Wat doe je eigenlijk hier op FOK!...quote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:52 schreef engine het volgende:
[..]
Het heeft ook zeker voordelen
Maakt vanalles mee, ontmoet veel mensen.
Ja dat dus, ik was toen aan het slopen op een petrochemische bedrijf begin 80.veel mensen ontmoet en hoop bijgeleerd door hun kennis van zaken. Altijd goed luisteren wat men je probeert te vertellen qua werk.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:52 schreef engine het volgende:
[..]
Het heeft ook zeker voordelen
Maakt vanalles mee, ontmoet veel mensen.
Had je de laagste scorequote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:54 schreef skysherrif het volgende:
Meh ik ben tegen een score erbij zitten, je wint om de maand te winnen en elke maand verloopt heel anders qua strijd en scores.
Het was laatst een vraag van iemand (weet niet meer wie)quote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:54 schreef skysherrif het volgende:
Meh ik ben tegen een score erbij zitten, je wint om de maand te winnen en elke maand verloopt heel anders qua strijd en scores.
Ik zit graag in Oost Europa en Rusland. Voel me daar altijd wel welkom, gastvrij enzo.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:44 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Oh dat is dan wel weer fijn. Welk land is je het meeste mee- of tegengevallen?
Verlegen... Op internet geen last vanquote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:54 schreef aKboR het volgende:
[..]
Wat doe je eigenlijk hier op FOK!...
Je voldoet (ook) niet aan het zolderkamertjesrukker idee
Zou zomaar kunnenquote:
Hoor vaak dat Oost Europa en Rusland nog wat 'vrijgevochten' zijn, mij lijkt Rusland wel eens mooi om te bezoeken.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zit graag in Oost Europa en Rusland. Voel me daar altijd wel welkom, gastvrij enzo.
Echt tegengevallen nog niks eigenlijk. Maar heb vaak ook best geluk met waar ik heen moet.
Mijn vader en oudste broer hebben daar inderdaad een bruid opgeduikeld. Mijn vader had er 1 uit duizenden, mijn broer 2 x drama.quote:
Hoe kom je daar bij.. Ik blijf vannacht bij je ..quote:Op dinsdag 3 maart 2020 02:06 schreef mario390 het volgende:
nu is het gebeurd, maar kreg je zo terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |