abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin maandag 20 april 2020 @ 17:47:35 #102
58651 crew  murp
murp
pi_192718493
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 17:10 schreef diadakan het volgende:

Daarmee zorgen jullie ervoor dat iedere kritische noot in de kiem wordt geschmoord.

Hallo, dit is geen POL
#FvD

en ik zie de mailtjes wel tevoorschijn komen 14.gif
pi_192722093
@mods waarom is mijn fantasie over Braddie die @Missyozilla neukt verwijderd?
pi_192725743
Kan iemand kijken naar het gedrag van superwormjim weer? Ik weet niet in welke mate jullie alles kunnen zien wat er gaande is maar hij verwijdert gewoon weer wat hem uitkomt voor de zoveelste keer

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2020 23:51:56 ]
  maandag 20 april 2020 @ 23:53:29 #105
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_192725760
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 23:51 schreef phoenyx het volgende:
Kan iemand kijken naar het gedrag van superwormjim weer? Ik weet niet in welke mate jullie alles kunnen zien wat er gaande is maar hij verwijdert gewoon weer wat hem uitkomt voor de zoveelste keer
Ja dat ben ik grapjas. Ik heb je ge-DM’d. Probeer eens te begrijpen dat als posts van je verdwijnen je dan niet moord en brand moet gaan roepen in dat topic. En zeker niet op de manier waarop jij het deed.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  maandag 20 april 2020 @ 23:54:26 #106
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_192725763
quote:
99s.gif Op maandag 20 april 2020 20:54 schreef Superdonald het volgende:
@:mods waarom is mijn fantasie over Braddie die @:missyozilla neukt verwijderd?
Voor zulke verhalen moet je echt een plakkerig opschrijfboekje kopen hoor
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_192725766
quote:
10s.gif Op maandag 20 april 2020 23:53 schreef Faux. het volgende:

[..]

Ja dat ben ik grapjas. Ik heb je ge-DM’d. Probeer eens te begrijpen dat als posts van je verdwijnen je dan niet moord en brand moet gaan roepen in dat topic. En zeker niet op de manier waarop jij het deed.
Grapjas. Als ik zoiets zou posten zou ik al gebanned worden. Lees gewoon eens wat er gebeurt in plaats van op deze manier het telkens maar op te nemen voor anderen en zelfs zo te zijn als hen
  maandag 20 april 2020 @ 23:57:53 #108
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_192725799
quote:
10s.gif Op maandag 20 april 2020 23:54 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Grapjas. Als ik zoiets zou posten zou ik al gebanned worden. Lees gewoon eens wat er gebeurt in plaats van op deze manier het telkens maar op te nemen voor anderen en zelfs zo te zijn als hen
Allemaal aannames. Je vertrouwt er maar op dat we het werk dat je niet ziet goed doen. Veel te makkelijk om zelf te kort door te bocht te schieten en dan hier te komen klagen.
pi_192725809
Jullie zijn echt zo vol van jezelf
quote:
10s.gif Op maandag 20 april 2020 23:57 schreef Faux. het volgende:

[..]

Allemaal aannames. Je vertrouwt er maar op dat we het werk dat je niet ziet goed doen. Veel te makkelijk om zelf te kort door te bocht te schieten en dan hier te komen klagen.
Ja de uitkomst die ik ervaar is nogal speciaal om het zo maar te noemen maar ik kan dat nooit hard maken want achter de schermen gebeurt er veel meer
  dinsdag 21 april 2020 @ 00:02:00 #110
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_192725842
quote:
10s.gif Op maandag 20 april 2020 23:58 schreef phoenyx het volgende:
Jullie zijn echt zo vol van jezelf
[..]

Ja de uitkomst die ik ervaar is nogal speciaal om het zo maar te noemen maar ik kan dat nooit hard maken want achter de schermen gebeurt er veel meer
Je uitkomst is speciaal omdat je aangesproken wordt en we wat posts verwijderd hebben? :') Je schreeuwt en gilt alsof we drie botten van je gebroken hebben. In ieder geval, je vindt jezelf ongelijk behandeld, ik zeg dat dat niet zo is, en wat je daarmee doet moet je écht zelf weten.
pi_192725856
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 april 2020 00:02 schreef Faux. het volgende:

[..]

Je uitkomst is speciaal omdat je aangesproken wordt en we wat posts verwijderd hebben? :') Je schreeuwt en gilt alsof we drie botten van je gebroken hebben. In ieder geval, je vindt jezelf ongelijk behandeld, ik zeg dat dat niet zo is, en wat je daarmee doet moet je écht zelf weten.
Het is gewoon wat veel van hetzelfde toch, je meldt iets wat onterecht is en een mod kan het afdoen alsof ik 3 botten breek en gil. In het bedrijfsleven kom je met zoiets nergens, alleen hier wel
  dinsdag 21 april 2020 @ 00:05:28 #112
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_192725868
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 00:04 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Het is gewoon wat veel van hetzelfde toch, je meldt iets wat onterecht is en een mod kan het afdoen alsof ik 3 botten breek en gil. In het bedrijfsleven kom je met zoiets nergens, alleen hier wel
Ja dank voor dit carrière-advies. Je roept dat iets onterecht is gebaseerd op pure aannames. Wat wil je dat ik daarmee doe dan? _O-
pi_192725894
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 april 2020 00:05 schreef Faux. het volgende:

[..]

Ja dank voor dit carrière-advies. Je roept dat iets onterecht is gebaseerd op pure aannames. Wat wil je dat ik daarmee doe dan? _O-
Ik dacht dat dit FB was en ander mensen die niet direct betrokken bij de discussie zijn misschien er (objectiever) naar kunnen kijken. Ik wil dat je je taak uitvoert en niet jezelf nog weer extra verdedigt in FB zodat anderen gewoon kunnen kijken wat er gaande was in plaats van weer beinvloed te worden door een collega

Ik ben nu alsnog de sjaak niet waar, de keuze tussen objectief naar medemods (niet alleen jij) kijken of iemand weer bannen die jullie ervaren als een etter is nogal gemakkelijk gemaakt voor jullie.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2020 00:09:42 ]
  dinsdag 21 april 2020 @ 00:15:38 #114
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_192725934
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 00:07 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Ik dacht dat dit FB was en ander mensen die niet direct betrokken bij de discussie zijn misschien er (objectiever) naar kunnen kijken. Ik wil dat je je taak uitvoert en niet jezelf nog weer extra verdedigt in FB zodat anderen gewoon kunnen kijken wat er gaande was in plaats van weer beinvloed te worden door een collega

Ik ben nu alsnog de sjaak niet waar, de keuze tussen objectief naar medemods (niet alleen jij) kijken of iemand weer bannen die jullie ervaren als een etter is nogal gemakkelijk gemaakt voor jullie.
Het doel van FB is om in discussie te gaan met de mods over moderatiebeleid. Dat doe je pas nadat we je zoveelste post met kritiek op moderatie in een ander topic moeten verwijderen. Vervolgens wordt door twee verschillende mods je uitgelegd hoe en wat, hier in FB en via DM. Dat wil je allemaal niet weten want we zijn niet objectief genoeg en we beïnvloeden elkaar allemaal en we vinden je een etter en de wereld vergaat etc etc etc. Ook prima, maar dan heb je gewoon een antwoord gekregen en is de discussie in FB dus ook gewoon klaar. Snap dat we in coronatijd leven maar desondanks gaan we niet de hele dag dezelfde discussie opnieuw voeren.
pi_192725937
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 april 2020 00:15 schreef Faux. het volgende:

[..]

Het doel van FB is om in discussie te gaan met de mods over moderatiebeleid. Dat doe je pas nadat we je zoveelste post met kritiek op moderatie in een ander topic moeten verwijderen. Vervolgens wordt door twee verschillende mods je uitgelegd hoe en wat, hier in FB en via DM. Dat wil je allemaal niet weten want we zijn niet objectief genoeg en we beïnvloeden elkaar allemaal en we vinden je een etter en de wereld vergaat etc etc etc. Ook prima, maar dan heb je gewoon een antwoord gekregen en is de discussie in FB dus ook gewoon klaar. Snap dat we in coronatijd leven maar desondanks gaan we niet de hele dag dezelfde discussie opnieuw voeren.
Ook weer onnodig negatief en etterig naar mij toe.
  dinsdag 21 april 2020 @ 00:18:56 #116
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_192725945
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 00:16 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Ook weer onnodig negatief en etterig naar mij toe.
Het is maar hoe je het wilt zien.

In ieder geval, discussie in FB is wel klaar nu, zeker aangezien ik ook met je aan het DM’en ben en het weinig praktisch is deze discussie op twee plekken tegelijk te voeren. Ik wens alle meelezers slaap lekker want dat ga ik zelf ook lekker doen O+
pi_192725951
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 april 2020 00:18 schreef Faux. het volgende:

[..]

Het is maar hoe je het wilt zien.

In ieder geval, discussie in FB is wel klaar nu, zeker aangezien ik ook met je aan het DM’en ben en het weinig praktisch is deze discussie op twee plekken tegelijk te voeren. Ik wens alle meelezers slaap lekker want dat ga ik zelf ook lekker doen O+
Het kan ook nooit een laatste reactie zijn :D Mods moeten altijd het laatste woord hebben ook al slaat het nergens op.
  dinsdag 21 april 2020 @ 00:21:57 #118
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_192725959
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 00:19 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Het kan ook nooit een laatste reactie zijn :D Mods moeten altijd het laatste woord hebben ook al slaat het nergens op.
Oh je mag best het laatste woord hebben hoor. Leef je uit en tot morgen!
pi_192725963
Ik mag niet dm's openbaren dus dat ga ik ook niet doen maar mods kunnen ook in dm van alles en nog wat zeggen om zichzelf goed te voelen en de ander te beledigen. Ik begrijp dat jullie dat niet kunnen zien of rekening mee kunnen houden maar juist de moderators die weten dat ze verkeerd bezig waren gaan extra fel reageren weer
pi_192725971
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 april 2020 00:21 schreef Faux. het volgende:

[..]

Oh je mag best het laatste woord hebben hoor. Leef je uit en tot morgen!
Weer mooi gezegd nadat je probeerde het laatste woord te krijgen maar niet kreeg :D
pi_192725979
Morgenochtend ga ik hier weer heen en zie ik waarschijnlijk een ban voor langere tijd en jullie denken dat het terecht is omdat ik deze post plaatste. Hoe kan ik immers zoiets verwachtten als er geen reden voor is? :D Het is gewoon vreselijk hoe mods en forumadmins zijn
pi_192786029
Excuses, bedoel ik heb echt het idee dat er soms niet objectief wordt gekeken en ik het pispaaltje ben maar ik reageerde toen ook wel vrij extreem erop door een flinke hoeveelheid alcohol. Wat ik toen zei sta ik nog achter maar het had niet zolang door hoeven te gaan als ik gewoon eerder had gedacht van 'oke zal wel dag'. En dan kan ik soms wel verder gaan dan ik zou gaan als ik geen alcohol op zou hebben. Dus semi-sorry dat ik zo tekeer ging
  Moderator vrijdag 24 april 2020 @ 19:11:46 #123
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_192786048
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 19:10 schreef phoenyx het volgende:
Excuses, bedoel ik heb echt het idee dat er soms niet objectief wordt gekeken en ik het pispaaltje ben maar ik reageerde toen ook wel vrij extreem erop door een flinke hoeveelheid alcohol. Wat ik toen zei sta ik nog achter maar het had niet zolang door hoeven te gaan als ik gewoon eerder had gedacht van 'oke zal wel dag'. En dan kan ik soms wel verder gaan dan ik zou gaan als ik geen alcohol op zou hebben. Dus semi-sorry dat ik zo tekeer ging
We houden nog steeds van je hoor. :*
F.K.A. SuperwormJim
pi_192786068
Ik heb het idee dat er nieuwe mods zijn in onz. Had zelfs een (onterechte) note in de onz sc! Misschien kunnen jullie je daar een keertje voorstellen
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  Moderator vrijdag 24 april 2020 @ 19:15:28 #125
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_192786097
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2020 19:13 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb het idee dat er nieuwe mods zijn in onz. Had zelfs een (onterechte) note in de onz sc! Misschien kunnen jullie je daar een keertje voorstellen
Alle notes zijn onterecht, dat weet je toch.
F.K.A. SuperwormJim
pi_192786136
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 april 2020 19:15 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Alle notes zijn onterecht, dat weet je toch.
Nee hoor. Zelfs ik ga wel eens over de schreef en consequenties draag ik dan als een man

Maar als ik mijn goede vriend @scrupuleus geen kneusje mag noemen gaat er iets mis
Jij bent het zonnetje!!!
  vrijdag 24 april 2020 @ 20:15:54 #127
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_192787243
Wat is hier opeens gaande :') Ga elkaar lekker DM’en
  vrijdag 24 april 2020 @ 20:19:44 #128
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_192787312
En opgeruimd staat netjes.

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 19:10 schreef phoenyx het volgende:
Dat was ook waarom ik je uiteindelijk maar ff liet razen :+ Sportief dat je je excuses aanbiedt.

quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2020 19:13 schreef Mortaxx het volgende:
Notes zijn niet zo bijzonder toch. Gewoon een opmerking bij een user, weinig spannends.

En ik wil me best voorstellen hoor, weet alleen niet zo goed wat ik meer kan melden dan hoi ik ben Faux. _O-
pi_192787847
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 april 2020 20:19 schreef Faux. het volgende:
En opgeruimd staat netjes.
[..]

Dat was ook waarom ik je uiteindelijk maar ff liet razen :+ Sportief dat je je excuses aanbiedt.
[..]

Notes zijn niet zo bijzonder toch. Gewoon een opmerking bij een user, weinig spannends.

En ik wil me best voorstellen hoor, weet alleen niet zo goed wat ik meer kan melden dan hoi ik ben Faux. _O-
Notes is altijd slecht nieuws. Ik lees ze niet eens meer, ik wil het niet weten.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  vrijdag 24 april 2020 @ 20:51:58 #130
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_192787898
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 april 2020 20:15 schreef Faux. het volgende:
Wat is hier opeens gaande :') Ga elkaar lekker DM’en
Sorry faux! Xoxox ik waardeer je modkwaliteiten.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_192787910
Wat me altijd wel opvalt is dat users die zich altijd eerst "rebels" gedroegen en dan mod worden en zich dan heel braaf gaan gedragen en anderen op de vingers gaan tikken over dingen waar ze zich daarvoor ook aan zondigden.

Ik vind dat, zacht uitgedrukt, opvallend.
  vrijdag 24 april 2020 @ 20:54:05 #132
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_192787932
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 20:52 schreef Sigaartje het volgende:
Wat me altijd wel opvalt is dat users die zich altijd eerst "rebels" gedroegen en dan mod worden en zich dan heel braaf gaan gedragen en anderen op de vingers gaan tikken over dingen waar ze zich daarvoor ook aan zondigden.

Toen die nog rebels waren kregen ze ook gewoon notes en bans. Dit noemen we ook wel ervaringsdeskundigheid.
And so is the past
pi_192787937
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 april 2020 20:54 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Toen die nog rebels waren kregen ze ook gewoon notes en bans. Dit noemen we ook wel ervaringsdeskundigheid.
Ja maar het kan hem toch gewoon opvallen.
pi_192787951
quote:

En daarna stoppen ze als mod. Hangen de kutuser uit, keren terug en worden uiteindelijk FA

@GGMM
Jij bent het zonnetje!!!
  vrijdag 24 april 2020 @ 21:05:37 #135
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_192788185
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 20:49 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Notes is altijd slecht nieuws. Ik lees ze niet eens meer, ik wil het niet weten.
Een note is niet goed of slecht nieuws. Het is precies wat de naam suggereert: een notitie. Mensen zoeken er veel te veel in.

quote:

Ik weet niet of dit over het ONZ-modteam is maar zo nee is dit niet echt een discussie voor ONZ FB. Niet dat je er niet over mag discussiëren, maar dan is algemene FB een beter plekje.
pi_192788390
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 april 2020 20:54 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Zelfs mods krijgen nog notes en bans.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2020 21:15:16 ]
pi_192788754

[ Bericht 50% gewijzigd door Sigaartje op 24-04-2020 21:36:25 ]
pi_192788790
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 april 2020 21:05 schreef Faux. het volgende:

[..]

Een note is niet goed of slecht nieuws. Het is precies wat de naam suggereert: een notitie. Mensen zoeken er veel te veel in.
[..]

Ik weet niet of dit over het ONZ-modteam is maar zo nee is dit niet echt een discussie voor ONZ FB. Niet dat je er niet over mag discussiëren, maar dan is algemene FB een beter plekje.
Ok
pi_192798378
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2020 19:18 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Nee hoor. Zelfs ik ga wel eens over de schreef en consequenties draag ik dan als een man

Maar als ik mijn goede vriend @:scrupuleus geen kneusje mag noemen gaat er iets mis
Je gaat toch niet dood van 1 note makker.
Die dingen zijn een beetje de rode draad in het leven van een mod, denk ook aan hen.
pi_192800725
Wilde net iets bijdragen maar het fb topic is dicht. Hier dan maar. Hoop dat de mods en fok zich realiseren waar dit toe kan leiden

Ik vind de mensen die doen alsof braddie helemaal geweldig is eigenlijk veel kwalijker bezig. Vandaag heeft hij weer ontbeten met pizza zodat hij een filmpje kon maken Het is best vermakelijk om te zien natuurlijk maar ik vraag me af of fok dit moet faciliteren. Aan het eind van de dag is dit gewoon een verstandelijk beperkte man die zichzelf nog verder de vernieling in helpt. Hierbij aangemoedigd en financieel ondersteund door de 'fans'.
Jij bent het zonnetje!!!
  zaterdag 25 april 2020 @ 15:22:51 #141
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_192800764
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2020 15:19 schreef Mortaxx het volgende:
Wilde net iets bijdragen maar het fb topic is dicht. Hier dan maar. Hoop dat de mods en fok zich realiseren waar dit toe kan leiden

Ik vind de mensen die doen alsof braddie helemaal geweldig is eigenlijk veel kwalijker bezig. Vandaag heeft hij weer ontbeten met pizza zodat hij een filmpje kon maken Het is best vermakelijk om te zien natuurlijk maar ik vraag me af of fok dit moet faciliteren. Aan het eind van de dag is dit gewoon een verstandelijk beperkte man die zichzelf nog verder de vernieling in helpt. Hierbij aangemoedigd en financieel ondersteund door de 'fans'.
Hier is op de vorige pagina al over gesproken. En het is niet een onterecht of raar punt, zeker niet. Maar het is de vraag in hoeverre dit binnen onze ‘jurisdictie’ als mods ligt. Hij overtreedt de policy niet, de reeks loopt prima (weliswaar met moderatie hier en daar), mensen hebben het naar hun zin. Moet ik dan een reeks gaan sluiten op de aanname dat hij alleen maar pizza’s eet om z’n fans hier op FOK! tevreden te maken?
pi_192800786
Goed topic 14.gif
  zaterdag 25 april 2020 @ 15:29:41 #143
319979 Fok-it
All is well
pi_192800821
quote:
11s.gif Op zaterdag 25 april 2020 15:22 schreef Faux. het volgende:

[..]

Hier is op de vorige pagina al over gesproken. En het is niet een onterecht of raar punt, zeker niet. Maar het is de vraag in hoeverre dit binnen onze ‘jurisdictie’ als mods ligt. Hij overtreedt de policy niet, de reeks loopt prima (weliswaar met moderatie hier en daar), mensen hebben het naar hun zin. Moet ik dan een reeks gaan sluiten op de aanname dat hij alleen maar pizza’s eet om z’n fans hier op FOK! tevreden te maken?
Wordt dit wel achterin besproken dan? Want ik krijg het idee dat je dit weghoudt bij admins en zelf gewoon de keuze maakt als zijnde standpunt van FOK!
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zaterdag 25 april 2020 @ 15:33:38 #144
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_192800861
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 15:29 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Wordt dit wel achterin besproken dan? Want ik krijg het idee dat je dit weghoudt bij admins en zelf gewoon de keuze maakt als zijnde standpunt van FOK!
Dit is geen standpunt van FOK!, dit is hoe ik op dit moment mijn taak als mod invul. Daar wordt natuurlijk niet preventief op gecontroleerd. Wat er achter wel en niet besproken wordt kan ik weinig over zeggen, maar ik hoop dat jullie het vertrouwen in ons hebben dat de dingen die hier gebeuren niet zomaar gebeuren. Wel wil ik afstand nemen van het idee dat ik zaken weghoud bij de (F)A's - daar is geen enkele aanleiding voor om dat te denken, geloof ik. Maar mocht je daar over twijfelen dan weet je hoe je ze kan bereiken.
  zaterdag 25 april 2020 @ 15:35:45 #145
319979 Fok-it
All is well
pi_192800881
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 april 2020 15:33 schreef Faux. het volgende:

[..]

Dit is geen standpunt van FOK!, dit is hoe ik op dit moment mijn taak als mod invul. Daar wordt natuurlijk niet preventief op gecontroleerd. Wat er achter wel en niet besproken wordt kan ik weinig over zeggen, maar ik hoop dat jullie het vertrouwen in ons hebben dat de dingen die hier gebeuren niet zomaar gebeuren. Wel wil ik afstand nemen van het idee dat ik zaken weghoud bij de (F)A's - daar is geen enkele aanleiding voor om dat te denken, geloof ik. Maar mocht je daar over twijfelen dan weet je hoe je ze kan bereiken.
Ik bedoel het niet verkeerd verder. Als jij zegt dat het ook met admins besproken wordt geloof ik je. Maar het is wel een terugkerend argument. Something to think about
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zaterdag 25 april 2020 @ 15:37:42 #146
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_192800906
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 april 2020 15:35 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ik bedoel het niet verkeerd verder. Als jij zegt dat het ook met admins besproken wordt geloof ik je. Maar het is wel een terugkerend argument. Something to think about
(F)A's lezen vaak gewoon mee in FB-topics. Dus ook ongetwijfeld in deze. En we bespreken een hoop achter de schermen. Ook wij hebben niet heel veel beter te doen in deze tijden namelijk :') _O-
  zaterdag 25 april 2020 @ 20:36:24 #147
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_192804788
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2020 15:19 schreef Mortaxx het volgende:

Eens waarom moet die gast een eigen topic reeks hebben andere zielige youtube figuren ook niet.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_192804816
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 20:36 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Eens waarom moet die gast een eigen topic reeks hebben andere zielige youtube figuren ook niet.
Braddie is cool Jij niet :W
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_192805078
Het is toch prachtig dat bepaalde mensen een podium krijgen.

Vanaf nu geen discussie meer.
  zaterdag 25 april 2020 @ 21:35:43 #150
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_192805844
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2020 20:57 schreef scrupuleus het volgende:
Het is toch prachtig dat bepaalde mensen een podium krijgen.

Vanaf nu geen discussie meer.
Kan me hier zomaar bij aansluiten
pi_192813426
mag ook gezegd worden toch
  maandag 27 april 2020 @ 15:29:28 #153
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192829387
Het bradgeTV topic is stuk

- Discussiëren mag, zuigen niet (als je niet weet wat hieronder wordt verstaan, blijf dan maar weg). - Ook het bespreken van de financiële situatie wordt niet geapprecieerd. - Geen fan van de video’s of deze reeks? Doe jezelf een lol en klik een ander topic aan.Oftewel: doen normaal en post gezellig mee. Dank voor uw medewerking
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_192829406
quote:
6s.gif Op maandag 27 april 2020 15:29 schreef Nikonlover het volgende:
Het bradgeTV topic is stuk
[ afbeelding ]

- Discussiëren mag, zuigen niet (als je niet weet wat hieronder wordt verstaan, blijf dan maar weg). - Ook het bespreken van de financiële situatie wordt niet geapprecieerd. - Geen fan van de video’s of deze reeks? Doe jezelf een lol en klik een ander topic aan.Oftewel: doen normaal en post gezellig mee. Dank voor uw medewerking
ftfy
  maandag 27 april 2020 @ 15:33:05 #155
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192829419
quote:
2s.gif Op maandag 27 april 2020 15:32 schreef Flippiee het volgende:

[..]

ftfy
^O^ ^O^ ^O^
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_192847713
Waar is ook alweer dat topic waarin toevalligheden in de active topiclijst werden gedeeld?
  Moderator dinsdag 28 april 2020 @ 19:27:14 #157
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_192847745
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 19:24 schreef phoenyx het volgende:
Waar is ook alweer dat topic waarin toevalligheden in de active topiclijst werden gedeeld?
Deze?
ONZ / Onvermoede humor in de active topiclijst deel XXII
F.K.A. SuperwormJim
  Moderator dinsdag 28 april 2020 @ 19:38:05 #158
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_192847932
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 19:24 schreef phoenyx het volgende:
Geen dank. Graag gedaan.
F.K.A. SuperwormJim
pi_192848067
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 april 2020 19:38 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Geen dank. Graag gedaan.
Je kan/gaat bedankjes krijgen als je vaker dan slechts 1 op de 100 keer zulks normaal positief gedrag vertoont.
  woensdag 29 april 2020 @ 21:19:53 #160
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_192864833
Kan er een andere mod op dts die faux hult met de verkeerde kliek.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator woensdag 29 april 2020 @ 23:30:15 #161
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_192867145
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 21:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kan er een andere mod op dts die faux hult met de verkeerde kliek.
We nemen het mee als actiepunt tijdens de eerstvolgende crewbijeenkomst.
F.K.A. SuperwormJim
  donderdag 30 april 2020 @ 00:00:39 #162
319979 Fok-it
All is well
pi_192867556
quote:
2s.gif Op woensdag 29 april 2020 23:56 schreef SuperwormJim het volgende:
Ok, nu gaan we braddie vergelijken met een cocaïne-junk. Hier stopt het.

Normaal doen, dit is onz, of wegblijven
Klagen doe je maar in klb.
Anders ga je het vooral voor de helft weghalen inderdaad.

Dus en dit soort achterlijke dingen insinueren, en mij niet eens de kans geven om het wetenschappelijk en inhoudelijk te beargumenteren.

Echt gooi jezelf weg man :r
  donderdag 30 april 2020 @ 00:02:26 #163
319979 Fok-it
All is well
pi_192867569
Oh Faux :) nee die valt wel mee
pi_192867571
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 00:00 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dus en dit soort achterlijke dingen insinueren, en mij niet eens de kans geven om het wetenschappelijk en inhoudelijk te beargumenteren.

Je blijft maar doorgaan he :') Triest hoor.
  donderdag 30 april 2020 @ 00:03:58 #165
319979 Fok-it
All is well
pi_192867584
quote:
3s.gif Op donderdag 30 april 2020 00:02 schreef InverHouse het volgende:

[..]

Je blijft maar doorgaan he :') Triest hoor.
https://wibnet.nl/mens/hersenen/suiker-is-drugs-voor-je-hersenen

Alsjeblieft
  Moderator donderdag 30 april 2020 @ 00:04:11 #166
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_192867586
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 00:00 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dit is onz. Voor een inhoudelijke discussie over suiker vs cocaïne zoek je maar een ander forum. Zoals je misschien weet is FOK! opgedeeld in verschillende fora. Zo kun je bijvoorbeeld lekker je gal spuien in klb, of wetenschappelijk discussiëren in w&t.
F.K.A. SuperwormJim
pi_192867593
quote:
Ach joh 8-)

Doe eens rustig.
  donderdag 30 april 2020 @ 00:04:54 #168
319979 Fok-it
All is well
pi_192867595
quote:
2s.gif Op donderdag 30 april 2020 00:04 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Dit is onz. Voor een inhoudelijke discussie over suiker vs cocaïne zoek je maar een ander forum. Zoals je misschien weet is FOK! opgedeeld in verschillende fora. Zo kun je bijvoorbeeld lekker je gal spuien in klb, of wetenschappelijk discussiëren in w&t.
Ja, dan quote je me nadat ik dingen heb gepost?

Denk je dat ik een of andere lul de behanger ben ofzo die hele dingen loopt te typen hier en die na 1 seconde verwijderd worden
pi_192867606
-niet doen-

[ Bericht 97% gewijzigd door SwJ op 30-04-2020 00:06:36 ]
pi_192867639
-niet doen-

[ Bericht 98% gewijzigd door SwJ op 30-04-2020 00:09:40 ]
Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.
  Moderator donderdag 30 april 2020 @ 00:13:08 #171
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_192867667
Ga het ff lekker in de dm met elkaar uitvechten.

Of drink een biertje en geef het een plekje.
F.K.A. SuperwormJim
  donderdag 30 april 2020 @ 00:15:54 #172
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_192867676
quote:
2s.gif Op woensdag 29 april 2020 23:30 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

We nemen het mee als actiepunt tijdens de eerstvolgende crewbijeenkomst.
Zin in! Kijken of murp weer acht bier achter elkaar adt en het alfabet boert *O*
pi_192868175
Gast slot
ONZ / De Grote Kree Show #1

Hij mag van mij nog even open blijven hoor, want voel me niet teveel aangevallen en wil best even antwoord geven op vragen. Maar ok tot op een zekere hoogte he als het echt gezeik gaat worden alleen dan mag ie dicht.

Maar ok jullie zijn van de mod dienst hier nu dus zie maar. ;)

Zat ik hele post te typen met antwoorden dan om het dan maar eens in 1 keer duidelijk te krijgen maar kon ik niet meer posten omdat hij al gesloten was..
lol ok dan dat was verspilde moeite.... je zou ff dm kunnen sturen voor het maar gelijk dicht te pleuren he @CoolGuy

[ Bericht 13% gewijzigd door kree op 30-04-2020 01:36:43 ]
Do what you love, love what you do!
pi_192869031
quote:
10s.gif Op donderdag 30 april 2020 01:27 schreef kree het volgende:
Gast slot
ONZ / De Grote Kree Show #1

Hij mag van mij nog even open blijven hoor, want voel me niet teveel aangevallen en wil best even antwoord geven op vragen. Maar ok tot op een zekere hoogte he als het echt gezeik gaat worden alleen dan mag ie dicht.

Maar ok jullie zijn van de mod dienst hier nu dus zie maar. ;)

Zat ik hele post te typen met antwoorden dan om het dan maar eens in 1 keer duidelijk te krijgen maar kon ik niet meer posten omdat hij al gesloten was..
lol ok dan dat was verspilde moeite.... je zou ff dm kunnen sturen voor het maar gelijk dicht te pleuren he @:Coolguy
Hij moet gewoon niet modden in onz, zo vooringenomen als ik weet niet wat.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2020 06:51:02 ]
pi_192869577
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2020 06:45 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Hij moet gewoon niet modden in onz, zo vooringenomen als ik weet niet wat.
Nou niet altijd hoor, maar echt een onwijze reden tot sluiten was er ook weer niet. Maarja we zien wel daarom staat dit ook in FB enzo ;)
  Moderator donderdag 30 april 2020 @ 09:21:30 #176
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_192870144
Terecht gastslotje.
Users die vragen hebben voor kree, doen dat maar via dm/pm.
F.K.A. SuperwormJim
  Moderator donderdag 30 april 2020 @ 10:44:18 #177
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192871268
quote:
2s.gif Op donderdag 30 april 2020 09:21 schreef SuperwormJim het volgende:
Terecht gastslotje.

No problem ^O^
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192871451
quote:
2s.gif Op donderdag 30 april 2020 09:21 schreef SuperwormJim het volgende:
Terecht gastslotje.
Users die vragen hebben voor kree, doen dat maar via dm/pm.
Nou of het gelijk terecht was is vraag twee, van mij hoeft een topic ook niet en ze weten donders goed dat er best via DM dan wat gevraagd mag worden rechtstreeks. Maar het topic opzich ging niet zo fout dat ie gesloten had hoeven worden.

Maar anyway, ik leg me erbij neer ;) wilde wel even mijn mening geven maar dat mag nog geloof ik? Haha
  donderdag 30 april 2020 @ 10:58:58 #179
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_192871479
Je mag je mening geven. En je mag je er ook zeker bij neer leggen. :P
pi_192871511
quote:
10s.gif Op donderdag 30 april 2020 10:58 schreef Faux. het volgende:
Je mag je mening geven. En je mag je er ook zeker bij neer leggen. :P
Doe ik ook, geen zorgen. Moet de rest van de vragen maar gesteld worden via DM ipv overal suggestieve posts enzo. Maarja dat iedereen weet, ik heb niet om een slotje gevraagd ervoor ;)
pi_192925979
Moderatoren jullie moeten je dood schamen dat jullie dat braddie pest topic open houden!
  Moderator zondag 3 mei 2020 @ 14:52:23 #182
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_192926000
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 14:50 schreef diadakan het volgende:
Moderatoren jullie moeten je dood schamen dat jullie dat braddie pest topic open houden!
Dat topic is geen "pest-topic".
Als je policy-overschrijdende of bash-posts tegenkomt, plaats dan een tr.
F.K.A. SuperwormJim
pi_192926016
Ik vraag me af wat thebradge er zelf van vind?
  zondag 3 mei 2020 @ 14:55:09 #184
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_192926025
quote:
3s.gif Op zondag 3 mei 2020 14:53 schreef InverHouse het volgende:
Ik vraag me af wat thebradge er zelf van vind?
We gaan natuurlijk niet modereren op wat hij wel of niet leuk vindt. We houden het in de gaten en alles dat tegen de policy ingaat wordt tegen opgetreden.
pi_192926037
quote:
2s.gif Op zondag 3 mei 2020 14:52 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Dat topic is geen "pest-topic".
Als je policy-overschrijdende of bash-posts tegenkomt, plaats dan een tr.
Jjj vindt dit geen pesten? Dan mis je echt realiteit besef.

Wat in de policy staat boeit mij niet. Dit gedrag is maatschappelijk gewoon verwerpelijk.
  Moderator zondag 3 mei 2020 @ 14:56:38 #186
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_192926040
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 14:56 schreef diadakan het volgende:

[..]

Jjj vindt dit geen pesten? Dan mis je echt realiteit besef.

Wat in de policy staat boeit mij niet. Dit gedrag is maatschappelijk gewoon verwerpelijk.
Welke post zie jij als pesten dan?
F.K.A. SuperwormJim
pi_192926051
quote:
2s.gif Op zondag 3 mei 2020 14:56 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Welke post zie jij als pesten dan?
Ben je serieus? Dat hele topic met uitspraken en gifjes is toch om hem belachelijk te maken?
  Moderator zondag 3 mei 2020 @ 14:58:10 #188
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_192926058
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 14:57 schreef diadakan het volgende:

[..]

Ben je serieus? Dat hele topic met uitspraken en gifjes is toch om hem belachelijk te maken?
Ja, ik ben serieus. En nee, dat is het niet.
F.K.A. SuperwormJim
pi_192931587
Jammer dat het wat uurtjes heeft moeten duren, maar fijn dat jullie het braddie topic alsnog hebben gesloten.
  Forum Admin zondag 3 mei 2020 @ 21:41:17 #190
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_192931798
Zolang bradge last heeft van treiteraars die hem het leven zuur maken, dingen bezorgen, zijn buren erin betrekken, zijn uitkeringen laten doorlichten en weet ik allemaal nog meer wat er in al die jaren gebeurd is, lijkt me het wel weer even tijd om bij zinnen te komen en dat iedereen een leukere hobby gaat zoeken dan zich met bradge te bemoeien.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_192931861
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2020 21:41 schreef Pharkus het volgende:
Zolang bradge last heeft van treiteraars die hem het leven zuur maken, dingen bezorgen, zijn buren erin betrekken, zijn uitkeringen laten doorlichten en weet ik allemaal nog meer wat er in al die jaren gebeurd is, lijkt me het wel weer even tijd om bij zinnen te komen en dat iedereen een leukere hobby gaat zoeken dan zich met bradge te bemoeien.
Omg what the fucked i just read.

Laat het in 2021 dan ook maar achterwege.
Niet dat al dit gedrag nu gaat stoppen uiteraard.
  zondag 3 mei 2020 @ 21:46:19 #192
459912 FlippingCoin
pi_192931878
Called it. :+
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_192931893
Volgende keer gewoon naar me luisteren
Jij bent het zonnetje!!!
  zondag 3 mei 2020 @ 21:52:49 #194
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_192931982
Wat ik wel nog even wil melden is dat alles steeds uitgebreid overlegd is met de FA’s en andere betrokkenen, de hele Bradge-periode lang. We hebben als ONZ-mods de reeks strak gemodereerd, en het liep vaak ook gewoon prima. Laten we dat vooral niet vergeten, dat het toch een fijne afleiding is geweest in deze rare tijden.
  Forum Admin zondag 3 mei 2020 @ 21:56:51 #195
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_192932047
quote:
11s.gif Op zondag 3 mei 2020 21:52 schreef Faux. het volgende:
Wat ik wel nog even wil melden is dat alles steeds uitgebreid overlegd is met de FA’s en andere betrokkenen, de hele Bradge-periode lang. We hebben als ONZ-mods de reeks strak gemodereerd, en het liep vaak ook gewoon prima. Laten we dat vooral niet vergeten, dat het toch een fijne afleiding is geweest in deze rare tijden.
Mee eens, en bradge en zijn keyboards zijn zeker het bekijken waard.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_192932088
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2020 21:56 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Mee eens, en bradge en zijn keyboards zijn zeker het bekijken waard.
Zeg mij niet dat je dat ook echt doet.
  zondag 3 mei 2020 @ 22:04:26 #197
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_192932168
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 21:29 schreef diadakan het volgende:
Jammer dat het wat uurtjes heeft moeten duren, maar fijn dat jullie het braddie topic alsnog hebben gesloten.
Hou op troll.
  zondag 3 mei 2020 @ 22:05:16 #198
459912 FlippingCoin
pi_192932178
quote:
11s.gif Op zondag 3 mei 2020 21:52 schreef Faux. het volgende:
Yup, jammer van sommige mensen hier op FOK! maar goed.
  zondag 3 mei 2020 @ 22:06:17 #199
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_192932190
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2020 21:59 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Zeg mij niet dat je dat ook echt doet.
Tuurlijk wel is genieten.
pi_192932216
quote:
16s.gif Op zondag 3 mei 2020 22:05 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Yup, jammer van sommige mensen hier op FOK! maar goed.
Tegen mij zeggen ze altijd dat het aan mij ligt als een topic uit de hand loopt, maar als het bij Braddie jarenlang mis gaat elke keer maar weer en weer dan komt het door anderen :D
pi_192932238
Even een hele rare vraag maar waarom stond zijn reeks in ONZ als hij er serieus wat mee wou doen?
  zondag 3 mei 2020 @ 22:15:46 #202
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_192932343
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 22:09 schreef phoenyx het volgende:
Even een hele rare vraag maar waarom stond zijn reeks in ONZ als hij er serieus wat mee wou doen?
Omdat in ONZ een hoop kan en mag. En een hoop leuke users zitten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')