Wat doe je eigenlijk hier op FOK!...quote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:52 schreef engine het volgende:
[..]
Het heeft ook zeker voordelen
Maakt vanalles mee, ontmoet veel mensen.
Ja dat dus, ik was toen aan het slopen op een petrochemische bedrijf begin 80.veel mensen ontmoet en hoop bijgeleerd door hun kennis van zaken. Altijd goed luisteren wat men je probeert te vertellen qua werk.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:52 schreef engine het volgende:
[..]
Het heeft ook zeker voordelen
Maakt vanalles mee, ontmoet veel mensen.
Had je de laagste scorequote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:54 schreef skysherrif het volgende:
Meh ik ben tegen een score erbij zitten, je wint om de maand te winnen en elke maand verloopt heel anders qua strijd en scores.
Het was laatst een vraag van iemand (weet niet meer wie)quote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:54 schreef skysherrif het volgende:
Meh ik ben tegen een score erbij zitten, je wint om de maand te winnen en elke maand verloopt heel anders qua strijd en scores.
Ik zit graag in Oost Europa en Rusland. Voel me daar altijd wel welkom, gastvrij enzo.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:44 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Oh dat is dan wel weer fijn. Welk land is je het meeste mee- of tegengevallen?
Verlegen... Op internet geen last vanquote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:54 schreef aKboR het volgende:
[..]
Wat doe je eigenlijk hier op FOK!...
Je voldoet (ook) niet aan het zolderkamertjesrukker idee
Zou zomaar kunnenquote:
Hoor vaak dat Oost Europa en Rusland nog wat 'vrijgevochten' zijn, mij lijkt Rusland wel eens mooi om te bezoeken.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zit graag in Oost Europa en Rusland. Voel me daar altijd wel welkom, gastvrij enzo.
Echt tegengevallen nog niks eigenlijk. Maar heb vaak ook best geluk met waar ik heen moet.
Mijn vader en oudste broer hebben daar inderdaad een bruid opgeduikeld. Mijn vader had er 1 uit duizenden, mijn broer 2 x drama.quote:
Hoe kom je daar bij.. Ik blijf vannacht bij je ..quote:Op dinsdag 3 maart 2020 02:06 schreef mario390 het volgende:
nu is het gebeurd, maar kreg je zo terug
Goed adviesquote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:56 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja dat dus, ik was toen aan het slopen op een petrochemische bedrijf begin 80.veel mensen ontmoet en hoop bijgeleerd door hun kennis van zaken. Altijd goed luisteren wat men je probeert te vertellen qua werk.
Ja er kan wat meer. Vond Sint Petersburg heel mooi en een relaxte sfeer. Echt een aanrader.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 02:04 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Hoor vaak dat Oost Europa en Rusland nog wat 'vrijgevochten' zijn, mij lijkt Rusland wel eens mooi om te bezoeken.
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 02:06 schreef mario390 het volgende:
verschwinde ins bettquote:Op dinsdag 3 maart 2020 02:06 schreef aKboR het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij.. Ik blijf vannacht bij je ..![]()
![]()
![]()
Je enige kans is de downtime..
Maar we weten inmiddelsdat je daar gewoon secondenpech hebt
Hahaha, lachen met jou Mario.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 02:06 schreef mario390 het volgende:
Allebei Russisch bedoel je?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 02:06 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Mijn vader en oudste broer hebben daar inderdaad een bruid opgeduikeld. Mijn vader had er 1 uit duizenden, mijn broer 2 x drama.
Een beetje teamverband is mooi hoor, wij waren toen met 12 man aan het slopen. Het klikte leuk, en dan ga je voor elkaar door het vuur qua werk. Geen rotten appels is leuk, er hoeft maar één stoker tussen te zitten en het gaat mis meestal.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 02:07 schreef engine het volgende:
[..]
Goed advies![]()
M'n collega's doen over het algemeen ook wel hun best om mij te helpen gelukkig.
[..]
Ja er kan wat meer. Vond Sint Petersburg heel mooi en een relaxte sfeer. Echt een aanrader.
Oostblok, mijn vaders vrouw was wel van iets andere origine. Iedereen dacht dat ze een golddigger was toen ze met haar 19 jaar oud met mijn 54 jarige vader mee naar Nederland kwam, maar ze heeft altijd keihard gewerkt en mijn vader (ook tijdens zijn dementie) tot zijn laatste snik verzorgd.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 02:09 schreef engine het volgende:
[..]
Allebei Russisch bedoel je?
Ja kan altijd tegenzitten. Maar dat heb je met nederlandse vrouwen net zo goed.
en dan naar bedjequote:Op dinsdag 3 maart 2020 02:15 schreef aKboR het volgende:
[..]
Stop je met roken??
Ik steek er ook nog een op
Ja herkenbaar wel. Tegen elkaar gaat het ooit flink tekeer, vanmorgen nog helemaal de huid volgescholden, maar naar managers enzo wordt er niet geklaagd en neem je het voor elkaar op.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 02:12 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Een beetje teamverband is mooi hoor, wij waren toen met 12 man aan het slopen. Het klikte leuk, en dan ga je voor elkaar door het vuur qua werk. Geen rotten appels is leuk, er hoeft maar één stoker tussen te zitten en het gaat mis meestal.
quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 02:14 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Oostblok, mijn vaders vrouw was wel van Russische origine. Iedereen dacht dat ze een golddigger was toen ze met haar 19 jaar oud met mijn 54 jarige vader mee naar Nederland kwam, maar ze heeft altijd keihard gewerkt en mijn vader (ook tijdens zijn dementie) tot zijn laatste snik verzorgd.
Mijn broer kreeg gewoon de vrouwen die hem toekwamen. Gewoon uit een rij meegepikt, ja dan moet je echt mazzel hebben.
Ja, is gewoon een dierbaar familielid, wie we regelmatig zien en is natuurlijk nu het grootste deel van haar leven in NL.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 02:18 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Groot verschil wel ja. Maar als ze daar beide gelukkig mee waren!![]()
Is ze daarna in Nederland blijven wonen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |