abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191825112
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 10:14 schreef Chivaz het volgende:
danielahanley twitterde op woensdag 04-03-2020 om 04:06:48 It's looking like Warren may cost Bernie from winning Massachusetts, Maine, and Minnesota. Possibility even Oklahoma as well. It is depressing. #SuperTuesday #SuperTuesdayResults #supertuesday2020 https://t.co/YyKPxFTNev reageer retweet
Je kan je afvragen waarom Warren in de race is gebleven, het kan zomaar zijn dat Warren Sanders zijn nominatie heeft gekost.
Afspraak met de leiding. Maar dan zal er een bepaalde gebruiker dat te controversieel vinden qua stelling.
pi_191825139
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 10:14 schreef Chivaz het volgende:
danielahanley twitterde op woensdag 04-03-2020 om 04:06:48 It's looking like Warren may cost Bernie from winning Massachusetts, Maine, and Minnesota. Possibility even Oklahoma as well. It is depressing. #SuperTuesday #SuperTuesdayResults #supertuesday2020 https://t.co/YyKPxFTNev reageer retweet
Je kan je afvragen waarom Warren in de race is gebleven, het kan zomaar zijn dat Warren Sanders zijn nominatie heeft gekost.
Warren heeft helemaal niks met Sanders, ik vraag me af of Warren wel Sanders liever als kandidaat ziet dan Biden.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_191825152
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 09:53 schreef Chivaz het volgende:

[..]

CalebJHull twitterde op woensdag 04-03-2020 om 02:26:57 All Joe Biden had to do tonight is not do this and he did this https://t.co/qtanuzQqkm reageer retweet
Fucking hell hahahahaha
Er gaat geen dag voorbij of creepy Joe snuift aan kinderen en vrouwen, en raakt ze ongepast aan _O-
pi_191825161

Afghan conflict: Clashes shatter partial truce after US deal

quote:
Fighting has resumed in Afghanistan after the Taliban ended a partial truce with government troops, casting doubt on peace talks scheduled for next week.

Dozens of incidents in more than 16 provinces left eight militants and six civilians dead, officials said. Eight security personnel were also killed.

Meanwhile Donald Trump says he had a "very good talk" with a Taliban leader.

Their phone call follows the peace deal signed between the US and the Taliban at the weekend.

pi_191825167
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 10:12 schreef KI1234 het volgende:
Sanders heeft geen voldoende voorsprong in Californie dat het de grote successen van Biden in vrijwel alle andere belangrijke staten teniet zou doen. Doei goeie ouwe. ;(
De middelgrote staten heeft Sanders duidelijk verloren van Biden, zoals North Carolaina met 56-26 en Virginia met 66-31. Zelfs het kleinere Alabama met 40-7 verloren.
Dat zijn dan drie staten, wat bijna 100 kiesmannen verschil geeft.
Dan moet je in Californië heel wat goedmaken.
Het verschil in Californië is nu 51 kiesmannen in het voordeel van Sanders t.o.v. Biden. Ik denk wel dat dit verschil nog gaat oplopen.
pi_191825190
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 10:21 schreef Idisrom het volgende:

[..]

De middelgrote staten heeft Sanders duidelijk verloren van Biden, zoals North Carolaina met 56-26 en Virginia met 66-31. Zelfs het kleinere Alabama met 40-7 verloren.
Dat zijn dan drie staten, wat bijna 100 kiesmannen verschil geeft.
Dan moet je in Californië heel wat goedmaken.
Het verschil in Californië is nu 51 kiesmannen in het voordeel van Sanders t.o.v. Biden. Ik denk wel dat dit verschil nog gaat oplopen.
Hoezo oplopen. Laatst gecheckt zo'n 20 minuten geleden waren 67% van de stemmen geteld aldaar.
pi_191825207
Dat moest dus 57% zijn. Excuus. Maar dan nog.
pi_191825235
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 10:17 schreef KI1234 het volgende:

[..]

Afspraak met de leiding. Maar dan zal er een bepaalde gebruiker dat te controversieel vinden qua stelling.
Het lijkt me dat je je complotjes wel mag bewijzen inderdaad, buiten wat 'DNC RIGGED'-geroep. Voor dat soort teksten hebben we al een paar users rondlopen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_191825243
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 10:22 schreef KI1234 het volgende:

[..]

Hoezo oplopen. Laatst gecheckt zo'n 20 minuten geleden waren 67% van de stemmen geteld aldaar.
Er moeten nog heel wat kiesmannen verdeeld worden
Ik zie ook steeds dat het aantal stemmen in Californië toeneemt, maar ik zie ook dat er nog maar 108 van de 415 kiesmannen zijn toegewezen aan de kandidaten.
pi_191825275
Hetzelfde met Texas.
92% van de stemmen zijn geteld, maar nog niet eens de helft van de kiesmannen zijn verdeeld.
pi_191825349
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 10:04 schreef Hanca het volgende:

[..]

Ze vinden denk ik Sanders echt te extreem. En Clinton wekte veel meer weerstand op dan Biden, Trump toen minder dan nu en toch won Clinton bijna. Dus op basis daarvan is Biden niet kansloos.

Wie je over moet halen zijn de kiezers die elke 4 jaar weer twijfelen tussen de Republikeinse en de Democratische kandidaat. En die win je niet met een Sanders, misschien wel met Biden.
Daar staat tegenover dat een president in tijden van economische voorspoed meestal wint. Mild griepje voor de economie kan geen kwaad :@.

Al is Trump niet alleen maar slecht natuurlijk. Voor het beëindigen van globalisering valt wat te zeggen.
pi_191825366
Maar uiteindelijk lijkt SuperTuesday dus niet zo beslissend tot nu toe.
DecisionDesk geeft bijvoorbeeld nog maar een verschil van 56.

Dat is in de komende weken makkelijk bij te halen. Vooral volgende week dinsdag en daarna Florida.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_191825405
quote:
7s.gif Op woensdag 4 maart 2020 10:25 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Het lijkt me dat je je complotjes wel mag bewijzen inderdaad, buiten wat 'DNC RIGGED'-geroep. Voor dat soort teksten hebben we al een paar users rondlopen.
Nogmaals tis geen complot. Tis gewoon gebeurd. Dat is niet moeilijk te geloven.

quote:
Gematigd kamp maakte ruimte voor Biden
In de aanloop naar Super Tuesday staakten meerdere centristische kandidaten hun campagnes. Onder meer Pete Buttigieg en Amy Klobuchar trokken zich terug om ruimte te bieden aan Biden om de strijd aan te gaan met Sanders.

https://www.nu.nl/buitenl(...)t-in-californie.html

Hoe verklaar je dat het hele kamp opzij stapt om ruimte voor hem te maken zonder een centrale leiding/organisatie die dat aanbeveelt/opdraagt? En tegelijkertijd iemand uit zijn deel van het spectrum die juist niet weggaat om hem te dwarsbomen? Teveel toevalligheden.

Ik geloof niet zomaar in toeval.

*kijk ook naar dat dikgedrukte
  woensdag 4 maart 2020 @ 10:41:41 #289
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_191825436
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 09:53 schreef Chivaz het volgende:

[..]

CalebJHull twitterde op woensdag 04-03-2020 om 02:26:57 All Joe Biden had to do tonight is not do this and he did this https://t.co/qtanuzQqkm reageer retweet
Fucking hell hahahahaha
Deze was ook wel lachen.
Breaking911 twitterde op woensdag 04-03-2020 om 04:28:52 Joe Biden calls his wife his sister and his sister his wife https://t.co/h2wuqIs0uI reageer retweet
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_191825453
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 10:38 schreef KI1234 het volgende:

Hoe verklaar je dat het hele kamp opzij stapt om ruimte voor hem te maken zonder een centrale leiding/organisatie die dat aanbeveelt/opdraagt?
Omdat die drie allemaal in dezelfde vijver vissen en dus zien dat ze verdeeld weinig kans hebben tegen Sanders, en daarom ruimte bieden aan de sterkste kandidaat van de groep centristen?

Is maar een ideetje.
pi_191825515
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 10:38 schreef KI1234 het volgende:

[..]
*kijk ook naar dat dikgedrukte
Je beseft je dat dat dikgedrukte is geschreven door de journalist? Ze hebben geen van beiden zelf aangegeven dat dat de reden is. Ze waren beide kansloos voor de zege geworden, dat was de reden dat ze er uit stapten.

Bij Klobuchar vraagt iedereen zich af waarom die mee blijft doen, stappen 2 kandidaten met net zo veel kans er uit is het plots een complot.
pi_191825529
quote:
7s.gif Op woensdag 4 maart 2020 10:42 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Omdat die drie allemaal in dezelfde vijver vissen en dus zien dat ze verdeeld weinig kans hebben tegen Sanders, en daarom ruimte bieden aan de sterkste kandidaat van de groep centristen?

Is maar een ideetje.
Terwijl ze elkaar nog zeer vijandig te lijf gingen in de debatten? Scheid toch uit joh. Ze hebben er persoonlijk geen enkele baat bij om zelf weg te gaan en een ander te endorsen zonder dat er beloftes daartegenover staan (leiding dus). En je gaat mij niet wijsmaken dat Biden over 4 (of 8) jaar nog in de politiek zit dat hij iets beloofd heeft en kan gunnen. Dat het deze jonge kandidaten daar om te doen is.

En dat alles verklaart nog niet waarom Warren niet weggaat terwijl ze geen schijn van een kans maakt.
pi_191825559
Leuk.

Nu loopt deze reeks de komende maanden dus weer over met reacties van figuren die roepen dat Sanders is genaaid door de DNC.

Beste mensen, uiteindelijk moet je die delegates toch echt met stemmen binnen hengelen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_191825561
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 10:48 schreef KI1234 het volgende:

[..]

Ze hebben er persoonlijk geen enkele baat bij om zelf weg te gaan
Ze hadden geen persoonlijk belang om te blijven en het risico te lopen dat hun carrière schade op zal lopen doordat ze nergens boven de 15% uit zouden komen, beide zijn nog jong en willen wellicht over 4 jaar weer mee doen.
pi_191825565
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 10:48 schreef KI1234 het volgende:

[..]

Terwijl ze elkaar nog zeer vijandig te lijf gingen in de debatten? Scheid toch uit joh. Ze hebben er persoonlijk geen enkele baat bij om zelf weg te gaan en een ander te endorsen zonder dat er beloftes daartegenover staan (leiding dus). En je gaat mij niet wijsmaken dat Biden over 4 (of 8) jaar nog in de politiek zit dat hij iets beloofd heeft en kan gunnen. Dat het deze jonge kandidaten daar om te doen is.
Als je weet dat je kansloos bent én dat je stemmen van iemand uit jouw kamp afpakt waardoor de kans dat de presidentskandidaat iemand wordt wiens ideeën je absoluut niet deelt wordt is het best verstandig om uit te stappen. Dat kunnen ze ook zelf wel bedenken, daar hebben ze de DNC niet voor nodig.

quote:
En dat alles verklaart nog niet waarom Warren niet weggaat terwijl ze geen schijn van een kans maakt.
Omdat het voor Warren eigenlijk pas nu echt duidelijk is geworden dat ze geen kans maakt.
pi_191825624
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 10:50 schreef KoosVogels het volgende:
Nu loopt deze reeks de komende maanden dus weer over met reacties van figuren die roepen dat Sanders is genaaid door de DNC.
Is toch een beetje de standaard modus operandi van de concern trolletjes. 'DNC corrupt, kandidaat die het niet heeft gehaald genaaid, Democraten stom'.
pi_191825637
quote:
2s.gif Op woensdag 4 maart 2020 10:51 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Als je weet dat je kansloos bent én dat je stemmen van iemand uit jouw kamp afpakt waardoor de kans dat de presidentskandidaat iemand wordt wiens ideeën je absoluut niet deelt wordt is het best verstandig om uit te stappen. Dat kunnen ze ook zelf wel bedenken, daar hebben ze de DNC niet voor nodig.
[..]

Omdat het voor Warren eigenlijk pas nu echt duidelijk is geworden dat ze geen kans maakt.
Ik geloof het gewoon niet en jij wel. Ieder zijn mening. Er zal evt over een aantal jaar een enorme beerput opengaan over corruptie bij de DNC. Dat is mijn verwachting en voorspelling.
pi_191825654
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 10:55 schreef KI1234 het volgende:

[..]

Ik geloof het gewoon niet en jij wel. Ieder zijn mening. Er zal evt over een aantal jaar een enorme beerput opengaan over corruptie bij de DNC. Dat is mijn verwachting en voorspelling.
Jaja, DNC rigged, stom, we weten het wel. Daarvoor loopt er in BNW echt een hele mooie reeks waarin je ongehinderd al je verdachtmakingen neer kunt zetten.
pi_191825671
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 10:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Intrigerend, ik kan daar met m'n Europese hoofd niet bij. Stemmen veel mensen strategisch omdat ze denken dat hij meer kans maakt? (Dat kan ik me bijna niet voorstellen gezien de farce met Clinton.) Of vinden ze Sanders echt te extreem?
Ja, en daar zit het probleem. Wij kijken met Europese ogen naar de situatie en denken dan dat Sanders hier nog niet eens in de PvdA zou zitten maar in de VS word toch echt anders gedacht.
pi_191825679
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 10:55 schreef KI1234 het volgende:

[..]

Stel nou dat bekend wordt dat de DNC Buttigieg en Klobuchar heeft verzocht uit de race te stappen. Enerzijds omdat ze al kansloos zijn voor de eindoverwinning en omdat daarmee de winkansen voor Biden worden vergroot.

Hoe is dat precies corrupt?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')