Nou of het gelijk terecht was is vraag twee, van mij hoeft een topic ook niet en ze weten donders goed dat er best via DM dan wat gevraagd mag worden rechtstreeks. Maar het topic opzich ging niet zo fout dat ie gesloten had hoeven worden.quote:Op donderdag 30 april 2020 09:21 schreef SuperwormJim het volgende:
Terecht gastslotje.
Users die vragen hebben voor kree, doen dat maar via dm/pm.
Doe ik ook, geen zorgen. Moet de rest van de vragen maar gesteld worden via DM ipv overal suggestieve posts enzo. Maarja dat iedereen weet, ik heb niet om een slotje gevraagd ervoorquote:Op donderdag 30 april 2020 10:58 schreef Faux. het volgende:
Je mag je mening geven. En je mag je er ook zeker bij neer leggen.
Dat topic is geen "pest-topic".quote:Op zondag 3 mei 2020 14:50 schreef diadakan het volgende:
Moderatoren jullie moeten je dood schamen dat jullie dat braddie pest topic open houden!
We gaan natuurlijk niet modereren op wat hij wel of niet leuk vindt. We houden het in de gaten en alles dat tegen de policy ingaat wordt tegen opgetreden.quote:Op zondag 3 mei 2020 14:53 schreef InverHouse het volgende:
Ik vraag me af wat thebradge er zelf van vind?
Jjj vindt dit geen pesten? Dan mis je echt realiteit besef.quote:Op zondag 3 mei 2020 14:52 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat topic is geen "pest-topic".
Als je policy-overschrijdende of bash-posts tegenkomt, plaats dan een tr.
Welke post zie jij als pesten dan?quote:Op zondag 3 mei 2020 14:56 schreef diadakan het volgende:
[..]
Jjj vindt dit geen pesten? Dan mis je echt realiteit besef.
Wat in de policy staat boeit mij niet. Dit gedrag is maatschappelijk gewoon verwerpelijk.
Ja, ik ben serieus. En nee, dat is het niet.quote:Op zondag 3 mei 2020 14:57 schreef diadakan het volgende:
[..]
Ben je serieus? Dat hele topic met uitspraken en gifjes is toch om hem belachelijk te maken?
Omg what the fucked i just read.quote:Op zondag 3 mei 2020 21:41 schreef Pharkus het volgende:
Zolang bradge last heeft van treiteraars die hem het leven zuur maken, dingen bezorgen, zijn buren erin betrekken, zijn uitkeringen laten doorlichten en weet ik allemaal nog meer wat er in al die jaren gebeurd is, lijkt me het wel weer even tijd om bij zinnen te komen en dat iedereen een leukere hobby gaat zoeken dan zich met bradge te bemoeien.
Mee eens, en bradge en zijn keyboards zijn zeker het bekijken waard.quote:Op zondag 3 mei 2020 21:52 schreef Faux. het volgende:
Wat ik wel nog even wil melden is dat alles steeds uitgebreid overlegd is met de FA’s en andere betrokkenen, de hele Bradge-periode lang. We hebben als ONZ-mods de reeks strak gemodereerd, en het liep vaak ook gewoon prima. Laten we dat vooral niet vergeten, dat het toch een fijne afleiding is geweest in deze rare tijden.
Zeg mij niet dat je dat ook echt doet.quote:Op zondag 3 mei 2020 21:56 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Mee eens, en bradge en zijn keyboards zijn zeker het bekijken waard.
Hou op troll.quote:Op zondag 3 mei 2020 21:29 schreef diadakan het volgende:
Jammer dat het wat uurtjes heeft moeten duren, maar fijn dat jullie het braddie topic alsnog hebben gesloten.
Yup, jammer van sommige mensen hier op FOK! maar goed.quote:Op zondag 3 mei 2020 21:52 schreef Faux. het volgende:
Wat ik wel nog even wil melden is dat alles steeds uitgebreid overlegd is met de FA’s en andere betrokkenen, de hele Bradge-periode lang. We hebben als ONZ-mods de reeks strak gemodereerd, en het liep vaak ook gewoon prima. Laten we dat vooral niet vergeten, dat het toch een fijne afleiding is geweest in deze rare tijden.
Tuurlijk wel is genieten.quote:Op zondag 3 mei 2020 21:59 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zeg mij niet dat je dat ook echt doet.
Tegen mij zeggen ze altijd dat het aan mij ligt als een topic uit de hand loopt, maar als het bij Braddie jarenlang mis gaat elke keer maar weer en weer dan komt het door anderenquote:Op zondag 3 mei 2020 22:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Yup, jammer van sommige mensen hier op FOK! maar goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |