Hallo, dit is geen POLquote:Op maandag 20 april 2020 17:10 schreef diadakan het volgende:
Daarmee zorgen jullie ervoor dat iedere kritische noot in de kiem wordt geschmoord.
Ja dat ben ik grapjas. Ik heb je ge-DM’d. Probeer eens te begrijpen dat als posts van je verdwijnen je dan niet moord en brand moet gaan roepen in dat topic. En zeker niet op de manier waarop jij het deed.quote:Op maandag 20 april 2020 23:51 schreef phoenyx het volgende:
Kan iemand kijken naar het gedrag van superwormjim weer? Ik weet niet in welke mate jullie alles kunnen zien wat er gaande is maar hij verwijdert gewoon weer wat hem uitkomt voor de zoveelste keer
Voor zulke verhalen moet je echt een plakkerig opschrijfboekje kopen hoorquote:Op maandag 20 april 2020 20:54 schreef Superdonald het volgende:
@:mods waarom is mijn fantasie over Braddie die @:missyozilla neukt verwijderd?
Grapjas. Als ik zoiets zou posten zou ik al gebanned worden. Lees gewoon eens wat er gebeurt in plaats van op deze manier het telkens maar op te nemen voor anderen en zelfs zo te zijn als henquote:Op maandag 20 april 2020 23:53 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ja dat ben ik grapjas. Ik heb je ge-DM’d. Probeer eens te begrijpen dat als posts van je verdwijnen je dan niet moord en brand moet gaan roepen in dat topic. En zeker niet op de manier waarop jij het deed.
Allemaal aannames. Je vertrouwt er maar op dat we het werk dat je niet ziet goed doen. Veel te makkelijk om zelf te kort door te bocht te schieten en dan hier te komen klagen.quote:Op maandag 20 april 2020 23:54 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Grapjas. Als ik zoiets zou posten zou ik al gebanned worden. Lees gewoon eens wat er gebeurt in plaats van op deze manier het telkens maar op te nemen voor anderen en zelfs zo te zijn als hen
Ja de uitkomst die ik ervaar is nogal speciaal om het zo maar te noemen maar ik kan dat nooit hard maken want achter de schermen gebeurt er veel meerquote:Op maandag 20 april 2020 23:57 schreef Faux. het volgende:
[..]
Allemaal aannames. Je vertrouwt er maar op dat we het werk dat je niet ziet goed doen. Veel te makkelijk om zelf te kort door te bocht te schieten en dan hier te komen klagen.
Je uitkomst is speciaal omdat je aangesproken wordt en we wat posts verwijderd hebben?quote:Op maandag 20 april 2020 23:58 schreef phoenyx het volgende:
Jullie zijn echt zo vol van jezelf
[..]
Ja de uitkomst die ik ervaar is nogal speciaal om het zo maar te noemen maar ik kan dat nooit hard maken want achter de schermen gebeurt er veel meer
Het is gewoon wat veel van hetzelfde toch, je meldt iets wat onterecht is en een mod kan het afdoen alsof ik 3 botten breek en gil. In het bedrijfsleven kom je met zoiets nergens, alleen hier welquote:Op dinsdag 21 april 2020 00:02 schreef Faux. het volgende:
[..]
Je uitkomst is speciaal omdat je aangesproken wordt en we wat posts verwijderd hebben?Je schreeuwt en gilt alsof we drie botten van je gebroken hebben. In ieder geval, je vindt jezelf ongelijk behandeld, ik zeg dat dat niet zo is, en wat je daarmee doet moet je écht zelf weten.
Ja dank voor dit carrière-advies. Je roept dat iets onterecht is gebaseerd op pure aannames. Wat wil je dat ik daarmee doe dan?quote:Op dinsdag 21 april 2020 00:04 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Het is gewoon wat veel van hetzelfde toch, je meldt iets wat onterecht is en een mod kan het afdoen alsof ik 3 botten breek en gil. In het bedrijfsleven kom je met zoiets nergens, alleen hier wel
Ik dacht dat dit FB was en ander mensen die niet direct betrokken bij de discussie zijn misschien er (objectiever) naar kunnen kijken. Ik wil dat je je taak uitvoert en niet jezelf nog weer extra verdedigt in FB zodat anderen gewoon kunnen kijken wat er gaande was in plaats van weer beinvloed te worden door een collegaquote:Op dinsdag 21 april 2020 00:05 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ja dank voor dit carrière-advies. Je roept dat iets onterecht is gebaseerd op pure aannames. Wat wil je dat ik daarmee doe dan?
Het doel van FB is om in discussie te gaan met de mods over moderatiebeleid. Dat doe je pas nadat we je zoveelste post met kritiek op moderatie in een ander topic moeten verwijderen. Vervolgens wordt door twee verschillende mods je uitgelegd hoe en wat, hier in FB en via DM. Dat wil je allemaal niet weten want we zijn niet objectief genoeg en we beïnvloeden elkaar allemaal en we vinden je een etter en de wereld vergaat etc etc etc. Ook prima, maar dan heb je gewoon een antwoord gekregen en is de discussie in FB dus ook gewoon klaar. Snap dat we in coronatijd leven maar desondanks gaan we niet de hele dag dezelfde discussie opnieuw voeren.quote:Op dinsdag 21 april 2020 00:07 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit FB was en ander mensen die niet direct betrokken bij de discussie zijn misschien er (objectiever) naar kunnen kijken. Ik wil dat je je taak uitvoert en niet jezelf nog weer extra verdedigt in FB zodat anderen gewoon kunnen kijken wat er gaande was in plaats van weer beinvloed te worden door een collega
Ik ben nu alsnog de sjaak niet waar, de keuze tussen objectief naar medemods (niet alleen jij) kijken of iemand weer bannen die jullie ervaren als een etter is nogal gemakkelijk gemaakt voor jullie.
Ook weer onnodig negatief en etterig naar mij toe.quote:Op dinsdag 21 april 2020 00:15 schreef Faux. het volgende:
[..]
Het doel van FB is om in discussie te gaan met de mods over moderatiebeleid. Dat doe je pas nadat we je zoveelste post met kritiek op moderatie in een ander topic moeten verwijderen. Vervolgens wordt door twee verschillende mods je uitgelegd hoe en wat, hier in FB en via DM. Dat wil je allemaal niet weten want we zijn niet objectief genoeg en we beïnvloeden elkaar allemaal en we vinden je een etter en de wereld vergaat etc etc etc. Ook prima, maar dan heb je gewoon een antwoord gekregen en is de discussie in FB dus ook gewoon klaar. Snap dat we in coronatijd leven maar desondanks gaan we niet de hele dag dezelfde discussie opnieuw voeren.
Het is maar hoe je het wilt zien.quote:Op dinsdag 21 april 2020 00:16 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ook weer onnodig negatief en etterig naar mij toe.
Het kan ook nooit een laatste reactie zijnquote:Op dinsdag 21 april 2020 00:18 schreef Faux. het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het wilt zien.
In ieder geval, discussie in FB is wel klaar nu, zeker aangezien ik ook met je aan het DM’en ben en het weinig praktisch is deze discussie op twee plekken tegelijk te voeren. Ik wens alle meelezers slaap lekker want dat ga ik zelf ook lekker doen
Oh je mag best het laatste woord hebben hoor. Leef je uit en tot morgen!quote:Op dinsdag 21 april 2020 00:19 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Het kan ook nooit een laatste reactie zijnMods moeten altijd het laatste woord hebben ook al slaat het nergens op.
Weer mooi gezegd nadat je probeerde het laatste woord te krijgen maar niet kreegquote:Op dinsdag 21 april 2020 00:21 schreef Faux. het volgende:
[..]
Oh je mag best het laatste woord hebben hoor. Leef je uit en tot morgen!
We houden nog steeds van je hoor.quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:10 schreef phoenyx het volgende:
Excuses, bedoel ik heb echt het idee dat er soms niet objectief wordt gekeken en ik het pispaaltje ben maar ik reageerde toen ook wel vrij extreem erop door een flinke hoeveelheid alcohol. Wat ik toen zei sta ik nog achter maar het had niet zolang door hoeven te gaan als ik gewoon eerder had gedacht van 'oke zal wel dag'. En dan kan ik soms wel verder gaan dan ik zou gaan als ik geen alcohol op zou hebben. Dus semi-sorry dat ik zo tekeer ging
Alle notes zijn onterecht, dat weet je toch.quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:13 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb het idee dat er nieuwe mods zijn in onz. Had zelfs een (onterechte) note in de onz sc! Misschien kunnen jullie je daar een keertje voorstellen
Nee hoor. Zelfs ik ga wel eens over de schreef en consequenties draag ik dan als een manquote:Op vrijdag 24 april 2020 19:15 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Alle notes zijn onterecht, dat weet je toch.
Dat was ook waarom ik je uiteindelijk maar ff liet razenquote:Op vrijdag 24 april 2020 19:10 schreef phoenyx het volgende:
Excuses, bedoel ik heb echt het idee dat er soms niet objectief wordt gekeken en ik het pispaaltje ben maar ik reageerde toen ook wel vrij extreem erop door een flinke hoeveelheid alcohol. Wat ik toen zei sta ik nog achter maar het had niet zolang door hoeven te gaan als ik gewoon eerder had gedacht van 'oke zal wel dag'. En dan kan ik soms wel verder gaan dan ik zou gaan als ik geen alcohol op zou hebben. Dus semi-sorry dat ik zo tekeer ging
Notes zijn niet zo bijzonder toch. Gewoon een opmerking bij een user, weinig spannends.quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:13 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb het idee dat er nieuwe mods zijn in onz. Had zelfs een (onterechte) note in de onz sc! Misschien kunnen jullie je daar een keertje voorstellen
Notes is altijd slecht nieuws. Ik lees ze niet eens meer, ik wil het niet weten.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:19 schreef Faux. het volgende:
En opgeruimd staat netjes.
[..]
Dat was ook waarom ik je uiteindelijk maar ff liet razenSportief dat je je excuses aanbiedt.
[..]
Notes zijn niet zo bijzonder toch. Gewoon een opmerking bij een user, weinig spannends.
En ik wil me best voorstellen hoor, weet alleen niet zo goed wat ik meer kan melden dan hoi ik ben Faux.
Sorry faux! Xoxox ik waardeer je modkwaliteiten.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:15 schreef Faux. het volgende:
Wat is hier opeens gaandeGa elkaar lekker DM’en
Toen die nog rebels waren kregen ze ook gewoon notes en bans. Dit noemen we ook wel ervaringsdeskundigheid.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:52 schreef Sigaartje het volgende:
Wat me altijd wel opvalt is dat users die zich altijd eerst "rebels" gedroegen en dan mod worden en zich dan heel braaf gaan gedragen en anderen op de vingers gaan tikken over dingen waar ze zich daarvoor ook aan zondigden.
Ik vind dat, zacht uitgedrukt, opvallend.
Ja maar het kan hem toch gewoon opvallen.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:54 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Toen die nog rebels waren kregen ze ook gewoon notes en bans. Dit noemen we ook wel ervaringsdeskundigheid.
En daarna stoppen ze als mod. Hangen de kutuser uit, keren terug en worden uiteindelijk FAquote:Op vrijdag 24 april 2020 20:52 schreef Sigaartje het volgende:
Wat me altijd wel opvalt is dat users die zich altijd eerst "rebels" gedroegen en dan mod worden en zich dan heel braaf gaan gedragen en anderen op de vingers gaan tikken over dingen waar ze zich daarvoor ook aan zondigden.
Een note is niet goed of slecht nieuws. Het is precies wat de naam suggereert: een notitie. Mensen zoeken er veel te veel in.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:49 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Notes is altijd slecht nieuws. Ik lees ze niet eens meer, ik wil het niet weten.
Ik weet niet of dit over het ONZ-modteam is maar zo nee is dit niet echt een discussie voor ONZ FB. Niet dat je er niet over mag discussiëren, maar dan is algemene FB een beter plekje.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:52 schreef Sigaartje het volgende:
Zelfs mods krijgen nog notes en bans.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:54 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Toen die nog rebels waren kregen ze ook gewoon notes en bans. Dit noemen we ook wel ervaringsdeskundigheid.
Okquote:Op vrijdag 24 april 2020 21:05 schreef Faux. het volgende:
[..]
Een note is niet goed of slecht nieuws. Het is precies wat de naam suggereert: een notitie. Mensen zoeken er veel te veel in.
[..]
Ik weet niet of dit over het ONZ-modteam is maar zo nee is dit niet echt een discussie voor ONZ FB. Niet dat je er niet over mag discussiëren, maar dan is algemene FB een beter plekje.
Je gaat toch niet dood van 1 note makker.quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee hoor. Zelfs ik ga wel eens over de schreef en consequenties draag ik dan als een man
Maar als ik mijn goede vriend @:scrupuleus geen kneusje mag noemen gaat er iets mis
Hier is op de vorige pagina al over gesproken. En het is niet een onterecht of raar punt, zeker niet. Maar het is de vraag in hoeverre dit binnen onze ‘jurisdictie’ als mods ligt. Hij overtreedt de policy niet, de reeks loopt prima (weliswaar met moderatie hier en daar), mensen hebben het naar hun zin. Moet ik dan een reeks gaan sluiten op de aanname dat hij alleen maar pizza’s eet om z’n fans hier op FOK! tevreden te maken?quote:Op zaterdag 25 april 2020 15:19 schreef Mortaxx het volgende:
Wilde net iets bijdragen maar het fb topic is dicht. Hier dan maar. Hoop dat de mods en fok zich realiseren waar dit toe kan leiden
Ik vind de mensen die doen alsof braddie helemaal geweldig is eigenlijk veel kwalijker bezig. Vandaag heeft hij weer ontbeten met pizza zodat hij een filmpje kon maken Het is best vermakelijk om te zien natuurlijk maar ik vraag me af of fok dit moet faciliteren. Aan het eind van de dag is dit gewoon een verstandelijk beperkte man die zichzelf nog verder de vernieling in helpt. Hierbij aangemoedigd en financieel ondersteund door de 'fans'.
Wordt dit wel achterin besproken dan? Want ik krijg het idee dat je dit weghoudt bij admins en zelf gewoon de keuze maakt als zijnde standpunt van FOK!quote:Op zaterdag 25 april 2020 15:22 schreef Faux. het volgende:
[..]
Hier is op de vorige pagina al over gesproken. En het is niet een onterecht of raar punt, zeker niet. Maar het is de vraag in hoeverre dit binnen onze ‘jurisdictie’ als mods ligt. Hij overtreedt de policy niet, de reeks loopt prima (weliswaar met moderatie hier en daar), mensen hebben het naar hun zin. Moet ik dan een reeks gaan sluiten op de aanname dat hij alleen maar pizza’s eet om z’n fans hier op FOK! tevreden te maken?
Dit is geen standpunt van FOK!, dit is hoe ik op dit moment mijn taak als mod invul. Daar wordt natuurlijk niet preventief op gecontroleerd. Wat er achter wel en niet besproken wordt kan ik weinig over zeggen, maar ik hoop dat jullie het vertrouwen in ons hebben dat de dingen die hier gebeuren niet zomaar gebeuren. Wel wil ik afstand nemen van het idee dat ik zaken weghoud bij de (F)A's - daar is geen enkele aanleiding voor om dat te denken, geloof ik. Maar mocht je daar over twijfelen dan weet je hoe je ze kan bereiken.quote:Op zaterdag 25 april 2020 15:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wordt dit wel achterin besproken dan? Want ik krijg het idee dat je dit weghoudt bij admins en zelf gewoon de keuze maakt als zijnde standpunt van FOK!
Ik bedoel het niet verkeerd verder. Als jij zegt dat het ook met admins besproken wordt geloof ik je. Maar het is wel een terugkerend argument. Something to think aboutquote:Op zaterdag 25 april 2020 15:33 schreef Faux. het volgende:
[..]
Dit is geen standpunt van FOK!, dit is hoe ik op dit moment mijn taak als mod invul. Daar wordt natuurlijk niet preventief op gecontroleerd. Wat er achter wel en niet besproken wordt kan ik weinig over zeggen, maar ik hoop dat jullie het vertrouwen in ons hebben dat de dingen die hier gebeuren niet zomaar gebeuren. Wel wil ik afstand nemen van het idee dat ik zaken weghoud bij de (F)A's - daar is geen enkele aanleiding voor om dat te denken, geloof ik. Maar mocht je daar over twijfelen dan weet je hoe je ze kan bereiken.
(F)A's lezen vaak gewoon mee in FB-topics. Dus ook ongetwijfeld in deze. En we bespreken een hoop achter de schermen. Ook wij hebben niet heel veel beter te doen in deze tijden namelijkquote:Op zaterdag 25 april 2020 15:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet verkeerd verder. Als jij zegt dat het ook met admins besproken wordt geloof ik je. Maar het is wel een terugkerend argument. Something to think about
Eens waarom moet die gast een eigen topic reeks hebben andere zielige youtube figuren ook niet.quote:Op zaterdag 25 april 2020 15:19 schreef Mortaxx het volgende:
Wilde net iets bijdragen maar het fb topic is dicht. Hier dan maar. Hoop dat de mods en fok zich realiseren waar dit toe kan leiden
Ik vind de mensen die doen alsof braddie helemaal geweldig is eigenlijk veel kwalijker bezig. Vandaag heeft hij weer ontbeten met pizza zodat hij een filmpje kon maken Het is best vermakelijk om te zien natuurlijk maar ik vraag me af of fok dit moet faciliteren. Aan het eind van de dag is dit gewoon een verstandelijk beperkte man die zichzelf nog verder de vernieling in helpt. Hierbij aangemoedigd en financieel ondersteund door de 'fans'.
Braddie is cool Jij nietquote:Op zaterdag 25 april 2020 20:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eens waarom moet die gast een eigen topic reeks hebben andere zielige youtube figuren ook niet.
Kan me hier zomaar bij aansluitenquote:Op zaterdag 25 april 2020 20:57 schreef scrupuleus het volgende:
Het is toch prachtig dat bepaalde mensen een podium krijgen.
Vanaf nu geen discussie meer.
ftfyquote:Op maandag 27 april 2020 15:29 schreef Nikonlover het volgende:
Het bradgeTV topic is stuk
[ afbeelding ]
- DiscussiÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂëren mag, zuigen niet (als je niet weet wat hieronder wordt verstaan, blijf dan maar weg). - Ook het bespreken van de financiÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂële situatie wordt niet geapprecieerd. - Geen fan van de video’s of deze reeks? Doe jezelf een lol en klik een ander topic aan.Oftewel: doen normaal en post gezellig mee. Dank voor uw medewerking
Deze?quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:24 schreef phoenyx het volgende:
Waar is ook alweer dat topic waarin toevalligheden in de active topiclijst werden gedeeld?
Geen dank. Graag gedaan.quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:24 schreef phoenyx het volgende:
Waar is ook alweer dat topic waarin toevalligheden in de active topiclijst werden gedeeld?
Je kan/gaat bedankjes krijgen als je vaker dan slechts 1 op de 100 keer zulks normaal positief gedrag vertoont.quote:
We nemen het mee als actiepunt tijdens de eerstvolgende crewbijeenkomst.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kan er een andere mod op dts die faux hult met de verkeerde kliek.
Anders ga je het vooral voor de helft weghalen inderdaad.quote:Op woensdag 29 april 2020 23:56 schreef SuperwormJim het volgende:
Ok, nu gaan we braddie vergelijken met een cocaïne-junk. Hier stopt het.
Normaal doen, dit is onz, of wegblijven
Klagen doe je maar in klb.
Je blijft maar doorgaan hequote:Op donderdag 30 april 2020 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Anders ga je het vooral voor de helft weghalen inderdaad.
Dus en dit soort achterlijke dingen insinueren, en mij niet eens de kans geven om het wetenschappelijk en inhoudelijk te beargumenteren.
Echt gooi jezelf weg man
https://wibnet.nl/mens/hersenen/suiker-is-drugs-voor-je-hersenenquote:Op donderdag 30 april 2020 00:02 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Je blijft maar doorgaan heTriest hoor.
Dit is onz. Voor een inhoudelijke discussie over suiker vs cocaïne zoek je maar een ander forum. Zoals je misschien weet is FOK! opgedeeld in verschillende fora. Zo kun je bijvoorbeeld lekker je gal spuien in klb, of wetenschappelijk discussiëren in w&t.quote:Op donderdag 30 april 2020 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Anders ga je het vooral voor de helft weghalen inderdaad.
Dus en dit soort achterlijke dingen insinueren, en mij niet eens de kans geven om het wetenschappelijk en inhoudelijk te beargumenteren.
Echt gooi jezelf weg man
Ach johquote:Op donderdag 30 april 2020 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
https://wibnet.nl/mens/hersenen/suiker-is-drugs-voor-je-hersenen
Alsjeblieft
Ja, dan quote je me nadat ik dingen heb gepost?quote:Op donderdag 30 april 2020 00:04 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dit is onz. Voor een inhoudelijke discussie over suiker vs cocaïne zoek je maar een ander forum. Zoals je misschien weet is FOK! opgedeeld in verschillende fora. Zo kun je bijvoorbeeld lekker je gal spuien in klb, of wetenschappelijk discussiëren in w&t.
Zin in! Kijken of murp weer acht bier achter elkaar adt en het alfabet boertquote:Op woensdag 29 april 2020 23:30 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
We nemen het mee als actiepunt tijdens de eerstvolgende crewbijeenkomst.
Hij moet gewoon niet modden in onz, zo vooringenomen als ik weet niet wat.quote:Op donderdag 30 april 2020 01:27 schreef kree het volgende:
Gast slot
ONZ / De Grote Kree Show #1
Hij mag van mij nog even open blijven hoor, want voel me niet teveel aangevallen en wil best even antwoord geven op vragen. Maar ok tot op een zekere hoogte he als het echt gezeik gaat worden alleen dan mag ie dicht.
Maar ok jullie zijn van de mod dienst hier nu dus zie maar.
Zat ik hele post te typen met antwoorden dan om het dan maar eens in 1 keer duidelijk te krijgen maar kon ik niet meer posten omdat hij al gesloten was..
lol ok dan dat was verspilde moeite.... je zou ff dm kunnen sturen voor het maar gelijk dicht te pleuren he @:Coolguy
Nou niet altijd hoor, maar echt een onwijze reden tot sluiten was er ook weer niet. Maarja we zien wel daarom staat dit ook in FB enzoquote:Op donderdag 30 april 2020 06:45 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hij moet gewoon niet modden in onz, zo vooringenomen als ik weet niet wat.
Nou of het gelijk terecht was is vraag twee, van mij hoeft een topic ook niet en ze weten donders goed dat er best via DM dan wat gevraagd mag worden rechtstreeks. Maar het topic opzich ging niet zo fout dat ie gesloten had hoeven worden.quote:Op donderdag 30 april 2020 09:21 schreef SuperwormJim het volgende:
Terecht gastslotje.
Users die vragen hebben voor kree, doen dat maar via dm/pm.
Doe ik ook, geen zorgen. Moet de rest van de vragen maar gesteld worden via DM ipv overal suggestieve posts enzo. Maarja dat iedereen weet, ik heb niet om een slotje gevraagd ervoorquote:Op donderdag 30 april 2020 10:58 schreef Faux. het volgende:
Je mag je mening geven. En je mag je er ook zeker bij neer leggen.
Dat topic is geen "pest-topic".quote:Op zondag 3 mei 2020 14:50 schreef diadakan het volgende:
Moderatoren jullie moeten je dood schamen dat jullie dat braddie pest topic open houden!
We gaan natuurlijk niet modereren op wat hij wel of niet leuk vindt. We houden het in de gaten en alles dat tegen de policy ingaat wordt tegen opgetreden.quote:Op zondag 3 mei 2020 14:53 schreef InverHouse het volgende:
Ik vraag me af wat thebradge er zelf van vind?
Jjj vindt dit geen pesten? Dan mis je echt realiteit besef.quote:Op zondag 3 mei 2020 14:52 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat topic is geen "pest-topic".
Als je policy-overschrijdende of bash-posts tegenkomt, plaats dan een tr.
Welke post zie jij als pesten dan?quote:Op zondag 3 mei 2020 14:56 schreef diadakan het volgende:
[..]
Jjj vindt dit geen pesten? Dan mis je echt realiteit besef.
Wat in de policy staat boeit mij niet. Dit gedrag is maatschappelijk gewoon verwerpelijk.
Ja, ik ben serieus. En nee, dat is het niet.quote:Op zondag 3 mei 2020 14:57 schreef diadakan het volgende:
[..]
Ben je serieus? Dat hele topic met uitspraken en gifjes is toch om hem belachelijk te maken?
Omg what the fucked i just read.quote:Op zondag 3 mei 2020 21:41 schreef Pharkus het volgende:
Zolang bradge last heeft van treiteraars die hem het leven zuur maken, dingen bezorgen, zijn buren erin betrekken, zijn uitkeringen laten doorlichten en weet ik allemaal nog meer wat er in al die jaren gebeurd is, lijkt me het wel weer even tijd om bij zinnen te komen en dat iedereen een leukere hobby gaat zoeken dan zich met bradge te bemoeien.
Mee eens, en bradge en zijn keyboards zijn zeker het bekijken waard.quote:Op zondag 3 mei 2020 21:52 schreef Faux. het volgende:
Wat ik wel nog even wil melden is dat alles steeds uitgebreid overlegd is met de FA’s en andere betrokkenen, de hele Bradge-periode lang. We hebben als ONZ-mods de reeks strak gemodereerd, en het liep vaak ook gewoon prima. Laten we dat vooral niet vergeten, dat het toch een fijne afleiding is geweest in deze rare tijden.
Zeg mij niet dat je dat ook echt doet.quote:Op zondag 3 mei 2020 21:56 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Mee eens, en bradge en zijn keyboards zijn zeker het bekijken waard.
Hou op troll.quote:Op zondag 3 mei 2020 21:29 schreef diadakan het volgende:
Jammer dat het wat uurtjes heeft moeten duren, maar fijn dat jullie het braddie topic alsnog hebben gesloten.
Yup, jammer van sommige mensen hier op FOK! maar goed.quote:Op zondag 3 mei 2020 21:52 schreef Faux. het volgende:
Wat ik wel nog even wil melden is dat alles steeds uitgebreid overlegd is met de FA’s en andere betrokkenen, de hele Bradge-periode lang. We hebben als ONZ-mods de reeks strak gemodereerd, en het liep vaak ook gewoon prima. Laten we dat vooral niet vergeten, dat het toch een fijne afleiding is geweest in deze rare tijden.
Tuurlijk wel is genieten.quote:Op zondag 3 mei 2020 21:59 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zeg mij niet dat je dat ook echt doet.
Tegen mij zeggen ze altijd dat het aan mij ligt als een topic uit de hand loopt, maar als het bij Braddie jarenlang mis gaat elke keer maar weer en weer dan komt het door anderenquote:Op zondag 3 mei 2020 22:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Yup, jammer van sommige mensen hier op FOK! maar goed.
Omdat in ONZ een hoop kan en mag. En een hoop leuke users zitten.quote:Op zondag 3 mei 2020 22:09 schreef phoenyx het volgende:
Even een hele rare vraag maar waarom stond zijn reeks in ONZ als hij er serieus wat mee wou doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |