Sommige mensen missen nogal eens wat.quote:
Mjaquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:56 schreef notturna het volgende:
[..]
Sommige mensen missen nogal eens wat.
Niet best hequote:Op woensdag 4 maart 2020 21:56 schreef Ghostbuster het volgende:
@:Pullup @:Chufi crisis in Amsterdam
Geweldig, daarom lopen we er ook niet zo mee te koop.quote:
Mijn voorkeur is ook om beide functies te doen. Een beetje meer dan alleen tekeningen maken.quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:56 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Oh, dat is wel interessant. Lekker afwisselend ook denk ik.
Ik wist het allang natuurlijkquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:57 schreef notturna het volgende:
[..]
Geweldig, daarom lopen we er ook niet zo mee te koop.
Ik had vlak voor de meet een liefdes verklaring voor je van 37 kantjes. Alle moetje is voor niets dus.quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:57 schreef notturna het volgende:
[..]
Geweldig, daarom lopen we er ook niet zo mee te koop.
Ach jee, wat vervelend. Zeker ook met de hand geschreven?quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had vlak voor de meet een liefdes verklaring voor je van 37 kantjes. Alle moetje is voor niets dus.
Ik heb mijn killerparkiet in de inkt gedoopt.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:02 schreef notturna het volgende:
[..]
Ach jee, wat vervelend. Zeker ook met de hand geschreven?
quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig voor VSV '31
Oh nee, niet je killerparkiet.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb mijn killerparkiet in de inkt gedoopt.
Ja zoiets inderdaad, toen werd het hier al gezegd.quote:
Bij iedere thuiswedstrijd schijnt er iemand de tegenstander op te bellen. Die zegt van het bestuur te zijn en zegt dan dat de wedstrijd afgelast is. Zo proberen ze toch nog een wedstrijd te winnen doordat de tegenstander niet op is komen dagenquote:
Voor de oplettende lezerquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zoiets inderdaad, toen werd het hier al gezegd.
Ze zit weer lekker in haar kooitje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |