Zo is datquote:Op dinsdag 3 maart 2020 03:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Het blijft gewoon toeval. 20 darts naar een bord gooien en hopen dat er 1 in het midden land.
neemt niet weg dat het nice is..quote:Op dinsdag 3 maart 2020 03:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Het blijft gewoon toeval. 20 darts naar een bord gooien en hopen dat er 1 in het midden land.
Het klopt wel een beetje dat danny nu mee leest en alleen de "downtime" schakelaar omzet als iemand uit de top 5 heeft gepost. Dus morgen kun je gewoon op tijd naar bed.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 03:56 schreef mario390 het volgende:
ach dat is gerecht dat de de downtime heeft de eh top 5 is
armes nederland
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 03:57 schreef aKboR het volgende:
[..]
neemt niet weg dat het nice is..
Iedereen beter dan @:Mario390
dat is ook wel een beetje gemeenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 03:57 schreef aKboR het volgende:
[..]
neemt niet weg dat het nice is..
Iedereen beter dan @:Mario390
Ik dacht dat het jouw taak was om mij te bolken zodat ik niet te veel op Mikey in loopquote:Op dinsdag 3 maart 2020 04:00 schreef aKboR het volgende:
Niet gemen..
Ik doe wat ik beloofd heb.. en gun mario geen punten.
Jij speelt zoals jij dat wil. Ik respecteer dat wel.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 04:00 schreef aKboR het volgende:
Niet gemeen..
Ik doe wat ik beloofd heb.. en gun mario geen punten.
en dat heb ik hem eerder al twee keer uitvoerig uitgelegd ook
Nee waarom. Het interesseert mij niet wie er wint.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 04:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik dacht dat het jouw taak was om mij te bolken zodat ik niet te veel op Mikey in loop
Mij ook niet, maar ik ben ook een beetje een trolbolker (alleen is mikey er nu niet)quote:Op dinsdag 3 maart 2020 04:02 schreef aKboR het volgende:
[..]
Nee waarom. Het interesseert mij niet wie er wint.
Als mario maar niet in de top 10 komt..
Liever nog onder de top 20
Gezellig. Pak jij de lapo?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 04:03 schreef mario390 het volgende:
egal en keer gaat hij wel verschwinden ik blijv tot middag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |