ftfyquote:Op maandag 27 april 2020 15:29 schreef Nikonlover het volgende:
Het bradgeTV topic is stuk
[ afbeelding ]
- DiscussiÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂëren mag, zuigen niet (als je niet weet wat hieronder wordt verstaan, blijf dan maar weg). - Ook het bespreken van de financiÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂële situatie wordt niet geapprecieerd. - Geen fan van de video’s of deze reeks? Doe jezelf een lol en klik een ander topic aan.Oftewel: doen normaal en post gezellig mee. Dank voor uw medewerking
Deze?quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:24 schreef phoenyx het volgende:
Waar is ook alweer dat topic waarin toevalligheden in de active topiclijst werden gedeeld?
Geen dank. Graag gedaan.quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:24 schreef phoenyx het volgende:
Waar is ook alweer dat topic waarin toevalligheden in de active topiclijst werden gedeeld?
Je kan/gaat bedankjes krijgen als je vaker dan slechts 1 op de 100 keer zulks normaal positief gedrag vertoont.quote:
We nemen het mee als actiepunt tijdens de eerstvolgende crewbijeenkomst.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kan er een andere mod op dts die faux hult met de verkeerde kliek.
Anders ga je het vooral voor de helft weghalen inderdaad.quote:Op woensdag 29 april 2020 23:56 schreef SuperwormJim het volgende:
Ok, nu gaan we braddie vergelijken met een cocaïne-junk. Hier stopt het.
Normaal doen, dit is onz, of wegblijven
Klagen doe je maar in klb.
Je blijft maar doorgaan hequote:Op donderdag 30 april 2020 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Anders ga je het vooral voor de helft weghalen inderdaad.
Dus en dit soort achterlijke dingen insinueren, en mij niet eens de kans geven om het wetenschappelijk en inhoudelijk te beargumenteren.
Echt gooi jezelf weg man
https://wibnet.nl/mens/hersenen/suiker-is-drugs-voor-je-hersenenquote:Op donderdag 30 april 2020 00:02 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Je blijft maar doorgaan heTriest hoor.
Dit is onz. Voor een inhoudelijke discussie over suiker vs cocaïne zoek je maar een ander forum. Zoals je misschien weet is FOK! opgedeeld in verschillende fora. Zo kun je bijvoorbeeld lekker je gal spuien in klb, of wetenschappelijk discussiëren in w&t.quote:Op donderdag 30 april 2020 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Anders ga je het vooral voor de helft weghalen inderdaad.
Dus en dit soort achterlijke dingen insinueren, en mij niet eens de kans geven om het wetenschappelijk en inhoudelijk te beargumenteren.
Echt gooi jezelf weg man
Ach johquote:Op donderdag 30 april 2020 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
https://wibnet.nl/mens/hersenen/suiker-is-drugs-voor-je-hersenen
Alsjeblieft
Ja, dan quote je me nadat ik dingen heb gepost?quote:Op donderdag 30 april 2020 00:04 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dit is onz. Voor een inhoudelijke discussie over suiker vs cocaïne zoek je maar een ander forum. Zoals je misschien weet is FOK! opgedeeld in verschillende fora. Zo kun je bijvoorbeeld lekker je gal spuien in klb, of wetenschappelijk discussiëren in w&t.
Zin in! Kijken of murp weer acht bier achter elkaar adt en het alfabet boertquote:Op woensdag 29 april 2020 23:30 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
We nemen het mee als actiepunt tijdens de eerstvolgende crewbijeenkomst.
Hij moet gewoon niet modden in onz, zo vooringenomen als ik weet niet wat.quote:Op donderdag 30 april 2020 01:27 schreef kree het volgende:
Gast slot
ONZ / De Grote Kree Show #1
Hij mag van mij nog even open blijven hoor, want voel me niet teveel aangevallen en wil best even antwoord geven op vragen. Maar ok tot op een zekere hoogte he als het echt gezeik gaat worden alleen dan mag ie dicht.
Maar ok jullie zijn van de mod dienst hier nu dus zie maar.
Zat ik hele post te typen met antwoorden dan om het dan maar eens in 1 keer duidelijk te krijgen maar kon ik niet meer posten omdat hij al gesloten was..
lol ok dan dat was verspilde moeite.... je zou ff dm kunnen sturen voor het maar gelijk dicht te pleuren he @:Coolguy
Nou niet altijd hoor, maar echt een onwijze reden tot sluiten was er ook weer niet. Maarja we zien wel daarom staat dit ook in FB enzoquote:Op donderdag 30 april 2020 06:45 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hij moet gewoon niet modden in onz, zo vooringenomen als ik weet niet wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |