SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: DottekeSPOILER: Rijm winnaar februari DottekeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Rob op 03-03-2020 02:31:18 ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
trustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja nog twee of drie weken denk ik.quote:
Mooi gevraagd btw
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Ik vind dat toch een prestatie om steeds wekenlang van huis te moeten gaan.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ja nog twee of drie weken denk ik.
Mooi gevraagd btw![]()
deel 1
Het DodeTopicSpel is op 21 juni 2017 bedacht en gestart door: FOK!user Pg_Up, die het spel startte met de gedenkwaardige opening:
Aangezien ONZ lekker dood is, presenteer ik jullie Het Dodetopicspel. Je hoeft er niks voor te doen, behalve te posten en hopen dat het lang duurt voordat er een nieuwe reactie geplaatst wordt.
Elke minuut dat er na jou niks gepost is is een punt. De totaalscores houd ik wel bij ofzo.
De tijd gaat nu in.
De puntentelling gebeurde handmatig, eerst door Pg_Up zelf en later met behulp van "fanatieke" medespelers zoals magnetronkoffie.
Aan het handmatig tellen van de punten kwam een einde met de introducering van Monitor.![]()
wel zo ja bedanktquote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:34 schreef aKboR het volgende:
[..]
Als je gaat slapen Welterusten.. tot vanochtendThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
deel 2
MONITOR
Daar waar eerst nog "handmatig" geteld werd ontwikkelde bondage een handige puntentool, de inmiddels onmisbare Monitor.
Monitor plaatst tegenwoordig c.a. elke vijf minuten een live update van de tussenstanden van de TOP 20 van het spel in de OP.
Vier maal per dag, rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur, post Monitor een totaal overzicht in het lopende topic.
Zo nu en dan valt de verbinding met de server van Monitor weg wat voor de nodige stress zorgt bij de fanatieke spelers van DTS.
Gelukkig zorgt bondage er dan zo snel mogelijk voor dat een en ander weer werkt zoals "het hoort".
etc etc.. wordt nog aangevuld/gewijzigd.![]()
Daar moet je wel mee om kunnen gaan ja. Ziet vaak dat mensen het in het begin even leuk vinden maar het is ook een verplichting. Mist ook alles thuis.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:36 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik vind dat toch een prestatie om steeds wekenlang van huis te moeten gaan.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
![]()
R.I.P DTS.![]()
Deel 3
Het Spel
Het Dodetopicspel is een spel waar men niets anders hoeft te doen dan posten.
Elke minuut dat er na deze post niets nieuw geplaatst wordt levert een punt in het spel op.
Er moeten minimaal 60 seconden tussen opeenvolgende post's zitten voor het scoren van een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten.
Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld. Van de posts wordt verwacht dat zij enige vorm van inhoud bevatten, maar het spel staat centraal.
Om te voorkomen dat medespelers punten scoren kan binnen een minuut (of later) een "blok" geplaatst worden door het plaatsen van een nieuwe post.
In het spel wordt dit ook wel een Bolk genoemd (een verbastering van blok). Ook diverse smileys of afbeeldingen worden als blokkering gebruikt.
Wel worden alle vormen van spam niet getolereerd het is dus in jouw belang dat berichten inhoudelijke bijdragen zijn.
Sommige users hebben echter de onhebbelijkheid sommige posts als spam aan te merken en dit te melden bij moderators om op die manier te zorgen dat (tegen)spelers de toegang tot FOK!Forum, al dan niet tijdelijk,ontzegd wordt.
Het spel wordt telkens een kalendermaand (seizoen) gespeeld waarna een winnaar bekend gemaakt wordt.
De reeks van DTS is hier te vinden DTS (linkje)![]()
Het is verre van vakantie houden natuurlijk, met een beetje mazzel zie je wel wat leuke dingen in het land.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:38 schreef engine het volgende:
[..]
Daar moet je wel mee om kunnen gaan ja. Ziet vaak dat mensen het in het begin even leuk vinden maar het is ook een verplichting. Mist ook alles thuis.![]()
Soms plak ik er wat dagen achteraan om nog wat te gaan doenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:39 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Het is verre van vakantie houden natuurlijk, met een beetje mazzel zie je wel wat leuke dingen in het land.
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ik vroeger ook veel van huis voor werk, in de kost. 3 week weg weekje thuis. Als je jong bent heb je er niet veel erg in. Tenminste ik niet. Vaak stappen dan.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:38 schreef engine het volgende:
[..]
Daar moet je wel mee om kunnen gaan ja. Ziet vaak dat mensen het in het begin even leuk vinden maar het is ook een verplichting. Mist ook alles thuis.![]()
![]()
Oh dat is dan wel weer fijn. Welk land is je het meeste mee- of tegengevallen?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:41 schreef engine het volgende:
[..]
Soms plak ik er wat dagen achteraan om nog wat te gaan doen![]()
Dat is wel leuk om na te lezenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:44 schreef aKboR het volgende:
het ligt in de bedoeling in deel zes de gedichten voor de winnaars te planten![]()
![]()
Heel mooi hoor.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:44 schreef aKboR het volgende:
het ligt in de bedoeling in deel zes de gedichten voor de winnaars te planten![]()
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:46 schreef aKboR het volgende:
Maar het is net als de OP.... en wikipedia
Iedere ingelogde FOK!user kan aanvullen en aanpassen..![]()
![]()
Ook probeer ik de behaalde punten en aantal posts van de winnaars te achterhalen of anders de laatst bekende monitor standen van de laatste dag om 21:30... dat geeft een indicatie..quote:![]()
Nooit geweten!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:46 schreef aKboR het volgende:
Maar het is net als de OP.... en wikipedia
Iedere ingelogde FOK!user kan aanvullen en aanpassen..![]()
Rondenr. Maand Jaar Winnaar Score aantal posts
25: Januari 2020 mario390 2508 5357
26: Februari 2020 Dotteke 3550 8571
Zoiets![]()
Ik vind dat erg leuk bedachtquote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:51 schreef aKboR het volgende:
Rondenr. Maand Jaar Winnaar Score aantal posts
25: Januari 2020 mario390 2508 5357
26: Februari 2020 Dotteke 3550 8571
Zoiets![]()
![]()
Het heeft ook zeker voordelenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:42 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik vroeger ook veel van huis voor werk, in de kost. 3 week weg weekje thuis. Als je jong bent heb je er niet veel erg in. Tenminste ik niet. Vaak stappen dan.
Maakt vanalles mee, ontmoet veel mensen.
quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Wat doe je eigenlijk hier op FOK!...quote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:52 schreef engine het volgende:
[..]
Het heeft ook zeker voordelen
Je voldoet (ook) niet aan het zolderkamertjesrukker idee![]()
![]()
Meh ik ben tegen een score erbij zitten, je wint om de maand te winnen en elke maand verloopt heel anders qua strijd en scores.![]()
Ja dat dus, ik was toen aan het slopen op een petrochemische bedrijf begin 80.veel mensen ontmoet en hoop bijgeleerd door hun kennis van zaken. Altijd goed luisteren wat men je probeert te vertellen qua werk.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:52 schreef engine het volgende:
[..]
Het heeft ook zeker voordelen
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2020 01:58:34 ]![]()
Had je de laagste scorequote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:54 schreef skysherrif het volgende:
Meh ik ben tegen een score erbij zitten, je wint om de maand te winnen en elke maand verloopt heel anders qua strijd en scores.![]()
![]()
Het was laatst een vraag van iemand (weet niet meer wie)quote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:54 schreef skysherrif het volgende:
Meh ik ben tegen een score erbij zitten, je wint om de maand te winnen en elke maand verloopt heel anders qua strijd en scores.
Mij lijkt het ook wel leuk om die geschiedenis te kijken als die aanwezig is.
(Die gaat iets verder terug dan in de OP weergegeven) maar daar nog eens naar kijken/uitzoeken..![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ik zit graag in Oost Europa en Rusland. Voel me daar altijd wel welkom, gastvrij enzo.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:44 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Oh dat is dan wel weer fijn. Welk land is je het meeste mee- of tegengevallen?
Echt tegengevallen nog niks eigenlijk. Maar heb vaak ook best geluk met waar ik heen moet.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Verlegen... Op internet geen last vanquote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:54 schreef aKboR het volgende:
[..]
Wat doe je eigenlijk hier op FOK!...
Je voldoet (ook) niet aan het zolderkamertjesrukker idee
Zou zomaar kunnenquote:
Hoor vaak dat Oost Europa en Rusland nog wat 'vrijgevochten' zijn, mij lijkt Rusland wel eens mooi om te bezoeken.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zit graag in Oost Europa en Rusland. Voel me daar altijd wel welkom, gastvrij enzo.
Echt tegengevallen nog niks eigenlijk. Maar heb vaak ook best geluk met waar ik heen moet.![]()
Mijn vader en oudste broer hebben daar inderdaad een bruid opgeduikeld. Mijn vader had er 1 uit duizenden, mijn broer 2 x drama.quote:![]()
Hoe kom je daar bij.. Ik blijf vannacht bij je ..quote:Op dinsdag 3 maart 2020 02:06 schreef mario390 het volgende:
nu is het gebeurd, maar kreg je zo terug![]()
![]()
![]()
Je enige kans is de downtime..
Maar we weten inmiddelsdat je daar gewoon secondenpech hebt![]()
Goed adviesquote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:56 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja dat dus, ik was toen aan het slopen op een petrochemische bedrijf begin 80.veel mensen ontmoet en hoop bijgeleerd door hun kennis van zaken. Altijd goed luisteren wat men je probeert te vertellen qua werk.![]()
M'n collega's doen over het algemeen ook wel hun best om mij te helpen gelukkig.Ja er kan wat meer. Vond Sint Petersburg heel mooi en een relaxte sfeer. Echt een aanrader.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 02:04 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Hoor vaak dat Oost Europa en Rusland nog wat 'vrijgevochten' zijn, mij lijkt Rusland wel eens mooi om te bezoeken.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 02:06 schreef mario390 het volgende:
![]()
verschwinde ins bettquote:Op dinsdag 3 maart 2020 02:06 schreef aKboR het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij.. Ik blijf vannacht bij je ..![]()
![]()
![]()
Je enige kans is de downtime..
Maar we weten inmiddelsdat je daar gewoon secondenpech hebt![]()
Hahaha, lachen met jou Mario.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 02:06 schreef mario390 het volgende:
Allebei Russisch bedoel je?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 02:06 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Mijn vader en oudste broer hebben daar inderdaad een bruid opgeduikeld. Mijn vader had er 1 uit duizenden, mijn broer 2 x drama.
Ja kan altijd tegenzitten. Maar dat heb je met nederlandse vrouwen net zo goed.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
R.I.P DTS.![]()
Een beetje teamverband is mooi hoor, wij waren toen met 12 man aan het slopen. Het klikte leuk, en dan ga je voor elkaar door het vuur qua werk. Geen rotten appels is leuk, er hoeft maar één stoker tussen te zitten en het gaat mis meestal.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 02:07 schreef engine het volgende:
[..]
Goed advies![]()
M'n collega's doen over het algemeen ook wel hun best om mij te helpen gelukkig.
[..]
Ja er kan wat meer. Vond Sint Petersburg heel mooi en een relaxte sfeer. Echt een aanrader.![]()
laatste sigaretjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oostblok, mijn vaders vrouw was wel van iets andere origine. Iedereen dacht dat ze een golddigger was toen ze met haar 19 jaar oud met mijn 54 jarige vader mee naar Nederland kwam, maar ze heeft altijd keihard gewerkt en mijn vader (ook tijdens zijn dementie) tot zijn laatste snik verzorgd.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 02:09 schreef engine het volgende:
[..]
Allebei Russisch bedoel je?
Ja kan altijd tegenzitten. Maar dat heb je met nederlandse vrouwen net zo goed.
Mijn broer kreeg gewoon de vrouwen die hem toekwamen. Gewoon uit een rij meegepikt, ja dan moet je echt mazzel hebben.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
en dan naar bedjequote:Op dinsdag 3 maart 2020 02:15 schreef aKboR het volgende:
[..]
Stop je met roken??
Ik steek er ook nog een opThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja herkenbaar wel. Tegen elkaar gaat het ooit flink tekeer, vanmorgen nog helemaal de huid volgescholden, maar naar managers enzo wordt er niet geklaagd en neem je het voor elkaar op.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 02:12 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Een beetje teamverband is mooi hoor, wij waren toen met 12 man aan het slopen. Het klikte leuk, en dan ga je voor elkaar door het vuur qua werk. Geen rotten appels is leuk, er hoeft maar één stoker tussen te zitten en het gaat mis meestal.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
kan altijd furriesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 02:14 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Oostblok, mijn vaders vrouw was wel van Russische origine. Iedereen dacht dat ze een golddigger was toen ze met haar 19 jaar oud met mijn 54 jarige vader mee naar Nederland kwam, maar ze heeft altijd keihard gewerkt en mijn vader (ook tijdens zijn dementie) tot zijn laatste snik verzorgd.
Mijn broer kreeg gewoon de vrouwen die hem toekwamen. Gewoon uit een rij meegepikt, ja dan moet je echt mazzel hebben.![]()
Groot verschil wel ja. Maar als ze daar beide gelukkig mee waren!![]()
Is ze daarna in Nederland blijven wonen?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ja, is gewoon een dierbaar familielid, wie we regelmatig zien en is natuurlijk nu het grootste deel van haar leven in NL.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 02:18 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Groot verschil wel ja. Maar als ze daar beide gelukkig mee waren!![]()
Is ze daarna in Nederland blijven wonen?![]()
ik wel en schrok er best wel vanquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
lijkt me heel zweterig en ongemakkelijk.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Leuk!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 02:20 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ja, is gewoon een dierbaar familielid, wie we regelmatig zien en is natuurlijk nu het grootste deel van haar leven in NL.
Jesus Christus wat the fuck is datquote:![]()
![]()
dat zijn furriesquote:Op dinsdag 3 maart 2020 02:23 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Jesus Christus wat the fuck is dat
R.I.P DTS.![]()
Ach ieder het zijne als ze anderen er niet mee "lastig vallen".quote:Op dinsdag 3 maart 2020 02:23 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Jesus Christus wat the fuck is dat
Vooral je fantasie volgen als het jouw ding is..![]()
seks hebben terwijl je een honden pak draagt vindt het maar dubieus.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 02:24 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ach ieder het zijne als ze anderen er niet mee "lastig vallen"They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
O ja zo is het hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2020 02:24 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ach ieder het zijne als ze anderen er niet mee "lastig vallen".
Vooral je fantasie volgen als het jouw ding is..![]()
Eigenlijk welquote:Op maandag 2 maart 2020 22:39 schreef dud0r het volgende:
@:devzero is het niet tijd voor jou om online te komen?![]()
dat is ook waarThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
een lederen pak of rubber dan??quote:Op dinsdag 3 maart 2020 02:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
seks hebben terwijl je een honden pak draagt vindt het maar dubieus.
Veel die dat lekker vinden..
Lekker laten gaan.![]()
Oh, mag een kattenpak welquote:Op dinsdag 3 maart 2020 02:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
seks hebben terwijl je een honden pak draagt vindt het maar dubieus.![]()
![]()
Ja, hangt die staart ook nog in de weg!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 02:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
seks hebben terwijl je een honden pak draagt vindt het maar dubieus.![]()
en waar laat je dan je kwakje.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 02:25 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja, hangt die staart ook nog in de weg!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
succes dev ik zwaai afThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Cuteeequote:Op dinsdag 3 maart 2020 02:25 schreef Jippie68 het volgende:
[ afbeelding ]
Hou alleen van deze furries!![]()
yes 120 nog gehaaldThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb geen idee meer wat mijn score was, maar ik heb absoluut geen enkele moeite gedaan om zo hoog mogelijk te halen, kutspelquote:![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 02:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb geen idee meer wat mijn score was, maar ik heb absoluut geen enkele moeite gedaan om zo hoog mogelijk te halen, kutspel![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 02:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb geen idee meer wat mijn score was, maar ik heb absoluut geen enkele moeite gedaan om zo hoog mogelijk te halen, kutspel![]()
![]()
![]()
nu exht slapen half 9 wekkerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 03-03-2020 02:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. Dr.Mikey / 120 / 992
2. devzero / 87 / 206
3. Dotteke / 69 / 643
4. aKboR / 49 / 383
5. PlymouthFury / 48 / 578
6. engine / 44 / 260
7. Nizno / 42 / 535
8. Pumpalov / 42 / 346
9. FreshFruit / 38 / 313
10. dud0r / 30 / 406
11. Jippie68 / 29 / 487
12. mario390 / 27 / 411
13. madam-april / 20 / 360
14. moemoe / 16 / 27
15. skysherrif / 16 / 353
16. ViesDiktator / 13 / 145
17. Mickytjuh / 11 / 237
18. Mrsloveable / 11 / 257
19. Ferrous / 9 / 42
20. R-woud93 / 6 / 215SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Welterustenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 02:30 schreef devzero het volgende:
wekker om half 9Mooie tijden dat ik zo lang kon uitslapen
![]()
![]()
![]()
Eddie Vedder die enkele dagen na de dood van Kurt een ode aan hem brengt in zijn nummer Black
Kippenvel![]()
Welterusten Jippie.. Jij ook een fijne nacht..quote:Op dinsdag 3 maart 2020 02:32 schreef Jippie68 het volgende:
Ik ga nu echt naar mijn bed toe, ik wens jullie nog een prettige nacht toe
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
SLaaplekkerquote:Op dinsdag 3 maart 2020 02:32 schreef Jippie68 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Nu al?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 02:32 schreef Jippie68 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Katten plaatjesquote:Op dinsdag 3 maart 2020 02:32 schreef Jippie68 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
potverdrie heb ik net koffie gemaakt ...quote:Op dinsdag 3 maart 2020 02:32 schreef Jippie68 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik ook..quote:Op dinsdag 3 maart 2020 02:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Heb ik gemistIk kan katten wel waarderen
Broodje Hotcat![]()
Ja ik ook, heb er 5quote:Op dinsdag 3 maart 2020 02:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Heb ik gemistIk kan katten wel waarderen
![]()
Jij ook alquote:
Truste jippiequote:Op dinsdag 3 maart 2020 02:32 schreef Jippie68 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kon ik het helpen dat er een dode rat achter de bank lagquote:Op dinsdag 3 maart 2020 02:44 schreef aKboR het volgende:
Ach bij sommigen zonder dieren stinkt het erger in huis..![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 02:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Kon ik het helpen dat er een dode rat achter de bank lag![]()
![]()
Snap sowieso niet echt hoe katten stinken dan maar goed. Of je moet de kattenbak in de woonkamer zetten ofzo.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Nu je het zegt, paar x gehad met opgedroogde muizen ja. Eén x gewoon een kat op bed gesprongen met levende muis in zijn bek. Vrouwtje gillen en ik achter die muis aan. Echt waar gebeurdquote:Op dinsdag 3 maart 2020 02:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Kon ik het helpen dat er een dode rat achter de bank lag![]()
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 02:49 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nu je het zegt, paar x gehad met opgedroogde muizen ja. Eén x gewoon een kat op bed gesprongen met levende muis in zijn bek. Vrouwtje gillen en ik achter die muis aan. Echt waar gebeurd![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 02:49 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nu je het zegt, paar x gehad met opgedroogde muizen ja. Eén x gewoon een kat op bed gesprongen met levende muis in zijn bek. Vrouwtje gillen en ik achter die muis aan. Echt waar gebeurd
Heb 2 winix luchtreinigers in huis en 2venta luchtbevochtigers. Kost wel wat, maar heerlijk fris hier. Wel buiten roken, das minder.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 02:48 schreef engine het volgende:
[..]
Snap sowieso niet echt hoe katten stinken dan maar goed. Of je moet de kattenbak in de woonkamer zetten ofzo.![]()
Beter ook buiten roken eigenlijkquote:Op dinsdag 3 maart 2020 02:53 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Heb 2 winix luchtreinigers in huis en 2venta luchtbevochtigers. Kost wel wat, maar heerlijk fris hier. Wel buiten roken, das minder.
wie niet buiten roken kan moet maar buiten roken.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Denk niet dat ik downtime haalEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Eigenlijk moeten de niet rokers buiten staan! Die willen toch frisse lucht?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 03:01 schreef Nizno het volgende:
wie niet buiten roken kan moet maar buiten roken.![]()
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 03:02 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten de niet rokers buiten staan! Die willen toch frisse lucht?![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 03:02 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten de niet rokers buiten staan! Die willen toch frisse lucht?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dat dan doen katten nog wel eens. Ik vind af en toe nog wel eens een opgedroogde kikkerquote:Op dinsdag 3 maart 2020 02:49 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nu je het zegt, paar x gehad met opgedroogde muizen ja. Eén x gewoon een kat op bed gesprongen met levende muis in zijn bek. Vrouwtje gillen en ik achter die muis aan. Echt waar gebeurd![]()
![]()
Zat net te roken en viel al bijna in slaap. Denk dat ik meteen weg ben zo in de auto.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Katten zijn best schoon en als je de kattenbak(ken) schoon houdt, dan valt het wel mee. Maar op een of andere manier ruik je het wel als iemand katten heeft.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 02:48 schreef engine het volgende:
[..]
Snap sowieso niet echt hoe katten stinken dan maar goed. Of je moet de kattenbak in de woonkamer zetten ofzo.![]()
Bij mij niet hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2020 03:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Katten zijn best schoon en als je de kattenbak(ken) schoon houdt, dan valt het wel mee. Maar op een of andere manier ruik je het wel als iemand katten heeft.![]()
of je worst lustOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Je ruikt juist niks bij mijquote:Op dinsdag 3 maart 2020 03:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan zal ik snel even langskomen met een kattenlucht luchtverfrisser![]()
GA jij ff lekker door zo!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 03:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Of je ruik is gewoon wat minder geworden vanwege je leeftijd![]()
![]()
eetsequote:Op dinsdag 3 maart 2020 03:19 schreef aKboR het volgende:
[..]![]()
![]()
Zeker wel.. heb er nog een in de koelkast liggen..Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
totzoquote:Op dinsdag 3 maart 2020 03:21 schreef PlymouthFury het volgende:
Ff hond uitlaten tot de downtime folks![]()
rook zequote:Op dinsdag 3 maart 2020 03:21 schreef PlymouthFury het volgende:
Ff hond uitlaten tot de downtime folks![]()
ik ga verder slapen
truste
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 03:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Origineel. Je bent niet de 1ste die dat zegt en dan rond 3:37 ineens weer opduikt
Veels te druk anywaysEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
#meestirritantepiquote:Op dinsdag 3 maart 2020 03:26 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Je hebt altijd die "[ afbeelding ]" als PI. Ben je soms de vader van @:dud0r?
#dingendieikmealtijdafvroegEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
GoooEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
IkEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
DezeEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
SmileyEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
![]()
![]()
Ik slaapEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
![]()
![]()
KEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
REn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
JEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Wat is er Mario??
Je bent er de hele nacht niet en nu lopen huilen dat je de downtime niet had??
Gerechtigheid![]()
![]()
Zo is datquote:Op dinsdag 3 maart 2020 03:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Het blijft gewoon toeval. 20 darts naar een bord gooien en hopen dat er 1 in het midden land.![]()
neemt niet weg dat het nice is..quote:Op dinsdag 3 maart 2020 03:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Het blijft gewoon toeval. 20 darts naar een bord gooien en hopen dat er 1 in het midden land.
Iedereen beter dan @mario390![]()
Het klopt wel een beetje dat danny nu mee leest en alleen de "downtime" schakelaar omzet als iemand uit de top 5 heeft gepost. Dus morgen kun je gewoon op tijd naar bed.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 03:56 schreef mario390 het volgende:
ach dat is gerecht dat de de downtime heeft de eh top 5 is
armes nederland![]()
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 03:57 schreef aKboR het volgende:
[..]
neemt niet weg dat het nice is..
Iedereen beter dan @:Mario390![]()
![]()
![]()
dat is ook wel een beetje gemeenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 03:57 schreef aKboR het volgende:
[..]
neemt niet weg dat het nice is..
Iedereen beter dan @:Mario390![]()
![]()
Niet gemeen..
Ik doe wat ik beloofd heb.. en gun mario geen punten.
en dat heb ik hem eerder al twee keer uitvoerig uitgelegd ook![]()
Ik dacht dat het jouw taak was om mij te bolken zodat ik niet te veel op Mikey in loopquote:Op dinsdag 3 maart 2020 04:00 schreef aKboR het volgende:
Niet gemen..
Ik doe wat ik beloofd heb.. en gun mario geen punten.![]()
![]()
Jij speelt zoals jij dat wil. Ik respecteer dat wel.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 04:00 schreef aKboR het volgende:
Niet gemeen..
Ik doe wat ik beloofd heb.. en gun mario geen punten.
en dat heb ik hem eerder al twee keer uitvoerig uitgelegd ook![]()
Nee waarom. Het interesseert mij niet wie er wint.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 04:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik dacht dat het jouw taak was om mij te bolken zodat ik niet te veel op Mikey in loop
Als mario maar niet in de top 10 komt..
Liever nog onder de top 20![]()
Mij ook niet, maar ik ben ook een beetje een trolbolker (alleen is mikey er nu niet)quote:Op dinsdag 3 maart 2020 04:02 schreef aKboR het volgende:
[..]
Nee waarom. Het interesseert mij niet wie er wint.
Als mario maar niet in de top 10 komt..
Liever nog onder de top 20![]()
Gezellig. Pak jij de lapo?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 04:03 schreef mario390 het volgende:
egal en keer gaat hij wel verschwinden ik blijv tot middag
Forum Opties Forumhop: Hop naar: