Ik vind deze zo mooi:quote:
Ja die is super.quote:
Is die zaterdag nog voorbijgekomen?quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Als troost kunnen @:espri, @:tonja en ik "the Pianoman" speciaal voor jou bléren![]()
Volgens mij niet, dan moet dat zijn geweest toen wij al terug waren naar het hotel.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Is die zaterdag nog voorbijgekomen?
[..]
Welke zaterdag?quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Is die zaterdag nog voorbijgekomen?
[..]
PANIEK! Kunnen we Borne nog buiten Twente zetten eigenlijk?quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Recce, Voxs en ik zijn de route naar de eilanden al aan het plannen.
Lukt niet, tenzij we Hengelo ook afstoten. Dat er dan een soort penisje Gelderland in Twente zit.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:46 schreef Recce het volgende:
[..]
PANIEK! Kunnen we Borne nog buiten Twente zetten eigenlijk?
Hoe Langquote:Op woensdag 4 maart 2020 23:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Nu is mijn vraag dan: wie heeft corona naar Italië gebracht dan?
Ja, dan nemen we Voxs op als asielzoeker. Ze moet dan wel twee weken in quarantaine natuurlijk.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Lukt niet, tenzij we Hengelo ook afstoten. Dat er dan een soort penisje Gelderland in Twente zit.
Op zich kunnen we wel zonder Hengelo eigenlijk.
Oh kut, helemaal Voxsie vergeten.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dan nemen we Voxs op als asielzoeker. Ze moet dan wel twee weken in quarantaine natuurlijk.
Chinezen een paar maanden geleden? Het moet daar al lang bezig zijn om tot zoveel gevallen te komen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Was daar geen link met China?quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Of omgekeerd kan ook.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Chinezen een paar maanden geleden? Het moet daar al lang bezig zijn om tot zoveel gevallen te komen.
Heb jij nog een kamer over waar Voxs twee weken in kan verblijven?quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh kut, helemaal Voxsie vergeten.![]()
Maar die haalt de inburgeringscursus met 2 vingers in haar nase, dus geen probleem.
Uiteraard! Ze mag haar man ook best meenemen, ga ik wel in het logeerbed.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb jij nog een kamer over waar Voxs twee weken in kan verblijven?
Ik heb maar een heel klein twee slaapkamertje, dus dat is wel de beste oplossing.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Uiteraard! Ze mag haar man ook best meenemen, ga ik wel in het logeerbed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |