quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij iedere thuiswedstrijd schijnt er iemand de tegenstander op te bellen. Die zegt van het bestuur te zijn en zegt dan dat de wedstrijd afgelast is. Zo proberen ze toch nog een wedstrijd te winnen doordat de tegenstander niet op is komen dagen
Goede keuzequote:Op woensdag 4 maart 2020 22:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig voor VSV '31
Zou mooi zijn als dat kan dan.quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn voorkeur is ook om beide functies te doen. Een beetje meer dan alleen tekeningen maken.
Na afgelopen zaterdag geloof ik dat helemaal niet.quote:
Ik kwam niet heel gelovig over?quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:11 schreef notturna het volgende:
[..]
Na afgelopen zaterdag geloof ik dat helemaal niet.
Even afwachten wat hij beslist. Morgen en maandag heb ik ook nog een sollicitatie gesprek.quote:
Ja dat zou ik zeker doen als ik jou was.quote:
Ja de beker is voor onsquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:13 schreef mazaru het volgende:
![]()
En het wordt stiller en stiller in Amsterdam
Je hebt toch aardig wat sollicitaties.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Even afwachten wat hij beslist. Morgen en maandag heb ik ook nog een sollicitatie gesprek.
Tijd voor een volgende meet.quote:
Ah welnee joh.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:16 schreef D. het volgende:
[..]
Daar heb ik even wat tijd voor nodig hoor
Yep, ik doe wel mijn best om weer werk te krijgen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:15 schreef notturna het volgende:
[..]
Je hebt toch aardig wat sollicitaties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |