Ik weet niet, maar 100 Yen is volgens de wisselkoers al bijna een jaar 0.85 euro... geen idee waar Nathan die 13 euro vandaan haalt. Never mind... China...quote:
Schrijft niet voor niets Nederlandstalige nummers hè. Zegt genoeg.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:55 schreef Justevo het volgende:
Ik vind Rob per minuut een grotere kneus worden. Hij kan echt helemaal niks.
Daar bestaan een paar goede van. Ik heb wel een vermoeden dat die niet van Rob komen nee.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Schrijft niet voor niets Nederlandstalige nummers hè. Zegt genoeg.
ja yen, maar we zijn niet in japan lieverd.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:57 schreef eborn het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar 100 Yen is volgens de wisselkoers al bijna een jaar 0.85 euro... geen idee waar Nathan die 13 euro vandaan haalt.
Hahaquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:57 schreef eborn het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar 100 Yen is volgens de wisselkoers al bijna een jaar 0.85 euro... geen idee waar Nathan die 13 euro vandaan haalt.
Toen hij in die vrachtwagen een paar balkjes aan elkaar wilde timmerenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:55 schreef Justevo het volgende:
Ik vind Rob per minuut een grotere kneus worden. Hij kan echt helemaal niks.
... tijd om naar bed te gaanquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:58 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ja yen, maar we zijn niet in japan lieverd.
M'n vriendin neemt de rugtas halfvol stroopwafels mee naar Brazilië en deelt ze daar uit, of naar Italië en deelt ze daar uit. Iedereen van over de hele wereld vindt ze tot nu toe lekker, inclusief ook een paar Chinezen. Begrijpelijk.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:57 schreef Fred_B het volgende:
Stroopwafels neem ik altijd mee naar China en die vindt iedereen daar lekker.
Blij dat ik geen kandidaat ben en dan op FOK! lees ofzo.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:58 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Toen hij in die vrachtwagen een paar balkjes aan elkaar wilde timmeren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |