quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook niet als ik zeg dat ik van Oma een onderbroek heb gekregen?
Daar zijn er meer van.quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tot de meet wist ik niet eens dat jullie bij elkaar horen.
Het is nog waar ook. Ik had tegen oma gezegd dat ik niet kon komen omdat dan mijn ondergoed in de wasmachine ging.quote:
Hahaha dat horen we vaker.quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geweldigquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is nog waar ook. Ik had tegen oma gezegd dat ik niet kon komen omdat dan mijn ondergoed in de wasmachine ging.
En zit die lekker?quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is nog waar ook. Ik had tegen oma gezegd dat ik niet kon komen omdat dan mijn ondergoed in de wasmachine ging.
Diegene moet nog komen dus het is even afwachten. Het is iig wel een goed gesprek geweest. Morgen heb ik er nog één bij een ander bedrijf.quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:44 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Daar zijn er meer van.
Las vanmiddag in je reactie dat er nog iemand op gesprek is geweest voor die vacature. Heb je een goed gevoel over het gesprek?
Dus jullie zijn een kliekje.quote:
3 maten te groot.quote:
Spannend. Om wat voor functies gaat het als ik vragen mag?quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Diegene moet nog komen dus het is even afwachten. Het is iig wel een goed gesprek geweest. Morgen heb ik er nog één bij een ander bedrijf.
quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Inmiddels wel die onderbroek weer van je hoofd gehaald toch?quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Diegene moet nog komen dus het is even afwachten. Het is iig wel een goed gesprek geweest. Morgen heb ik er nog één bij een ander bedrijf.
Een beetje allround functie bij een bedrijf die boottrailers maakt. Dus tekenen maar ook de werkvoorbereiding.quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Spannend. Om wat voor functies gaat het als ik vragen mag?
quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:52 schreef Ghostbuster het volgende:
Alhoewel ik ook 1 van de laatste was die dat door had
Oh, dat is wel interessant. Lekker afwisselend ook denk ik.quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een beetje allround functie bij een bedrijf die boottrailers maakt. Dus tekenen maar ook de werkvoorbereiding.
Leuk! Pega?quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een beetje allround functie bij een bedrijf die boottrailers maakt. Dus tekenen maar ook de werkvoorbereiding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |