Even voor zijn.quote:
Je was zeker weer aan het huppelen, anders had je zelf kunnen kapen.quote:
quote:
quote:
Mijn eerste kaap.quote:
Ja dat moet, want als ik iedereen moet geloven zijn jullie toch wel heel leuk.quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ik hoop wel dat je er bij de volgende meet kan komen.
quote:
Ik denk dat het niet uitmaaktquote:
De meet was een geweldige leuke avond.quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat moet, want als ik iedereen moet geloven zijn jullie toch wel heel leuk.
Je moet overal een feessie van maken.quote:
Dat zei ik wel ja, maar ik had teveel gedronken, dus neem het met een korreltje zoutquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geloof me, wij zijn heel leuk.quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We zijn een heel leuk kliekje idd.quote:
Mag je nog wel komen de volgende keer?quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:40 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zei ik wel ja, maar ik had teveel gedronken, dus neem het met een korreltje zout
quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We zijn een heel leuk kliekje idd.
Ja zeker welquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mag je nog wel komen de volgende keer?
Een rondvraag leerde mij dat ik me niet al te vervelend gedragen heb, dus ik krijg een nieuwe kansquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mag je nog wel komen de volgende keer?
Ja dan moet je de volgende keer meekomen.quote:
Jaquote:
Trek je kameleon-outfit aan en je past bij elk kliekje.quote:
Deal!quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:44 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja dan moet je de volgende keer meekomen.
Ik wil niet lullig doen maar je hoort ook bij 40 plusquote:
Dat is wel te hopen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen maar je hoort ook bij 40 plus
Dus zeiken hup een ban, weg ermeequote:
quote:
Nou niet echtquote:
Relaxed.quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Maargoed ik heb mijn kliekjes liever opgewarmd in de magnetron en daarna via vork in mijn mond.
Wil je niet liever gevoerd wordenquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Maargoed ik heb mijn kliekjes liever opgewarmd in de magnetron en daarna via vork in mijn mond.
daar zorgt Oma voorquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Je had de ballen nietquote:
Uhm ik ben een volwassen vrouw die zelf een vork in haar mond kan krijgen.quote:
Ohh okquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm ik ben een volwassen vrouw die zelf een vork in haar mond kan krijgen.
Omdat je er niet om gevraagd had en jij had al een hele pizza naar binnen gewerkt in no time ..quote:
Is mss een beetje een schok, laat het inzinkenquote:
Oh vandaar. Ik dacht dat het op wasquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat je er niet om gevraagd had en jij had al een hele pizza naar binnen gewerkt in no time ..
Ja doe ikquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is mss een beetje een schok, laat het inzinken
Volgens mij heeft Nijn voor een 4 weekse corona crisis genoeg soepquote:
Geloof dat ze nu een beetje grieperig is, dus komt goed uitquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Nijn voor een 4 weekse corona crisis genoeg soep
quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:08 schreef Sodeknetters het volgende:
Getriggerd door TT.
Goeienavond kliekje.
Nee even serieus, het is een topic hier. Kliekjes was juist wat niet de bedoeling wasquote:
Ach sowieso dat mensen denken dat er in 40+ een kliekje zit.quote:
Is toch allemaal een grapje joh.quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach sowieso dat mensen denken dat er in 40+ een kliekje zit.
Gezellig toch hierquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach sowieso dat mensen denken dat er in 40+ een kliekje zit.
Je meent het?quote:
Gaat het wel goed met je? Je hebt nu al een paar dagen dezelfde UI.quote:
Hallo. Ben jij een kliekje in je eentje ofzo?quote:
Hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaat het wel goed met je? Je hebt nu al een paar dagen dezelfde UI.
De Dees weet alles.quote:
Ik hoef maar n ding te weten.quote:
En zappen like a pro?quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:34 schreef Sodeknetters het volgende:
Zo, eindelijk lekker thuis. #bankhangenlikeapro.
Mijn pincode krijg je nietquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoef maar n ding te weten.
Tot de meet wist ik niet eens dat jullie bij elkaar horen.quote:
Ook niet als ik zeg dat ik van Oma een onderbroek heb gekregen?quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook niet als ik zeg dat ik van Oma een onderbroek heb gekregen?
Daar zijn er meer van.quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tot de meet wist ik niet eens dat jullie bij elkaar horen.
Het is nog waar ook. Ik had tegen oma gezegd dat ik niet kon komen omdat dan mijn ondergoed in de wasmachine ging.quote:
Hahaha dat horen we vaker.quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geweldigquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is nog waar ook. Ik had tegen oma gezegd dat ik niet kon komen omdat dan mijn ondergoed in de wasmachine ging.
En zit die lekker?quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is nog waar ook. Ik had tegen oma gezegd dat ik niet kon komen omdat dan mijn ondergoed in de wasmachine ging.
Diegene moet nog komen dus het is even afwachten. Het is iig wel een goed gesprek geweest. Morgen heb ik er nog n bij een ander bedrijf.quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:44 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Daar zijn er meer van.
Las vanmiddag in je reactie dat er nog iemand op gesprek is geweest voor die vacature. Heb je een goed gevoel over het gesprek?
Dus jullie zijn een kliekje.quote:
3 maten te groot.quote:
Spannend. Om wat voor functies gaat het als ik vragen mag?quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Diegene moet nog komen dus het is even afwachten. Het is iig wel een goed gesprek geweest. Morgen heb ik er nog n bij een ander bedrijf.
quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Inmiddels wel die onderbroek weer van je hoofd gehaald toch?quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Diegene moet nog komen dus het is even afwachten. Het is iig wel een goed gesprek geweest. Morgen heb ik er nog n bij een ander bedrijf.
Een beetje allround functie bij een bedrijf die boottrailers maakt. Dus tekenen maar ook de werkvoorbereiding.quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Spannend. Om wat voor functies gaat het als ik vragen mag?
quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:52 schreef Ghostbuster het volgende:
Alhoewel ik ook 1 van de laatste was die dat door had
Oh, dat is wel interessant. Lekker afwisselend ook denk ik.quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een beetje allround functie bij een bedrijf die boottrailers maakt. Dus tekenen maar ook de werkvoorbereiding.
Leuk! Pega?quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een beetje allround functie bij een bedrijf die boottrailers maakt. Dus tekenen maar ook de werkvoorbereiding.
Sommige mensen missen nogal eens wat.quote:
Mjaquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:56 schreef notturna het volgende:
[..]
Sommige mensen missen nogal eens wat.
Niet best hequote:Op woensdag 4 maart 2020 21:56 schreef Ghostbuster het volgende:
@:Pullup @:Chufi crisis in Amsterdam
Geweldig, daarom lopen we er ook niet zo mee te koop.quote:
Mijn voorkeur is ook om beide functies te doen. Een beetje meer dan alleen tekeningen maken.quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:56 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Oh, dat is wel interessant. Lekker afwisselend ook denk ik.
Ik wist het allang natuurlijkquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:57 schreef notturna het volgende:
[..]
Geweldig, daarom lopen we er ook niet zo mee te koop.
Ik had vlak voor de meet een liefdes verklaring voor je van 37 kantjes. Alle moetje is voor niets dus.quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:57 schreef notturna het volgende:
[..]
Geweldig, daarom lopen we er ook niet zo mee te koop.
Ach jee, wat vervelend. Zeker ook met de hand geschreven?quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had vlak voor de meet een liefdes verklaring voor je van 37 kantjes. Alle moetje is voor niets dus.
Ik heb mijn killerparkiet in de inkt gedoopt.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:02 schreef notturna het volgende:
[..]
Ach jee, wat vervelend. Zeker ook met de hand geschreven?
quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig voor VSV '31
Oh nee, niet je killerparkiet.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb mijn killerparkiet in de inkt gedoopt.
Ja zoiets inderdaad, toen werd het hier al gezegd.quote:
Bij iedere thuiswedstrijd schijnt er iemand de tegenstander op te bellen. Die zegt van het bestuur te zijn en zegt dan dat de wedstrijd afgelast is. Zo proberen ze toch nog een wedstrijd te winnen doordat de tegenstander niet op is komen dagenquote:
Voor de oplettende lezerquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zoiets inderdaad, toen werd het hier al gezegd.
Ze zit weer lekker in haar kooitje.quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij iedere thuiswedstrijd schijnt er iemand de tegenstander op te bellen. Die zegt van het bestuur te zijn en zegt dan dat de wedstrijd afgelast is. Zo proberen ze toch nog een wedstrijd te winnen doordat de tegenstander niet op is komen dagen
Goede keuzequote:Op woensdag 4 maart 2020 22:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig voor VSV '31
Zou mooi zijn als dat kan dan.quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn voorkeur is ook om beide functies te doen. Een beetje meer dan alleen tekeningen maken.
Na afgelopen zaterdag geloof ik dat helemaal niet.quote:
Ik kwam niet heel gelovig over?quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:11 schreef notturna het volgende:
[..]
Na afgelopen zaterdag geloof ik dat helemaal niet.
Even afwachten wat hij beslist. Morgen en maandag heb ik ook nog een sollicitatie gesprek.quote:
Ja dat zou ik zeker doen als ik jou was.quote:
Ja de beker is voor onsquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:13 schreef mazaru het volgende:
![]()
En het wordt stiller en stiller in Amsterdam
Je hebt toch aardig wat sollicitaties.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Even afwachten wat hij beslist. Morgen en maandag heb ik ook nog een sollicitatie gesprek.
Tijd voor een volgende meet.quote:
Ah welnee joh.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:16 schreef D. het volgende:
[..]
Daar heb ik even wat tijd voor nodig hoor
Yep, ik doe wel mijn best om weer werk te krijgen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:15 schreef notturna het volgende:
[..]
Je hebt toch aardig wat sollicitaties.
Hier om de hoek gaan ze steeds harder juichenquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:13 schreef mazaru het volgende:
![]()
Watjequote:Op woensdag 4 maart 2020 22:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ook snel leuk werk vind.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Yep, ik doe wel mijn best om weer werk te krijgen.
Ja jij komt uit Utrecht zeker?quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hier om de hoek gaan ze steeds harder juichen
Ik heb nog wel een onderbroek voor hem.quote:
Van een watje blijft in water niet veel overquote:
Zeg maar gerust een tent.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een onderbroek voor hem.
Daar past D. twee keer inquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een onderbroek voor hem.
Gaan we het water in dan?quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van een watje blijft in water niet veel over
Dan heb je D. nog niet gezien. Had je er maar erbij moeten zijn.quote:
Newbiequote:Op woensdag 4 maart 2020 22:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan heb je D. nog niet gezien.
Ja zullen wij met zijn tween? Ohw wacht.quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja zullen wij met zijn tween? Ohw wacht.
Neequote:Op woensdag 4 maart 2020 22:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan heb je D. nog niet gezien. Had je er maar erbij moeten zijn.
quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan heb je D. nog niet gezien. Had je er maar erbij moeten zijn.
quote:
Ik ookquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:16 schreef D. het volgende:
[..]
Watskebeurt?quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:13 schreef mazaru het volgende:
![]()
Ohw was jij er ook?quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:33 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik ookIk heb een geweldige avond gehad, maar zo geweldig moet het niet te vaak zijn
Heb het laatste stukje van D. gemist, dus...quote:
D. zelf ookquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:37 schreef notturna het volgende:
[..]
Heb het laatste stukje van D. gemist, dus...
Ja ik ook, ik zat buiten toen geloof ik.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:37 schreef notturna het volgende:
[..]
Heb het laatste stukje van D. gemist, dus...
Was jij er ook?quote:
Vooral de geloof ik...quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:37 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja ik ook, ik zat buiten toen geloof ik.
Corona?quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:27 schreef mootie het volgende:
@:recce @:voxs oh noes, Borne is gevallen!
Ik wel heel even. Van D. weet ik het nietquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Dus Tonja en D hebben dronken buiten gelegen?
quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:40 schreef D. het volgende:
[..]
Als je die onderbroek van je hoofd had gehaald had je ons kunnen zien
Nee, ik stond binnen te dansen, op de vensterbank, schijntquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Dus Tonja en D hebben dronken buiten gelegen?
quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:40 schreef D. het volgende:
[..]
Als je die onderbroek van je hoofd had gehaald had je ons kunnen zien
Echt, dat meen je niet?quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:41 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ik stond binnen te dansen, op de vensterbank, schijnt
Hamburger Hill?quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik had net een flashback uit een vorig leven Vietnam oorlog
Oh dan kunnen ze je van alles wijs maken.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ik meen dat dat het geval schijnt te zijn
Ik herinner het me alleen niet
quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:41 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ik stond binnen te dansen, op de vensterbank, schijnt
Nou, nee, niet van alles, het moet wel realistisch zijnquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:43 schreef notturna het volgende:
[..]
Oh dan kunnen ze je van alles wijs maken.
Nee volgens mij niet volgens mij een marinier op een patroulie boot mecong deltaquote:
Dat je vervolgens door de ruit viel ook niet?quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ik meen dat dat het geval schijnt te zijn
Ik herinner het me alleen niet
quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat je vervolgens door de ruit viel ook niet?
Ik wil niet stoken, maar...quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:44 schreef D. het volgende:
[..]
Nou, nee, niet van alles, het moet wel realistisch zijn
Da's niet realistisch, ik heb hele strakke dansmovesquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Door ruiten heen lopenquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Yo tambienquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:46 schreef D. het volgende:
[..]
Da's niet realistisch, ik heb hele strak dansmoves
Jij slikt?quote:
zie!quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:11 schreef notturna het volgende:
[..]
Na afgelopen zaterdag geloof ik dat helemaal niet.
Goedgelovigquote:
Geen idee waar je het over hebt.quote:
40 plus iedereen is in de war dement of gekquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
Jaaa, neee, nu ben ik weer helder he, dus zijn jullie het die in de war moeten zijn
40 plus, zo gek als een deur.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
40 plus iedereen is in de war dement of gek
Ja je mot toch wat.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
40 plus, zo gek als een deur.![]()
![]()
Dat nummer mag altijd.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
Na mijn beleving eerder deze avond moet deze ff
En jouw boek wordt een kassaknallerquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Spreek voor jezelfquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Wie ik? Soms. Weet ik eigenlijk niet. Kan ik me niet herinneren.quote:
Je bent er vroeg bij, dan is er nog hoopquote:Op woensdag 4 maart 2020 23:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wie ik? Soms. Weet ik eigenlijk niet. Kan ik me niet herinneren.
Wat vroeg je ook al weer?
Dat nummer heeft mij door moeilijke tijden gesleept.quote:
Ik vind deze zo mooi:quote:
Ja die is super.quote:
Is die zaterdag nog voorbijgekomen?quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Als troost kunnen @:espri, @:tonja en ik "the Pianoman" speciaal voor jou blren![]()
Volgens mij niet, dan moet dat zijn geweest toen wij al terug waren naar het hotel.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Is die zaterdag nog voorbijgekomen?
[..]
Welke zaterdag?quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Is die zaterdag nog voorbijgekomen?
[..]
PANIEK! Kunnen we Borne nog buiten Twente zetten eigenlijk?quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Recce, Voxs en ik zijn de route naar de eilanden al aan het plannen.
Lukt niet, tenzij we Hengelo ook afstoten. Dat er dan een soort penisje Gelderland in Twente zit.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:46 schreef Recce het volgende:
[..]
PANIEK! Kunnen we Borne nog buiten Twente zetten eigenlijk?
Hoe Langquote:Op woensdag 4 maart 2020 23:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Nu is mijn vraag dan: wie heeft corona naar Itali gebracht dan?
Ja, dan nemen we Voxs op als asielzoeker. Ze moet dan wel twee weken in quarantaine natuurlijk.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Lukt niet, tenzij we Hengelo ook afstoten. Dat er dan een soort penisje Gelderland in Twente zit.
Op zich kunnen we wel zonder Hengelo eigenlijk.
Oh kut, helemaal Voxsie vergeten.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dan nemen we Voxs op als asielzoeker. Ze moet dan wel twee weken in quarantaine natuurlijk.
Chinezen een paar maanden geleden? Het moet daar al lang bezig zijn om tot zoveel gevallen te komen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Was daar geen link met China?quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Of omgekeerd kan ook.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Chinezen een paar maanden geleden? Het moet daar al lang bezig zijn om tot zoveel gevallen te komen.
Heb jij nog een kamer over waar Voxs twee weken in kan verblijven?quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh kut, helemaal Voxsie vergeten.![]()
Maar die haalt de inburgeringscursus met 2 vingers in haar nase, dus geen probleem.
Uiteraard! Ze mag haar man ook best meenemen, ga ik wel in het logeerbed.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb jij nog een kamer over waar Voxs twee weken in kan verblijven?
Ik heb maar een heel klein twee slaapkamertje, dus dat is wel de beste oplossing.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Uiteraard! Ze mag haar man ook best meenemen, ga ik wel in het logeerbed.
En we zijn natuurlijk geen monsters. Ze mogen gewoon samen blijven. Misschien de katten bij jou?quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb maar een heel klein twee slaapkamertje, dus dat is wel de beste oplossing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |