom jezelf ZO te kijk zetten als molquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:45 schreef fetX het volgende:
Sinds aflevering 3 al op Rob. Kan toch ook gewoon niet anders.
Omdat hij dacht het nog wel even op Buddy af te kunnen schuiven.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:46 schreef roos94 het volgende:
[..]
Waarom jezelf ZO te kijk zetten als mol
Waarom niet? Nog 3 kandidaten, 2 afleveringen. En nu ontbreekt er weer 1.750 euro uit de pot. Dat is uiteindelijk het doel van De Mol.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:46 schreef roos94 het volgende:
[..]
Waarom jezelf ZO te kijk zetten als mol
Wacht maar.quote:
het gaat natuurlijk mis. maar hij is wel leukquote:
Ze is actrice.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:48 schreef roos94 het volgende:
Die reactie van Mil leek wel erg spontaan. Oprecht. Zou het dan toch een verrassing zijn, dan is ze de mol niet..
chinezen eten allesquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:48 schreef monkyyy het volgende:
Gewoon haringen klaarmaken, die chinezen eten dat wel
Dat zou nog wel een optie zijn. Nathan als Mol. Die weet dat hij niet fout kan zeggen, want te verdacht. En dan het naar de ander schuift in de hoop dat die het fout hebben.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ja Nathan wist natuurlijk dat Mil het goed had.
En dan heb je een chinees die direct naar het drop wijstquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:48 schreef heywoodu het volgende:
Mik die drop maar gelijk de prullenbak in, dat eet niemand.
hondenvlees is best lekkerquote:
GENOTquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:50 schreef Oscar. het volgende:
[..]
En dan heb je een chinees die direct naar het drop wijst
Ongeveer elke niet-Nederlander die ik drop gegeven heb stond nog net niet te kotsenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:50 schreef Oscar. het volgende:
[..]
En dan heb je een chinees die direct naar het drop wijst
Zeker als Mil het maakt.quote:
coronaquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:50 schreef monkyyy het volgende:
Ik miste het even, het karretje dat wint, wint wat?
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:51 schreef roos94 het volgende:
[..]
Mil in lingerie in de keuken die pannekoeke serveert
ja, zo gaat dat daarquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:52 schreef heywoodu het volgende:
Zitten ze nou allemaal 100 yuan te wechatten naar dat kraampje?
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:52 schreef heywoodu het volgende:
Zitten ze nou allemaal 100 yuan te wechatten naar dat kraampje?
Dat is dan ook het tegenovergestelde van drop: zo ongeveer overal geliefdquote:
Puur bedrogquote:
hoezo, wistmarge van 800%quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:54 schreef Pino112 het volgende:
Ah door Nathan is Corona ontstaan. Geeft geen fuck om hygiëne.
Ik heb ooit eens eendentongen gegeten daar, beetje getsie welquote:
Ik heb hem sinds deze opdracht begon niet gezien geloof ik. Ideaal.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:55 schreef Justevo het volgende:
Ik vind Rob per minuut een grotere kneus worden. Hij kan echt helemaal niks.
Ik weet niet, maar 100 Yen is volgens de wisselkoers al bijna een jaar 0.85 euro... geen idee waar Nathan die 13 euro vandaan haalt. Never mind... China...quote:
Schrijft niet voor niets Nederlandstalige nummers hè. Zegt genoeg.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:55 schreef Justevo het volgende:
Daar bestaan een paar goede van. Ik heb wel een vermoeden dat die niet van Rob komen nee.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Schrijft niet voor niets Nederlandstalige nummers hè. Zegt genoeg.
ja yen, maar we zijn niet in japan lieverd.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:57 schreef eborn het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar 100 Yen is volgens de wisselkoers al bijna een jaar 0.85 euro... geen idee waar Nathan die 13 euro vandaan haalt.
Hahaquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:57 schreef eborn het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar 100 Yen is volgens de wisselkoers al bijna een jaar 0.85 euro... geen idee waar Nathan die 13 euro vandaan haalt.
Toen hij in die vrachtwagen een paar balkjes aan elkaar wilde timmerenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:55 schreef Justevo het volgende:
... tijd om naar bed te gaanquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:58 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ja yen, maar we zijn niet in japan lieverd.
M'n vriendin neemt de rugtas halfvol stroopwafels mee naar Brazilië en deelt ze daar uit, of naar Italië en deelt ze daar uit. Iedereen van over de hele wereld vindt ze tot nu toe lekker, inclusief ook een paar Chinezen. Begrijpelijk.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:57 schreef Fred_B het volgende:
Stroopwafels neem ik altijd mee naar China en die vindt iedereen daar lekker.
Blij dat ik geen kandidaat ben en dan op FOK! lees ofzo.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:58 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Toen hij in die vrachtwagen een paar balkjes aan elkaar wilde timmeren![]()
ik neem altijd een rugtas met haring mee.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
M'n vriendin neemt de rugtas halfvol stroopwafels mee naar Brazilië en deelt ze daar uit, of naar Italië en deelt ze daar uit. Iedereen van over de hele wereld vindt ze tot nu toe lekker, inclusief ook een paar Chinezen. Begrijpelijk.
En vanuit Zweden trek ik altijd wat blikjes surströmming open, zo de tas in.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:59 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ik neem altijd een rugtas met haring mee.
ok jij wintquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En vanuit Zweden trek ik altijd wat blikjes surströmming open, zo de tas in.
Ze spelen moeder-stiefzoon roleplay. Of lerares-leerling.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:00 schreef BasEnAad het volgende:
Ik denk dat Mil op de slaapkamer wel dominant is over Buddy
Of Buddy is de feederquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ze spelen moeder-stiefzoon roleplay. Of lerares-leerling.
Of feeder en feededquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
zou ik zo voor tekenenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja, hier zit weer geen enkele diepere laag in. Leve de debilisering van WIDM.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:02 schreef heywoodu het volgende:
Dit is toch gewoon gokken en meer niet?
En Buddy stuurde de verkoop. Tja.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:04 schreef roos94 het volgende:
Las deze op widm forum
Titel: Sturen
Mil stuurt de boel. Zoals dit seizoen al vaker het geval was.
In de food truck stond ze niet achter het stuur maar achter het fornuis. Daarmee stuurde ze wel het proces: zonder gerechten valt er geen geld te verdienen.
Johquote:
Is een computer, niks menselijks aanquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:04 schreef tralalala het volgende:
Klinkt als Mil, Mil gaat eruit vanavond
Ditquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:04 schreef BasEnAad het volgende:
Het is Robin, de robot van Bassie & Adriaan
500 ingezet, haalt 500 eruit, ben je klaarquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:08 schreef heywoodu het volgende:
Huh, hij hoeft maar één keer te kiezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |