quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan heb je D. nog niet gezien. Had je er maar erbij moeten zijn.
quote:
Ik ookquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:16 schreef D. het volgende:
[..]
Daar heb ik even wat tijd voor nodig hoor
Watskebeurt?quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:13 schreef mazaru het volgende:
![]()
En het wordt stiller en stiller in Amsterdam
Ohw was jij er ook?quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:33 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik ookIk heb een geweldige avond gehad, maar zo geweldig moet het niet te vaak zijn
Heb het laatste stukje van D. gemist, dus...quote:
D. zelf ookquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:37 schreef notturna het volgende:
[..]
Heb het laatste stukje van D. gemist, dus...
Ja ik ook, ik zat buiten toen geloof ik.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:37 schreef notturna het volgende:
[..]
Heb het laatste stukje van D. gemist, dus...
Was jij er ook?quote:
Vooral de geloof ik...quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:37 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja ik ook, ik zat buiten toen geloof ik.
Corona?quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:27 schreef mootie het volgende:
@:recce @:voxs oh noes, Borne is gevallen!
Ik wel heel even. Van D. weet ik het nietquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Dus Tonja en D hebben dronken buiten gelegen?
quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:40 schreef D. het volgende:
[..]
Als je die onderbroek van je hoofd had gehaald had je ons kunnen zien
Nee, ik stond binnen te dansen, op de vensterbank, schijntquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Dus Tonja en D hebben dronken buiten gelegen?
quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:40 schreef D. het volgende:
[..]
Als je die onderbroek van je hoofd had gehaald had je ons kunnen zien
Echt, dat meen je niet?quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:41 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ik stond binnen te dansen, op de vensterbank, schijnt
Hamburger Hill?quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik had net een flashback uit een vorig leven Vietnam oorlog
Oh dan kunnen ze je van alles wijs maken.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ik meen dat dat het geval schijnt te zijn
Ik herinner het me alleen niet
quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:41 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ik stond binnen te dansen, op de vensterbank, schijnt
Nou, nee, niet van alles, het moet wel realistisch zijnquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:43 schreef notturna het volgende:
[..]
Oh dan kunnen ze je van alles wijs maken.
Nee volgens mij niet volgens mij een marinier op een patroulie boot mecong deltaquote:
Dat je vervolgens door de ruit viel ook niet?quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ik meen dat dat het geval schijnt te zijn
Ik herinner het me alleen niet
quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat je vervolgens door de ruit viel ook niet?
Ik wil niet stoken, maar...quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:44 schreef D. het volgende:
[..]
Nou, nee, niet van alles, het moet wel realistisch zijn
Da's niet realistisch, ik heb hele strakke dansmovesquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Door ruiten heen lopenquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Yo tambienquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:46 schreef D. het volgende:
[..]
Da's niet realistisch, ik heb hele strak dansmoves
Jij slikt?quote:
zie!quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:11 schreef notturna het volgende:
[..]
Na afgelopen zaterdag geloof ik dat helemaal niet.
Goedgelovigquote:
Geen idee waar je het over hebt.quote:
40 plus iedereen is in de war dement of gekquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
Jaaa, neee, nu ben ik weer helder he, dus zijn jullie het die in de war moeten zijn
40 plus, zo gek als een deur.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
40 plus iedereen is in de war dement of gek
Ja je mot toch wat.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
40 plus, zo gek als een deur.![]()
![]()
Dat nummer mag altijd.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
Na mijn beleving eerder deze avond moet deze ff
En jouw boek wordt een kassaknallerquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Spreek voor jezelfquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Wie ik? Soms. Weet ik eigenlijk niet. Kan ik me niet herinneren.quote:
Je bent er vroeg bij, dan is er nog hoopquote:Op woensdag 4 maart 2020 23:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wie ik? Soms. Weet ik eigenlijk niet. Kan ik me niet herinneren.
Wat vroeg je ook al weer?
Dat nummer heeft mij door moeilijke tijden gesleept.quote:
Ik vind deze zo mooi:quote:
Ja die is super.quote:
Is die zaterdag nog voorbijgekomen?quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Als troost kunnen @:espri, @:tonja en ik "the Pianoman" speciaal voor jou blren![]()
Volgens mij niet, dan moet dat zijn geweest toen wij al terug waren naar het hotel.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Is die zaterdag nog voorbijgekomen?
[..]
Welke zaterdag?quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Is die zaterdag nog voorbijgekomen?
[..]
PANIEK! Kunnen we Borne nog buiten Twente zetten eigenlijk?quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Recce, Voxs en ik zijn de route naar de eilanden al aan het plannen.
Lukt niet, tenzij we Hengelo ook afstoten. Dat er dan een soort penisje Gelderland in Twente zit.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:46 schreef Recce het volgende:
[..]
PANIEK! Kunnen we Borne nog buiten Twente zetten eigenlijk?
Hoe Langquote:Op woensdag 4 maart 2020 23:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Nu is mijn vraag dan: wie heeft corona naar Itali gebracht dan?
Ja, dan nemen we Voxs op als asielzoeker. Ze moet dan wel twee weken in quarantaine natuurlijk.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Lukt niet, tenzij we Hengelo ook afstoten. Dat er dan een soort penisje Gelderland in Twente zit.
Op zich kunnen we wel zonder Hengelo eigenlijk.
Oh kut, helemaal Voxsie vergeten.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dan nemen we Voxs op als asielzoeker. Ze moet dan wel twee weken in quarantaine natuurlijk.
Chinezen een paar maanden geleden? Het moet daar al lang bezig zijn om tot zoveel gevallen te komen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Was daar geen link met China?quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Of omgekeerd kan ook.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Chinezen een paar maanden geleden? Het moet daar al lang bezig zijn om tot zoveel gevallen te komen.
Heb jij nog een kamer over waar Voxs twee weken in kan verblijven?quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh kut, helemaal Voxsie vergeten.![]()
Maar die haalt de inburgeringscursus met 2 vingers in haar nase, dus geen probleem.
Uiteraard! Ze mag haar man ook best meenemen, ga ik wel in het logeerbed.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb jij nog een kamer over waar Voxs twee weken in kan verblijven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |